Fórum >> Típusok >> 145-146

Youri2008-08-10 11:20:31 // 75108
Na ugye!!!!!!!!!!!!!!
Youri2008-08-10 11:18:49 // 75106
Gyere 40re!!!!
TIbor2008-08-10 11:18:05 // 75105
Hát mondjuk mostantól 3 perc ?
Youri2008-08-10 11:16:57 // 75104
Mikorra érsz ide?
TIbor2008-08-10 11:16:14 // 75103
Hát majd mindjárt átmotorkázok!
Youri2008-08-10 11:15:21 // 75102
Pedig megmutattam volna a hidegindítást,és a nem menést a vason...
TIbor2008-08-10 11:14:31 // 75101
Már visszaértem, lementem a hídhoz, ahogy visszament a víz nemkicsit van büdös, a belem majd kifordult, és hazajöttem !
Youri2008-08-10 11:13:06 // 75100
És mész még motorkázni?
Youri2008-08-10 11:12:45 // 75099
Köszönöm:-DDD
Zsota2008-08-10 11:08:56 // 75098
Hatásos :) Már megnéztem a lapodat és nem te voltál :) Viszont a te verdád is nagyon szép!
TIbor2008-08-10 11:06:13 // 75097
Önálló életet él, most vettem észre,hogy másik dimenzióba került !
Már bekapcsoltam!
Youri2008-08-10 10:59:52 // 75096
Én is szoktam gázfröccsel köszönni:-))))))
Zsota2008-08-10 10:54:46 // 75095
ja, asszem metál kék volt, de nem esküszöm meg rá, olyan hírtelen ébresztett fel :))))
Zsota2008-08-10 10:53:53 // 75094
Helloka mindenkinek!
Ma (max 20 perccel ezelőtt) a Petőfi hídra kanyarodó sávban barangoltam gondolataimban, mikor egy kedves 145-ös cartárs adott egy kis gázfröccsöt mellettem. Az az eszméletlen jó chopper hang fel is ébresztett...
Remélem látta hogy intettem! Azóta sem tudom kiverni a hangját a fejemből :) Üdv innen is!
Youri2008-08-10 10:49:52 // 75093
Miért van kikapcsolva a telód?????????????????????????????????????
Youri2008-08-10 10:32:55 // 75092
Ja,ja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lehúznak 1 egységgel...
TIbor2008-08-10 10:29:18 // 75091
Nem találok működőt, majd ha lesz megnézem!
Vinni kell műszakiztatni és kész!
Youri2008-08-10 10:25:14 // 75090
10.11.-én jár le a műszaki...
Youri2008-08-10 10:24:45 // 75089
Tedd azt...
TIbor2008-08-10 10:24:16 // 75088
Nemm indul az EPER :-((( keresnem kell!
Youri2008-08-10 10:21:51 // 75087
Ez mind rendben van.Előtte teljesítsd a feladatot!!!!!!!

Ja,és LEGYEN NÁLAD HAJTÁSI:-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
TIbor2008-08-10 10:19:45 // 75086
Bazeg
TIbor2008-08-10 10:19:27 // 75085
Teljesen fitt vagyok, most akartam kimenni motorkával a Zagyeszt megvizsgálni, apad mint a gép !
Youri2008-08-10 10:18:45 // 75084
Nézd meg a vezérlőegységet a Eper-ben!!!!

Csak h hasznod is legyen!!!!
Youri2008-08-10 10:18:09 // 75083
Ezek szerint Te is élsz:-DD
TIbor2008-08-10 10:17:26 // 75082
Vagy engem !!
Youri2008-08-10 10:13:25 // 75081
TE soha sem alszol?!?!?!?!?

Más rendes ember 1 órakor iszik mint a állat!!!! Vegyünk pl engem...
dfg (Tanárúr)2008-08-10 01:22:35 // 75080
akkor jól csináltad!!!!
iAntenna2008-08-09 21:22:42 // 75079
Nos! Szétszedtük, bejárattuk. Úgy tűnik azzal nem sok gond lehetett. Egyáltalán nem volt rozsdás, meg semmi. Viszont a betétek közül a külső csutkára elkopott, a belső meg szinte egyáltalán. A belül lévő tisztító lemez teljesen el volt égve, meg görbülve. Lehetséges hogy az melegedett fel amiért odaért, és a hő miatt a patkó rész valamennyire tágult, és valamiért nem engedte ki a fékbetétet? Most tökéletesen megy. Még... vagyis hát mivel belül nincs fékbetét ezért kicsit necces. De a lényeg hogy eljutunk a szerelőig anélkül hogy túlmelegedne. A víz egyébként nem volt jéghideg... inkább langyos. És nem egyből öntöttem rá, inkább csak öntögettem. Van néhány gépész és kohász ismerősöm. :) elméletben jó vagyok az ilyesmiből. :D csak hozzá ne kelljen nyúlni. :)
ystuc2008-08-09 21:13:06 // 75078
Uh... Kész a blogom... :-)
Most, hogy végre visszamenőleg módosítható, feltettem a találkozókat is, ahol jártam, meg egy-két bejegyzés módosítva, kiegészítve lett. :-)
Kinek van még ilyen részletes blogja? :-)
sty2008-08-09 21:09:29 // 75077
skacok valaki esetleg tud valami megoldást a tetökárpitra 1-2 hellyn csökken a belmagasság?
dfg (Tanárúr)2008-08-09 20:12:41 // 75076
visszaolvasva tuti, hogy cserélni kell majd a tárcsát is, mert a ráöntött hideg víztől majdnem biztos behullámosodott a forró tárcsa...
pb_2008-08-09 15:00:08 // 75075
Kísérletezetem már több +oldással is, de inkább szerencsétlenkedés volt, mint +oldás. Viszont ez, gyors, és 6ékony Ljárás, pillanatok alatt vissza lehet nyomni a dugót alaphelyzetbe. Igazából, akkor jött a felismerés, amikor 1 leszerelt féknyeregből kellett kinyomni a dugót, hogy mivel akadályozzam +, hogy kilője a levegő az egész marhaságot. Akkor akadt a kezembe a franciakulcs, és rögötn jött derült égből a villámcsapás, hogy lehet ezt fordítva is csinálni.)) Ja, a kinyomáshoz a levegőt, pedig az 1ik túlfújt kerék szolgáltatta.))
dfg (Tanárúr)2008-08-09 14:50:10 // 75074
még nem ismertem ezt a franciakulcsos megoldást!

Nagyon állat!
pb_2008-08-09 14:18:27 // 75073
A tárcsát nem muszáj cserélni, lehet Lég felszabályoztatni is.
WarbiRunner (Gyuri)2008-08-09 14:12:02 // 75072
És debreceni. És árulja egy ideje. :-)
iAntenna2008-08-09 14:11:49 // 75071
betét csere, tárcsa csere, tutira szükség lesz... és ha ez megoldja a gondot akkor valszeg szerelő barátom azt is cseréli...
pb_2008-08-09 14:02:29 // 75070
Ha befog, akkor a leszedésnél lehet gond, hogy a csavarok kicsavarása után nem akar majd lejönni. Ilyenkor mozgatni kell, + 1 kicsit ütögetni. Nem bonyulult dolog, bár én nem vagyok mérvadó ilyen szempontból.)) Ja, amit kifelejtettem az Lőbbi hszemből, hogy majd a betéteket is cserélned kell, mert azok valószínűleg +égtek, és üvegessé váltak.
Más is van itt az oldalon, aki informatikus, aztán nyugodtan belevág ilyen dolgokba, mind2 műszaki terület.))
iAntenna2008-08-09 13:54:10 // 75069
a kerék még ok... a féknyereg leszedéssel már óvatosabb vagyok, de ha azt mondod hogy a felhelyezése nem lesz annyira emberi erőt és tudást megkövetelő cselekmény akkor belevágok... :D Informatikus vagyok, szóval ehhez mérten kicsit óvatosabban kezelem a mechanikus javításokat. :D
Ez viszont nem tűnik annyira bonyolultnak.
pb_2008-08-09 13:47:14 // 75068
A pedálnál nem kell szerelgetni, hacsak a főfékhengerrel nincs baj. De nem hinném, hogy azzal lenne a baj. Csak 1 keréknél melegszik a fék? Ha hátul kevés a fékerő, az mástól is lehet. Tied dob, vagy tárcsafékes hátul?
Járasd + a munkahengert, nem kell sok szerszám sem hozzá. Leszeded a kereket, majd a féknyerget(sztem 13as kulcs kell hozzá), és 1 franciakulccal visszanyomod a dugattyút, ezt Ljátszod néhányx, Lvileg javulni fog tőle. Esetleg, a porvédő alá óvatosan 1 kis olajat is tehetsz. A lényeg, hogy, ha felteszed a kereket simán lehessen forgatni, miután ráléptél a fékpedálra, természetsen 1 kicst hozzáér a tárcsa a betétekhez, de az a normális.

Ne zavarjon +, hogy ez 1 33asra való 1. nyereg, a technika ugyanaz. A fentebb leírt módszer, csak az 1. fékmunkahengerekre érvényesek, a hátsó 1 kicsit más rendszerű.
iAntenna2008-08-09 13:19:51 // 75067
Igazából a pedál felőli oldal volt elég gázos a kuplung esetében... Ahogy én nézegette, itt is az lenne problémásabb. Gondolkodtam rajta hogy akkor lehet a hátsó féken is megnézetem, mert ott meg állítólag kicsi volt a fékerő, és lehet ott is a munkahengerekkel van baj. A gond csak az hogy még elöttünk van kb 300km mire innen a szerelőhöz jut az autó. Ha már nem fogna rá a fék, és nem melegedne kurvára az egész, már annak is örülnék.
pb_2008-08-09 11:12:55 // 75066
+ kell nézni, hogy pontosan aze a baj, amit írtam. Ha igen, és szerencséd van, akkor 1 kis járatással +javul6. De inkább a szétszedés javasolt, akkor, viszont cserélni szokták a gumialkatrészeket, ill légteleníteni kell majd a fékrendszert is. Ha ez a probléma, akkor néhány k HUFból +úsz6ó.
iAntenna2008-08-09 00:42:34 // 75065
és ennek cseréje, javítása mennyire fáj? A kuplung munkahengereket kb 1 hónapja cseréltük... akkor a fél autót le kellett bontani. :(
pb_2008-08-09 00:25:13 // 75064
Valószínű, hogy be van rohadva a munkahenger.
iAntenna2008-08-09 00:20:52 // 75063
Furcsa dolog történt ma... :(

Elindultunk Pestről Tiszadobra, ami egy olyan 200km. Néhány kereszteződésnél furcsa hangok jöttek a bal első kerék felől. Ablak le, fej ki, lassít gyorsít semmi. Lassít jobban és oltári ocsmány hang. Megállok, nézem, nem látszik semmi. Megrángatom a kereket, semmit. Kivéve hogy kurva meleg. Hmmm mondom biztos hülye vagyok. Indulásnál lassan elkezdek gurulni, és olyan hangja volt mintha a fékbetétek teljesen eltüntek volna és a tárcsat fém fékezte volna. Tehát fém fémen... durvás. Be egy teszkó parkolóba, kerék le, csavarok tűz forróak... nézem a tárcsát, hát... elég szép barázdás. Kézzel érezhető hogy fel van szántva... fasza. Még jó hogy kb 2 hónapja volt fék betét csere. A furcsa az hogy olyan érzés mintha a fék egyáltalán nem engedne ki. Tehát mintha folyamatosan be lenne nyomva és folyamatosan csiszolná a tárcsát.
Elindultunk tovább mivel félúton csak nem fordulunk vissza... aztán meg kellett állnom mert elég égett szag volt. 2 liter vizet ráöntöttem a kerékre hogy kicsit hűvösebb legyen.

Szerintetek mi okozhatta a gyors kopást? A többi keréknél nem érzékelek ilyet, habár a kerekeket nem szedtem le...
dfg (Tanárúr)2008-08-09 00:00:05 // 75062
ez az a 146, aminek faceliftes az eleje, és régi a hátulja. :)
dfg (Tanárúr)2008-08-08 23:58:38 // 75061
pl a georgesé is az volt. viszont ez az autó nem lehet limited edition, mert annak a középkonzolja festett.
Ferko2008-08-08 22:49:21 // 75060
Jaaaa, hogy aaaaz?:-DDDDD
Oda megyünk ám. Reggel 6-kor ébresztő, 7-kor indulás, 9:30-kor tali Tisyvel Hódmezővásárhelyen, és 10-re ott vagyunk a Széchenyi téren.:-))


És basszameg esik az eső. MA az utolsó pillanatban vittem el a vasat lemosatni. Ááááááááááááááááááááááááááá!!!
Satti2008-08-08 22:47:18 // 75059
Áááá nem is tom, vmi fasza Alfaparty! :-)))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak