Jó estét!
Tudna nekem valaki mondani valami okosságot,hogy mi lehet a baja a benzin mérőmnek?
Neki állt ugrálni a tele és az üres között,és most az üres állásban áll.A tankban a mérőt ki cseréltem,de semmi változás.Ha össze érintem a 2 vezetéket akkor ki ugrik a mutató a tele állásra.Vajon mi lehet a gond?
S.O.S.
Köszi
Mike
MikeTheDevil2009-05-29 20:08:26 // 95755
Bagee2009-05-29 16:17:47 // 95753
Szasztok! A hűtőventihez milyen ellenálás kell? :)
Youri2009-05-29 10:47:27 // 95751
Kell az a /45,én nagyon csipázom!!:-DDDD
Youri2009-05-29 10:45:53 // 95750
Vezérlés szét és össze.......
Youri2009-05-29 10:44:17 // 95749
Köszönjük Gábor!!:-DDDD
dfg (Tanárúr)2009-05-29 10:32:01 // 95748
Nagy tévedés.
az ezüst színű Q4 kerék, ami az első szérián volt, az 15-ös, kerek lukas, és csavarimitációs
a fekete színű Q4 kerék, ami a második szérián volt, az 16-os, és csillagküllős. na ilyen van nekem.
az ezüst színű Q4 kerék, ami az első szérián volt, az 15-ös, kerek lukas, és csavarimitációs
a fekete színű Q4 kerék, ami a második szérián volt, az 16-os, és csillagküllős. na ilyen van nekem.
pb_2009-05-29 10:23:47 // 95747
Az 55 Q4 kerék, csak 15ös, arra jó a /55ös gumi is.))
Otto2009-05-29 09:49:15 // 95745
Hello Bandibá!
Akkor majd megoldja Árpi barátom, ahogy tudja... :)
Akkor majd megoldja Árpi barátom, ahogy tudja... :)
András bácsi2009-05-29 09:44:31 // 95744
Le kell venni hozzá a kipuff tengely tárcsáját. Ergo nem megy olyan hamar. :(
dfg (Tanárúr)2009-05-29 09:36:32 // 95743
Az meg alkalmi vétel volt, és csak nem fogok ellenállni egy gyári 155Q4 garnitúra csábításának olyan mondvacsinált okok miatt, hogy rázni fog a kocsi tőle :))))
pb_2009-05-29 09:33:13 // 95742
Tudom, a 284es tárcsa miatt. De, én a 16osra gondoltam.))
dfg (Tanárúr)2009-05-29 09:26:09 // 95741
15ösnél kisebb meg egyszerűen nem fér alá....
pb_2009-05-29 09:19:37 // 95740
Aki nagy lábon él.D
Otto2009-05-29 09:18:28 // 95739
Jó reggelt!
Felső holtponti jeladót jó esetben meddig tart cserélni?
Ügyes vagyok nagyon, probléma nem lehet... És szerény is vagyok.:D
Felső holtponti jeladót jó esetben meddig tart cserélni?
Ügyes vagyok nagyon, probléma nem lehet... És szerény is vagyok.:D
dfg (Tanárúr)2009-05-29 09:08:18 // 95738
ÁÁÁÁ! ráz a 195/55R15 is, bár az azért lényegesen komfortosabb. sajnos ennél nagyobb falmagasságú gumi egyszerűen nem fér fel, ha 16os kerék van a kocsi alatt.
pb_2009-05-29 08:59:08 // 95737
Nem csodálom, hogy ráz a /45ös gumi.)))
dfg (Tanárúr)2009-05-29 08:15:35 // 95736
Namost azért az enyém is ráz, sőt néha a pokolba kivánom, de amikor meg kanyarban adni kell neki akkor JUHÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ!!!!!!
dfg (Tanárúr)2009-05-29 08:01:18 // 95735
Basszameg, akkor a memóriámmal van baj :)
pb_2009-05-29 07:59:45 // 95734
Ilyenek, mindig Lőferdülnek.))
Ferko2009-05-29 07:59:32 // 95733
Látod? Még jó, hogy rákérdeztél.:-DDDDDDDDD
J-Imi2009-05-29 07:51:46 // 95732
Üdv!!
Én /65-ös téli gumikkal vettem a kocsit és raktam rá /60-as gumikat, azóta olyan kopogós lett az első futómű, létezik akkor, hogy attól lett mert /60-as gumi került fel?
Én /65-ös téli gumikkal vettem a kocsit és raktam rá /60-as gumikat, azóta olyan kopogós lett az első futómű, létezik akkor, hogy attól lett mert /60-as gumi került fel?
WarbiRunner (Gyuri)2009-05-29 00:28:44 // 95731
Engem néha így is levillognak, mikor a macskakövön 20-al poroszkálok :-))
pb_2009-05-29 00:19:23 // 95730
Igen, ez igaz, és nem is vágyom az újabb típusok futóműveire.)) A gokart feeling nálam nagyon érezhető, főleg, ha még gyári ültetés is van. Nem tagadom ráz is, de nekem pont ez tetszik.))
Zsoltyr2009-05-29 00:11:49 // 95729
A Lurdyban Boombastik van. Homasita Budán a Fehérvári út - Andor u. sarkán van, vagy Pesten az Üllői út nemtudomhányszám alatt. Az AutoWorldben is vannak jópofa cuccok (könyöktámaszt nem tudom), az meg IX. Soroksári út.
WarbiRunner (Gyuri)2009-05-29 00:11:35 // 95728
Ok, kösz. :-) Ha egyszerű rövidrekötéssel kiderül, hogy az a baja, már cserélem is....
WarbiRunner (Gyuri)2009-05-29 00:10:10 // 95727
De neked más az autód, más futómű, más rugózás. Az enyém is szinte gokartos lesz a 185/60r14-el, de érezhetően nagyobbakat dübben, jobban ráz, nagyobbat csal az órája is, a beltér is nyöszörög egykét jobb úton.A /65-tel puhább, de lehet ebben közrejátszik az is, hogy a Micslen gumik ráadásul lágyabbak is. A téli Conti /65-ösökkel pl valamivel határozottabb a futómű. Szerintem nyárra a 195/55r15 lehet az ideális a 145/146-ra, ezértis gyűjtögetek egy felnigarnitúrára titokban :-)))
Zsoltyr2009-05-29 00:08:29 // 95726
Imádkozz! Gyorsan! :-)
Willy2009-05-28 23:12:05 // 95725
Igen ő az ha minden igaz. Már nem tudom hogyan kötöttem direktbe, holnap megnézem és csinálok róla fotót.
Az biztos hogy csak 2-es fokozat van most, de hogy hány foknál kapcsol azt passzolom. Viszont városban araszolásnál kell a klíma mert különben nagyon melegszik.
Az biztos hogy csak 2-es fokozat van most, de hogy hány foknál kapcsol azt passzolom. Viszont városban araszolásnál kell a klíma mert különben nagyon melegszik.
pb_2009-05-28 23:10:19 // 95724
Nekem a 85/60 R14el semmi bajom nincs. Kiválóan fekszi vele az utat, ráadásul a gyári felnivel is Légedett vagyok, így soha nem gondolkodtam más méretben.))
szasza(SW)2009-05-28 23:00:50 // 95723
Akkor passzol itt minden:))
WarbiRunner (Gyuri)2009-05-28 22:59:45 // 95722
stimmel, 5000-nél 5-ben 166, ami óra szerint kb 170
WarbiRunner (Gyuri)2009-05-28 22:58:31 // 95721
A 195/55r15 nek a 185/65r14 lenne a váltómérete, viszont az olaszok szerintem nem váltóméretben gondolkodnak, hanem hogy a futómű melyik mérettel jobb. Használtam 185/60r14-et, egyértelműen stabilabb, közvetlenebb a futómű, mint a 185/65r14-el. Más kérdés, hogy a /65-össel puhább, kevésbé döccen a kátyukon. 50e alatt csak 2 szilent és 1 kormányösszekötő cserém volt :-))
GEORGE2009-05-28 22:57:28 // 95720
Erre határozottan emlékszem, azon a fordulaton szerette falni a pályána kilométereket :-))
szasza(SW)2009-05-28 22:56:01 // 95719
5000 nél 5ben 170km/h Georgenál és Willynél is.(kicsit visszaolvastam)
WarbiRunner (Gyuri)2009-05-28 22:53:46 // 95718
140-nél 4200, de lehet rossz áttétel adatok vannak meg nekem. A 100-nál 3000 az stimmel a George képeivel, (óra szerint) 130-nál a táblázatom szerint 3800-at forog, de mondom, lehet hülyeségek az adatok. A JTD-é pl. jó, a táblázat ott fedi a valóságot.
Szabeee2009-05-28 22:48:26 // 95717
hm... erre nem is gondoltam :D
GEORGE2009-05-28 22:47:01 // 95716
A Ti-k és a faceliftesek voltak 195/55R15-el szerelve.
szasza(SW)2009-05-28 22:46:47 // 95715
dfg (Tanárúr)2009-05-28 22:45:21 // 95714
na kb ennyi idő alatt nekem is megvan.
dfg (Tanárúr)2009-05-28 22:44:57 // 95713
:)
nem bizony.
nem bizony.
pb_2009-05-28 22:33:41 // 95712
Érdekesek ezek a gumiméretek, ahogy nézegettem. Vannak olyan típusok, amiket 185/60 R14 volt az alap, a választ6ó pedig a 195/55 R15, vagy szerelték ilyen gumival is, + olyannal is(bár ez utóbbi leginkább a francia exportra volt igaz). Na most a 195/55 R15 nem egészen váltómérete a 185/60 R14nek.
Alexander2009-05-28 22:16:30 // 95710
Nekem 5sbe 130nál olyan 3400 körül..
szasza(SW)2009-05-28 22:16:22 // 95709
Ezen azért elég könnyen felment 220ra ,már időileg:)
szasza(SW)2009-05-28 22:14:13 // 95708
120 vagy 130 asszem 3500,de ez nem biztos holnap megnézem.Bár most a nyári gumim az kisebb a gyárinál.
dfg (Tanárúr)2009-05-28 22:08:45 // 95707
dfg (Tanárúr)2009-05-28 22:08:15 // 95706
205/45R16 gyári váltóméret
vagy esetleg a nagy kevergetésben szaszáéra került egyhatos váltó. :)
vagy esetleg a nagy kevergetésben szaszáéra került egyhatos váltó. :)