Fórum >> Típusok >> 145-146

Ferko2010-01-12 09:53:36 // 104766
NA akkor az 110 kilóval könnyebb, mit az 56.:-DD
Ferko2010-01-12 09:52:48 // 104765
Majd nyomunk egy verseny és kiderül.:-)
Vikking 3112010-01-12 09:52:24 // 104764
De a másik is 156... :D Csak nem jtd. Hanem TS :)

Egyébként a 75 3.0 V6-nak is az a hátránya pl az E30-as béjembével szemben, hogy elöl van a motor és húzza le az ívről a kereket. Az E30-nak meg baromira hátra van tolva a motorja.
Úgyhogy hidd el, sokat számít.
dfg (Tanárúr)2010-01-12 09:51:41 // 104763
spec az enyém 1320kg
Ferko2010-01-12 09:50:54 // 104762
Nem is szóltam rá egy rossz szót sem. :-/
pb_2010-01-12 09:50:35 // 104761
Igen, igen, éllandóan csak azt hallom, hogy kuttog, kuttog, még mindig kuttog. Úgyhogy magyaráz6od.D
kando.2010-01-12 09:50:26 // 104760
Te neked is nagy lett az arcod, 2 éve még azt se tudtad, mi az a Sprint, most meg itt osztod az észt..
Ferko2010-01-12 09:50:25 // 104759
Megtörtént.
dfg (Tanárúr)2010-01-12 09:50:18 // 104758
jobban? azt hiszem most vannak kicsi gondolatbeli különbségek köztünk. 100 felett jobban megy, 100 alatt rosszabbul. akkor most jobban megy, vagy rosszabbul? és különben is savanyú a szöllő :D ha tehetném tartanék egy olyat családi vasnak. az tuti, hogy kevesebbet fogyaszt, és sokkal komfortosabb. meg frissebb, és szebb, és a fűgyűjtőjében lehet aludni is. de ferko meg ne tudja!!! :D
pb_2010-01-12 09:49:18 // 104757
Olvass vissza.
kando.2010-01-12 09:48:57 // 104756
Mellesleg ahogy nézem, te sem ültél 33-ban.
pb_2010-01-12 09:48:08 // 104755
Khm, khm, asszem nem én vótam, aki ugrálási gyakorlatokat végzett.DDD
Ne a versenytechnikát hasonlítsd az utcaihoz.))
Most csak a futóműről van szó, ne általánosíts. Te is tudod, hogy kb 20 évet simán kihúznak azok a futóművek Ltekintve néhány apróságtól. Ill azt is tudod, hogy nem kell mondjuk 2 évenete nem kell szilnteket, lengőkarokat, stabpálcákat cserélni benne. Mennyit is költöttél a szutykod futóművére?)) Ne ködösíts, mert nem az. Nem kell a duma sem a fos bpi/maoi utakról Teszem azt a 33asok nem ezeken az utakon futnak?D Némelyikben már jócskán 200k km felett van, dupla annyi, mint a tiedben, és csak most kell hozzányúlni komolyabban, ilyenkor mi van?)))
+ még van néhány dolog, kérdezd csak +.))
Lmondtam a véleményemet az urban legendedről.)))
kando.2010-01-12 09:47:22 // 104754
Nem tudom, mennyire fikáztam, de én a 33-at jobbnak éreztem a 145-nél, futóművileg.
Ferko2010-01-12 09:45:36 // 104753
OK, ez a Te dolgod. Csak ne fikázzunk már olyat, ami nem volt még.
Ferko2010-01-12 09:44:53 // 104752
Hmmm............nem toom. Mondom, a 156-ban nem érzed úgy a sebességet.:-D
Ferko2010-01-12 09:43:39 // 104751
:-) ILyen is kell néha.:-)
Vikking 3112010-01-12 09:43:24 // 104750
Ezzel az erővel vehetnék Maseratit is... :) Azt is lehet vatosan

Amúgy a 75 TS csak a sperr miatt nem a legjobb indulatú, váratlanul tudja megindítani a seggét...
Ferko2010-01-12 09:42:58 // 104749
Egyetértek!
kando.2010-01-12 09:42:37 // 104748
Igaz, 156-om nem volt még, de nem tudom, akarok-e...
Vikking 3112010-01-12 09:42:36 // 104747
A 2.4 JTD-re :)

És úgy értem, hogy egy bármilyen TS nagyon más élményt ad, mert jóval könnyebb az orra. Nem viszi le a perdület az ívről. (Na most vajon faszságot írtam-e?!:DDDD)
Ferko2010-01-12 09:42:27 // 104746
HA ésszel vezetsz, akkor nem.:-)
Vikking 3112010-01-12 09:41:42 // 104745
Egyébként igen... E46-os BMW-nél semmivel nem rosszabb a 156-os futóműve. Pedig ott bűvészkedtek a súlyelosztással eleget.
Ferko2010-01-12 09:41:26 // 104744
Mire érted azt, hogy a Tied? MElyik autóra?:-)
Ferko2010-01-12 09:40:23 // 104743
Egyetértek. Amikor Kru lehozta a gépet és kipróbáltam, akkor csak tapadtam az ülésbe és azt vettem észre, hogy 100-al megyek lakott területen. NA mondom oké, vegyünk vissza.:-)
Ferke2010-01-12 09:39:52 // 104742
Na, ezzel most pillanatnyilag tökre egyetértek.
Vikking 3112010-01-12 09:39:26 // 104741
Igen.

De ha a következő fokozat egy 75 2.0 TS lesz, akkor azért ki lehet kötni egy fán :DDDD
Ferke2010-01-12 09:39:07 // 104740
Erre most had ne válaszoljak, komolyan fel tudjátok baxni az ember agyát, csoda ha a fél amore utána ezen röhög:( 33 futóműve jobb is lehet, mint a 156....bazzzz.
Áhh...:(((( Fikázhatnátok kicsit az új míto futóművét meg akkor már az új giulietta-ét is, mert képről már lehetett látni....:(
Vikking 3112010-01-12 09:38:47 // 104739
Akkor pláne... :P

Nem , 1230 a 156 1.6-1.8 TS.
1250 a 2.0 TS :)

De akkor számoljunk 200 kilót. Igazából az összes súly az orrában van a többletből, azt nem könnyű elsimítani :)
Ferko2010-01-12 09:38:46 // 104738
Helyes helyes. CSak szépen fokozatosan.:-)
Ferko2010-01-12 09:38:17 // 104737
Azért faszág, mert megint olyanok fikáznak olyan autókat, amilyen nekik nem volt még. :-/
Vikking 3112010-01-12 09:37:38 // 104736
Meg a Tied meg egy Sportpackos 2.0 TS között baromi nagy különbség van!
Minden fikkantás nélkül most az egyszer :DDDDDDDD
Ferko2010-01-12 09:37:24 // 104735
12130 - ez a TI?
Nekem 1210 volt a 146 1.6 TS, a 156 meg 1430 kg.:-)
Ferke2010-01-12 09:36:48 // 104734
Maradjunk annyiban, hogy amikor hintázni érzem a 156-ost, akkor épp 40-nel többel mentem be a kanyarba, mint egy átlag autóval. Észre sem veszed, mennyivel mész a 156-ossal, amíg nem nézel az órára. :)
Vikking 3112010-01-12 09:36:06 // 104733
Fizeted? :D

A benzint már kinyögöm én...

(Amúgy a GTA-ra még várnom kell... tudod, 100-150-200-250 ló a lépcső nálam... :D)
Vikking 3112010-01-12 09:35:10 // 104732
Na de akkor hol a helye az összehasonlításnak? :D
Ferko2010-01-12 09:35:09 // 104731
De akkor egy GTA-t vegyél.:-DDDD
kando.2010-01-12 09:34:46 // 104730
Ültem én 156-ban, nem kell vinned.
De miért lenne faszság, amit írtam? Te ültél már 33-asban és 45-ben?
Vikking 3112010-01-12 09:34:29 // 104729
A Ferko 56-osa azért vagy 150 kilóval nehezebb mint egy TS. Persze, jobban megy meg minden, de azért az a motor nem könnyű ott az orrában. Egyáltalán nem :D

És ugye az összes többletsúly a nóziban van...

1230 vs 1385 kg. Elvileg :)
Ferke2010-01-12 09:34:01 // 104728
Azért a fassággal Te viszed a pálmát ma!:)))))
Ferko2010-01-12 09:33:54 // 104727
Oké, hogy hintaló egy kicsit a 156. De azért azt is figyelembe kell venni, hogy nem érzed úgy benne a sebességet, mint a 146-ban. Én pl mikor először mentem a 156-tal akkor nem éreztem, hogy már 100-al megyek. Meglepő volt.
kando.2010-01-12 09:33:31 // 104726
Ilyen faszságot ne kérdezzél már bazz, mikor gyártották a 33-ast és mikor a 156-ost?
Vikking 3112010-01-12 09:32:39 // 104725
Pont ezaz :) Hasonlíts össze egy mezei fapad 1.3-mas 33-mast, meg egy mezei fapad 156-ost :)
Ferke2010-01-12 09:32:36 // 104724
Elmondanám, semmivel sincs jobban okosítva, mint egy 33qv. A gta-nál le van ültetve, keményebbek a gátlók, és kicsit több az elektronika+nagyobbak a fékek.
A futómű geometria, az elmélet ugyanaz.
Ha az oinjektorr vs karbival elismered a fejlődés fontosságát, akkor itt se legyen savanyú a szőlő ám!:)
Vikking 3112010-01-12 09:31:41 // 104723
Benne bízom. De az autó nekem is tud meglepetéseket okozni, pedig ültem vagy kétszer gokartban... :P (Messze nem kétszer... :) )

Az 56 az tökéletes lenne alá, vagy a 47 gondolom, mert elképesztően magabiztosnak tűnik. De 156-ost én lehet hogy vennék következőnek. Akár. :)
Egyrészt gyönyörűséges, másrészt nekünk megbízhatónak találtatott... :)
Ferko2010-01-12 09:30:35 // 104722
Azaz... :D De főleg igaz rá a szar 16V TS mondás... :P


Akkor miért akarsz utódnak 2.0 TS-t?:-))
pb_2010-01-12 09:29:42 // 104721
Okosításról, vagy gyári állapotról van szó? Nem mind1.D
dfg (Tanárúr)2010-01-12 09:29:15 // 104720
33-at nem hajtottam, így nem tudom. de ha a futóműve megegyezik a sprintével, akkor le a kalappal, az nagyon jó volt. azt sem tudom, hogy a 146ti, és a sportcsomagos 146 közt mi a különbség, de az enyém nagyon jól áll kanyarban, mindig a hátulja indul meg elsőként, majd elkezd 4 kerékkel csúszni az ívről. nekem ehhez képest a 156 kicsit hintaló, de mondjuk eleve más beleülve az érzés is, így az ember annál nem feszegeti a húrt a végsőkig.
Az biztos, hogy a 146 üléspozíciója magasabb mint a 33-é, de ettől függetlenül gyanítom, hogy a súlypontja lentebb van, és hát a gyári kerékméretek is jobb kanyarstabilitásra adnak okot. Egyébként szeretem a 33-ast, mindig élvezet, ha Tisy-vel a 33al megyünk valahová.
Vikking 3112010-01-12 09:29:11 // 104719
Nem tudom, hogy szerencse-e.

Ez a tapasztalatom. Kész :)

33 biztos jó, mert egyszerű és könnyű.

De nem hinném hogy adott pályán nagyobb oldalgyorsulást ér el mint egy jó 56.

Fordítsuk meg: Miért nincs 250 lovas 33-mas, és miért van 156-os?
Ferko2010-01-12 09:29:10 // 104718
Ezért pl az asszonynak sem szívesen adnám oda, elég egy rossz kormánymozdulat és már forog.

Ennyire nem bízol az asszony vezetési képességeiben?:-))
Ferke2010-01-12 09:28:07 // 104717
kando, Te se írj má fasságokat lécci, kiborulok Tőletek. :(( Komolyan vigyelek egy kört? Vagy akás Scott? Ő lenne az autentikus, 33-ból ült 156-ba.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak