Jorjie2011-02-20 14:28:30 // 118255
TV2, Teqila és Bonetti: ezüst 146-os az út szélén :-))
mreni2011-02-20 14:26:15 // 118254
a két módszer közül valamelyik biztosan megoldható,a mért eredményt meg nem befolyásolja melyik megoldást választod.
Csak a Mifi féle költségesebb:)
Csak a Mifi féle költségesebb:)
Vikking 3112011-02-20 14:22:15 // 118253
Boxerre nem lehet így feltenni?(Mmint amit MIFI mutatott képet...)
Nem tudom, hogy elfér-e, vagy ilyesmi...
Nem tudom, hogy elfér-e, vagy ilyesmi...
mreni2011-02-20 13:22:30 // 118250
nem egy bonyolult dolog pedig:)
dobd be a kérdésedet valaki biztos tud rá válaszolni:)
dobd be a kérdésedet valaki biztos tud rá válaszolni:)
pb_2011-02-20 13:19:58 // 118249
A kollégák már írtak néhány plt.
koz2011-02-20 13:18:46 // 118248
Egyszer mar en is nekialltam utanajarni, csak rossz embernel kezdtem. A vegen tobb kerdojel volt bennem, mint valasz. Kurvara szeretnem en is tudni az 0170 nyomast, meg hofokot. Plusz egy feszmero, es mehetnenek a magno ala
mreni2011-02-20 13:10:43 // 118247
az enyémhez adtak...
nem szükséges csak nézd meg mennyi egy generál mondjuk...:D
mert a gyári olajnyomás jelző igen későn villan csak ki:)
nem szükséges csak nézd meg mennyi egy generál mondjuk...:D
mert a gyári olajnyomás jelző igen későn villan csak ki:)
Alien42011-02-20 13:06:25 // 118246
paff... akkor inkább lopok :D t elágazást meg max esztergálok.. a fene sem venne :D
mreni2011-02-20 12:57:38 // 118245
6ezertől felfelé:)
mreni2011-02-20 12:57:18 // 118244
Fk-t én sem ajánlom,viszont ami nekem van az elég jó szerintem ár/érték arányban.és tetszik is:D
Alien42011-02-20 12:56:49 // 118243
mennyibe fáj egy ilyen beszerzése? mmint olajnyomásmérőkészülékvisszajelzőberendezés :D
mreni2011-02-20 12:56:08 // 118242
profi műszerek 15-20e/dbtól indulnak...:D
MIFI2011-02-20 12:48:29 // 118241
Nem tudom melyiket lenne érdemes:( Az Fk az semmit sem ér már a világítás is kiégett az egyikben... Én a Raid Hp-n gondolkodok hogy cserélni kéne valakinek valami infó róluk ? :D
Driver2011-02-20 12:43:29 // 118240
nem tudom ezek közt mennyire van különbség, nekem szintén itt azt mondták hogy a Pilot műszerek a legjobbak, olyat érdemes venni.
Driver2011-02-20 12:39:54 // 118239
ez nagyon ötletes, köszi szépen.
mreni2011-02-20 12:18:40 // 118237
1.4Ts nél 15perc kb:)
A Hd órákhoz adnak T elágazást is
A Hd órákhoz adnak T elágazást is
pb_2011-02-20 12:14:51 // 118236
Mindenhol a valóságot mutatja.
pb_2011-02-20 12:14:12 // 118234
Attól függ melyik motornál.)
MIFI2011-02-20 12:09:28 // 118233
Driver2011-02-20 12:02:05 // 118232
egy olajnyomásmérő beszerelése mennyire nehéz / sok bontással jár? már én is gondoltam rá biztos ami biztos alapon, és egy szervízben azt mondták hogy vmi plusz toldalék elemet is le kell gyártani, amit az olajkörbe be kell szerelni.
mreni2011-02-20 11:57:28 // 118231
milyen átmérő a gyári műszer?
52mmes a szabvány,de van néhány eltérő méretű is.
52mmes a szabvány,de van néhány eltérő méretű is.
dfg (Tanárúr)2011-02-20 11:55:19 // 118230
tényleg... volt olyan gondolatom, hogy a 156-ban az analóg óra helyére be kellene tenni egy olajnyomásmérőt. létezik olyan méretű műszer?
Ferke2011-02-20 08:06:39 // 118229
Lesz bizony...ezért keresnek rajtam hetente főtengelyt...
Nekem az első dolgom az lenne, hogy ha nincs az autómban olajnyomás műszer, akkor rakok bele...ez szerintem fontosabb, mint egy üzemanyagszint mérő...::P
Nekem az első dolgom az lenne, hogy ha nincs az autómban olajnyomás műszer, akkor rakok bele...ez szerintem fontosabb, mint egy üzemanyagszint mérő...::P
Ferke2011-02-20 08:04:02 // 118228
Miéééér nem mérünk egy olajnyomást?:)))) Ez komolyan senkinek nem jut eszébe? Kezd elköszönni az olajpumpád, ennyi....
pb_2011-02-19 22:22:56 // 118227
Mert ez nem az a fajta motor.
MikeTheDevil2011-02-19 19:11:16 // 118226
Nekem is ezt szokta csinálni ha kevesebb van benne és nem úgy áll az autó.
mreni2011-02-19 18:41:47 // 118225
simán lehet,ez tipikus gond,ha kevesebb mint 5-6liter van benne akkor tuti az a baj:)
WarbiRunner (Gyuri)2011-02-19 18:36:03 // 118224
Miért?
Viki&Joe1462011-02-19 18:30:27 // 118223
Nem melegszik. Nem is serceg inkább zúg folyamatosan ,de ha lehúzom a csatit akkor abbahagyja. Most minden csatit kifújtam szárazra. Már nem világít az injektor ábra a műszerfalon,be is indul de megint csak pár másodpercig jár aztán leáll. Hozok bele még egy kanna benzint :-) Aztán feladom ha nem megy. Vágülis most bal oldala felé lejtős úton áll,ahogy nézem az AC meg a tank jobb elejében van hátha nem éri el a naftát,de bokán is hugyozom magam ha csak ez a gond. :-)
Szunyi2011-02-19 18:16:15 // 118222
Köszönöm a segítségeket így előre is! Majd meglátjuk mi a hézag és persze közlöm!
pb_2011-02-19 18:14:06 // 118221
A herbungnál segíthet ilyen, de Nnél a motornál kicsi az Sélye.
mreni2011-02-19 18:00:38 // 118220
az alapjárati motorra gondolsz?
serceg? nem vizes a csati? melegszik ha próbálgatod?
serceg? nem vizes a csati? melegszik ha próbálgatod?
Viki&Joe1462011-02-19 17:59:28 // 118219
Most,hogy ránéztem még van egy olyan jelenség,hogy serceg az a csatlakozó ahol a gázbowden van.
Vikking 3112011-02-19 17:58:23 // 118218
Őőő attól még előfordulhatott az, hogy teljesen kiürült a rendszer. Vagy hogy már vizet szívott be az AC...
Én megpróbáltam kb 5-6-szor az indítozást, aztán szaladtam kannáért, és úgy is csak megint 5. alkalommal indult be a vas. Ha többször próbálkoztál, lehet, hogy érdemes erőltetni!
(Esetleg rúgj rá a gázra indítás közben, bár nekem attól minden baja van, nem is úgy indítózok...)
Én megpróbáltam kb 5-6-szor az indítozást, aztán szaladtam kannáért, és úgy is csak megint 5. alkalommal indult be a vas. Ha többször próbálkoztál, lehet, hogy érdemes erőltetni!
(Esetleg rúgj rá a gázra indítás közben, bár nekem attól minden baja van, nem is úgy indítózok...)
mreni2011-02-19 17:55:30 // 118217
érdekes,én átnézném az ü.a rendszert hogy nyom-e illetve eleget nyom-e az Ac... első körben
Viki&Joe1462011-02-19 17:55:04 // 118216
Biztos ami biztos,hoztam bele egy kannával. :-) De mondom mára meg már világít az injektor ábra is a műszerfalon.
Vikking 3112011-02-19 17:54:54 // 118215
(És ugyanez volt a "jelenség" nálam is...)
Viki&Joe1462011-02-19 17:54:00 // 118214
Leállt ha hozzáértem a gázpedálhoz azonnal,ha hagytam ketyegni alapjáraton akkor max 10 mp-ig ment és aztán állt le. Ma meg már be sem indul.
Vikking 3112011-02-19 17:53:20 // 118213
Van benne benzin? :D Kicsit triviális, de én is aszittem', hogy van, amikor nem volt...
mreni2011-02-19 17:51:19 // 118212
csak az alapjárattal van gond,vagy ha tartod a gázt akkor is leáll?
Viki&Joe1462011-02-19 17:50:21 // 118211
Segítség !!!
Tegnap este olyat produkált az autóm,hogy beindítás után 5-10 mp-ig járt szépen alapjáraton aztán leállt. Ezt kb 20-szor megismételtem,de mindig ezt csinálta. Lehúztam mindegyik injektorfejről a csatit. Kipucoltam. LMM csatit szintén. Meg mindenféle csatit amit találtam. Semmi javulás. Mára meg már világít is az injektor ábra a műszerfalon és be sem indul. Valami ötlet ?!
Tegnap este olyat produkált az autóm,hogy beindítás után 5-10 mp-ig járt szépen alapjáraton aztán leállt. Ezt kb 20-szor megismételtem,de mindig ezt csinálta. Lehúztam mindegyik injektorfejről a csatit. Kipucoltam. LMM csatit szintén. Meg mindenféle csatit amit találtam. Semmi javulás. Mára meg már világít is az injektor ábra a műszerfalon és be sem indul. Valami ötlet ?!
mreni2011-02-19 16:30:45 // 118210
Az olajcsere nálam is hasonló műveletek sorozata:)
WarbiRunner (Gyuri)2011-02-19 16:28:58 // 118209
Ha a szerelőd tippje a szelephézag, akkor dfg-hez hasonlóan a hidrotőkére gondolnék én is. A szerelő meg tévedhet, ha még nem látott ilyen motort szétszedve, nem tudom mi ezzel a tragédia.
Szóval ezesetben én régen csináltam egy extra olajcserét. Mégpedig úgy, hogy motormosót öntöttem az olajba, így egyhelyben járattam 20-30 percig kicsit alapjárat fölött 1500-2000 rpm.
Ezután leengedtem az olajat, hagytam neki 1 órát rendesen kicsöpögni. Következő lépésben "mosóolajat" tettem bele, vagyis minősítésben megfelelő, de valami olcsó félét. Mentem vele 50km-t nem túl vadul, majd ezt is leengentem, szintén jól kicsöpögtetve.
Végül raktam bele minőségi olajat. Nekem anno 15w40 ásványi volt előírva, olyat tettem bele, bár akkor javasolták többen, hogy öntsek 10w-s félszintit, az is jót tesz a hidrotőkéknek. Én nem tértem el a gyári előírástól, de jó lett így is, a szelephang megszűnt hosszú időre.
Nem mindíg válik be a dolog, de sokesetben a kis rés a hidrotőkén leszűkül, eldugul, ezért nem tudja a feladatát ellátni. Ezen egy ilyen tisztítás segíthet.
Azt meg nagybátyámtól láttam, hogy hogyan kell megállapítani, hogy melyik csattog :-) Orvosi sztetoszkóppal kell végigfülelni a szelepfedele(ke)t.
Szóval ezesetben én régen csináltam egy extra olajcserét. Mégpedig úgy, hogy motormosót öntöttem az olajba, így egyhelyben járattam 20-30 percig kicsit alapjárat fölött 1500-2000 rpm.
Ezután leengedtem az olajat, hagytam neki 1 órát rendesen kicsöpögni. Következő lépésben "mosóolajat" tettem bele, vagyis minősítésben megfelelő, de valami olcsó félét. Mentem vele 50km-t nem túl vadul, majd ezt is leengentem, szintén jól kicsöpögtetve.
Végül raktam bele minőségi olajat. Nekem anno 15w40 ásványi volt előírva, olyat tettem bele, bár akkor javasolták többen, hogy öntsek 10w-s félszintit, az is jót tesz a hidrotőkéknek. Én nem tértem el a gyári előírástól, de jó lett így is, a szelephang megszűnt hosszú időre.
Nem mindíg válik be a dolog, de sokesetben a kis rés a hidrotőkén leszűkül, eldugul, ezért nem tudja a feladatát ellátni. Ezen egy ilyen tisztítás segíthet.
Azt meg nagybátyámtól láttam, hogy hogyan kell megállapítani, hogy melyik csattog :-) Orvosi sztetoszkóppal kell végigfülelni a szelepfedele(ke)t.
dfg (Tanárúr)2011-02-19 12:38:49 // 118208
Hidrotőke lehet? valamelyik letapadt az állásában?
G-Burt2011-02-19 12:17:29 // 118207
Legközelebb, ha megint előjön, csinálj róla videót:)
pb_2011-02-19 11:52:06 // 118206
Legalább nem okoztam csalódást.)