Vikking 3112011-11-05 12:10:01 // 124905
1.8 TS azért nem annyira gyengus :) Mint már több helyütt meg lett említve, az egy remek kompromisszum... De kell alá egy rendes futómű, nagy fék (akár 305 mm-es Brembo előre), aztán hajrá :)
Vikking 3112011-11-05 12:08:47 // 124904
Szerintem az "picit" sok forgásnak. Sőt, rengeteg... :) De akkor legalább megy, mint a mérgezett egér... :)
sparco2011-11-05 12:07:13 // 124903
Mitől függ? Mit kell rajta megnézni jobban?
TIbor2011-11-05 12:07:11 // 124902
Akkor jó, az enyémben pl még nincsen ez alapján "pár tizezer sem" ! Kiráááály!
GTVili2011-11-05 12:04:10 // 124901
Akkor már biztos,hogy az enyémen nem a rávaló váltó van......
195/55R15-el 130-nál kb 4500-at forog......a télivel....ami 185/65R15 picivel kevesebbet....
195/55R15-el 130-nál kb 4500-at forog......a télivel....ami 185/65R15 picivel kevesebbet....
dfg (Tanárúr)2011-11-05 11:40:55 // 124900
ja, pl az enyém 3200-at forog... na most akkor ez hol ugyanaz. ráadásul a boxinak a 4200 kb olyan, mint amikor a ts 5600at forog...
mi a faszról beszélünk, ha pályán használja sokat, akkor td-jtd, 2.0 TS. a többi nem odavaló.
mi a faszról beszélünk, ha pályán használja sokat, akkor td-jtd, 2.0 TS. a többi nem odavaló.
pb_2011-11-05 11:34:30 // 124899
Én tom mi a gyári gumiméret.))
Vikking 3112011-11-05 10:59:15 // 124898
Gyári gumiméret 175/65R14.
Vikking 3112011-11-05 10:57:17 // 124897
(Jut eszembe, 100-nál így elvileg 101-et mutat az óra. Szóval elméleti 200-nál mutatna 202-t... Nagy eltérések ezek :) )
Vikking 3112011-11-05 10:55:57 // 124896
175/65R14 vagy pedig 195/50R15?
Csak mert egyik a téli, másik a nyári méretem :))
(Legalábbis elöl, hátul van nyáron /55 :) )
Csak mert egyik a téli, másik a nyári méretem :))
(Legalábbis elöl, hátul van nyáron /55 :) )
pb_2011-11-05 10:51:45 // 124895
A +felelő méretű gumi használata, bizony +lepő változásaokat tud okozni.))
pb_2011-11-05 10:48:59 // 124894
Nnek nem sok köze van hozzá.
pb_2011-11-05 10:47:25 // 124893
A TeleSportnál nem ugyanez a helyzet? De, sőt még rosszabb.)
Vikking 3112011-11-05 10:44:14 // 124892
(ha 130-nál 4200 alig forog többet, akkor jó... 140-nél 4000 a rendes ts áttétele...)
Wickey2011-11-05 09:51:28 // 124891
a sorrend fordított, TS-be az ember beleteker pár tízezret (de semmiképpen se százezret), majd szétszedi, és jönnek az "alapméretes főtengelyt keresek TS-hez" jellegű hirdetések. :-PPPPPPPP
Ferke2011-11-05 09:25:00 // 124889
Én is ettől félek:)
TIbor2011-11-05 09:24:00 // 124888
Akkor kiürülne a topik :-D
Ferke2011-11-05 09:21:30 // 124887
Kiaz?:) Egyébként én nem is engednék véleményt formálni annak 1 adott motorról, aki legalább nem szedett és rakott össze még 1et sem belőle, és nem tekert bele pár tízezret:)) Amíg ez hiányzik, addig olyan a szitu, mint amikor az elméleti matematikus tetőt ácsol:))
TIbor2011-11-05 09:18:38 // 124886
Dehát van itt olyan, aki abból indul ki, hogy a TS már eleve gyárilag szar, akkor most nem értem !
Ferke2011-11-05 09:16:30 // 124885
Na de ebből nem lehet kiindulni, hogy a boxer már szar, és ezért ts-t kell venni...meddig tart rendbe tenni?:) Holnap reggel állok neki egynek, és hétfőn jönnek érte, időben kb ennyi:))
Ferke2011-11-05 09:14:56 // 124884
Hát ez nem indok:) Akkor a fészlift előtti jtd-mnek többet kéne fogyasztania, mint a fészlift utáninak. Ne az elméletekből induljunk ki, inkább a tapasztalatokból:)
Egy rendberakott boxer inkább kevesebbet eszik, mint egy ugyanolyan ccm-es ts, ez hosszú évek és km-ek tapasztalata:)
Egy rendberakott boxer inkább kevesebbet eszik, mint egy ugyanolyan ccm-es ts, ez hosszú évek és km-ek tapasztalata:)
dfg (Tanárúr)2011-11-05 09:11:40 // 124883
mert ugyanazt a súlyt 22 lóval kevesebb viszi...
Ferke2011-11-05 09:11:24 // 124882
Jaja, a 100as td blokkvolt az alap az első 105-ös cr-esekhez.
dfg (Tanárúr)2011-11-05 09:10:32 // 124881
látod, nem érted....
nem arról a 20-30 megkímélt boxerről van szó, amit évek óta babusgat a gazdája, és még évekig nem akar eladni... hanem arról az x darabról ami fenn van a neten mint eladó kocsi.
nem arról a 20-30 megkímélt boxerről van szó, amit évek óta babusgat a gazdája, és még évekig nem akar eladni... hanem arról az x darabról ami fenn van a neten mint eladó kocsi.
Ferke2011-11-05 09:10:15 // 124880
Ez konkrétan hülyeség. Miért enne többet?
Ferke2011-11-05 09:09:38 // 124879
Naja, csak ugye nem egy utolsó szempont, hogy egy boxert fullosan rendberaksz egy vezmód árából. De legyen 1 vezmód meg egy gyertyaszett:)))
pb_2011-11-05 09:02:18 // 124878
Miért tenné?)
dfg (Tanárúr)2011-11-05 08:57:06 // 124877
és gondolom eladó is... mert ugye eladóról volt szó
dfg (Tanárúr)2011-11-05 08:48:43 // 124876
és mégis többet fog ott zabálni a boxer
Coyote2011-11-05 08:44:33 // 124875
Az én boxim igen csak megkímélt és remek állapotban van :-P
Büszke vagyok rá és mindent megteszek, hogy még sok-sok évig velem legyen.
Büszke vagyok rá és mindent megteszek, hogy még sok-sok évig velem legyen.
pb_2011-11-05 08:08:40 // 124874
+közelítőleg ugyanannyit forognak.)
dfg (Tanárúr)2011-11-05 07:32:55 // 124873
főleg pályán jár vele, és boxert javasoltok neki????
nekem a TS pályán 7 litert eszik 130-nál, gyanítom, hogy ezt kb tudja az 1,6 TS is
szerintem pályázni biztosan jobb a TS, ha nincs pénz JTD-re. de kurvára meg kell nézni, mert sok a szarrá ütött TS. boxerből meg szerintem már nem is létezik megkímélt példány, a koránál fogva.
nekem a TS pályán 7 litert eszik 130-nál, gyanítom, hogy ezt kb tudja az 1,6 TS is
szerintem pályázni biztosan jobb a TS, ha nincs pénz JTD-re. de kurvára meg kell nézni, mert sok a szarrá ütött TS. boxerből meg szerintem már nem is létezik megkímélt példány, a koránál fogva.
WarbiRunner (Gyuri)2011-11-04 21:45:41 // 124872
Közben megnéztem a furat/löket arányokat. Az 1929 ccm-es az tényleg a régi 1.9D származéka 82,6x90 furat/lökettel.
A TD-75 és TD-100 motorok adatai viszont a JTD-vel egyeznek, 82x90,4! Jó, nem nagy különbség, a löket meg főtengelytől is függ, de valószínűnek tartom, hogy a TD-100 már ugyanaz a blokk mint a JTD, csak adagolóval, illetve jóval nagyobb sűrítéssel.
A TD-75 és TD-100 motorok adatai viszont a JTD-vel egyeznek, 82x90,4! Jó, nem nagy különbség, a löket meg főtengelytől is függ, de valószínűnek tartom, hogy a TD-100 már ugyanaz a blokk mint a JTD, csak adagolóval, illetve jóval nagyobb sűrítéssel.
sparco2011-11-04 19:13:11 // 124869
Sziasztok!
7mm vastagságú bontott, gyári Valeo kuplungtárcsát érdemes még megvenni, vagy inkább ne is próbálkozzak vele?
7mm vastagságú bontott, gyári Valeo kuplungtárcsát érdemes még megvenni, vagy inkább ne is próbálkozzak vele?
Jorjie2011-11-04 00:36:50 // 124868
A motor elvileg ugyanaz (Fiat TD 100ló, Alfa TD 90ló) csak a Fiatos TD elektromos adagolós. A köbcenti meg annyi amennyi :-D
tzoli1552011-11-04 00:03:51 // 124867
A hengerfej biztosan nem ugyanaz, ezt tudom. A 146 2.0TD tulajdonképp a Fiat Tipo 1.9 TD-vel azonos moci, 90 lovas, tartós és keveset fogyasztó.
WarbiRunner (Gyuri)2011-11-03 22:42:47 // 124866
Egy gyors kérdés: a Fiat TD 100 motor és az Alfa 2.0 TD közt mi a különbség? Totál más motor?A TD 100 az a JTD-vel egyezően 1910ccm, az Alfa 90 lovas TD-je 1929. Ez hogy van akkor?
mreni2011-11-03 19:39:23 // 124865
én most akarok csinálni...
Száguldozó2011-11-03 19:15:27 // 124864
Sziasztok!
Mindenkinek köszönet a szívélyes fogadtatásért!
Száguldozó146
Mindenkinek köszönet a szívélyes fogadtatásért!
Száguldozó146
Ricsi146TI2011-11-03 16:14:25 // 124863
Sziasztok!
Holnap megyek Pestre és ha valakinek lenne eladó legújabb fészliftes hátsó lököse 146osra akkor engem érdekelne és még motortetőre való alfa embléma is! Lökös fényezése mindegy milyen, csak ne legyen törve repedve hegesztgetve! :)))
Írjatok, vagy hívjatok ha van valakinek eladó sorban valamije! :]
Előre is köszönöm!
Holnap megyek Pestre és ha valakinek lenne eladó legújabb fészliftes hátsó lököse 146osra akkor engem érdekelne és még motortetőre való alfa embléma is! Lökös fényezése mindegy milyen, csak ne legyen törve repedve hegesztgetve! :)))
Írjatok, vagy hívjatok ha van valakinek eladó sorban valamije! :]
Előre is köszönöm!
DieselManiaco(NagyVad)2011-11-03 14:09:05 // 124862
Sziasztok!
Valaki tud esetleg jó árasított első toronymerevítőt? 145-be?
Valaki tud esetleg jó árasított első toronymerevítőt? 145-be?
Vikking 3112011-11-03 12:43:09 // 124861
Vagy B9 Tribeca, nem? :)))
(Ami bőségesen az ON kategória, annyira alfás a megjelenése lámpástul, maszkostul, mindenestül, hogy hú...)
(Ami bőségesen az ON kategória, annyira alfás a megjelenése lámpástul, maszkostul, mindenestül, hogy hú...)
Vikking 3112011-11-03 12:43:04 // 124860
Bocsánatos bűn... :)
GTPeti2011-11-03 11:54:19 // 124859
Motorszám alapján az albás CEO meg tudja neked mondani, hogy pontosan melyik való bele. B)
EvoGerry2011-11-03 11:26:53 // 124858
üdv mindenkinek!
Kérdésem az lenne,mivel lambda nélkül járok (mert lambdám letérdelt) milyet érdemes venni bele,olvastam h szigorúan csak gyári bosch-t ajánlották páran. De ebből is van többféle ..,alba. hu-n nézelődtem. A gép 98as 1,6Ts:)
Válaszokat előre is köszi!
Kérdésem az lenne,mivel lambda nélkül járok (mert lambdám letérdelt) milyet érdemes venni bele,olvastam h szigorúan csak gyári bosch-t ajánlották páran. De ebből is van többféle ..,alba. hu-n nézelődtem. A gép 98as 1,6Ts:)
Válaszokat előre is köszi!
WarbiRunner (Gyuri)2011-11-03 10:48:52 // 124857
Második autónak kitűnő, autópályázni ilyet se vennék. Egy GTA persze hogy kéne, hobbira, kijárni vele versenypályára, néha jampeckodni, de nem napi használatú autónak. Ha a 6 hengerezni akarnék napi használati szinten, egyértelműen OFF Subaru Legacy H6 lenne a választásom. A Zapatinas féle természetesen :-)
Ferke2011-11-03 08:54:01 // 124856
Nem bizony, mert őszintén eszik 15litert:)))