Fórum >> Típusok >> 145-146

Ferke2011-12-13 11:39:32 // 126305
Elég kicsi az esélye, hogy kiszedj belőlük 1 vasat is...:P
0Balazs2011-12-13 11:35:04 // 126304
20 napos, kereskedésből van, szerintem még a telefont is rámraknák ha mondanám, hogy mi van :/
Amúgy is elég bunkó volt ott a csóka, csak tetszett az autó annyira, hogy elviseljem a figurát.

Talán 8 napig lehetett volna élni ezzel a visszavitellel nem?!
Alien42011-12-13 11:21:49 // 126303
ejjoregem :S reszvetem
szurkolok h uszd meg olcson... de figyu mar, miota van nalad a kocsi? vidd vissza esetleg?!

en tegnap szivtam meg... + sarum tuloxidalodott... eger kaposvar gond nelkul lement
elotte is ereztem h nem poccre indul a kicsike
erre a forgalom kozepen lefullasztom... oracsoport ugral osszevissza...lesek
mondom restart mert meg..gnak az ut kozepen a forgalomban :D
az a tipikus es regrol ismert hiba, mert egyszer mar eljatszotta...
istentelen mak (el sem hiszem) tarsashazbol ismeros csaj jon, kerdezi mi van
mondom bika kellene, telefon blabla...
5 perc jon a szerelo pasija bebikaznak, felhajton fel nagy gazzal
udvar parkol, cigi, mergelodes ezerrel (Y)
1 ora takaritgatas a 2 sarura, pucolgatas meg a tobbi...
kocsiba be, ablakot le... poccroff...
most akart cserben hagyni masodjara a kicsike miota meg van
elsore egy eve szoptam meg, amikor ellotte a 4. henger gyertyajat, tomites ategett, trafosor is megsult, meg egy ket aprosag is....stb
general ota elso hiba, maradjon is igy (jelezte o h hetevgen torodest igenyel, de lusta voltam)
figyelmeztetett a kis hulye... lelke van :D kis piszok...
dfg (Tanárúr)2011-12-13 11:10:40 // 126302
olvass vissza a blogomban, le ne vegyétek a hengerfejet, amíg az olajhűtőt le nem cseréltétek!!!
Föckös2011-12-13 10:48:27 // 126301
is is.

nekem anno a boxinál csak a tömités repedt át, és fokozatosan jöttek a gondok.
először csak jobban melegedett, meg fogyott a víz, aztán reggel csak 3 hengerrel indult( a negyedik telement éjjel vízzel) ami pár fordulat után elmúlt.
majd egyszercsak gőzölős vasalóvá vált.
én akkor megúsztam egy (illetve egy pár) tömités cserével.

félő, hogy neked nagyobb gondok lesznek.

fosvágenek szoktak érzékenyebbek lenni ilyen téren, főleg a hidegen nagy terhelés miatt.
0Balazs2011-12-13 10:30:38 // 126300
Mi is erre gondolunk apummal :(
És ez a hengerfejesség hirtelen jön elő, vagy lehet előre tudni, hogy lassan vége lesz?
Föckös2011-12-13 10:00:01 // 126299
óbakker...
valsz hengerfejes, az olaj a vízzel összekeveredett.
0Balazs2011-12-13 09:54:14 // 126298
Üdv srácok.
Este cserben hagyott az autóm. Felforrt a motor, sajnos nem néztem a hőfokot, már csak a piros lámpára figyeltem fel. Azonnal félreálltam. Csak úgy bugyogott a tágulási tartályban a lé. Az oldala ki is repedt és kiforrt a hűtőlé nagy része. Hazavontattak este. Most nézem, hogy a hűtőtartályban sárszerű képződmény van. Az olajnak hasonló világosbarna színe lett (150km ezelőtt cseréltem).
Ferke2011-12-13 08:59:16 // 126297
Nyilván nem a gyári boxi óracsoport van benne...miért hagyta volna benne??:)
dfg (Tanárúr)2011-12-13 08:02:20 // 126296
Volt olyan boxi, amiben 260ig volt az óra? eddig úgy tudtam, hogy csak QVTI.
pb_2011-12-12 22:31:53 // 126295
2 bekezdést írtál.
G-Burt2011-12-12 22:31:38 // 126294
azok ugyan azok.
mreni2011-12-12 22:30:21 // 126293
ha jó,akkor maradhat
BalintDkny2011-12-12 22:29:46 // 126292
Most 155ös gátlóim vannak ültetőrugóval, az nem maradhat?
GTVili2011-12-12 22:20:34 // 126291
Háááát....itt az M5-ös....meg az új 0-ás....;-D
Nekem kerek 4000-et forog 120-nál....
Valamelyik nap csinálok képet is.
mreni2011-12-12 22:19:57 // 126290
rajtprogramról beszélsz?
pb_2011-12-12 22:14:17 // 126289
Rosszul tudod.

Xart sem ér, ha nincs alatta normális hajtás.)
mreni2011-12-12 22:05:36 // 126288
motor+váltó+kábelköteg vezérlővel és immo boxal,komplett első csonkállvány,fékkel,gátlóval rugóval, és ha jól emlékszem a kormányművet kell átrakni még talán.
BalintDkny2011-12-12 22:02:03 // 126287
Mellesleg, ha már itt tartunk. Tegyük fel hogy van egy (még nincs) donor 2.0T.s. aminek a motorját szeretnénk átcsüccsenteni az én 1.6T.s.-em helyére, mit kell még átrakni a nagyobb motorosból hogy minden oké legyen?
mreni2011-12-12 21:54:13 // 126286
fiat coupe 16vt :D
BalintDkny2011-12-12 21:53:29 // 126285
ez milyen váltó?
mreni2011-12-12 21:13:18 // 126284
kiszámoltam a mostani váltómmal is. 6900 ford/perc

1. 70km/h
2. 112km/h
3. 160km/h
4. 211km/h
5. 266km/h :D


jó hosszú az 1. meg az 5.
mreni2011-12-12 21:03:19 // 126283
hát igen :D
BalintDkny2011-12-12 20:59:56 // 126282
Ja, nem egy túraautó, még a 120se túl kényelmes az állandó négyezerrel, de legalább elég berakni 5be és onnantól nem kell a váltót piszkálgatni előzéshez se vagy emelkedőnél se:D
mreni2011-12-12 20:54:42 // 126281
akkor ugyanaz mint az 1.4-é, érdekes ez :)
BalintDkny2011-12-12 20:51:42 // 126280
ha jólszámolom akkor 7000nél menne 215öt
BalintDkny2011-12-12 20:48:59 // 126279
Nekem az 1.6T.S. is 4000 körül forog 120nál, kb (3900at). De elvileg ezzel meg kell futnia a 200at, ha azt vesszük hogy ugyan 6200nál van a póver de 7000körül szabályoz. Én is kíváncsi lennék, hogy mennyit megy, de félek a csekktől. Van valami útszakasz(pest közelébe) ahol nem mérnek a rend éber őrei, és lehet szabályoskodni?:D
GTVili2011-12-12 18:27:57 // 126278
Ja...lehet,hogy a végáttétel is ludas...
GTVili2011-12-12 18:27:04 // 126277
Hú...a 4. és 5. között elég nagy a rés......

Egyébként én "csak" 6500-ig kalkulálok...
mreni2011-12-12 18:24:40 // 126276
gondolom :/
mreni2011-12-12 18:24:11 // 126275
lehet,hogy én számoltam rosszul,de az 1.4 áttételezése szerint

1. 52km/h
2. 91km/h
3. 134km/h
4. 176km/h
5. 221km/h mindez 7200ford/perc-nél.
GTVili2011-12-12 18:22:59 // 126274
Nem tudom neked mid van.....az enyém viszont alaposan el van cseszerintve.
Örülök,hogy remekül gyorsul...pályán viszont agyhalál...
mreni2011-12-12 18:15:13 // 126273
akkor nekem nem 1.4 váltóm volt vagy most akkor mi van? :D
205nél 6700 körül volt ha jól emlékszem
GTVili2011-12-12 18:10:10 // 126272
...az 1.8-al nekem ez nem biztos,hogy menne....
120-nál forog 4000-et.......5000-nél kb 150-et megy...elvileg épphogy megfutja az 1.4 gyári végét......186km/h....
mreni2011-12-12 18:04:36 // 126271
nekem óra szerint 205öt megfutotta fénykorában az 1.4 :D 2szer sikerült produkálnia,190-195öt bármikor tudta
mreni2011-12-12 18:03:11 // 126270
akkor passz :D
GTVili2011-12-12 17:59:33 // 126269
....bár az is igaz,hogy nem nagyon megy többet 180-nál......;-)
GTVili2011-12-12 17:58:46 // 126268
....az enyémben is 260-as óra van....;-)
mreni2011-12-12 17:50:43 // 126267
tudtommal egyik sem,csak a Qv/Ti,nekem is be kéne szerezni egy olyan óracsoportot,de most az izgat legkevésbé :D

nem jelent semmit,hogy turbós,forog ugyanúgy mint egy szívó :)
kíváncsi lennék milyen csiga van rajta illetve milyen motorvezérlője van
nem rossz dolog ez a rajtprogram sem,főleg turbósnál
GTVili2011-12-12 17:43:09 // 126266
Ja....hosszú váltó....rövid váltó....nem jó ez sehogy! ;-DDD
GTVili2011-12-12 17:42:17 // 126265
Melyik boxi volt 260-ig órázva...?
Turbo-s létére elég szépen elforog....;-)
mreni2011-12-12 17:35:42 // 126264
milyen váltó ez te jó isten... :D
opeleknél láttam ilyen hosszú fokozatokat :D
amúgy szépen megy....
Ferke2011-12-12 16:39:04 // 126263
Ja, de most a 146-ból kissé ki vagyunk fogyva:) 145 cucc bezzeg van bőőven:)
Ferke2011-12-12 16:38:25 // 126262
+ még1 :)
Érdemes figyelni a sebességfokozatokat:)
DieselManiaco(NagyVad)2011-12-12 15:00:40 // 126261
Ferke foglalkozik:)
Marek2011-12-12 14:50:12 // 126260
Létezik itt olyan aki, foglalkozik 146-os alkatrészekkel vagy profilt kell bővítenem???
springfield (Ɨ|ѯ)2011-12-12 13:27:29 // 126258
http://www.youtube.com/watch?v=SRw_tH6-kcg&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=tcevaavymHs

:DDD
dfg (Tanárúr)2011-12-12 11:54:18 // 126257
A beszámolót megírom hamar, de a képeket meg kell várnom, hogy beletűzzek párat :D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak