Fórum >> Típusok >> 145-146

EvoGerry2012-01-13 19:26:35 // 126866
Még péntek este is tanul az ember:):):) Mindjárt meg is kostolom,sőt este Nato-ét is,meg G-burt-ét is kíváncsiságból,mert édes szájú vagyok!

http://www.conrad.hu/conrad.php?name=Products&pid=842095 egy ilyet tervezek beépíteni,valakinek vmi infó equus márkával kapcsolatban?
EvoGerry2012-01-13 19:21:40 // 126865
üdv!
Ezt gondolom tudjátok,és ezzel tisztában vagytok. Kivesététek már számtalanszor,de azért leírom:)
Egy jó olaj,összeszedi ,lerakodást stb,és olajcsere után akár pár km megtételével már az is lehetséges h teljesen feketés,nem átlátszó....Ez pl nagyban függ ki milyen sürűn cserél olajat, De akinek van belelátása müszaki dolgokba,(gépekbe) az tudja olaj (kenés)nélkül megáll az élet...

Én betartom a 10ezrenkénti cserét,és ajánlom mindenkinek, Nem normálisnak tartom egyes gyártók hosszabított szervíz cikklisát,30e km-ként olajcsere..uh leírni is rossz.

Ez pedig nem reklám,csak nekem bevált. Agip synt2000 10w40et öntöttem már 3x a gépbe,most az új neve i-sint professional,és most is ezt fogom.Elérhető áron van,sőt olcsó.. és ezrenként MAXIMUM 1deci körül csipegeti 222ezret futtott példányom!
De használtam Castrol magnatech 10w40et ebből 3decit evett ezrenként,ez nem vált be...
Valvoline durablendet 10w40-et ez bevált,de az agip mégjobban!
Vikking 3112012-01-13 19:17:44 // 126864
én meg azt hallottam, hogy be kell kapni a nívópálca végét és ha citromos ízű, akkor még 2536 kmt lehet menni az olajjal, ha viszont szőlő, akkor csak 683mat.

Ha azonban ízre csokis muffin jellegű, azonnal kell cserélni, mert ha beindítod vele az autót, azonnal elkopik, csapágyas lesz és elszakítja a vezérműszíjat, mindezt egyszerre!!!

Úgyhogy csak ügyesen! (ja, ha fosol másnap, az a tudás miatt van, az autószerelők a fél napjukat a slozin töltik, csak titkolják!)

amúgy max 10k, plusz egy olajnyomásmérő és ha kókadozik mint pornósztár fasza a forgatás után, akkor csere azonnal, ez ilyen eccerű. Jobb esetben.
Ha meg friss olajjal is, akkor lehet utánanézni, hogy mitől...

Kérdezd Mifit:DD (bocs haver...:D)
mreni2012-01-13 18:41:13 // 126863
a gépeknél is üzemóránként cserélnek olajat nem?:))) benne van a gépkönyvben

amit hallottál,az jó nagy hülyeség:D
Alien42012-01-13 18:37:14 // 126862
mivel kocsiolajak más típusú olajak ezért kérdeztem
(gépeknél ugye nincs meghatározva mindig pontosan h mikor cserélj, ezért néha csak simán beszagolsz és érzed
blahh... na jó, nem megyek bele ebbe mégjobban :D


viszont hallottam azt is, h nem érdemes túl gyakran cserélni mert h lerakódik a motorban a szűz olajból a cucc? vagy valami ilyesmi :D a gyerek a gyűrűket mutogatta, mert hogy lerakódásos a cucc vagy mi (akkor túlléptem rajta) de most megkérdezem, bár sztem butaság javarészt
Ferke2012-01-13 18:11:01 // 126861
Néhány éve én is nézegetek motorháztetők alá, hidd el, ha annak fura szaga van, az már rég rossz:-) A 10 ezet futott olajnak semmivel sem másabb a szaga, mint a 20-at futottnak, dw ha gondolod, szagolgasd:-)))
Alien42012-01-13 18:03:29 // 126860
köszönöm a tanácsot minkettőtöknek, de igen, érdemes megszagolni is, érezni lehet rajta

elég sok féle fajta olaj átment már a kezem alatt elég sok féle gépbe
forgácsoló gépekre gondolok, nem kocsi
és biza már a szagán is lehet érezni ha pukkant az olaj, nem csak állag, szemcsésség, viszkozitás, szín a meghatározó
kivételesen most az egyszer hidd el :D
Ricsi146TI2012-01-13 17:13:08 // 126859
Szebúsztok!

Elkezdett a kis Ti úgy csattogni me gkerregni mint egy régi igazi zöldséges merci... plusz alapjáraton akadozva jár a motor... Mi lehet a probléma? Vezérlés átugrott vagy mi van ilyenkor? :-(
Ferke2012-01-13 16:48:09 // 126858
olajat szagolhatni?:-) cseréld 10-nél, ez ts, nem éri meg ezen spórolva kockáztatni.
mreni2012-01-13 16:18:04 // 126857
ok
pb_2012-01-13 16:06:04 // 126856
Akkor vegyél szemügyre majd néhány Lhasznált motort.)
mreni2012-01-13 15:51:32 // 126855
igen ezt tartom is,emiatt nem szokott "lógni".........
pb_2012-01-13 15:39:54 // 126854
"a henger-dugó nem nagyon szokott ilyen mértékben megkopni"
Ez lemaradt, ez is szerepelt a hszban.
Tyler2012-01-13 14:50:58 // 126853
nincs véletlen valakinek elrakott blokkja mostanában tankolt dízel üzemanyagról?
mreni2012-01-13 14:05:20 // 126852
ne muszáj,de javasolt,legnagyobb részben az olajtól,illetve a használattól függ.
Alien42012-01-13 13:37:49 // 126851
infózzatok már le pls, nem akarom önerőből kipukkantani a motort gondatlanságból

motorban lassan benne lesz a legutolsó olaj meg szűrő cserék óta 10k KM
tudom, hogy érdemes megnézni az olajat milyen a szaga, állaga, szine
de mi a rutin? nem muszáj 10esenkért cserélni, vagy javasolt?

reni pb, ne veszekedjetek, reni akkor még nem tudta, utána kapott infótt
te szóltál neki, ő jelezte ezt utána
ha tovább vitatkoztok magatokat égetitek azzal hogy azon vitatkoztok hogy kb egyetértetek
mreni2012-01-13 11:17:27 // 126850
Azt írtam,hogy vagy csapágyas vagy le akarja húzni a szerelő+hogy jobban járna egy másik motorral. Melyik része nem érthető?
Ráadásul mi tegnap épp ezt beszéltük msn-en,hogy kopott a hengerfal,attól nem "lóg",a hengerfej felújítás meg lutri...
pb_2012-01-13 10:19:40 // 126849
Pedig tegnap még nem ezt írtad.)
mreni2012-01-13 10:14:51 // 126848
erről van szó
pb_2012-01-13 10:03:02 // 126847
A síkolás minden segít, biztos az otiban tanácsolták neki, mikor a röntgen készítették.DD
Ferke2012-01-13 09:18:07 // 126846
Ha lóg a dugattyú, az kvára nem azt jelenti, hogy csapágyas, mert akkor már beállt volna, mint a gerely.:)
A dugattyú max attól lóghat, ha a csapszeg/csapszegpersely kopott.
Az viszont szintén csattog.
Ezek után feltenném a kérdést: biztos, hogy ez egy jó szerelő?:)))
Szfedél tömítést még jó, hogy cserél, ha már leszedte:)
Zárványos a hf? És azt a síkolással eltünteti? LOL!:)
Mitől lenne szar az egész motor, ha nem csapágyas...(márpedig a jelek szerint ez nem az, max kopott lehet)
Egyébként jobban jársz egy motor rendberakással, mint egy puffos karosszériával, mert előbbit rendbe lehet hozni, utóbbit meg sose....
0Balazs2012-01-13 07:35:17 // 126845
Jó reggelt mindenkinek!

Felhívtam a szerelőmet, hogy mit ért az alatt hogy lóg a dugattyú. Azt mondja kicsit kopottas a dugattyú meg a henger de ha nem ette az olajat meg van ereje akkor nem kell semmit csinálni vele. Így marad a hengerfej síkolás szelepszimering csere és a szelepbeköszörülés. Valamint egyúttal vezérlés csere. Valami tömítést mondott még amit cserél, mert állt az olaj a gyertyáknál (talán szívósor tömítés?!).
WarbiRunner (Gyuri)2012-01-12 22:35:52 // 126844
De tökéletesen igazad van, kíváncsiságból rápróbáltam ma. Ahogy a féklámpa kapcsolót érzi, már ezerrel motorfékez, a gázpedál hatástalan. Bonyolult egy lélek...
pb_2012-01-12 20:54:45 // 126843
Mindezt mondod te.D
mreni2012-01-12 20:46:05 // 126842
megjött a szakmókus.... nem tudtam már mi hiányzik
pb_2012-01-12 20:43:02 // 126841
"a henger-dugó nem nagyon szokott ilyen mértékben megkopni,"
Á dehogy, soha nem fordult Lő még ilyen a világtörténelemben.)))
pb_2012-01-12 20:40:55 // 126840
"Hengerfejet síkolják, szelepszimering csere"
Abszolult felesleges Rőlködni vele.
" Lóg a dugattyú "
Tipikus TS baj.
Bazsa1452012-01-12 20:13:41 // 126839
Sziasztok. Tudja valaki, hogy a reléken a számoknak van-e jelentőségük ?
A régin csak annyi van 585 12v A 727. A 12v-t tudom a többit nem.
Amit betettem azon az van hogy A727 520 12v 30A az utóbbi kettőt vágom mi.
De azt nem vágom, hogy az A727 és az 520 meg 585 jelzés mit jelent. és gondolom szerepe van.
G-Burt2012-01-12 19:13:47 // 126838
marad minden sallang, csak a mechanika cserélődik, nincs ott semmi bajlódás:)
MIFI2012-01-12 18:35:35 // 126837
Ugyanaz a motorkód és nincs bajlódás az immoval computerrel :))
mreni2012-01-12 18:32:31 // 126836
azzal semmi gond nincs ilyenkor...

a henger-dugó nem nagyon szokott ilyen mértékben megkopni,szal vagy le akar húzni a szerelő,vagy csapágyas...

épp van elfekvőben egy 1.6TS motorom... :D:D
0Balazs2012-01-12 18:23:45 // 126835
Na meg akkor lehet szórakozni a motorvezérlővel is meg az immoval....
0Balazs2012-01-12 18:13:09 // 126834
Én is azon gondolkodtam, de kitudja, lehet azzal is így kifogom, így meg tudom hogy meg lesz csinálva...
G-Burt2012-01-12 18:01:08 // 126833
lehet, h jobb lenne venni egy másik motort
0Balazs2012-01-12 17:57:40 // 126832
Na elvittük az autóm a szervizbe. Még a motorfelforralós víz az olajban téma van ugye.. Hívott a szerelő, hogy a hengerfej tömítés sz**á van égve, meg teli van zárvánnyal a hengerfej. Meg a gyertyáknál állt az olaj úgyhogy a szelepfedél tömítést is cserélik. Hengerfejet síkolják, szelepszimering csere. Lóg a dugattyú is arra még nem mondtak semmit. Meg utólag belegondolva a lóg a dugattyú több dolgot is jelenthet, vagy azt hogy csapágyas a hajtókarnál vagy hogy henger meg a dugó szét van kopva... Mondta hogy nemrég cseréltek hengerfej tömítést, gondolom látták hogy szar az egész motor azért adtál el a kocsit. Én meg persze kifogtam, mert miért ne?! Na mindegy, ez van :/
Béci Ɨ|ѯ2012-01-12 16:13:18 // 126831
Félek ha rövid is lesz felcserélem a hátsó üléseket az elsővel... :)
mreni2012-01-12 16:12:14 // 126830
nem ma kezdted Te sem :D :D
G-Burt2012-01-12 16:10:48 // 126829
kötegelő, wd40, esetleg sziloplaszt, purhab:D mehet mellé egy kis rövid is, hátha eldurvulnak a dolgok:D
Béci Ɨ|ѯ2012-01-12 16:04:39 // 126828
Az első hármat. természetesre vettem, hogy velem lesznek. Valamint kaplapács, zsír és szigszalag. :) Megy néhány doboz sör, ha gondolkodnom kell. :)
G-Burt2012-01-12 15:40:31 // 126827
Lángvágó, flex, véső:D meg az se árt, ha van nálad imbuszkulcs:)
Béci Ɨ|ѯ2012-01-12 09:22:03 // 126826
Sziasztok!

Kérdésem lenne szokás szerint. :) Milyen eszközökre lesz szükségem az ülések eltávolításához? Csakhogy ne legyek felkészületlen... :)
mreni2012-01-12 08:25:52 // 126825
ezt a részét akkor még nem olvastam :)) meg se fordult a fejemben ilyen..
Bazsa1452012-01-12 06:11:13 // 126824
Egy kis ínyencség.
Menet közben üzemanyag ellátási probléma és ezzel együtt a computernél lévő relé kattanása.
Relé már cserélve lett.
prooF_752012-01-12 00:37:31 // 126823
Még pár hónapja lőttem a képet a MOM-nál budán. Fail?:)
pb_2012-01-11 22:53:58 // 126822
Ha nem komolyabb a baj.
Ferke2012-01-11 22:21:08 // 126821
Szerintem itt nem lesz nagy gond. ha.meg sokaig haromhengerezve megyunk, akkor ugye osszegyulik at a benya a kipufogoban:-P
Ferke2012-01-11 22:18:47 // 126820
A muszerfal eseteben szerintem lett egy test hibad, a dadogas, 3hengerezes pedig az 1,6 hulye trafoja.miatt lesz, a trafo labainal, vagy a gyertyakabel trafo feloli csatlakozasanal keresd a hibat szerintem!
Ferke2012-01-11 22:11:30 // 126819
Szerintem az a ballabfek a Tiednel sem mukodik mar....de nem mernek megeskudni azert. a 156oson a fekre azonnal elveszi a gazt, hiaba nyomom:-)
Vikking 3112012-01-11 12:45:40 // 126818
Az utolsó kérdésre természetesen igen a válasz:DDD


de a ballábfék elvileg arról szól, hogy közben nem veszed el a gázról, padlót nyomsz neki. Ezért nincs értelme hátsókerekes autóknál, az elsőkerekeseknél kevesebb a hátrány, amit a nemkeresztbemenéssel lenne gyakorlatilag... Elmegy keresztbe és rögtön húzza ki az orrát...

De lehet, hogy én tudom rosszul...
WarbiRunner (Gyuri)2012-01-11 12:30:51 // 126817
A balláb fékre gondolsz? Szerintem használták azt gyorsabb kanyarvételre is, én legalábbis így hallottam róla először. Én úgy szoktam (volt) kivitelezni, hogy gázelvétel közben ahogy vettem el a gázt, nyomtam rá szinkronban a fékre, és ugyanígy fokozatosan vissza, semmi hirtelen rárugás, lehetett azt érezni. Láb ESP :-))
Érdekes hogy az Alfánál minden ilyen dologról leszoktam. Se guminyomás állítgatás, se balláb fék, se kézifék, semmi. Csak kormány, gázadás, gázelvétel. Öregszem? :-D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak