norbee2006-04-28 16:21:29 // 6047
:)
Egy balos elektronyos tükörszerkezet kéne inkább. Mer kivülről egyben van, de belül törött.
András bácsi2006-04-28 16:20:46 // 6046
Látom ide is fog kelleni karosszériaelem. :)))
norbee2006-04-28 16:18:55 // 6045
Ne is mondd. Ma is milyen hülye idő volt. Kinyomtattam az elektronyos fejezeteket a 20-asig, duffla oldallal se piskóta a mérete.
norbee2006-04-28 16:17:46 // 6044
Semmi, ghostolok. Akkorát futottam reggel a Rakparton, hogy nagyon. Szegény A3-as sehogy sem tudott elém gyönni, pedig a lámpánál előttem indult ;)
Thomika2006-04-28 16:17:32 // 6043
Remélem holnap nem fog esni!Legalábbis míg szerelünk! Sok apró xarság van,ami igazából csak időigényes...
Thomika2006-04-28 16:16:37 // 6042
:))) Tsá vazze! Mizu?:))
norbee2006-04-28 16:14:09 // 6041
Nimá. :) A dudálós! :)
Thomika2006-04-28 16:08:09 // 6040
akkor inkább a 2.5 V6 vmi normális tuninggal!! :))
norbee2006-04-28 16:07:08 // 6039
Hu iz Ferike? Csak mert a Ződ is Tikfelétekről gyött.
fobakter2006-04-28 16:02:55 // 6038
Na mára léptem, szólt a fényező, hogy kész a hátső lökös és a kilincsek, menek elhozom. Remélem eltalálták a színt....
fobakter2006-04-28 16:01:23 // 6037
Dehogy :D Nem is azért említettem...
Buksi2006-04-28 16:00:58 // 6036
Hát hozzám sincs valami közel, de az Alfáért mindent! ;-)))) Nálunk sincs normális szerelő a környéken! :-)
András bácsi2006-04-28 16:00:14 // 6035
Kaposújlak közel van? :)
András bácsi2006-04-28 15:59:10 // 6034
Nem vitázom. :)
fobakter2006-04-28 15:58:33 // 6033
Béla bá'nak még felénk Kecskeméten is jó híre van, pedig elég mesze van. Nekem sajnos túl messze, de szerencsére Ferikével meg vagyok elégedve. És csak 35 km, nem 100. Az azért elég necces, hogy nincs rendes alfás szerelő a városban.
Buksi2006-04-28 15:58:10 // 6032
Eddigi tapasztalataim nekem is ugyan ezek! ;-)))
András bácsi2006-04-28 15:55:35 // 6030
Szerintem jobban ért hozzá, mint egyes "istenségek"... :)))
Buksi2006-04-28 15:54:03 // 6029
Tök jó! :-)
Én hozzá hordom a gépem! Sztem remek szakember! :-))
András bácsi2006-04-28 15:51:50 // 6028
A bontós nevében benne van, hogy szétszed és nem összeszerel. Persze mindenki azt hisz el, amit akar. :)))
András bácsi2006-04-28 15:50:34 // 6027
Őt minden régi alfás ismeri... :-)
fobakter2006-04-28 15:43:28 // 6026
Az info a bontósoktól van, csak értenek hozzá.
Amúgy tök igaz, ennyit nem szabad ilyen mutatványra költeni a 155 esetében.
Buksi2006-04-28 15:33:56 // 6025
Hali! :-)
Te ismered a Schulek Bélát Pusztaszabolcson? :-)
András bácsi2006-04-28 15:31:15 // 6024
Akkor menjünk tovább: a V6 blokkok kívülről szinte teljesen megegyeznek, a hosszítottat és lehet keresztbeállítani és viszont. Teljesen mindegy 2.0, 2.5, 3.0 A hengerfejet hagyjuk, jelen esetben lényegtelen. A váltót meg szerintem úgyis cserélni kellene: ekkora változást nem viselne el, a kuplungról nem is beszélve.
Persze mindent meg lehet oldani: lsd a Schulek Béla-féle 3.2-es 145-öst.
Kérdés, hogy megéri-e. Én egy 6-700e-et érő elég gyenge fékkel és futóművel megáldott 155-be nem fektetnék bele ennyi pénzt, főleg úgy, hogy kérdéses hogyan és mennyiért szerzel rá a későbbiekben vizsgát.
fobakter2006-04-28 15:11:47 // 6023
Tudom, elmebeteg ajánlat volt, de tényleg ennyit kértek érte. Viszont így lejött az info, hogy ez könneyn beépíthető.:D
GEORGE2006-04-28 15:00:23 // 6022
700k-ért?!?!?!?!?!?!?!?
A Piriék 350Kért kinálják a 3,2V6-ot!!! max 1000 km van benne.
400K ért pedig 10ezrett futott 2,0JTS moci van komplett kábelköteggel kompjuterrel stb stb......
450K-ért van vadi új 2000 16V TS moci.
A 700K horror ár!!!!!!!Akár milyen motor is az!
fobakter2006-04-28 14:57:40 // 6021
hát akkor elviszed egy villanyászhoz, aki már látott autó életében, oszt jónapot :)
Vagy megkérsz valakit a topicból :D
Gyikk2006-04-28 14:46:29 // 6020
Abba ne légy olyan biztos,magam se vagyok tisztába a képességeimmel! :-)
fobakter2006-04-28 14:36:34 // 6018
Gyikk!
Elég, ha megrendeled tőlük, és küldenek mindent a csomagban, amire szükséged lesz. Nem bonyolult a rád háruló feladat.
fobakter2006-04-28 14:22:52 // 6017
700K-ért kínálták nekem a 3000 V6 motort kábelköteggel, amiben állítólag 23e km volt. Erre még biztos ráment volna 150-200K, plusz a papírozás, szóval 1 guriga nem biztos, hogy betakarta volna. Nagyságrendileg ennyiből már megvan egy Q4 projekt is, és azzal nem kell vacakolni. Vagy megvan egy 2.5 V6 fullos generálja tuninggal.
GEORGE2006-04-28 14:21:51 // 6016
Nem az úr akart ilyen mocit?? .-))))
Thomika2006-04-28 14:16:43 // 6015
Na,ébresztő Cartársak! Ne álmodozzunk itten!! Rossz helyre lóg a kezünk!!:PP Túl szép volna ezt megcsinálni...
Thomika2006-04-28 14:14:50 // 6014
hmm. elképzelhető,hgoy a féktárcsa... de majd meglessük holnap,ha az időjárás is engedi!!
fobakter2006-04-28 14:11:33 // 6013
nem tudtam, de akkor jó :))
Gyikk2006-04-28 14:08:38 // 6012
Squarda féle chip-el foglalkozik valaki Mo-n.Forgalmaz valaki?
GEORGE2006-04-28 14:02:15 // 6011
Ez detto ugyan akkora méretű ez is mint a 3000V6!!!
A beépítéssel nem lenne gond, csak a többivel!
fobakter2006-04-28 13:31:15 // 6010
Lepapírozni egyiket sem lehet. Elméletileg.
fobakter2006-04-28 13:29:00 // 6009
Nem elég a külső méret. Egyrészt a felfogatási pontoknak is klappolni kell, rá kell, hogy menjen a 155 váltója, máskülönben gyártathatsz egyedi még féltengelyeket is, és grátiszként még hegesztheted a nyúlványokat és bakolhatod a másik váltót. Szóval sokismeretlenes az egyenlet, de a végén az jön ki, hogy nem érdemes belevágni. Amit mondtam, azzal a megfejtéssel nincs sok gond.
norbee2006-04-28 13:26:42 // 6008
Thomika mindent elintéz... ;)
Fék: ma direkt figyeltem. Fékezésnél reszelős hang. De nem dobol. Bár ez akár a víztől is lehet.
András bácsi2006-04-28 13:22:50 // 6007
A külső mérete ennek is ugyanakkora, mint a 2.5V6 12v-nek. Inkább azzal van a gond, hogy lepapírozni nem lehetne.
fobakter2006-04-28 13:17:34 // 6006
Azt csak jópár vödörnyi vér kiizzadása árán fogod tudni belefaragni a 155-be. Csak a GTV 3000 V6 motorja csereszabatos! Persze a villannyal együtt...
Gondolom ugyanaz lehet a padlólemez, legalabbis az eleje.
GEORGE2006-04-28 12:27:38 // 6005
3,2 V6-ot tudok.pár száz km-el!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ez egy 166-ból van ami 240 lovas!!!!!!!!!!
Thomika2006-04-28 12:25:05 // 6004
Akkor szerezzünk 2-3 db 3.0V6 mocit!!!:))) Én vevő lennék rá!!:)) Asszem egész jól mozgatná a 155öt!!
fobakter2006-04-28 08:53:31 // 6003
Basszus, jól elszaladtak a költségek. Mekkora mákom van, hogy Ferike nem ilyen horror árakon dolgozik.
De akkor most szuper a verda?
fobakter2006-04-28 08:51:17 // 6002
Ez nem annyira okosság. Lett volna lehetőségem a 164 8 szelepes sor 4 turbó motorját beépíteni, aztán azt elvetettük, mert kellett volna egy törött Q4, ahonnan a bölcsőket kinyerem, illetve még a váltóval sem ment volna össze, azt is át kellett volna építeni. Akkor homályosítottak fel, hogy a GTV-ből a 3000 V6 egy az egyben beépíthető a 155-be :)))
Igaz a KF-nél nagy csók kell a papírozáshoz, de ebben lehet gondolkozni. Persze ehhez már mindenképp szerezni kell hátulra egy 1.4-es feliratot :DDDD
SD2006-04-28 01:26:22 // 6001
Marklar1552006-04-28 00:32:02 // 6000
B+
Semmi megemlékezés???
6k!!!
;-)
Marklar1552006-04-27 23:31:54 // 5999
Lehet, hogy kelleni fog. :)
87k lett a vége:(
igaz kapott selénia 20K-t is...
bakker megint 5 oldalt olvashatok vissza?
;-)
Talán holnap:(
SD2006-04-27 23:25:06 // 5998
na megyek készülődni mert holnap megyünk dajcslandba, de sajna az alfa itthon pihen, de legalább a garázban lehet:)
Online tag
2
Vendég2
562