sprint832011-07-13 12:09:02 // 116224
Ja, az ütősebb mint a V6:))
Marklar1552011-07-13 12:04:43 // 116223
Gondolom a fűre kerestél rá. S csak ilyen képet talált...?
:)))
:)))
sprint832011-07-13 11:51:49 // 116222
A gumi csövek még jók az enyémen nem viseltesek. A tárcsa és a betét új. Azért gondoltam rá ha már kicseréltem a féket brembora akkor jó lenne hozzá a fémfékcső is. A motornál észre vehető különbséggel van a gumi cső helyett. Ennél is gondolom csak számítana.
sprint832011-07-13 11:48:18 // 116221
Azok, igen.
A holland alfás oldalon találtam a képeket.
A holland alfás oldalon találtam a képeket.
BL2011-07-13 10:35:14 // 116220
Nekem azok vannak. A Goodridge szett és valóban megszünteti a gumicsövekből adódó féknyúlást bár ahhoz már viseletes gumicsöveket kell hogy lecserélj és a betét/tárcsa páros még akkor is sokkal többet fog számítani fékhatás és pedálérzet terén.
Marklar1552011-07-13 10:10:33 // 116219
Tegnap már megnéztem... Startlapon van fent...:)
Marklar1552011-07-13 10:08:29 // 116218
1/2 tengelyek fékerő elosztó otthon. Csövek a TSigát várják. Szombatig meg nem is megyek Érdre...
T.a.m.a.s.2011-07-13 08:41:34 // 116217
Legszebb öröm a káröröm! xD
Jupiter1552011-07-13 08:38:58 // 116216
szasza9112011-07-13 08:14:37 // 116215
egyebkent tudomasom szerint BL-nek fem fekcsövei vannak egy ideje. es pozitivak a tapasztalatai. de majd ö elmondja biztos ugyis
szasza9112011-07-13 04:00:41 // 116214
en az enyemet az angol ebayrol rendeltem. ha jol emlekszem kb 30e HUF volt postaval a szett. mennyibe is kerul a gyari (gumi)?
Buksi2011-07-13 03:41:22 // 116213
Látod milyen? Össze kell fogni az ilyen TSigák ellen! :-DDDD
Tényleg, a csomagom kész van? :-))
Tényleg, a csomagom kész van? :-))
Buksi2011-07-13 03:39:22 // 116212
Nem azért nem megyek, mert ilyen az eleje, hanem mert lehet, hogy csak pont akkor ér rá a gyerek! :-)
szasza9112011-07-13 03:20:19 // 116211
nekem egyelore meg a polcon vannak. de egyszercsak bekerulnek...
Marklar1552011-07-12 23:28:33 // 116210
Persze perszeee:)))
TSiga ( I am the TSIG)2011-07-12 23:19:02 // 116209
A TSigának kemény a háza. De lehet, hogy az ellen nem véd :-DD
Marklar1552011-07-12 23:17:44 // 116208
Buksi haveromnak is beszólogatsz. Kezdhetsz félni. Gyúrjál wazze:)))
Marklar1552011-07-12 23:16:44 // 116207
Minek lehajolni? Van téglavető kalapácsom! :)))
TSiga ( I am the TSIG)2011-07-12 23:09:00 // 116206
A pocaktól azért nehéz odáig lehajolni. :-)
Marklar1552011-07-12 23:06:50 // 116205
hmmm. Ha jösz szombaton V6 hátsó hidat kiszerelni Körminek. S felbakoljuk azt a gépet. Csak nehogy hírtelen kelljen a tégla, mig alatta vagy... :)))
Fairlane2011-07-12 21:49:34 // 116204
Ezek motorspecifikus szerszámok, amit a manual is emleget?
Nálad vannak, vagy netes kép? :D
Nálad vannak, vagy netes kép? :D
TSiga ( I am the TSIG)2011-07-12 21:12:54 // 116203
Ez kincset ér. :-D
TSiga ( I am the TSIG)2011-07-12 21:12:25 // 116202
Nézd meg az enyémet. Nem szép, de legalább matt. Mégis el akarok menni. Az, hogy nem teljesen jó az orra, kit izgat. Lejössz, felvonulunk, dobálunk HF-et, iszunk, iszunk, hányunk, iszunk.... Nem kell ehhez lefényezett autó. :-D
sprint832011-07-12 21:10:00 // 116201
Buksi2011-07-12 21:08:12 // 116200
Még nem tudom, mert lehet, hogy nemsokára megy a festő bácsihoz a gép! :-)
TSiga ( I am the TSIG)2011-07-12 21:07:32 // 116199
Jössz a SVAT-ra?
Buksi2011-07-12 21:05:50 // 116198
Ez a minimum! ;-)))
TSiga ( I am the TSIG)2011-07-12 21:03:26 // 116197
Ez nem semmi! :-D
De nem látom a kalapácsot! :-PPP
De nem látom a kalapácsot! :-PPP
TSiga ( I am the TSIG)2011-07-12 20:59:51 // 116196
Rendben, de előtte iszunk valamit! :-DDD
TSiga ( I am the TSIG)2011-07-12 20:59:50 // 116195
Rendben, de előtte iszunk valamit! :-DDD
Buksi2011-07-12 20:58:35 // 116194
Legközelebb eltaposom azt a TSigát! :-DDDDD
sprint832011-07-12 20:56:25 // 116193
TSiga ( I am the TSIG)2011-07-12 20:56:11 // 116192
Csak az a baj, hogy még egy TSiga is lehagy :-DDDDD
Buksi2011-07-12 20:55:27 // 116191
Az nem gond! ;-)))
TSiga ( I am the TSIG)2011-07-12 20:54:18 // 116190
Te meg toljad, neki! :-DD
Buksi2011-07-12 20:50:28 // 116189
Te meg ne szójjá' be! :-DD
Buksi2011-07-12 20:49:23 // 116188
Ezért estem gondolkodóba! ;-)
TSiga ( I am the TSIG)2011-07-12 20:47:53 // 116187
Te nagyon vicces kisfiú vagy! :-))
sprint832011-07-12 20:47:38 // 116186
Én is agyalok rajta, megérné. Érezni lehet, hogy mikor nyúlik meg a fék a gumi csövek miatt.
TSiga ( I am the TSIG)2011-07-12 20:45:36 // 116185
Ez nem férfiasan telt alak. Te annyira sokoldalú vagy, hogy az már gömb! :-D
Buksi2011-07-12 20:40:51 // 116184
Én gondolkodtam rajta, csak rohadt drága! :-/
sprint832011-07-12 20:39:36 // 116183
Ja olyan nekem is van, sőt még van pár méter feltekerve ami maradt a sprintből:))
A gumi csövek helyett gondoltam.
A gumi csövek helyett gondoltam.
Buksi2011-07-12 20:36:58 // 116182
Az enyémen vannak! Az alján például ezek futnak végig! :-DDDDD
sprint832011-07-12 20:35:00 // 116181
Fém fékcsövek vannak itt valakinek az autóján?
Buksi2011-07-12 16:05:12 // 116180
Azt én is láttam nála! ;-))
Pepe1472011-07-12 07:12:06 // 116179
Fortélyokról. Schulek Béla Pusztaszabolcs....:-)Legutóbb 1 Ferrari Dinot láttam nála.
szasza9112011-07-12 06:30:23 // 116178
igen és azt hiszem ez megint egy nagyon lényeges pont. a "fortélyok". azon lehet a legtöbbet sporolni vagy egyszerüen csak nyerni, hogy nem harmadikra sikerül megtalalni a megfelelő alkatreszt vagy beállitast, hanem elsőre. (pl. melyik a legjobb hengerfejtömités, hol kapok jó és tartós gumi (szilikon) csöveket, legyenek-e nagyobbak a hengerfejcsavarok stb., ezer ilyen kérdés felmerül.) arról nem is beszélve, hogy aki versenycélra is épitett már motort az tényleg tapasztalatbol tudja, hogy hol vannak a határok, nem csak olvasott róla. és még mindig nem tuningról beszélek.
NaTo2011-07-12 04:34:15 // 116177
Az biztos, hogy egy ilyen bonyolultabb motort, mint a Q4-esé is, nem érdemes otthon barkácsolni. Szakihoz kell vinni, az lesz a legolcsóbb mindenkinek. Az, hogy Belust a megkérdezett "szerelők" elhajtották, az szinte várható volt. Nem azért, mert a Q4 szar, hanem azért, mert nem értenek hozzá, és fikázni mindig könnyebb, mint beismerni, hogy nem ért az adott típushoz. Vannak ám ebben fortélyok, amiket csak azok tudnak, akik csináltak már ilyet, vagy ezzel foglalkoznak (lásd tömítés gond Szaszánál).
szasza9112011-07-12 01:55:16 // 116176
szia, pár gondolat q4 szerelésről általában. persze nem kell egyetérteni, mindenkinek máshol vannak a prioritásai.
ott kezdem a történetet ahol te is járhatsz: hajtókarcsapágy kuka. jelzem, előtte sem volt tökéletes az autó, néha megindult, néha nem. gondoltam időm van, kedvem van, mühely van, kitartó szerelőhaver van, dokumentánció van, valamennyi pénzem van, hát fogjunk neki. miért ne tudnánk megcsinálni, ez is csak vas. volt mögöttem már annyi tapasztalat, hogy a gépet idegen mühelybe nem viszem, mert akarmilyenokból is, de nem csinálják meg rendesen.
kiszedéskor csak annyi tünt fel, hogy nagyon sokáig tart és a gyakorlott cimborám folyamatosan akadályokba ütközik. amiket aztán megoldott(unk), de 1 napból 3 lett. végül minden kint volt. az is amit benn akartunk hagyni.
szépen minden el lett mosva, megtörtént a pontos hibafeltárás stb. első probléma: nem jó a rendelt csapágy. pedig motorszám, stb. alapján lett rendelve egy normális cégtől (Szakall-Metál). másodszorra sem jo. 10 nap mulva soksok telefonálgatás után (melyik tipusé passzolhat) végre meglett.
hogy ne legyek tul hosszu, ezt még eljátszottuk párszor más darabokkal is. közben a kocsi állt az emelőn, motor az asztalon. ha a placcért fizetni kellett volna... hát nem is tudom. ha a "felesegesen" eltöltött óráknak hivatalos vagy akárcsak baráti dija lett volna...
blokkot aztán összefüztük, a motor kezdett alakulni. ez volt talán a legegyszerübb az egészben.
motor be: nem tudom, talán azért ami mögöttünk volt és nem számitottunk semmi jóra, egész gyorsan ment. persze relative. és akkor aztan a sallangok. vákumcsövek, szenzorok, elektromos kábelek stb. hidd el, ha ott állsz a félig beépitett motortér előtt, hirtelen mindennek ezer uj helye lesz :) igy utolag logikus persze minden és volt amikor tényleg hülyeséggel probálkoztunk, de akkor jónak tünt.
elindult, szépen járt, de a néha megy, néha nem megmaradt. beleraktam kb 15e km-t, tényleg a fent emlitett dolgon kivül minden ok volt. a szelepdeklinél kicsit jött ki az olaj, én már parajelenségnek tartottam, egyszerüen nem tudtuk jól letömiteni. pedig mint ahogy mindegyik, az a tömités is uj volt. a világ legegszerübb dolga, de nekünk nem sikerült.
és akkor itt a következő lépés. megkivántam egy nagyobb coolert. elmentem soroksárra DCS-hez, elmondtam mit akarok, meg azt is hogy nem mindig indul meg. kaptam időpontot, elvittem, megcsinálta. nap közben persze többször hivott, hogy ez nem jo, az nem jó. kicsit fikázta az összerakást, de csak úgy tolerálható szinten. igy utolag az hiszem egyrészt ilyen a stilusa, másrészt rohadtul igaza is volt. kérés nélkül megcsinálta jóra a szelepfedéltömitést, ami a lelkemnek nagyon jol esett. a lényeg: elöször találkoztam olyan emberrel, aki már látott közelebbről q4-et. amit hirtelen ki lehetett javitani, cserélni azt megcsinalta. ehhez két dolog kellett. tudta hova kell nyulni és volt neki a polcon (!) cserealkatrész. a q4-hez! szerintem profi munkát adott ki a kezéből, ami a mostani időkben egyébként is ritkaság.
konkluzio: ha elviszed egy hozzáértő emberhez az autod, akkor lehet, hogy nem csak gyorsabban lesz kész, hanem jobb is lesz, mintha saját magad csinalod, akármennyire is lelkiismeretes vagy. és még az is lehet, hogy a végén olcsóbban megúszod.
ez persz igaz lehet minden tipusra, de a ismeretlenebbekre különösen. ezt a posztot nem reklámmnak szántam, tőlem mindenki oda viszi az autóját ahova akarja.
ott kezdem a történetet ahol te is járhatsz: hajtókarcsapágy kuka. jelzem, előtte sem volt tökéletes az autó, néha megindult, néha nem. gondoltam időm van, kedvem van, mühely van, kitartó szerelőhaver van, dokumentánció van, valamennyi pénzem van, hát fogjunk neki. miért ne tudnánk megcsinálni, ez is csak vas. volt mögöttem már annyi tapasztalat, hogy a gépet idegen mühelybe nem viszem, mert akarmilyenokból is, de nem csinálják meg rendesen.
kiszedéskor csak annyi tünt fel, hogy nagyon sokáig tart és a gyakorlott cimborám folyamatosan akadályokba ütközik. amiket aztán megoldott(unk), de 1 napból 3 lett. végül minden kint volt. az is amit benn akartunk hagyni.
szépen minden el lett mosva, megtörtént a pontos hibafeltárás stb. első probléma: nem jó a rendelt csapágy. pedig motorszám, stb. alapján lett rendelve egy normális cégtől (Szakall-Metál). másodszorra sem jo. 10 nap mulva soksok telefonálgatás után (melyik tipusé passzolhat) végre meglett.
hogy ne legyek tul hosszu, ezt még eljátszottuk párszor más darabokkal is. közben a kocsi állt az emelőn, motor az asztalon. ha a placcért fizetni kellett volna... hát nem is tudom. ha a "felesegesen" eltöltött óráknak hivatalos vagy akárcsak baráti dija lett volna...
blokkot aztán összefüztük, a motor kezdett alakulni. ez volt talán a legegyszerübb az egészben.
motor be: nem tudom, talán azért ami mögöttünk volt és nem számitottunk semmi jóra, egész gyorsan ment. persze relative. és akkor aztan a sallangok. vákumcsövek, szenzorok, elektromos kábelek stb. hidd el, ha ott állsz a félig beépitett motortér előtt, hirtelen mindennek ezer uj helye lesz :) igy utolag logikus persze minden és volt amikor tényleg hülyeséggel probálkoztunk, de akkor jónak tünt.
elindult, szépen járt, de a néha megy, néha nem megmaradt. beleraktam kb 15e km-t, tényleg a fent emlitett dolgon kivül minden ok volt. a szelepdeklinél kicsit jött ki az olaj, én már parajelenségnek tartottam, egyszerüen nem tudtuk jól letömiteni. pedig mint ahogy mindegyik, az a tömités is uj volt. a világ legegszerübb dolga, de nekünk nem sikerült.
és akkor itt a következő lépés. megkivántam egy nagyobb coolert. elmentem soroksárra DCS-hez, elmondtam mit akarok, meg azt is hogy nem mindig indul meg. kaptam időpontot, elvittem, megcsinálta. nap közben persze többször hivott, hogy ez nem jo, az nem jó. kicsit fikázta az összerakást, de csak úgy tolerálható szinten. igy utolag az hiszem egyrészt ilyen a stilusa, másrészt rohadtul igaza is volt. kérés nélkül megcsinálta jóra a szelepfedéltömitést, ami a lelkemnek nagyon jol esett. a lényeg: elöször találkoztam olyan emberrel, aki már látott közelebbről q4-et. amit hirtelen ki lehetett javitani, cserélni azt megcsinalta. ehhez két dolog kellett. tudta hova kell nyulni és volt neki a polcon (!) cserealkatrész. a q4-hez! szerintem profi munkát adott ki a kezéből, ami a mostani időkben egyébként is ritkaság.
konkluzio: ha elviszed egy hozzáértő emberhez az autod, akkor lehet, hogy nem csak gyorsabban lesz kész, hanem jobb is lesz, mintha saját magad csinalod, akármennyire is lelkiismeretes vagy. és még az is lehet, hogy a végén olcsóbban megúszod.
ez persz igaz lehet minden tipusra, de a ismeretlenebbekre különösen. ezt a posztot nem reklámmnak szántam, tőlem mindenki oda viszi az autóját ahova akarja.
Marklar1552011-07-11 22:55:20 // 116175
Az én férfiassan telt alkatommal, már ez is barba trükk:)))
Online tag
0
Vendég0
419

