Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. reggel lementem a kocsihoz, és még mindíg világított a töltésjelző. Az autó pöccre indul, ki is alszik a töltésjelző, viszont ha leveszem a gyújtást megint világít. Emellett enyhe égett szagot is éreztem. Merre kezdjem a zárlatot keresni? Ha a generátor lenne hibás akkor nem égne levett gyújtásnál a visszajelző igaz ?
Robiik2011-01-26 14:31:02 // 110004
cac2011-01-26 11:52:00 // 110003
Jogos. Ez ki is ment a fejemből. :)
Édesapám a vétlen sofőr. A balesetet okozó ott helyben a rendőrök előtt elismerte a vétkességét.
Édesapám a vétlen sofőr. A balesetet okozó ott helyben a rendőrök előtt elismerte a vétkességét.
szasza9112011-01-26 11:50:34 // 110002
ja, ez igaz.
szasza9112011-01-26 11:50:11 // 110001
az elsö kerdes, amivel a tovabbi eszmefuttatas jelentös reszet ki lehet zarni, hogy egyertelmüen tisztazva van-e, hogy ki a felelös a balesetert.
süsnye2011-01-26 11:49:22 // 110000
lehet, h a "Jogi esetek" topicban előbb kapsz választ...
cac2011-01-26 11:40:29 // 109999
Sziasztok Urak!
Először is BUÉK!
Rég jártam erre, és mivel a lakásfelújítás mellett nincs időm az alfával foglalkozni -ami utoljára megállósat játszott alattam-, ezért mostanában nem is igen leszek.
Ellenben egy sajnálatos történés mégis ide vetett. Faterba beleszálltak a 8-ason. A kocsi feltehetően gazdasági totálkáros lesz. Mivel neki szükséges a munkájához a kocsi (Veszprémről jár be Ajkára, és az egészségi állapota miatt, csak háztól-házig tud közlekedni), ezért nagyon érzékenyen érinti ez a dolog.
Azoktól kérdezem, akik voltak már hasonló helyzetben, hogy a casco és kötelező bizti birtokában van rá lehetőség, hogy valamelyik intézmény csereautót biztosítson a káreset rendezéséig?
Valahol hallottam, hogy ha a munkába járáshoz szükséges a gépjármű, akkor már volt rá precedens. Számomra elég urban legend szagú, ezért kérdem a véleményetek.
Köszi!
Először is BUÉK!
Rég jártam erre, és mivel a lakásfelújítás mellett nincs időm az alfával foglalkozni -ami utoljára megállósat játszott alattam-, ezért mostanában nem is igen leszek.
Ellenben egy sajnálatos történés mégis ide vetett. Faterba beleszálltak a 8-ason. A kocsi feltehetően gazdasági totálkáros lesz. Mivel neki szükséges a munkájához a kocsi (Veszprémről jár be Ajkára, és az egészségi állapota miatt, csak háztól-házig tud közlekedni), ezért nagyon érzékenyen érinti ez a dolog.
Azoktól kérdezem, akik voltak már hasonló helyzetben, hogy a casco és kötelező bizti birtokában van rá lehetőség, hogy valamelyik intézmény csereautót biztosítson a káreset rendezéséig?
Valahol hallottam, hogy ha a munkába járáshoz szükséges a gépjármű, akkor már volt rá precedens. Számomra elég urban legend szagú, ezért kérdem a véleményetek.
Köszi!
szasza9112011-01-26 11:19:42 // 109998
szep lesz nagyon! kicsit el is kezdtem sargulni... :)
Fairlane2011-01-26 10:43:47 // 109997
Leginkább pofára :)
Odaviszel egy marék cuccot, lehetőleg az apraját drótra felfűzve, azt mondanak rá valamit...
Odaviszel egy marék cuccot, lehetőleg az apraját drótra felfűzve, azt mondanak rá valamit...
süsnye2011-01-26 10:18:02 // 109996
galvanizálást kb. milyen árban csinálnak? egyáltalán milyen módon van megadva az ára? gondolom nem /alkatrész :)
süsnye2011-01-26 10:17:05 // 109995
igen. lehet, h kontakt, de mivel az olajnyomás kontrollámpáról van szó én aztért elég óvatos lennék... :)
SD2011-01-26 09:55:57 // 109994
Szerintem ez a rendszer még tök jó, csak meg kell csippenteni aztán kész:D
De vitzet félretéve, az új kémény szépen alakul, erről videót kell készítened ha kész:)))
De vitzet félretéve, az új kémény szépen alakul, erről videót kell készítened ha kész:)))
SD2011-01-26 09:53:31 // 109993
Biztos valami kontakt lehet? :/
Fairlane2011-01-26 09:31:33 // 109992
Egyébként nyóreggelt....
Úgyérzem szivat a gép :/
Reggel nemigen akart elaludni az olajoskanna pilács. Megnéztem, olaj van benne, olajnyomásmérő is mutat valamit.
Elmentem a benzinkutig, tankoltam, inditom, még mindig ég...
Félreálltam a benzinkút parkolójába, leállitom, elinditom, ekkor elalszik rendesen.... :S
Aztán a nulláson egyszercsak leugrott a jobb ablaktörlőlapátom a kampóról. Fogta magát, és függőlegesbe fordult, de szerencsére nem repült el.
Izgi volt a nulláson félreállni, megigazítani, aztán ujra elindulni.....
Úgyérzem szivat a gép :/
Reggel nemigen akart elaludni az olajoskanna pilács. Megnéztem, olaj van benne, olajnyomásmérő is mutat valamit.
Elmentem a benzinkutig, tankoltam, inditom, még mindig ég...
Félreálltam a benzinkút parkolójába, leállitom, elinditom, ekkor elalszik rendesen.... :S
Aztán a nulláson egyszercsak leugrott a jobb ablaktörlőlapátom a kampóról. Fogta magát, és függőlegesbe fordult, de szerencsére nem repült el.
Izgi volt a nulláson félreállni, megigazítani, aztán ujra elindulni.....
Fairlane2011-01-26 09:12:39 // 109991
Az ötödik képen az púrhab? :D
afri2011-01-26 08:45:55 // 109990
nekem anno' a Trabantomon nézett ki így az Y, mert az is le volt téve, és mindig hozzáütődött az "úthibákhoz", az is teljesen ellaposodott!
biztos nagyon fasza hangja lesz! ;-)
biztos nagyon fasza hangja lesz! ;-)
Buksi2011-01-26 03:46:37 // 109989
Nagyon pöpec lesz! :-)
Longman2011-01-26 00:42:53 // 109988
Bónuszként leszedtem az összes - eddig ugye nem használt - tartó konzolt, beleértve az üzemanyag szűrőjét is, és elviszem galvanizáltatni, hogy ne rozsdás vasdarabok tartsák innentől.
Ott hátul lesz még dolgom egyébként ahogy elnéztem. Túl sok arrafelé a rozsdás apróság, csavarok, konzolok, stb. Szeretnék egy új fékerőelosztót, mert nem tetszik az állapota, és hát lassan a hátsó futóművet is le kellene szedni, és cserélni benne amit illik. Persze kozmetikai kezeléssel egybekötve.. :) És akkor már a tankot is ki kellene pucolni.
Jut eszembe nincs valakinek egy képe a kézifékkarról, úgy hogy látszik az állító csavar? Van ott az állítóka alatt egy kis fém stift szerűség, nem tudom mi a célja, de szerintem nálam az nem jó helyen van vagy nem jól áll. Nekem most közvetlen a csavar alatt van a menetes részen. Szerintem nem ott kellene lennie.
A Manualban viszont nincs róla kép, vagy legalábbis én nem találtam.. :S
Ott hátul lesz még dolgom egyébként ahogy elnéztem. Túl sok arrafelé a rozsdás apróság, csavarok, konzolok, stb. Szeretnék egy új fékerőelosztót, mert nem tetszik az állapota, és hát lassan a hátsó futóművet is le kellene szedni, és cserélni benne amit illik. Persze kozmetikai kezeléssel egybekötve.. :) És akkor már a tankot is ki kellene pucolni.
Jut eszembe nincs valakinek egy képe a kézifékkarról, úgy hogy látszik az állító csavar? Van ott az állítóka alatt egy kis fém stift szerűség, nem tudom mi a célja, de szerintem nálam az nem jó helyen van vagy nem jól áll. Nekem most közvetlen a csavar alatt van a menetes részen. Szerintem nem ott kellene lennie.
A Manualban viszont nincs róla kép, vagy legalábbis én nem találtam.. :S
Longman2011-01-25 23:59:07 // 109987
Felmerülhet hogy mért cikkezi, azaz cikkekből építi össze az elemeket.
Sajnos annyira szűkös a hely, hogy csak így lehet. Rengeteg méricskéléssel, számolgatással is együtt jár ez.
Egy kis bemutató még a srác munkáiról, ez egy L200 Mitsu kipuffja lesz, a turbótól kezdve, a csövek pedig 2 oldalon a fellépő alatt kukkolnak a szabadba.
Ez a turbóra megy:

A varratok/cikkek a végleges kidolgozásban:


Belülről sem elnagyolt:

Ezek a csövek mennek majd a fellépők alatt:



Sajnos annyira szűkös a hely, hogy csak így lehet. Rengeteg méricskéléssel, számolgatással is együtt jár ez.
Egy kis bemutató még a srác munkáiról, ez egy L200 Mitsu kipuffja lesz, a turbótól kezdve, a csövek pedig 2 oldalon a fellépő alatt kukkolnak a szabadba.
Ez a turbóra megy:

A varratok/cikkek a végleges kidolgozásban:


Belülről sem elnagyolt:

Ezek a csövek mennek majd a fellépők alatt:



Longman2011-01-25 23:49:52 // 109986
És most egy kis felüdülés..
Ezen a ponton meg kell említenem "Csöves Imit" akinek a munkáját eddig is sokra becsültem, de hogy most az én autómon dolgozik, hát eszméletlen amilyen minőségben dolgozik ez az arc!! :)
A készülő elemek:
csőcsatlakozások a talpakhoz:

a hátsó leömlőtől érkező könyök kezdeti formája:

a csövek savállóak, polírozottak:

az első leömlőtől érkező cső:
A Maestro munka közben:


Ezen a ponton meg kell említenem "Csöves Imit" akinek a munkáját eddig is sokra becsültem, de hogy most az én autómon dolgozik, hát eszméletlen amilyen minőségben dolgozik ez az arc!! :)
A készülő elemek:
csőcsatlakozások a talpakhoz:

a hátsó leömlőtől érkező könyök kezdeti formája:

a csövek savállóak, polírozottak:

az első leömlőtől érkező cső:

A Maestro munka közben:


Longman2011-01-25 23:40:39 // 109985
No, én most értem haza a kipuff szerelésből.
Mostmár nagyon örülök neki hogy végre "leszakadt" mivel most látszik nagyon hogy mennyire gatya volt már.
Ahol eltört, végül is a katalizátor utáni összetétel. Megfigyelhető a szakszerű hegesztés a 2 méretű cső között:

Aztán a hátsó dob, több helyen lukas volt amit nem lehetett látni, és a bele sem volt az igazi, itt látszik miért:




Ez a kép a dob bemeneti oldala volt, már ott is repedt, ha nem középen, akkor itt engedte volna el magát.

Egyébként ez mind a rendszer feszülése miatt volt, mivel sajnos csak 2 felfüggesztési pont tartotta az egészet, emellet a hegesztések is gányolások voltak :S
E miatt is ereszkedett egyre lentebb, a legtöbb hosszanti úthibán, útdőlésen már húztam az alját.
Ugorjunk az elejére, a 2 cső ami a katalizátor és a leömlők között voltak. A kisebbiken ismét megfigyelhetők hogyan volt formára hegesztve az idom. Ez se menne át a vizsgán..





Az első leömlőről érkező cső, ez volt a legalacsonyabb pont a kezdetektől, ez egy cső, magyarul kör alakúnak kellene lennie :)




Mostmár nagyon örülök neki hogy végre "leszakadt" mivel most látszik nagyon hogy mennyire gatya volt már.
Ahol eltört, végül is a katalizátor utáni összetétel. Megfigyelhető a szakszerű hegesztés a 2 méretű cső között:

Aztán a hátsó dob, több helyen lukas volt amit nem lehetett látni, és a bele sem volt az igazi, itt látszik miért:




Ez a kép a dob bemeneti oldala volt, már ott is repedt, ha nem középen, akkor itt engedte volna el magát.

Egyébként ez mind a rendszer feszülése miatt volt, mivel sajnos csak 2 felfüggesztési pont tartotta az egészet, emellet a hegesztések is gányolások voltak :S
E miatt is ereszkedett egyre lentebb, a legtöbb hosszanti úthibán, útdőlésen már húztam az alját.
Ugorjunk az elejére, a 2 cső ami a katalizátor és a leömlők között voltak. A kisebbiken ismét megfigyelhetők hogyan volt formára hegesztve az idom. Ez se menne át a vizsgán..





Az első leömlőről érkező cső, ez volt a legalacsonyabb pont a kezdetektől, ez egy cső, magyarul kör alakúnak kellene lennie :)




süsnye2011-01-25 22:44:26 // 109984
mondtam én... :(
üdv a klubban...először nekem sem volt gond, csak szuszogott, aztán sípolt, azóta is... aztán hidegen, alapjáraton ha nyomod a féket elkezd fulladozni valamint az indulás utáni első fékezés elég gyenge...
üdv a klubban...először nekem sem volt gond, csak szuszogott, aztán sípolt, azóta is... aztán hidegen, alapjáraton ha nyomod a féket elkezd fulladozni valamint az indulás utáni első fékezés elég gyenge...
süsnye2011-01-25 22:42:30 // 109983
mé'? :) ha szar az utánygyártott, akkor lehet megéri..
Fairlane2011-01-25 22:35:32 // 109982
A motorháztető-tartó teleszpókot?? :O :)))))
Svéd2011-01-25 22:08:09 // 109981
ma meg elkezdett szuszogni a szervom,nem érzek semmi különbséget,csak olyan mintha fujná a levegöt valahol,a fékeim meg teljesen odavannak.
Svéd2011-01-25 22:00:05 // 109980
nekem a bal elsö indexem ba....kodik,de ha odacsapok a lámpaburára,akkor 2-3 hétig semmi baja:)
Goodboy2011-01-25 21:43:36 // 109979
ujitatjátok:-)
Goodboy2011-01-25 21:42:47 // 109978
miért nem ujjitatjátok fel a a gátlokat,1 év gari és még keményitik is ha kell,kb 4-5 rugo/db
Fairlane2011-01-25 21:22:10 // 109977
Ha új akkor talán igen.
Mesélj... :)
Mesélj... :)
atesssz2011-01-25 21:15:36 // 109976
2000 jó ár lenne darabjáért?:)
GTPeti2011-01-25 21:06:15 // 109975
A Bárdiban a LIP kerül annyiba. Nem ajánlom. Vettem kettőt is, de nem vagyok tőlük elzuhanva. (Nagy hidegben bizony nem tartanak.)
Buksi2011-01-25 21:04:34 // 109974
Nekem az előző Bosch akksim 6 évig bírta! ;-)
Fairlane2011-01-25 21:02:51 // 109973
Apropó gázteleszkóp...
Az enyémek is beszartak így a nagy hideggel :(
Bárdiba olyan 4 rongy darabja.... nem tud valaki olcsóbbat? :)
Illetve az akksim is beszart, pár nap alatt magától lemerült... Az vigasztal, hogy 2002-es gyártmány, én 2006ban vettem 3000 ft-ért használtan, szal az árát megszolgálta.
Ma vettem egy új boscht, remélem ez is kiszolgál pár évet :)
Az enyémek is beszartak így a nagy hideggel :(
Bárdiba olyan 4 rongy darabja.... nem tud valaki olcsóbbat? :)
Illetve az akksim is beszart, pár nap alatt magától lemerült... Az vigasztal, hogy 2002-es gyártmány, én 2006ban vettem 3000 ft-ért használtan, szal az árát megszolgálta.
Ma vettem egy új boscht, remélem ez is kiszolgál pár évet :)
afri2011-01-25 20:13:17 // 109972
részvét ...
így már én is jártam, amikor megvettem a V6ot, és szar volt benne a gázteleszkóp, nem csuktam le rendesen,de szerencsére nem csapódott neki a szélvédőnek! meg nem lett semmi baj!
így már én is jártam, amikor megvettem a V6ot, és szar volt benne a gázteleszkóp, nem csuktam le rendesen,de szerencsére nem csapódott neki a szélvédőnek! meg nem lett semmi baj!
afri2011-01-25 20:11:19 // 109971
nekem az indexem szarakodik, meg néha diszkózik menet közben a belső világításom! :-/
:-)
:-)
Goodboy2011-01-25 19:39:02 // 109970
vennék!! ha van vkinek elado olajnyomása lehetöleg Q4 be jelezze :_) ddddd
Goodboy2011-01-25 19:36:26 // 109969
poroltot dobj be ,nehogy...,de nem festünk ördögöt a falra
Goodboy2011-01-25 19:35:04 // 109968
ha még lesz vmi akkor jön a tisztitotüüüüüz,mert tuti felgyujtom és megveszem a a tiedet
Robiik2011-01-25 19:27:45 // 109967
Nekem ma kigyulladt a töltésjelző, amikor levettem a gyújtást. Ez sem túl jó előjel, főleg égésszaggal fűszerezve :(
Dj.Vince2011-01-25 19:19:08 // 109966
Olajnyomás,géptető !!!Mi jöhet még?El kéne vinni leszedetni róla a rontást!
Goodboy2011-01-25 19:12:08 // 109965
ma gyászolunk testvéreim,! gyászoljuk a makrancos kisQrva q4 motorháztetejét:-( és hála az alfák védöangyalának ,h csak azt!kb 60 km/h nál ma felcsapodott a géptetöm,volt meglepi. vmelyik kis pöts (ÉÉÉN) nem csukta le! géptetö kuka sajna.
Fairlane2011-01-25 19:01:38 // 109964
Asszem ez a zender-motor variáció a 2.5 és a 3.0 alkatrészeiből.
Talán rövidebb hajtókar a 3.0-ba, ezáltal 2.8, de pörgősebb?
Talán rövidebb hajtókar a 3.0-ba, ezáltal 2.8, de pörgősebb?
Fairlane2011-01-25 19:00:00 // 109963
Gratula!
Még kérünk képedet, meg részleteket az oldaladra! :)
Még kérünk képedet, meg részleteket az oldaladra! :)
afri2011-01-25 18:46:37 // 109962
155 2.8 V6 ??
miből, hogyan, mibe?
:-)
miből, hogyan, mibe?
:-)
BL2011-01-25 17:38:27 // 109961
Én is néztem amikor hasonló árat mondott a srác a két középső csőre. A 6-os Tipo szett kb 4500Ft / db-ra jön ki eBayen, lehet hogy arra kéne pályáznod.
TSiga ( I am the TSIG)2011-01-25 17:36:51 // 109960
Én a nappaliba tenném üveglappal a tetején :-)
SD2011-01-25 17:32:38 // 109959
Elég jól néz ki:) És mibe megy bele?:)
TSiga ( I am the TSIG)2011-01-25 17:22:51 // 109958
Ez olyan "hét képe" kategória .... :-D
Buksi2011-01-25 17:13:49 // 109957
Komoly! :-)
Gratula hozzá! :-)
Gratula hozzá! :-)
TSiga ( I am the TSIG)2011-01-25 17:12:39 // 109956
Gratula!!!
Ez olyan szép lett, hogy nem is olajoznám össze!
Járj gyalog! :-D
Ez olyan szép lett, hogy nem is olajoznám össze!
Járj gyalog! :-D
kormi1552011-01-25 17:09:06 // 109955
Üdv!
Szeretnék elbüszkélkedni a motorfelújítási projektem eredményével :)
155 2.8 V6
kb. 200 Le

Szeretnék elbüszkélkedni a motorfelújítási projektem eredményével :)
155 2.8 V6
kb. 200 Le
