Ne kötekedni tessék, hanem rajzolni! :D
Überkirály lesz... :)
Gery832009-11-28 21:43:36 // 88857
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2009-11-28 21:26:44 // 88856
Mi eeezz???Harci szekér??:-))
Buksi2009-11-28 21:17:40 // 88855
Zöldesszürkéslibafosos... nem gyere be! :-DD
Longman2009-11-28 21:16:55 // 88854
nem olyan rossz az, a kép ami a gtv-ről van kicsit csalóka..
Buksi2009-11-28 21:15:22 // 88853
Nemá' hogy ilyen színűre akarod az 55-öt! :-/
Gery832009-11-28 21:06:22 // 88852
Ati772009-11-28 17:47:51 // 88851
RoliQ42009-11-28 11:10:33 // 88850
lehet az lesz :) de akkor úgy is te leszel az első akinek szólok:)
RoliQ42009-11-28 11:10:02 // 88849
megnézem lassan ... mert így nem nagyon van fűtés... kösz
Longman2009-11-28 11:00:12 // 88848
a jobb lábtérben van a venti, a szűnyeget ha kihajtod akkor látható hogy abban van egy csoki a tűzfal irányából, egy nagy piros és kék vezeték megy bele. az is ki szokott szopókásodni, és akkor nem megy. nekem rossz úton rendszeresen kirázódott.. egy ellenőrzést megér.
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2009-11-28 08:48:34 // 88847
OKsi,köszi,kiugrok.
Marklar1552009-11-28 07:50:55 // 88846
Jahh. S van fűtő ventim is:) Ha cserélünk:)
Marklar1552009-11-28 07:50:15 // 88845
Nézd meg, hogy tényleg nem megy-e...
De nem lennék meglepődve, ha a kűlső levegőt terelgető lapka állító motorjának a tengelye tört volna el. Motort hallod járni, de a lapka nyitva van. 10 ből 9,5 törött. Én már kitámasztotam ezt az 55 ön... Sőt, ha lenne rá energiám át is raknám a mechanikus fűtés boxot... Temprában tök zsír a fűtés:)
De nem lennék meglepődve, ha a kűlső levegőt terelgető lapka állító motorjának a tengelye tört volna el. Motort hallod járni, de a lapka nyitva van. 10 ből 9,5 törött. Én már kitámasztotam ezt az 55 ön... Sőt, ha lenne rá energiám át is raknám a mechanikus fűtés boxot... Temprában tök zsír a fűtés:)
Marklar1552009-11-28 07:46:33 // 88844
ááá
Ki kell mennem Érdre, felhordani a szerszámokat.... Már 16h után sötétedik...
S ügye vannak a szétszedni valók is:)
Ki kell mennem Érdre, felhordani a szerszámokat.... Már 16h után sötétedik...
S ügye vannak a szétszedni valók is:)
Marklar1552009-11-28 07:43:27 // 88843
Vasárnap is nappal vagyok. Viszek egyet ozt gyere:)
RoliQ42009-11-28 03:09:56 // 88842
nos nekem is lenne kérdésem... bekapcsolom a fűtést és nincs! kijelzők szerint minden működik rendesen, állítókák úgy hallom mozognak! pusztán annyi hogy maga a venti nem megy! régebben is csinált ilyet akkor leállítottam a kocsit beindítottam és működött és most megint szarakodik csak most nem segített az se ha leveszem a gyújtást! mit nézzek meg ? mi lehet itt a problem?
Fairlane2009-11-27 23:23:55 // 88841
Nézd meg :)
Esetleg lehet ki is lehetne lámpázni valahogy. Akkurol le, és laposelem, zseblámpaizzó, drótok.
Esetleg lehet ki is lehetne lámpázni valahogy. Akkurol le, és laposelem, zseblámpaizzó, drótok.
Longman2009-11-27 23:06:52 // 88840
Passz, de szerintem nincs
Fairlane2009-11-27 23:01:10 // 88839
Vmi ilyesmit. Van a multimétereden szakadásvizsgáló (sipol, ha összeérinted a két tűt)? Azzal próbáld, gyujtás nélkül talán
Longman2009-11-27 22:28:53 // 88838
azt akarod mondani ha ott a bajuszkapcsolónál összezárom őket működnie kellene, és ha nem teszi az azt jelenti hogy a vezetékkel lesz valami? ha viszont bekapcsol akkor magával a kapcsolóval..?
András bácsi2009-11-27 22:12:39 // 88837
Azt azért nem lehet mondani, hogy gyorsan dolgozol. :)))
Fairlane2009-11-27 22:05:09 // 88836
3. pont: A folytonosságot nem úgy érti, hogy nézd meg, nincs e megszakadva a vezeték?
Ha benyomod a gomboz, akkor a két pólus közt rövidzárnak kéne lennie.
Legalábbis nekem így hangz :)
Ha benyomod a gomboz, akkor a két pólus közt rövidzárnak kéne lennie.
Legalábbis nekem így hangz :)
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2009-11-27 21:47:54 // 88835
Neked behúz a fűtés relé?Ird már le lécci mi van a relére írva,és hogy pontosan milyen(pici,nagy?)
Köszi
Köszi
BL2009-11-27 21:36:55 // 88834
"check for approx. 5V at pin..."
approx. : Körülbelül, hozzávetőleg
"Ellenőrizze a kb 5V-ot az..."
Valami hasonlónak kell lennie :)
approx. : Körülbelül, hozzávetőleg
"Ellenőrizze a kb 5V-ot az..."
Valami hasonlónak kell lennie :)
Longman2009-11-27 21:27:12 // 88833
A másik amivel nem haladok az a sebességmérőm.
Ezt muszáj volt hibridre csinálni, mert 164 váltóm van. Namost ez úgy néz ki hogy a 164 jeladója 2 vezetékes, amik a műszeregységre mennek, az egyik egy tápkábel, a másik a jel.
A 155-nél is gyak. ugyanez van, csak ott a jeladóban 3 vezeték van, mert az külön veszi a kaszniról a testet. Szóval átalakítottam nem volt nagy probléma. Ennek ellenére nem működik még mindig..
Ma nekiestem és mindent végigmértem, szintén a manual alapján.
Tehát első lépésként meg kell mérni van-e delej.. (sensor supply check). Na ez szépen meg is van a szenzornál is, és a műszeregységnél is.
Második lépésnél meg kell nézni van-e jel (signal check). Először a szenzornál, aztán a műszeregységnél.
Namost erre a 164 és a 155 manual mást ír. valamelyest. A 164 manual szerint a 1. sebességfokozatban 2000RPM-nél (autó eleje felemelve) 5V-nak kell lennie. (pontosan így hangzik: Turn on the engine and engage 1st gear, bring the engine to 2000RPM, check for approx. 5V at pin blablabala. ebből igazól ezt az approx. rövidítést nem értem) A 155 manual szerint gázadásra 0-7,5V között kellene változnia.
Én ugyan csak a műszeregységnél mértem, viszont nem 5V-ot, nem is 0 és 7,5V közötti értéket, hanem 14,5V-ot sikerült találnom.. :) Na ez mi lehet?? :)
Ezt muszáj volt hibridre csinálni, mert 164 váltóm van. Namost ez úgy néz ki hogy a 164 jeladója 2 vezetékes, amik a műszeregységre mennek, az egyik egy tápkábel, a másik a jel.
A 155-nél is gyak. ugyanez van, csak ott a jeladóban 3 vezeték van, mert az külön veszi a kaszniról a testet. Szóval átalakítottam nem volt nagy probléma. Ennek ellenére nem működik még mindig..
Ma nekiestem és mindent végigmértem, szintén a manual alapján.
Tehát első lépésként meg kell mérni van-e delej.. (sensor supply check). Na ez szépen meg is van a szenzornál is, és a műszeregységnél is.
Második lépésnél meg kell nézni van-e jel (signal check). Először a szenzornál, aztán a műszeregységnél.
Namost erre a 164 és a 155 manual mást ír. valamelyest. A 164 manual szerint a 1. sebességfokozatban 2000RPM-nél (autó eleje felemelve) 5V-nak kell lennie. (pontosan így hangzik: Turn on the engine and engage 1st gear, bring the engine to 2000RPM, check for approx. 5V at pin blablabala. ebből igazól ezt az approx. rövidítést nem értem) A 155 manual szerint gázadásra 0-7,5V között kellene változnia.
Én ugyan csak a műszeregységnél mértem, viszont nem 5V-ot, nem is 0 és 7,5V közötti értéket, hanem 14,5V-ot sikerült találnom.. :) Na ez mi lehet?? :)
Longman2009-11-27 21:10:23 // 88832
No, ma meló után bent maradtam a céges műhelyben kicsit rendbetenni ezt-azt, méricskélni a nem működő dolgokat (pl. ablakfűtés)
Beszereltem végre a pollenszűrőt, érezni is a hatását, kevésbé párásodik az autó, még így is hogy még ereszt egy kicsit a fűtőradiátorom (holnap az is cserélve lesz).
Aztán rögzítettem a fűtő-ventillátor csokiját is, meg még rengeteg pepecselős apróságot.
Amivel viszont nem boldogulok, és hátha tudtok segíteni ötletekkel, az továbbra is az ablakfűtés:
tehát a manual szerint az alábbiakat kell ellenőrizni:
1. relé megfelelően kapcsol-e (ezt mondjuk nem értem, mert ha nem kapcsol egyáltalán a fűtés, akkor hogy ellenőrizzem?? :) ) egyébként már a 3. relé van benne, tehát az 99% hogy nem rossz.
2. A bajuszkapcsolón ellenőrizni hogy megvan-e a test (0V) - ez nálam ok!
3. Benyomva tartva a gombot, ellenőrizni a folytonosságot a két vezeték között a bajuszkapcsolón - ezt nem egészen értem, de nem volt rajta mérhető fesz. Egyébként angolul így hangzik: Pressing the switch to engage the defroster function , check continuity between pins B4 and B9 of lever group B68. Jól fordítottam??
Amiket még megnéztem ezzel kapcsolatban:
A bajuszkpcsoló a biztosítéktábláról kapja a testet, azt is leellenőriztem és OK (G1 - B4)
Ha hátul a "kalaptartó" alatt közvetlen összezárom a vezetékeit akkor kapcsol a fűtés, világít a piktogrammja is..
Ugyanígy bekapcsol ha elöl a biztosítéktáblánál zárom össze. (G1 - E4) szintén még a piktogram is világít.
Szintén bekapcsol ha a biztosítéktáblánál a bajuszkapcsolóra menő vezetéket zárom össze (G1 - B4-B9)
Na akkor most még mi a szart tudok csinálni???
Egyedül a bajuszkapcsoló csokiján nem zártam még a vezetékeket, még azt kipróbálom.
Beszereltem végre a pollenszűrőt, érezni is a hatását, kevésbé párásodik az autó, még így is hogy még ereszt egy kicsit a fűtőradiátorom (holnap az is cserélve lesz).
Aztán rögzítettem a fűtő-ventillátor csokiját is, meg még rengeteg pepecselős apróságot.
Amivel viszont nem boldogulok, és hátha tudtok segíteni ötletekkel, az továbbra is az ablakfűtés:
tehát a manual szerint az alábbiakat kell ellenőrizni:
1. relé megfelelően kapcsol-e (ezt mondjuk nem értem, mert ha nem kapcsol egyáltalán a fűtés, akkor hogy ellenőrizzem?? :) ) egyébként már a 3. relé van benne, tehát az 99% hogy nem rossz.
2. A bajuszkapcsolón ellenőrizni hogy megvan-e a test (0V) - ez nálam ok!
3. Benyomva tartva a gombot, ellenőrizni a folytonosságot a két vezeték között a bajuszkapcsolón - ezt nem egészen értem, de nem volt rajta mérhető fesz. Egyébként angolul így hangzik: Pressing the switch to engage the defroster function , check continuity between pins B4 and B9 of lever group B68. Jól fordítottam??
Amiket még megnéztem ezzel kapcsolatban:
A bajuszkpcsoló a biztosítéktábláról kapja a testet, azt is leellenőriztem és OK (G1 - B4)
Ha hátul a "kalaptartó" alatt közvetlen összezárom a vezetékeit akkor kapcsol a fűtés, világít a piktogrammja is..
Ugyanígy bekapcsol ha elöl a biztosítéktáblánál zárom össze. (G1 - E4) szintén még a piktogram is világít.
Szintén bekapcsol ha a biztosítéktáblánál a bajuszkapcsolóra menő vezetéket zárom össze (G1 - B4-B9)
Na akkor most még mi a szart tudok csinálni???
Egyedül a bajuszkapcsoló csokiján nem zártam még a vezetékeket, még azt kipróbálom.
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2009-11-27 18:27:32 // 88831
Jók lettek a fekete lámpák,lehet nekem meg kéne egy müszerfal,köcsönbe,mert az enyém össze vissza mutat,amig beállitom csak addig,naaaa lécccilécciii.
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2009-11-27 18:26:10 // 88830
Most abszolut nincs lóvém ecsetelgetésre.Csip-csup himi humi dolgokat tudok venni,de nagyobb project most nem megy.
Amugy is már szóltam jézuskának,télapónak,fogtündérnek,boszinak,és koboldnak,hogy karácsonyra szerszámkészletet akarok.
Amugy is már szóltam jézuskának,télapónak,fogtündérnek,boszinak,és koboldnak,hogy karácsonyra szerszámkészletet akarok.
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2009-11-27 18:20:57 // 88829
Ez volt az uccsó?na ezért jutott nekem.senki nem vitte már el:-))
Buksi2009-11-27 17:34:22 // 88828
Olyan nem lesz! :-D
Marklar1552009-11-27 16:44:55 // 88827
Majd, ha nemfigyelsz:)))
Buksi2009-11-27 16:44:29 // 88826
Király lett a verda! :-)
Marklar1552009-11-27 16:44:24 // 88825
Buksi2009-11-27 16:42:40 // 88824
Nem szívatsz meg mégyegyszer! :-DDDDDDDDDDDDD
Marklar1552009-11-27 16:41:53 // 88823
Tegnap elött este full elment az sw-n a töltésem. (szombaton már genyózott, de az ékszíj feszítés nemsegített)
Szóval tegnap öcsém D Kóreaijával kellett nyomúlni. (nem is olyan rosz az:) )
Ma síkerűlt egy kéznél lévő DeltaII es generátort berakni+.
Vettem az Praktikerben 2db mini gőzborotvát is:) Másik muteréknak karira.
Ott találkoztam régnem látott Norbee val is.
Ő WC deszkát vett, a kis puffi:))))
Meg vettem egy új gyertya kulcsot. Black&Dekker. 1690ft vol.
A 390 ft os Homasítás jópár év után eltőrt. Ez a Taiwani gyártásu már az első gyertyánál:( Viszem is vissza...
Nohh meg le lettek cserélve SW hátsó lámpái is:)
Meg a 146 os ülések 1/4 e is bekerűlt:)







Szóval tegnap öcsém D Kóreaijával kellett nyomúlni. (nem is olyan rosz az:) )
Ma síkerűlt egy kéznél lévő DeltaII es generátort berakni+.
Vettem az Praktikerben 2db mini gőzborotvát is:) Másik muteréknak karira.
Ott találkoztam régnem látott Norbee val is.
Ő WC deszkát vett, a kis puffi:))))
Meg vettem egy új gyertya kulcsot. Black&Dekker. 1690ft vol.
A 390 ft os Homasítás jópár év után eltőrt. Ez a Taiwani gyártásu már az első gyertyánál:( Viszem is vissza...
Nohh meg le lettek cserélve SW hátsó lámpái is:)
Meg a 146 os ülések 1/4 e is bekerűlt:)







Marklar1552009-11-27 16:33:45 // 88822
Marklar1552009-11-27 16:32:12 // 88821
a, szokásos 1x éves lak leválása van
b, 1 kopasz nagyfejü kidörzsőlte belűlről és kínt meg ledobta a lakkot
:)
b, 1 kopasz nagyfejü kidörzsőlte belűlről és kínt meg ledobta a lakkot
:)
Marklar1552009-11-27 16:30:04 // 88820
Mázlista:)
Kitől vetted meg az uccsó darabot? :)))
Kitől vetted meg az uccsó darabot? :)))
Marklar1552009-11-27 16:26:37 // 88819
Ha adhozzá qrwakat is, akkor pénzt beszedni ideális:)))
SD2009-11-27 15:28:52 // 88818
Legalább meg lehet ismerni:D
Kérdezd Krisz33-at megjavítja neked occsón a tetődet:)
Kérdezd Krisz33-at megjavítja neked occsón a tetődet:)
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2009-11-27 15:23:38 // 88817
Jók legyetek,megyek megszellőztetem a csíkjaimat.
Tudtam,hogy mindenkinek tetszeni fog::-))
Tudtam,hogy mindenkinek tetszeni fog::-))
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2009-11-27 15:12:35 // 88816
Csík marad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Persze ha valaki,hallod?valaki,karitative lefényeztetné a tetejét,nekem,nem neki,az én tetőmet,szóval nekem a tetőt,akkor tárgyalhatunk a csík elengedéséről.
Persze ha valaki,hallod?valaki,karitative lefényeztetné a tetejét,nekem,nem neki,az én tetőmet,szóval nekem a tetőt,akkor tárgyalhatunk a csík elengedéséről.
SD2009-11-27 14:32:21 // 88815
jó én tudom mondta hogy van valami kopás a tetőn azt tünteti el így, de most megint kapja az ívet:D:D:D
gabor6962009-11-27 14:02:31 // 88814
Hy, a maszk tényleg jó lett de a csík nem gyerebe :)
SD2009-11-27 14:00:22 // 88813
Na egész jó lett!!! :)))
Szuper:)))
...
...
miazacsíííííííík!!!!!!! ?????? :D
Na jó összességéban asszem ma jó irányban lendítetted a földgolyó sorsát:)
Majd szólj ha leszedted a csíkot is:D
Szép a maszk!!! :)
Szuper:)))
...
...
miazacsíííííííík!!!!!!! ?????? :D
Na jó összességéban asszem ma jó irányban lendítetted a földgolyó sorsát:)
Majd szólj ha leszedted a csíkot is:D
Szép a maszk!!! :)
Longman2009-11-27 13:21:01 // 88812
:) Szerintem egy emberként lélegzett itt fel mindenki! :DDD :P
Nekem pont fordítva van: sötét az autó, és ilyen zöld a maszk! :)
Nekem pont fordítva van: sötét az autó, és ilyen zöld a maszk! :)
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2009-11-27 12:54:18 // 88811
SD2009-11-27 11:14:38 // 88810

na ja das ist freitag!
Longman2009-11-27 11:07:01 // 88809
noh, vmi ilyesmire gondoltam..
Tony1552009-11-27 11:04:40 // 88808
Hali!
Van titkos recept:-) Spyder kartás segítségével pont múlt 7vgn csináltuk meg. Típushiba, hogy a panelen kb középtájon van egymásmellet 4 hengeralakú vmi (talán dióda, nem vagyok elektroműszerész:-)) azok közül szokta "kiforrasztani" magát az egyik. Nálam onnan is észre lehetett venni, hogy ott a bibi, hogy a hőtől barnás is volt a környéke... Újraforrasztás után törpéletes:-)
Van titkos recept:-) Spyder kartás segítségével pont múlt 7vgn csináltuk meg. Típushiba, hogy a panelen kb középtájon van egymásmellet 4 hengeralakú vmi (talán dióda, nem vagyok elektroműszerész:-)) azok közül szokta "kiforrasztani" magát az egyik. Nálam onnan is észre lehetett venni, hogy ott a bibi, hogy a hőtől barnás is volt a környéke... Újraforrasztás után törpéletes:-)