Fórum >> Típusok >> 155

Fairlane2012-04-27 10:03:05 // 124927
Műinfó
nedudgi2012-04-27 10:01:09 // 124926
Megkérdem az öcsémet ő dolgozott dízelesnél akik ilyen nagynyomású rendszerekkel, adagolókkal miaf@szommal foglalkoztak.
Longman2012-04-27 10:00:09 // 124925
tehát egyszerűen, egyértelműen megállapítható :D
Longman2012-04-27 09:59:38 // 124924
igen, nem volt benne gáz, de behúzott, lehetett hallani.
nedudgi2012-04-27 09:56:30 // 124923
Folyik a gázolaj a szellőzőrostélyon át az utastérbe ;):D
nedudgi2012-04-27 09:54:44 // 124922
Feltöltés nélkül?
Longman2012-04-27 09:53:47 // 124921
George, a porlasztócsúcsok esetleges hibája hogyan ellenőrizhető egy megvásárolandó JTD esetén? Úgy értem min lehet ezt észrevenni? Egyenetlen járás, nehezen indulás?
Longman2012-04-27 09:51:45 // 124920
Mikor anno segítettél nekem kibogozni a klímarendszer teszt üzemmódjának működését, én akkor lefuttattam az egészet, és nekem behúzta a mágnest. Nem járó motor, csak gyújtás volt persze.
nedudgi2012-04-27 09:48:35 // 124919
Ejj, milyen szakon? Akkor már én is idejártam. 2007-ben végeztem...
Fairlane2012-04-27 09:44:27 // 124918
Igen, 2005ben.
nedudgi2012-04-27 09:31:52 // 124917
Olyan van nekem is egypár. Itt végeztél?
Fairlane2012-04-27 09:30:49 // 124916
Én meg sok évvel ezelőtti VEN-es pólóban flangáltam tegnap :)
nedudgi2012-04-27 09:23:54 // 124915
Pedig ma jól jönne a klíma mert tegnap voltam VEN-en aztán ma meg 200kmet kell vezetnem és kissé nyomja a fejem belülről még a soproni...
nedudgi2012-04-27 09:15:57 // 124914
Nem ismerem ezt a klímát de ha napon áll az autó akkor kb mennyi idő míg lehül? És mennyire nyom hideget? Van valami külső hőmérséklet ami alatt nem indul be? Mert nem veszem észre hogy hűtene rendesem viszont legalább kattanik tesztüzemben.
Tentacle2012-04-27 08:37:29 // 124913
Hmm, akkor felrakom az enyémet is . Csak az a baj, hogy én nem maradhatok autó nélkül :)
Fairlane2012-04-27 07:31:27 // 124912
Ja, én kérek elnézést... :)
Buksi2012-04-27 00:10:40 // 124911
Mert akkor arról már tudnék! ;-)
Fairlane2012-04-27 00:04:33 // 124910
Honnan tudod, hogy ő pl nem vett egy másikat? :D
Buksi2012-04-27 00:03:26 // 124909
Akár te is megvehetted volna bratyó! :)
Zolika1552012-04-26 23:56:54 // 124908
hahu.ról kegyetlenül fogynak a 155-ösök. pár napja még 38 kocsi volt fent, ma meg már csak 23 :D
Zolika1552012-04-26 23:51:26 // 124907
sajnálom :( az pedig autó a javából.
GEORGE2012-04-26 23:02:37 // 124906
Ez így igaz
Egy marha jót nyomultunk hazáig :-)
Marea SW 2.0 20V kontra 155 V6 :-)

A barátomnak korábban is volt már 155V6-ja és valóban jó kezekbe került :-)
GEORGE2012-04-26 22:59:30 // 124905
270e km van az enyémbe. Eredeti kettőstömegű, kuplung, porlasztócsúcsok, nagynyomású.


A nagynyomású bontóban 20-30e Ft, 18.200Ft-ért kicserélik benne a tömítésgarnitúrát és beállítják.Mi ebben a drága?
Sokan csak azt hiszik, hogy drága a diesel.
Porlasztócsúcsok alját 18e Ft-ért tetejét 12.500Ft generálozzák.

Ezeket onnan tudom, hogy egy barátom autójába tankoltak valami kétes eredetű üzemanyagot, benzin-gázolaj keveréket kb féltanknyit ki is autózott.
A lényeg, hogy elküldte a porlasztócsúcsokat ellenőrzésre.
Vissza is küldték neki, hogy nem értik miért küldte el, mert gyári tűréshatáron belüli értékeket produkál mind az 5!
majd 400e van a motorban!!!

Én 118e km vettem az enyémet 2007.májusában. 200e turbó gondom volt ( 196e Ft volt tokkal vonóval colával szotyival ) Cseréltem 1db LMM-et 54e Ft. Pár hete cseréltem a szaros opel váltó belső féltengelycsuklóit és a csillagokat. Váltóolajcserével m.díjjal együtt 110e Ft Soha nem volt ilyen olcsón fenntartható Alfám mint a mostani!
Buksi2012-04-26 22:48:01 // 124904
Persze, átnézek mégegyszer mindent! :)
Azért a csatik kábeleinek színét leírom neked és majd nézd meg légyszi, hogy melyik hova csatlakozik! Köszi! :)
süsnye2012-04-26 22:10:08 // 124903
monnyuk, addig azért én végigmennék az írt lépéseken, hogy a elektronikus szempontból biztos minden rendben van-e.. az nem kerül pénzbe..
Buksi2012-04-26 22:00:52 // 124902
Akkor megnyugodtam egy kicsit! :)
Jöhet a nyomáspróba és a feltöltés!
süsnye2012-04-26 21:55:57 // 124901
úgy lesz bizony.. a szent írásnál is írja, h ha tesztüzemmódban nem húzza be a kuplungot, akkor miket kell ellenőrizni és benne a van a nyomáskapcsoló is..
Szal Buksi elvileg feltöltetlenül teszt üzemmódban sem kapcsol..
Buksi2012-04-26 21:55:53 // 124900
Tudnod kellett volna! :-D
Fairlane2012-04-26 21:53:02 // 124899
Egy csavarhúzóval simán le tudod engedni... :D
dfg (Tanárúr)2012-04-26 21:39:50 // 124898
nem tudom hogy gondolkodnak az olaszok, de szerintem a nyomáskapcsoló mindenekfelett áll...
süsnye2012-04-26 21:36:44 // 124897
basszus kb. két hete még ki tudtam volna próbálni neked, mert még nem volt feltöltve a rendszer.. :)
Buksi2012-04-26 21:30:27 // 124896
Értem, de ahogy süsnye is kérdezi, teszt üzemben is letilt?
süsnye2012-04-26 21:23:38 // 124895
de teszt üzemmódban (csak gyújtás van, nem járó motor) ott be kéne kapcsolnia, vagy ott is figyelembe veszi a nyomáskapcsoló jelét?
süsnye2012-04-26 21:22:25 // 124894
az mondjuk segítene, ha odaírnád, h melyik hova van kötve most neked.. (amelyiket tudod) mert a képre nagyítva elég nehéz felismerni némely csatit..
dfg (Tanárúr)2012-04-26 21:22:14 // 124893
Nem szabad üresen elindulnia. ha nincs benne közeg, nincs ami körbevigye az olajat, ergo beállna a kompresszor. ezért van a rendszerben egy nyomáskapcsoló, ami ha túl alacsony a nyomás, letiltja a rendszert.
süsnye2012-04-26 21:06:55 // 124892
hát gratula..
nem 1x megnéztem a hirdetésed, meg a blogodat mostanában.. már elő is adtam asszonynak, h mi lenne, ha vennék egy dízelt, a 155öt eladni, a tiedet meg helyette.. :)) furán nézett.. de most már mind1 is..
Fairlane2012-04-26 20:54:51 // 124891
Miért, az egy világ? :)
Buksi2012-04-26 20:53:50 // 124890
Van 6 sebességes kézi váltóval is a 3.0! :)
afri2012-04-26 20:51:03 // 124889
egy fullos 2.0 V6 TB verziót szívesen elfogadnék a 166-ban gondolkozva! :-D
és nem is drágák ...
3.0 már nem kéne, mert az csak 4-es automata váltós .. :-/
:-)
sprint832012-04-26 20:40:13 // 124888
Ezért írtam mint lehetséges alternatívát. De igazából még nincs eldöntve semmi. Tudom az árakat. Ha azt nézzük soha nem volt még ésszerű autóm...

A gázos autó nálam nem játszik egyáltalán, nem az én világom.
Buksi2012-04-26 20:38:14 // 124887
Úgy is, meg úgy, ahogy süsnye lentebb leírta! 4 lépéses teszt!
enzo2012-04-26 20:33:49 // 124886
Hogyan tesztelted? Direktben, aksiról?
GT Ɨ|ѯ2012-04-26 20:29:34 // 124885
gratu hozzá!:-)

jól járt az új tulaj(is)
Fairlane2012-04-26 20:27:34 // 124884
Nem riaszt a lendkerék, turbó, magasnyomású xarok ára, plusz a hátsó futómű?
Én lemondtam a D-ről, mert félek hogy hamar visszakérné az üzemanyagon megspórolt pénzt.

Kaptam kölcsön egy kétliteres PDTDI DSG Alteát. Megy, mint a meszes, de ez most pár napo után meggyőzött, hogy inkább (gázos) benzines lesz, mint dízel...
sprint832012-04-26 20:23:44 // 124883
Eddig nagyon dízel ellenes voltam, de kezdek megbarátkozni a JTD-vel. Öröm autónak marad a Sprint.
Fairlane2012-04-26 20:18:09 // 124882
Ez egy ilyen hét úgylátszik.... tőlem két alfát is elvittek :D

Milyen motorral vágnál bele a 166ba?
Buksi2012-04-26 20:13:57 // 124881
Egy 166-ot én is elfogadnék! :)
sprint832012-04-26 20:01:32 // 124880
Az még egyenlőre kétséges. Nem létszükséglet az autó most, van céges. Inkább picit gyűjtögetek még. De valószínűleg 166...
Svéd2012-04-26 20:01:19 // 124879
Az komoly!Gratula.Fogadni mertem volna,hogy ennyiért hónapokig fogod árulni.De hát ugy látszik hogy amiröl tudják hogy jó,az eladható.:)
afri2012-04-26 20:01:04 // 124878
gratula hozzá!!!
annyiért nagyon megérte sztem!!! hamar elment! sajnálom azért! :-(((
remélem legalább olyan jó gazdához került, mint te voltál!! ;-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak