Most direkt idegesítesz ezzel a Zsuk dudával? :-DDDD
Rakjál már a fekete mellé még egy normális kürtöt. :-D
Buksi2014-06-13 12:27:20 // 139862
GT Ɨ|ѯ2014-06-13 12:26:09 // 139861
Buksi2014-06-13 12:03:42 // 139860
Kicsit hisztis a kicsike, nem? :-D
Egyébként ha nincs rádugva, akkor is jelez. :-)
Egyébként ha nincs rádugva, akkor is jelez. :-)
Bazsa1452014-06-13 10:48:16 // 139859
Tegnap kocsikázás közben egyszer csak megjelenik a műszerfalon a hátsó ködlámpa visszajelző.....
Kikerekedett szemmel nyugtáztam, hogy be sem kapcsoltam és különben is nincs rádugva a csatlakozó hátul a foglalatra :D
Kikerekedett szemmel nyugtáztam, hogy be sem kapcsoltam és különben is nincs rádugva a csatlakozó hátul a foglalatra :D
Mr. Z2014-06-12 22:35:45 // 139858
GT egykori DTM dtyle küszöb spoilere eladó, én már meguntam gyári kerül a helyére színre fújva. Ezt sajnáltam színre fújni olyan szép fekete. A látható részeken hibátlan alul van egy-két pity-puty. Az oldalán kb 1 hetes króm Cuore sportivo felirat.
ár: 10.000Ft
én többért vettem GT a megmondhatója :) de velem lehet beszélni jobb hátsó sárvédő érdekel :)
ár: 10.000Ft
én többért vettem GT a megmondhatója :) de velem lehet beszélni jobb hátsó sárvédő érdekel :)
Thomika2014-06-12 22:02:39 // 139857
Hali!
Többnyire a termosztát jeldó vezetéke miatt van gond. A régi vezeték a hőingadozás miatt megfárad és ha nagyon süti a nap kocsit, hibás jel megy az ecu felé, azt érzékeli, hogy üzem meleg a motor, így nem dúsít az elején. Emiatt nem tud beindulni, csak ha a sok próbálkozással elegendő benya jutott már oda. Sokszor ilyenkor is 1-2 henger nem indul be rögtön, pöfög, hörög, aztán 20-30mp alatt magához tér. Röviden: nézzétek át az a vezetéket, mg ha első blikkre külsőre hibátlannak tűnik!
Többnyire a termosztát jeldó vezetéke miatt van gond. A régi vezeték a hőingadozás miatt megfárad és ha nagyon süti a nap kocsit, hibás jel megy az ecu felé, azt érzékeli, hogy üzem meleg a motor, így nem dúsít az elején. Emiatt nem tud beindulni, csak ha a sok próbálkozással elegendő benya jutott már oda. Sokszor ilyenkor is 1-2 henger nem indul be rögtön, pöfög, hörög, aztán 20-30mp alatt magához tér. Röviden: nézzétek át az a vezetéket, mg ha első blikkre külsőre hibátlannak tűnik!
boxerhang2014-06-12 21:02:17 // 139856
Lehúzott LMM csatival is ezt csinálta alapjáraton. Gázra lefulladt.:D Majd még próbálgatom.
Mr. Z2014-06-12 17:54:30 // 139854
szerintem LMM lesz a hibás
Buksi2014-06-11 22:59:53 // 139853
Bízzunk benne. :-)
Buksi2014-06-11 22:59:40 // 139852
Nincs mit. :-)
Zabbancs2014-06-11 20:37:02 // 139851
Köszi srácok! Ezzel kezdem akkor hétvégén :) Remélem ez lesz a probléma!
boxerhang2014-06-11 19:38:18 // 139850
Ahaa, na majd utána járok, köszi!
Buksi2014-06-11 14:59:07 // 139849
Szerencsére nincs eldugva a fűtéscsap, viszonylag könnyen hozzáférhető. :-)
De ahogy Zsolt155 is ajánlotta, nézz be a blogomba, mert már én is cseréltem fűtéscsapot nem egyszer. ;-))
De azért itt van pár kép, hogyan is néz ki a fűtéscsap.
Itt található a gázpedál mellett, de előbb el kell távolítani egy kis burkolatot. Jól látszik, ahogy az állító motorhoz van rögzítve egy kis csavarral.
Na ezt nézd meg, hogy nincs-e szétcsúszva. ;-)
De ahogy Zsolt155 is ajánlotta, nézz be a blogomba, mert már én is cseréltem fűtéscsapot nem egyszer. ;-))
De azért itt van pár kép, hogyan is néz ki a fűtéscsap.
Itt található a gázpedál mellett, de előbb el kell távolítani egy kis burkolatot. Jól látszik, ahogy az állító motorhoz van rögzítve egy kis csavarral.
Na ezt nézd meg, hogy nincs-e szétcsúszva. ;-)
Zsolt1552014-06-11 13:50:28 // 139848
Buksi oldalán a régi blogjai között szerintem lesz egy leírás, mert már cserélte. Egyébként a gázpedál mellett van egy kis burkolat és ha azt leveszed már látni fogod a fűtőradiátor oldalán.
Zabbancs2014-06-11 13:33:34 // 139847
Király! Ezt gondolom valahol a műszerfal mögött jó mélyen eldugva találom meg?! Mit keressek? Hogy nézz ez ki? Honnan férek hozzá? Hol kezdjem a bontást? :)
Buksi2014-06-11 13:03:31 // 139846
Vagy kiakadt a fűtéscsap karja, amit az egyik elektromotor mozgat. Lehet, hogy nincs elzárva a fűtéscsapod és ezért fúj mindig meleget. :-/
Zabbancs2014-06-11 13:01:54 // 139845
Hiába nyomom le "LO"-ra, akkor is meleg levegőt fúj be, rohadt meleget... :S Kormány mellett jobbra? Ott hol is keressem? Amiatt fújhat meleget?
Buksi2014-06-11 12:59:52 // 139844
Azt hiszem Thomika kollegának voltak ilyen problémái, ha egyszer majd bekukkant ide, akkor biztos szívesen elmondja a megoldást. Vagy olvass bele a blogjába, hátha...
Én sajna nem tudok segíteni, mert a 8V-m ilyesmit még soha nem produkált. :-)
Én sajna nem tudok segíteni, mert a 8V-m ilyesmit még soha nem produkált. :-)
Buksi2014-06-11 12:58:04 // 139843
Durva lenne. :-DD
boxerhang2014-06-11 10:15:05 // 139842
Üdv!
Új vagyok, köszi, hogy itt lehetek! Kérdeznék is rögtön! Adott a géép, 155 1.8 16v (AR 32201, motorcserés volt). Reggel, hidegen az első indítás: alapjárat ingadozik, a motor fullad, ha elindulok vele, menet közben semmi gond, jól megy. Gázelvételnél, kuplung kinyomásnál az alapjárat leesik 700 körülre, vissza 1100 körülre, majd 900 stabilan, ez nem tudom mennyire abnormális, az tuti, hogy melegen az alapjárat stabil. Gyújtás ráadásnál a kis injektor lámpa 5 másodperc mire kialszik. Tegnap reggel azt csinálta, hogy a kis injektor ki sem aludt, a kocsi nem indult. Pöffent kettőt, és leállt. Gázzal se indult be. Injektorokat átmozgattam, csatikat is, akksi le 1 percre, majd 1 indítózás után már ment, azóta semmi baja.
Bocsánat a hosszú szövegért, de megpróbáltam minél részletesebben leírni a problémát. Köszi ha segítetek!
Új vagyok, köszi, hogy itt lehetek! Kérdeznék is rögtön! Adott a géép, 155 1.8 16v (AR 32201, motorcserés volt). Reggel, hidegen az első indítás: alapjárat ingadozik, a motor fullad, ha elindulok vele, menet közben semmi gond, jól megy. Gázelvételnél, kuplung kinyomásnál az alapjárat leesik 700 körülre, vissza 1100 körülre, majd 900 stabilan, ez nem tudom mennyire abnormális, az tuti, hogy melegen az alapjárat stabil. Gyújtás ráadásnál a kis injektor lámpa 5 másodperc mire kialszik. Tegnap reggel azt csinálta, hogy a kis injektor ki sem aludt, a kocsi nem indult. Pöffent kettőt, és leállt. Gázzal se indult be. Injektorokat átmozgattam, csatikat is, akksi le 1 percre, majd 1 indítózás után már ment, azóta semmi baja.
Bocsánat a hosszú szövegért, de megpróbáltam minél részletesebben leírni a problémát. Köszi ha segítetek!
VKG231!!! (156+75)2014-06-11 08:07:54 // 139841
Mint valami elcseszett pedálos moszkvicsban... :D
Mr. Z2014-06-11 08:01:36 // 139840
talána belső tér hőmérője adta meg magát ? a kormány mellett jobbra nekem se mér jól
Mr. Z2014-06-11 08:00:43 // 139839
ha teljesen lenyomod "LO" -ra akkor se fúj hideget?
Buksi2014-06-11 06:28:18 // 139838
Nah, így már érthetőbb. :-DDD
Marklar1552014-06-10 23:01:14 // 139837
Helyesbítenék. :P Ha a váltó kulissza bowdenes, akkor a kormánymű is más. :P
Zabbancs2014-06-10 22:56:53 // 139836
Halihó!
Segítsen valaki!!!! :) Párom 155-ösében lehalt a digit klíma egyik napról a másikra, de kicsit érdekesen... Akármilyen hőfokra állítom meleg levegőt tol be. Még télen se nyomat ilyen meleget mint most... :S Mi lehet a gáz, hol keressem a hibát? Volt már valakinek hasonló baja? Elég szar így neki vágni a nyárnak. Alfacityre is gáz lesz így lemenni... pályán azért nem jó leengedett ablakkal közlekedni...
Előre is köszi :)
Segítsen valaki!!!! :) Párom 155-ösében lehalt a digit klíma egyik napról a másikra, de kicsit érdekesen... Akármilyen hőfokra állítom meleg levegőt tol be. Még télen se nyomat ilyen meleget mint most... :S Mi lehet a gáz, hol keressem a hibát? Volt már valakinek hasonló baja? Elég szar így neki vágni a nyárnak. Alfacityre is gáz lesz így lemenni... pályán azért nem jó leengedett ablakkal közlekedni...
Előre is köszi :)
Bazsa1452014-06-10 17:26:55 // 139835
Milyen doboz? Hol? Mekkora? Színe? Szaga ? :D Csak mert nem találom....
VKG231!!! (156+75)2014-06-10 15:01:24 // 139834
Ja de, biztos is… :D Akkor ez csak illusztráció… ;) :D
A racingnál jobb mutatói vannak ennek, és kb a felébe kerül… ha ettől lenne baja, az érdekes lenne nah.
A racingnál jobb mutatói vannak ennek, és kb a felébe kerül… ha ettől lenne baja, az érdekes lenne nah.
Zolika1552014-06-10 14:46:50 // 139833
Nem SELENIAT????????????????????????? :OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO :D:D:D:D
VKG231!!! (156+75)2014-06-10 14:05:19 // 139832
Buksi2014-06-10 06:44:40 // 139831
Bowdenes kormánymű? :-O
Süni1552014-06-09 21:49:42 // 139830
Marklar1552014-06-09 16:14:35 // 139829
Helyesbítenék. Ha bowdenes, akkor nem.
Bazsa1452014-06-09 15:59:59 // 139828
Köszi.Ma is tanultam valami újat.
TSiga ( I am the TSIG)2014-06-09 15:24:16 // 139827
A hátsó ablak fűtéskapcsoló csak egy negatív impulzust ad a kalaptartó alatti kis doboznak. Abban lesz valami ganaly szerintem. Abból megy ki a vezeték a fűtőszálakhoz. Húzd le róla a bemenő csatit és utána próbáld meg.
Bazsa1452014-06-09 13:52:56 // 139826
Nos.hátul minden csati kimérve.
Rendszámtábla világítás,köd lámpa,helyzetjelző,tolató lámpa,index,féklámpa minden kap áramot.Minden izzó jó.
Bizti tábla kimérve minden hátsó világítás ott is oké.
De a hátsó ködlámpa és rendszámtábla világítás még mindig nem jó :S
Hátsó ablak fűtéskapcsoló úgy néz kuka....+ a biztije 5mp alatt lesz eldobós forró...
(ez égett bele az előző bizti táblába...)
Jah és a kis mocsok piros lámpa még mindig világít....
Lehet,hogy a hátsóablak fűtés kapcsoló lesz a ludas?!
De mi köze az említett hátsó traktus nem működő részeihez....mert ha szakadás lenne az átvezetőben akkor nem kéne a multiméternek hátul a csatikban áram jelenlétét mutatnia....
Rendszámtábla világítás,köd lámpa,helyzetjelző,tolató lámpa,index,féklámpa minden kap áramot.Minden izzó jó.
Bizti tábla kimérve minden hátsó világítás ott is oké.
De a hátsó ködlámpa és rendszámtábla világítás még mindig nem jó :S
Hátsó ablak fűtéskapcsoló úgy néz kuka....+ a biztije 5mp alatt lesz eldobós forró...
(ez égett bele az előző bizti táblába...)
Jah és a kis mocsok piros lámpa még mindig világít....
Lehet,hogy a hátsóablak fűtés kapcsoló lesz a ludas?!
De mi köze az említett hátsó traktus nem működő részeihez....mert ha szakadás lenne az átvezetőben akkor nem kéne a multiméternek hátul a csatikban áram jelenlétét mutatnia....
GT Ɨ|ѯ2014-06-09 11:58:13 // 139825
romeo 1662014-06-09 11:17:55 // 139824
Tenksz! :D
TSiga ( I am the TSIG)2014-06-09 10:32:14 // 139823
+
romeo 1662014-06-09 05:47:56 // 139822
A benznies kormányműve megegyezik a dízelével??? :)
Buksi2014-06-09 01:17:06 // 139821
Az nem rossz! :-DDD
VKG231!!! (156+75)2014-06-08 23:43:40 // 139820
Hát erre eddig nem gondoltam... :)
Fairlane2014-06-08 22:50:24 // 139819
Ha már lent van, ülésfűtő betétet nem felejtesz el beépíteni, ugye? :D
VKG231!!! (156+75)2014-06-08 22:08:17 // 139818
Igazából mindenhol... :D
Buksi2014-06-08 20:36:36 // 139817
Otthon is? :-DDDD
romeo 1662014-06-08 20:09:05 // 139816
Okés,köszi! :)
GT Ɨ|ѯ2014-06-08 19:52:52 // 139815
VKG231!!! (156+75)2014-06-08 19:35:22 // 139814
Basszus, nekem fel-le is lehet állítani a keréken... Útegyenetlenségtől függően :D
VKG231!!! (156+75)2014-06-08 19:34:44 // 139813
Egyértelmű, hogy tudnak haragudni...
Lásd hogy a múlt héten ott hagytam a lakatosnál, mikor mentem érte, felvillantja, hogy nincs benne olaj...
Pánik, jóistenmivan: m.tető kinyit, max alatt van pont egy mm-rel, mint előtte volt.
Azóta se csinálta... Szerintem azt hitte, hogy ott marad és teljesen szétflexelik, vagy ilyesmi.
Lásd hogy a múlt héten ott hagytam a lakatosnál, mikor mentem érte, felvillantja, hogy nincs benne olaj...
Pánik, jóistenmivan: m.tető kinyit, max alatt van pont egy mm-rel, mint előtte volt.
Azóta se csinálta... Szerintem azt hitte, hogy ott marad és teljesen szétflexelik, vagy ilyesmi.