Fórum >> Típusok >> 156

LeZo2010-01-17 16:37:23 // 104942
:) Az oké de másfél évig miért működött ésszerűen nagy hidegben is, most meg hogy kevésbé van hideg, magától nem hajlandó pár másodperc után fújni, hanem várnom kell amig a fűtés amúgy is megindul?
Most nem tudom addig volt rossz, amig "jól működött" vagy most rossz, amikor szerintem hülyén megy ?:)
Majd Csörit szerdán jól felidegelem vele:)
Piritu - 1.000.0002010-01-17 16:32:13 // 104941
Nagy hidegben nekem is később kezd el fújni.
Vikking 3112010-01-17 16:23:16 // 104940
Igen, ez is simán reális! :)))))))
LeZo2010-01-17 16:15:54 // 104939
Érdekes dolog ez:)

Nos példa. Ezelött 3 héttel ha hó volt, lementem a kocsihoz, motor indit, ablak párátlanitás be. eredmény: középkonzol karácsonyfa, azaz Hi pozició, albakra irányitott levegőfúvás, auto mód be. 1-2 másodperc után kattanás motortérből és megindult a ventillátor. Azaz ugye dizel, az nem egy kazán ilyenkor hidegen alapjáraton, de kezdte fújni. Ha hó volt akkor is, ha plussz akkor is.
Most pedig ha bekapcsolom akkor a fenti beálllitás megtörténik csak épp nem kezd el pár másodperc után a fokozatosan max sebességen fújni.

Ellenben ha meleg már a motor, vagy maradjunk csak annál hogy mentem vele, de bekapcsolom az ablak párátlanitást, akkor úgy ahogy kell, azonnal el kezdi fújni.

Szóval ez az aktuális parajelenség:) Facelift társak, próbáljátok ki, kinek hogy működik:)
admirális2010-01-17 16:15:44 // 104938
Valamiért ez már többekkel előfordult ugyanígy bal hátul. Először megijedtem, de csak annyi volt, hogy a foglalatot és a csatlakozót kellett wd40-ezni és órás csavarhúzóval szorosabbá tettem az egyik érintkezést, azóta jó.
GTPeti2010-01-17 15:39:28 // 104937
Ez szerintem inkább fordítva van. Nem a motornak van prioritása, hanem a bentülőknek SZVSZ. AUTO módban legalábbis akkor kezd el fújni, ha van értelme (vagyis, ha van értékelhető hőmérsékletkülönbség a hűtővíz javára).
Vikking 3112010-01-17 15:34:37 // 104936
Szia! Elvileg csak akkor megy a ventillátor, ha már valamennyire üzemmeleg a motor, hogy ne vonjon el még több hőt.

Legalábbis FL előtt így van. Gondolom FL után is!
GTPeti2010-01-17 15:27:48 // 104935
Valószínüleg földelés-probléma. (Pl. meglazult hátul a lámpa alatt a csavar.)
osee_selespeed2010-01-17 15:19:52 // 104934
Hello!

Meg tudná mondani valaki, hogy miért van az amikor fékezek, a bal oldali lámpa nem ég, de helyette bevillan a jelzőlámpa. Ha meg jelzek, vibrál a helyzetjelző, persze amikor föl van kapcsolva.
GTPeti2010-01-17 15:17:51 // 104933
A turbónyomás ezeknél a szilikonos csöveknél szerintem kevéssé számít. Ezek elvileg rendesen túl vannak méretezve.

Valamit viszont nem értek. A felsőre konrétan írja, hogy 156/147/GT MJethez 100%, hogy jó. Tehát persze igaz, amit írsz, hogy 147-be való, de szerintük ez nem zárja ki, hogy 156-ba is passzoljon. Ezért kérdezlek titeket. Sajnos az ePER és eLearn mórickaábráiból nem sok minden derül ki.
LeZo2010-01-17 13:51:59 // 104932
Kollegák!

Technikai kérdés: hidegen elindított, járóautónál, ha az ember bekapcsolja az ablak párátlanitást, akkor a következő történik elvileg:
max hőfok, "Hi" felirat mindkét oldalon, levegőfújás az ablakra, klima bekapcsol, ha nincs nagyon tél kinn. Ez volt eddig.
Pár napja nem indul el a ventillátor, csak jó pár perc után.... Eddig gomb megnyomására rögtön elkezdte fűjni a levegőt.
Ha meleg a motor, és bekapcsolom azonnal megkezdi a párátlanitást...

Mi a túró lehet a baja? Valami biztosíték?
Pac2010-01-17 13:32:29 // 104931
Sziasztok!

Megoldódott az index problémám. Egy 7,5-s biztosíték ment ki, ez okozta a galibát.

Köszi a segítséget!
Piritu - 1.000.0002010-01-17 11:18:46 // 104930
Szép napot mindenkinek!
Erhard 242 (Pure Energy)2010-01-17 09:05:09 // 104929
mivel nem lehet ugyan az mindegyiké mert más bárral nyom a turbó...pl a jtd felső csövének felülete sima, az mjetté keresztfonott ...
Erhard 242 (Pure Energy)2010-01-17 09:00:32 // 104928
a felső 147-é az alsó lehet ez is az is gyári szám alapján derül ki...
GTPeti2010-01-17 07:51:31 // 104927
Srácok, aki turbócsőszakértő, segítsen légyszi.

Ezek 8V vagy 16V 1.9JTD csövek?

A tippem: A felső ugyanaz, a képen látható alsó 16V-sbe való.

Poló2010-01-17 00:40:09 // 104926
Hol írtam, hogy nyekereg? :P
Amúgy már 14.000 is van bennük :)
Kócosw2010-01-16 22:00:15 // 104925
volt ilyen, és utána hamarosan asszem megis törte a cartárs :S
Sanyi2010-01-16 21:02:36 // 104924
pe-Ti volt de nem találom a blog bejegyzései közt. Tuning topicos hsz-ai közt van egy kép beszúrva.
GTPeti2010-01-16 20:45:11 // 104923
"Igen, mert LED-csíkosat akart, de faceliftben nem talált olyat."

És audiban? :)
☻SKULL☻2010-01-16 20:44:03 // 104922
én is egy ideje kerestem a blogok közt de ott nemvolt, szerintem csak ide a 156-os fórumba írta be.
Sanyi2010-01-16 20:39:55 // 104921
Igen, mert LED-csíkosat akart, de faceliftben nem talált olyat.
Sanyi2010-01-16 20:38:49 // 104920
Csak emlékeznék kb. mikor volt. Úgy rémlik mintha ide is beírta volna az illető.
☻SKULL☻2010-01-16 20:33:46 // 104919
volt ilyen, de én sem találom.
GTPeti2010-01-16 20:30:42 // 104918
Simán átpattintotta a facelift lámpák búráját a nem faceliftes lámpákra? Ez igen érdekesen hangzik. Én pl. nem emlékszem ilyenre. :)
Sanyi2010-01-16 19:58:25 // 104917
Blogot is írt róla, de nem találom. :S
Sanyi2010-01-16 19:56:51 // 104916
Sziasztok.

Nem emlékeztek véletlenül ki volt az a cartárs aki face előtti 56-ba való ledcsíkos lámpákat vett, és csak átrakta rá az ő facelift lápáinak a buráját és simán bepattintotta a face 156ba?
:)
Erhard 242 (Pure Energy)2010-01-16 16:41:08 // 104915
2 relé van egy a kormány jobb oldalán egy meg a bal oldalán ha a bal oldali megy tönkre akkor elképzelhető hogy a vészvillogó müxik 166-nál járt így az egyik ismerősöm...
GTPeti2010-01-16 16:26:53 // 104914
Akkor a vészvillogó sem működne.
Pac2010-01-16 15:37:47 // 104913
Aha. Az indexnek vagy a relének nincsen külön bíztije?
Erhard 242 (Pure Energy)2010-01-16 15:32:57 // 104912
vagy a reléje...
GTPeti2010-01-16 15:31:34 // 104911
Indexkapcsoló, kontakthiba. Más nem nagyon.
Pac2010-01-16 15:30:05 // 104910
Sziasztok!

Segítséget kérnék: az elakadás jelzőm műkszik rendesen, de az indexem totál kuka. A bíztosítékok rendben vannak.
Szerintetek mi a bánat baja lehet?

Előre is köszi!
Erhard 242 (Pure Energy)2010-01-16 08:24:07 // 104909
talán 2e km-nél többet mint a gyári görgő :DDD Tényleg hogy hogy nyekereg a gyári lengőkarod? mennyi van benne 10e km? :P
Poló2010-01-16 00:32:32 // 104908
És az mennyit bír? 1 évet, mint GTPeti felső lengőkarja? :P
GTPeti2010-01-15 23:16:28 // 104907
Lehet. :)
Dévid2010-01-15 23:05:01 // 104906
Szerintem nem ugyanarról beszéltek. :D
Dévid2010-01-15 23:04:04 // 104905
Éjszaka volt...
GTPeti2010-01-15 23:01:06 // 104904
Eladó? Und wieviel ist der Preis? :)
Kócosw2010-01-15 23:00:51 // 104903
Nekem Agroalfás van..jól sikerült képekkel...
no jóccakát mindenkinek...
GTPeti2010-01-15 22:57:39 // 104902
Apropó olajcsere... A múltkor a szerelő barátomnál jártam és a műhelyében már kint lóg a 2010-es Unix naptár. Láttátok már? Vannak egész jól sikerült képek benne. :))))
Kócosw2010-01-15 22:57:16 // 104901
nem akartam mondani hogy Dévidnek lenne az emlékei között pár kép alulról napfény megvilágítással :S
Kócosw2010-01-15 22:56:02 // 104900
majd teszek fel,csak emlékeztess..most nem találtam..
eladó ha érdekel..
Piritu - 1.000.0002010-01-15 22:55:25 // 104899
Jó éjt mindenkinek, léptem!
Piritu - 1.000.0002010-01-15 22:50:15 // 104898
Szóval ezért csináltad, eddig valami vezetési stílussal kapcsolatos volt a magyarázat. Ez hihetőbb :-D
szasza(SW)2010-01-15 22:47:55 // 104897
Majd lesz:)Még csak egy hónapja vagyunk együtt:)))
Dévid2010-01-15 22:47:19 // 104896
Én egyszer csinálhattam volna, mikor kíváncsi voltam, hogy néz ki alulról, ha forognak a kerekek. Persze akkor eszemben sem volt fényképezni, viszont élénken emlékszem az esetre. :D
Piritu - 1.000.0002010-01-15 22:46:38 // 104895
vagy rajzold le :-DDD
Kócosw2010-01-15 22:45:11 // 104894
monnyuk a te blogodban énsem találtam megfelelő képet :)))
GTPeti2010-01-15 22:45:04 // 104893
Egész nyugodtan feltehetnél róla véletlenül egy képet. :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak