Dévid2009-08-31 17:27:07 // 99592
Még semmi. Majd idővel minden kiderül. Ott áll a vas ahol utoljára leállítottam, az ajtót azért bezártam, a biztonság kedvéért. Majd valamikor jön egy szerelő, és megnézi.
ALFI1562009-08-31 17:25:19 // 99591
Ha már repedt mindenképpen csere.De azt amit beraktok szerintem nem árt áttekerni.Szerintem fog,tart rajta.De bontóba is tudtok találni jó állapotut.Azért egy érdeklődést megér.
ALFI1562009-08-31 17:23:27 // 99590
Akkor nekem már a vastag van fent?Nem is kellett volna bandázsolni.Egyébként szerintem sokat ér a bandázs.Azért azt ne mond,hogy ha be van tekerve úgy is kireped.
ALFI1562009-08-31 17:21:27 // 99589
Van egy ékszíjtárcsa ami egy gumiágyba fekszik.Gumiágyba van belepréselve.Ez mikor elöregszik kirepedezik ennek szokott furcsa hangja lenni.Talán ez is lehet.
ALFI1562009-08-31 17:19:53 // 99588
Na meg füstől.Legalább is kicsit jobban.
GTPeti2009-08-31 16:47:22 // 99587
Lehet már vmit tudni az olajfolyás okáról?
Dévid2009-08-31 16:09:47 // 99586
Egyik küszöböm kék színű, a másik ezüst színű, és a pincém sarkában találhatóak egy szárny mellé támasztva. Kapnak majd egy kis igazítást műanyagos által, meg egy kis festéket, és jövőre, ha megint működik a kocsim, fel lesznek szegezve a helyükre.
Tackry2009-08-31 16:05:56 // 99585
Tervben van, de én már nem merek semmire sem jelentkezni, mert az elmúlt fél évben, ahányszor feliratkoztunk egy-egy eseményre, valami mindig közbejött.:)
Amúgy meg Csörihez szeretnék a héten eljutni vele, ő is vessen rá egy pillantást. Tényleg, fel is hívom.:)
Amúgy meg Csörihez szeretnék a héten eljutni vele, ő is vessen rá egy pillantást. Tényleg, fel is hívom.:)
GTPeti2009-08-31 16:03:57 // 99584
Gyertek el DUV-ba, ott lesz egy rakás szakértő. Vetnének rá a fülükkel egy pillantást. :)
Dévid2009-08-31 16:01:32 // 99583
Benzint kell rá locsolni, és gyufát neki. :D
Tackry2009-08-31 16:01:26 // 99582
A turbócsőnél sajnos van más, ami sokkal jobban aggaszt. Indításkor, amíg be nem melegszik a motor, igen fura, magas, kattogó hangot ad. Ennek vajon mi lehet az oka?
GTPeti2009-08-31 16:01:17 // 99581
Vszínüleg az lenne a legbiztosabb megoldás. 130-150ekm nyugalom, ahogy Erhard mondja. És lehet, betekerve még több. (Nem próbáltam.)
Tackry2009-08-31 15:59:43 // 99580
Aha! Akkor tehát előbb csere.:)
GTPeti2009-08-31 15:54:02 // 99579
Megcsinálni rozsdamentesből és ráhegeszteni egy sípot. A carstylingon vennék, mint a cukrot. :)
Attie2009-08-31 15:47:45 // 99578
Igen :)
Nem volt rossz hangja de azért mégsem hagyhattam úgy :)
Nem volt rossz hangja de azért mégsem hagyhattam úgy :)
GTPeti2009-08-31 15:46:36 // 99577
Sokan ezért komoly pénzeket adnak. :))
Attie2009-08-31 15:45:36 // 99576
Mondjuk én nem éreztem teljesítmény csökkenést, csak úgy süvített mint egy WRC autó :)
GTPeti2009-08-31 15:45:23 // 99575
Én úgy értettem, hogy akkor örökéletű, ha ELŐBB bandázsolod be, vagyis nem várod meg, míg kilukad. Utána már max szükségmegoldás.
Attie2009-08-31 15:44:57 // 99574
Én pont az vagyok aki nem magasztalja fel a dízel mocikat.
Én csak elismerem, hogy jó a hétköznapokra.
Én csak elismerem, hogy jó a hétköznapokra.
Tackry2009-08-31 15:43:18 // 99573
Más meg erre esküszik meg hogy az örökéletű. Nálad miért más a vélemény? :)
Erhard 242 (Pure Energy)2009-08-31 15:41:24 // 99572
ami a szívótorokba megy :) próbáld ki de sokat nem érsz vele...
Tackry2009-08-31 15:38:18 // 99571
Amelyikből szöknek a pacik.:) Ami felül van, az IC után. Ennél jobban nem tudom körülírni.:)
Szóval egy próbát megérne a bandázsolás, azt mondjátok? :)
Szóval egy próbát megérne a bandázsolás, azt mondjátok? :)
Erhard 242 (Pure Energy)2009-08-31 15:30:05 // 99570
mondjuk ha fémből csinálnák az sosem repedne ki ...
GTPeti2009-08-31 15:16:58 // 99569
"az Mjetnél már vastagított falú cső van fent "
Na nehogymár? Ez gyökeresen ellentmond annak a teóriámnak, miszerint látva az alkatrészeladási darabszámokat prosecco-val koccintottak a gazdaságisok: "Igen. Végre vmit jól méreteztek a mérnökök." Ha nem így van, akkor az öö van és bódottá.
Viszont egyet mondok: Stuttgartban csörögnének a korsók mint atom...
Na nehogymár? Ez gyökeresen ellentmond annak a teóriámnak, miszerint látva az alkatrészeladási darabszámokat prosecco-val koccintottak a gazdaságisok: "Igen. Végre vmit jól méreteztek a mérnökök." Ha nem így van, akkor az öö van és bódottá.
Viszont egyet mondok: Stuttgartban csörögnének a korsók mint atom...
Ferko2009-08-31 15:11:34 // 99568
Hozom a popcornt.:-DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2009-08-31 15:05:08 // 99567
az Mjetnél már vastagított falú cső van fent :) de én ezt írtam is korábban mi a "típushibája" a JTD-nek....ez a cső is közte volt :)
Erhard 242 (Pure Energy)2009-08-31 15:02:04 // 99566
mivel nem csak veled állok kapcsolatban ezért elhiheted hosszú a lista másoknál....ennyi erővel ez a második dejzelem és még termosztátot sem kellett cserélnem egyiken sem :P
GTPeti2009-08-31 14:58:11 // 99565
Achtung! Achtung!
Újabb benzin vs dízel flame kialakulóban. :)
Újabb benzin vs dízel flame kialakulóban. :)
GTPeti2009-08-31 14:56:54 // 99564
A 130-150e az nálam pontosan a "néha" kategória. :)
Amúgy, ha így, konkrét adatokkal írod, még a végén kedvet kapok rá... Semmi kedvem párszáz € munkadíjat kifizetni, ha egyszer No-ban megadja magát...
Amúgy, ha így, konkrét adatokkal írod, még a végén kedvet kapok rá... Semmi kedvem párszáz € munkadíjat kifizetni, ha egyszer No-ban megadja magát...
Poló2009-08-31 14:55:11 // 99563
Igen, kezdjed sorolni, az enyémben most van 113.000 és eddig csak termosztátot locsoltam rá. A többi a szíjak, feszítők, görgők, gyertyák.
Erhard 242 (Pure Energy)2009-08-31 14:52:47 // 99562
néha kilyukad? olyan 130-150e-nél lyukad ki aztán slussz 1x cseréled aztán 300e km-ig nuku...kezdjem el sorolni hogy a TS-re 150e-ig mit kell locsolni?
GTPeti2009-08-31 14:43:17 // 99561
Természetesen zavar az ára, na meg az is, hogy néha feladja és kilyukad. De komoly és veszélyes hibának nem nevezném. Bosszantó, csak úgy, mint a LMM.
Ferko2009-08-31 14:39:28 // 99560
Minden nap tanul valami újat az ember.:-)
Erhard 242 (Pure Energy)2009-08-31 14:37:47 // 99559
10e km alatt egyik JTD sem megy tönkre :)
Erhard 242 (Pure Energy)2009-08-31 14:37:07 // 99558
bandázs nem sokat ér ...tapasztalat :)
Poló2009-08-31 14:36:46 // 99557
Olyan mint a szigetelőszalag, csak más az anyaga, az a neve, hogy bandázsszalag. Ezzel kell körbetekerni, mintha szigetelőszalaggal csinálnád.
Ferko2009-08-31 14:35:21 // 99556
bandázsold
De nem simerem a szó jelentését.:-DDDDDDDDDDDDDDD
De nem simerem a szó jelentését.:-DDDDDDDDDDDDDDD
Ferko2009-08-31 14:34:08 // 99555
Nekem volt TS mocis autóm. 1.6. Imádtam szerettem. Semmi baja nem volt motorikusan. Lambdaszonda volt cserélve, meg termosztát is, sőt LMM is, de azt csak azért mert szerintem ideje volt már 94.000 km-nél. Vezmódot is cseréltempl. De ttől még a motor nem szar. Hidd el, nem mindenki fikázza a TS-t, mert ezt azt kell cserélni benne, és nem mindenki isteníti a JTD, csa mert az van neki.
Viszont nekem nagyon bejön az, hogy jobban megy mint az 1.6 TS (na ná, hiszen 175 paci), szeretem a hangját és szeretem, hogy rossz termosztáttal (ami a héten lesz kicserélve) eszi 7,5-8 litert.
De egy turbócső miatt ne legyn már szar a JTD moci. Ez épp olyan, mint ha lambdaszonda miatt fikázná valaki a TS-t.
Viszont nekem nagyon bejön az, hogy jobban megy mint az 1.6 TS (na ná, hiszen 175 paci), szeretem a hangját és szeretem, hogy rossz termosztáttal (ami a héten lesz kicserélve) eszi 7,5-8 litert.
De egy turbócső miatt ne legyn már szar a JTD moci. Ez épp olyan, mint ha lambdaszonda miatt fikázná valaki a TS-t.
ALFI1562009-08-31 14:28:52 // 99554
Vedd ki azt bandázsold át.Áttekered bandázzsal.Örök élet+1 nap.Nincs mi kirepedjen.Szerintem autó tunning boltba tudsz venni.De a legjobb lenne saválló fém csövekre lecserélni az egészet.
Poló2009-08-31 14:28:45 // 99553
Nem csak ez miatt. LMM ugyanúgy kimegy benne, mint a benzinesben. Aztán előfordulhatnak turbó problémák. És még lehetne sorolni. De a JTD és mjet megbízható, a nonplus ultra a mocik között. Ott van a TS, amiben én például csak termosztátot cseréltem (apropó termosztát, ha jól tudom, akkor a dízelben is ugyanúgy tönkremegy, mint a benzinesben) a nem kopó alkatrészek közül és mégis állandóan fikázva van, hogy így sz@r, úgy sz@r, dízel az isten.
ALFI1562009-08-31 14:26:51 // 99552
Felesleges.Azon elötte nem látszik semmi.Egyszer csak elmegy az erő azt annyi.Vegyétek ki azt bandázsoljátok át.
Ferko2009-08-31 14:26:05 // 99551
Mit kell vele csinálni?
Ferko2009-08-31 14:25:22 // 99550
Pffff.................egy turbócs miatt nem megbízható szerinted?: -S
Ferko2009-08-31 14:23:31 // 99549
Na akkor ezt is átnézetem a haveral a héten, hogy bírja-e még.:-)
Poló2009-08-31 14:12:15 // 99548
Erhard azt írta, hogy 12-27 ezer forint egy ilyen. Ha neked nem nagy ügy, akkor...
ALFI1562009-08-31 14:11:42 // 99547
Nem kell kicserélni.Ki kell venni és át kell bandázsolni.Onnantól kezdve örök élet.Nincs mi kirepedjen.
GTPeti2009-08-31 14:10:58 // 99546
Egy 15 perc alatt kicserélhető cső azért nem egy olyan hatalmas durranás. (Vagyis de. Csak nem úgy. :)
ALFI1562009-08-31 14:10:16 // 99545
Bontóba pár ezer a cső.Milyen szervíz?Nagy szervíz vagy csak olajcsere?Nem mindegy,hogy 20 vagy 150 ezer.
Poló2009-08-31 13:59:54 // 99544
A megbízható dízel moci... A TS-t divat fikázni, a JTD-t nem, pedig nekem úgy tűnik, azzal sincs kevesebb gond, mint a TS-sel.
GTPeti2009-08-31 13:53:42 // 99543
Már lassan azon gondolkozom, hogy nem várom meg, amíg eldurran a cső, inkább kicserélem előtte...