Fórum >> Típusok >> 156

GTPeti2009-08-27 00:11:07 // 99342
Igen, mert neked a "hosszú autópályázás"="áruszállítás". ;)
Poló2009-08-27 00:01:38 // 99341
Én meg azt mondom, hogy munkára, áruszállításra dízel való, minden másra benzines :))
GTPeti2009-08-26 23:58:45 // 99340
Pedig az öö és bódottá, hogy nem kell állandóan a mutató hogyléte miatt aggódni. Én mindig azt mondom, h hosszú autópályázásra dízel való. Szerpentines élményautózásra meg TSPók.
Mike.2009-08-26 23:34:34 // 99339
Na jóó, de én egy 60 ló körüli puttonyos szívó dizelről beszélek. :-))
Így már azért más egy kicsit!?!? :-))
Piritu - 1.000.0002009-08-26 23:32:26 // 99338
pontosítva: azért nem mondanám hogy csak a ritkább kútlátogatást tudnám előnyként felhozni a dejzelnél :-)
Piritu - 1.000.0002009-08-26 23:29:56 // 99337
Ma is mentem a Spider-rel is és az olajkályhával is, de azért nem mondanám hogy csak a ritkább kútlátogatásban más a kettő :-))
Mike.2009-08-26 23:27:31 // 99336
Szép ez a Balatonparti kép. :-D

Amióta vettem egy dizel melós autót, azóta kevesebbet járok kútra tankolni, de ezzel az összes előnyt ki is lőttem. :-))
Piritu - 1.000.0002009-08-26 23:03:00 // 99335
Na ma este megtankoltunk a tengerparti út

után. 1008 km-re 58 lityit tankoltam, könnyű számolni. A külföldi korlátozások - többnyire 100 - betartása mellett a szabd autópálya szakaszokon 125-re volt állítva a tempomat...
...ez kb fél literrel kevesebb, mint amikor 135-re van beállítva.
Nem gondoltam volna hogy ekkora lesz a különbség :-)
GTPeti2009-08-26 22:57:51 // 99334
Ez kész. :)))
Zsolesz2009-08-26 22:43:18 // 99332
Az ebay nem tecc és drága is. Erhard meg nem mondott árat (legalábbis én nem láttam sehol). Az érdi beszerzés elfogadható áron van, csak nem tudom milyen minőség.
GTPeti2009-08-26 22:38:57 // 99331
Akkor lehet, hogy az Erhard-féle megoldáson kéne inkább elgondolkozni. (Vagy azon az íbéjes nappali-fényes-ledcsíkos cuccon.)
Zsolesz2009-08-26 22:34:30 // 99330
Sört megoldom :)) A többi hiányzik...
GTPeti2009-08-26 22:30:23 // 99329
Ezen én is gondolkoztam (pontosabban Ódi félén), de q... macerás. Kell hozzá - mármint a rögzítéshez - egy rakás csavar, fém- és műanyagdarabok, epoxy, na meg krómspray. És sok idő, kitartás + sör. :)
Zsolesz2009-08-26 22:24:45 // 99328
Egyiket sem. Ez csak egy sima lencse, kb így képzeld el. Ezt kellene valahogy beaplikálni a lámpatestbe, úgy hogy még be is lehessen állítani normálisan. Ha ebbe utána beteszek egy xenont akkor gyakorlatilag lenne egy bi xenon cuccom, és nem a mostani gyári refit használnám látáshoz, max fénykürthöz.
GTPeti2009-08-26 22:20:48 // 99327
Most olvasgattam utána... A jelek szerint P II projektort akartok bebarkácsolni. Az elég merész dolog. Akkor már asszem az Erhard-féle világítótestet vettem volna fel a beszerzési listára. (Elvégre valamiből törlesztenie kell az '59-et. :) Vagy megkísérelni a Mission Impossible-t és beszerezni gyári Xe-lámpákat.
GTPeti2009-08-26 22:13:36 // 99326
Projektor alatt mit értesz? Utángyártott lámpát, vagy gyári xenont?
Zsolesz2009-08-26 22:12:14 // 99325
Jesszus mindkét megoldás számomra kínai. Szeretek barkácsolni, de ennyire nem megy szerintem. Viszont ha projektor beépítésre, és pláne annak beállítására van valamit ötleted azt szívesen venném. Nem néztem utána, hogy állsz a kísérleteiddel :)
GTPeti2009-08-26 22:06:54 // 99324
Két lehetőség van. Mindkettőről írtam régebben, az utólagos xenon kapcsán.

1. Kapcsolómegbontás. Külön kivezetni a reflektorhoz és fénykürthöz tartozó vezérlőjelet.

2. Késleltető áramkört beépíteni a reflektor áramkörébe. Ezáltal rövid idejű villogtatásra nem reagál a reflektor, csak mondjuk 5mp-nél hosszabb jelre kapcsol ba.

Az első barkácsolósabb megoldás, de egyben szebb is. A második kompromisszumos, de nincs gyakorlati hátránya.
Zsolesz2009-08-26 22:03:06 // 99323
Nincs gondom, csak szereztem egy olyan projektort ami refi üzemmódban is működik (bi-), és azon gondolkodtam hogy lehetne úgy bekötni, hogy fénykürt üzemmódban világítson a mostani refi, viszont ha előrenyomom akkor csak a projektor váltson refire és a mostani refi ne kapcsoljon be.
GTPeti2009-08-26 22:00:37 // 99322
A kar mindkét állapotában ugyanúgy kell világítani a lámpáknak. Tehát reflektor és fénykürt üzemmódban is. Ha nem így van, akkor vhol kontakthiba van. (Rossz esetben kapcsoló szétszedés vagy kapcsolócsere.)
Attie2009-08-26 21:52:48 // 99321
Én a 155-ömnél jártam így egyszer. Ugrókódos volt a riasztó és állítólag a kulcsban ugrott a kód az autóban meg nem. Vagy fordítva. Riasztós egy pillanat alatt "újratanította".
Addig pedig brute force volt :) A riasztóhoz volt egy kulcs, azzal kellett inaktiválnom, de ez egy jó órás program volt, mert a riasztón a kulcslyuk elég dzsuvás volt és nem lehetett elfordítani a kulcsot benne :)
Amúgy meg akksi nélkül is ment az a fránya riasztó, csak vijjogás helyett kopogott, de úgy hogy visszhangzott a lakótelep :)
Zsolesz2009-08-26 21:34:22 // 99320
Az érdi Józsi embertől vett SKULL-on kívül valaki lámpát? Olyan aki használja is? Lépnem kell valamit, de nem akarok többször szerelni.

Még egy kérdés: a refi kapcsolónál van különbség abban ha előre vagy hátra húzom a kart? Vagy csak annyi, hogy előre tolva bekattan? A világítási különbségre gondolok, külön relét vezérel vagy külön kezeli e a világítást? Ha nem érthető a kérdés akkor megpróbálom majd máshogy körbeírni :))
Zsolesz2009-08-26 21:07:09 // 99319
A kulcsom nekem is szarakodik újabban. Riasztóm mondjuk nincsen, de van hogy folyamatosan világít a led a kulcson és mikor megnyomom akkor alszik el. Sokszor kulccsal kellett nyitni zárni a vasat mert a távirányító nem vitte. Ebből a szempontból jó, hogy nincs benne riasztó.
GTPeti2009-08-26 16:37:22 // 99318
Ez a zsíros dolog melyik részben volt? Van esetleg jútúb link?
Sok igazságot mondott már Besenyő István. :))
motyo2009-08-26 16:15:26 // 99317
Tegnap nagyon megszivatott a gép. Mentem melózni, megálltam benzinkúton rágót venni becsuktama kocsit, jövök kifele távirányító nem nyitja ki, pedig villogott úh elem nem volt lemerülve... olyan sikeresen letiltottam az egész kócerájt hogy nem indult el. persze másik távirányítóm se tökélets.. de azért nagynehezen életet leheltem bele némi hullyogás és bámészkodók után :)
Dévid2009-08-26 15:10:39 // 99316
Egy pillanatra elbizonytalanodtam, jó helyen járok-e. :)
Ferko2009-08-26 15:08:06 // 99315
Szasztok!:-)

Megérkezett a vezérléshez a cuccos a mai napon. A jővő héten megy az autó a szerelő haverhoz.:-)))
GTPeti2009-08-26 00:26:13 // 99314
Kiváló szemcseszerkezetű kultúrális-ismeretterjesztő produktum. :)
Poló2009-08-25 22:40:43 // 99313
Ez kéééész :DDDDD
Liquid2009-08-25 22:39:10 // 99312
Margit, noooormális? Harangot zsírból? Szétcsöpög! Najó, fagyott zsírból lehet naaaagy fagyott zsírharangot, há de milyen hangja van annak? Nem dönög az, csak sluttyog!
:D asszem semmi az nincs, és a Jeti nem szekrény, után jutott ide :D
Zsolesz2009-08-25 22:38:00 // 99311
ÁÁÁ semmi :))
Poló2009-08-25 22:36:20 // 99310
Mi az a zsírharang? :))
Liquid2009-08-25 22:34:56 // 99309
előbb utóbb eljutunk a zsírharangig :DD
Poló2009-08-25 22:34:17 // 99308
A semmi az van? A semmi az nem van, hanem nincs! Szóval nincsen semmi! Az meg már valami :)

By Besenyő Pista bácsi
Zsolesz2009-08-25 22:28:48 // 99307
Na mi van itt ma? Semmi?
Dévid2009-08-25 18:30:08 // 99306
Én is ezt a honlapot nézegettem épp. :)
Adrián2009-08-25 18:28:56 // 99305
rendelj innen;)
Dévid2009-08-25 18:28:06 // 99304
Az tök kézenfekvő lenne... :)
Valójában ma szedtem szét az ajtókárpitot, és láttam, hogy el van repedve középtájon, alatta meg eláll az ajtótól, 3-4 patent is hiányzik.
GTPeti2009-08-25 18:22:40 // 99303
Bontóban már próbáltad? :))
Dévid2009-08-25 18:15:45 // 99302
Szép napot kívánok!
Nem tudja esetleg valaki, hol tudnék pár műanyag patentot vásárolni, olyat ami az ajtókárpitot tartja? Kicsit már unom, hogy a hátsó ajtón bemászva, és a kárpitot visszaütve tudom csak az első ajtót kinyitni.
Dévid2009-08-24 22:22:37 // 99301
Kíméletesen mentem. Ennyire lomha volt a Calibra, pedig előzgetett folyamatosan. 5000 fölé nem forgott az öreg TS. :) Mondjuk viszem vissza, mert még akad rajta pár dolog amit nem volt ideje megcsinálnia a szerelőmnek, majd most. :)
Liquid2009-08-24 22:15:50 // 99300
na, aakor végre vége a nagypapáskodásnak? :)
Poló2009-08-24 22:14:15 // 99299
Na! Máris vége a kíméletes üzemmódnak? :)
Dévid2009-08-24 22:12:56 // 99298
Jah, teszteltem a vasat... Nem bírt meglépni a 16v Calibra, pedig dupla kipufogója is volt, meg lekszusz lámpái... :D
Piritu - 1.000.0002009-08-24 22:07:37 // 99297
Szép estét mindenkinek!

Mi ez a punnyadás? Mindenki kocsikázik?
alfa1562009-08-24 17:08:02 // 99296
Sziasztok ! Egy kis segítség kellene.Kezdem az elején , a nyáron klimát töltettem mert nem volt valami fényes. Nagyon jó lett fagyaszt. Pár napja észrevettem , hogy a klimahűtőbe alul megy két cső és az alsónál ahol csatlakozik a hűtőhöz onnét néha csepeg valami zöld. Gondolom a klima olaj.Viszont egy dolgot nemvágok ha ereszt a klima ott akkor a gáznak már előbb és könnyebben kikelett volna jönnie, szerintem mint az olajnak. Viszont a klimám az fagyaszt a mai napig is.Valami tippetek ötletetek? Várom a hozzászóllásokat , előre is köszi.
Piritu - 1.000.0002009-08-23 21:59:18 // 99295
..ezért mentem én az Északi-tenger helyett az Ardiára. Ott az a 26-28 már fürödni jó, a sört meg a kocsmáros hűtötte :-))
Tom122009-08-23 21:56:30 // 99294
Kb. ezért nem vonz az a tenger.:-)
Tom122009-08-23 21:52:30 // 99293
Az olasz gépeket nem is lehet üveghangig pörgetni, mert 7000-nél sincs üveg hangja, az a BMW és társai...;-))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak