admirális2009-04-01 19:01:29 // 92143
Akkor nehéz lesz. Szeintem aki egy cikkszámot nem hajlandó egyeztetni veled, az nem fog méricskélni sem, de remélem, nem lesz igazam:)
Mike.2009-04-01 18:59:04 // 92142
Már próbáltam Egyik azt mondta, hogy nincs cikkszám rajta. A másik is ezzel kezdte, miután mondtam, hogy pedig kell, hogy legyen, utána azt mondta, már rugó sincs. Szóval nem egyszerű. :-)
admirális2009-04-01 18:53:25 // 92141
Szerintem a legegyszerűbb, ha a cikkszámot bediktálod a telefonba a bontósnak. De mindjárt ki kell mennem pakolászni a kocsihoz, akkor én is lemérem neked.
GTPeti2009-04-01 16:39:06 // 92139
Azt ott...
Itt eddig csak két "barátságos" nyesttel találkoztam. (Mindkettő ki volt múlva.)
Itt eddig csak két "barátságos" nyesttel találkoztam. (Mindkettő ki volt múlva.)
Kn[.]xX2009-04-01 16:31:22 // 92138
és a nyestet ott hagytad?:)
GTPeti2009-04-01 16:30:29 // 92137
Elköltöztem és most már kritérium volt a garázs. :)
(Kopp-kopp.)
(Kopp-kopp.)
Kn[.]xX2009-04-01 16:23:48 // 92136
"Nekem van tapasztalatom ponyva ügyben, mert 2 évig használnom kellett (nyest miatt)." ebből arra következtettem h már múlt, tehát már nincs nyest problem. Akkor ezekszerint még mindig van, csak nem használsz ponyvát? Csak h értsem is:) vagy olvassak blogot ha érteni akarom?:)
GTPeti2009-04-01 16:14:20 // 92135
A problémámat egy éjjellátós távcsöves puska oldotta volna meg. Vagy egy speckó méreg, amit itt az új lakóhelyemen is használnak. (Csak tudnám milyet és hogyan. Nem olyan egyszerű ám egy ilyen állatot megmérgezni, mert megérzi az ember szagát.)
Mike.2009-04-01 15:09:14 // 92134
Mert rengeteg angol alfát bontanak, kellene nekem gyári ültető rugó, de a bontósok többsége nem tudja melyik milyen. Gondoltam összegyűjtöm az adatokat és úgy választok.
Mike.2009-04-01 15:06:02 // 92133
Csak óvatosan a ponyvával mert van amelyikkel többet ártasz. A le és felrakáskor összekarcolod csak vele. Na meg ha poros, és valljuk be, hogy nem mindig van átvikszelve, akkor az ponyva és a por karcolja a fényezést.
Kn[.]xX2009-04-01 15:04:47 // 92132
bocsesz, azt nem mondtam, h elöl, bal oldalon. hátul nem mértem meg. de most nem is tudom, mert krisz(33)nél van az autó. erre meg még emlékeztem, mert pont a napokban kérdezte peet156sw ezt a méretet. és igen, elvileg gyári az ültetés. miért?
Kn[.]xX2009-04-01 15:02:53 // 92131
aham. akkor nem ezekszerint nem egyszerű nyesttel volt dolgod :\ mi oldotta meg végül a problémát? a ponyva? megunta és otthagyta idővel a területet?
Mike.2009-04-01 15:02:47 // 92130
Elől és hátul is? Mekkora ültetés a tied? Gyári?
ALFA75td2009-04-01 15:01:05 // 92129
A tiedre nagyon szívesen bármikor:-)
GTPeti2009-04-01 15:00:36 // 92128
Goto blogom. Nem sok újat tudsz mondani nyest témában.
1. Volt kültéri mozgásérzékelős riasztóm, amit radaros m.érzékelővel is kiegészítettem.
2. Volt a motortérben is ultrahangos riasztó + nagyfeszültség
3. Rácsos burkolat a motortér alatt
4. A nyestspray pontosan 2 hétig ér valamit. Aztán rájön az állat, hogy átverés van.
5. Egy olcsó folyadék relatív hatásos. Khm.
1. Volt kültéri mozgásérzékelős riasztóm, amit radaros m.érzékelővel is kiegészítettem.
2. Volt a motortérben is ultrahangos riasztó + nagyfeszültség
3. Rácsos burkolat a motortér alatt
4. A nyestspray pontosan 2 hétig ér valamit. Aztán rájön az állat, hogy átverés van.
5. Egy olcsó folyadék relatív hatásos. Khm.
Kn[.]xX2009-04-01 14:57:30 // 92127
amúgy nyest riasztót nem próbáltál? több féle is létezik már
GTPeti2009-04-01 14:56:50 // 92126
Én mérlegeltem, elhiheted. Nem olyan vicces ha széjjelkarcolja a nyest az ablakokat, az alapozóig hatoló karcolásokról nem is beszélve. Akkor már inkább a kipolírozható finomkarcok...
Kn[.]xX2009-04-01 14:56:07 // 92125
persze ez is meg az előző hsz-em is Gabcsinak szólt, csak a tiedre reagálva :)
GTPeti2009-04-01 14:55:48 // 92124
Nézd a puha belső anyagúak sem olyan puhák, mint az általam említett polár anyag. És azért azt is mosni kell néha, de ennek ellenére alapszabály: koszos autóra ponyvát nem illik tenni. (Kosznak elég az is, ami munkábamenet rárakódik, ha poros környezetben dolgozol.)
Kn[.]xX2009-04-01 14:55:27 // 92123
hát igen, lekötözni, ezt kihagytam:) de megértem a problémádat, viszont ezzel a ponyva dologgal sem oldod meg teljesen én csak arra akartam kitérni, mivel újabbakat okozol vele, kérdés h melyik a nagyobb gond. mérlegelni kell:)
GTPeti2009-04-01 14:53:26 // 92122
Nekem nem kell mondani a hátrányokat, szívtam a ponyvával eleget. :(
Én megtehettem anno, hogy lemosom, mivel régebben csak 7végén használtam az autót. Gond csak télen volt és esőben. (És állandóan lekötözni sem volt semmi.)
Én megtehettem anno, hogy lemosom, mivel régebben csak 7végén használtam az autót. Gond csak télen volt és esőben. (És állandóan lekötözni sem volt semmi.)
GabCsi2009-04-01 14:51:21 // 92121
Én igazából azért gondoltam mert telephelyen kell parkolni, jönnek mennek buszokkal is, földút van, meg nem szeretem ha a kocsi a 50 fokos napon áll....
Ahogy nézegettem vannak a "drágább" kategóriában olyanok, aminek ilyen puha a belső anyaga.
Ahogy nézegettem vannak a "drágább" kategóriában olyanok, aminek ilyen puha a belső anyaga.
Kn[.]xX2009-04-01 14:48:52 // 92120
pontosan. a ráhúzóssal az a baj, h összekarcolja a kocsit. ha kell ha nem. olyan meg nincs h minden nap mikor "elrakod" az autót le is mosod:) mert ha mégis, akkor jöhetsz hozzám is:)
lehet kapni olyan ráhúzósat, aminek belül vmi puha anyag van, 10ezer alatt van ennek is az ára, kérdés, h biztos ilyet akarsz-e? csak a nyűg van vele sztem, ha minden nap használod az autót. pl. hová teszed mikor elmész a kocsival? ha csak ledobod, akkor belül is koszolódik, tehát hiába puha a belseje, már a ponyva fogja karcolni a kocsit, ha az tiszta is
és a másik.. gondolj bele h mi van ha sáros az autó, vagy csak esik az eső. olyankor ráteszed, akkor az szépen fog kinézni majd:) mármint a ponyva
és sztem(!) nem is sokkal lenne benne hűvösebb nyáron negyven fokban
lehet kapni olyan ráhúzósat, aminek belül vmi puha anyag van, 10ezer alatt van ennek is az ára, kérdés, h biztos ilyet akarsz-e? csak a nyűg van vele sztem, ha minden nap használod az autót. pl. hová teszed mikor elmész a kocsival? ha csak ledobod, akkor belül is koszolódik, tehát hiába puha a belseje, már a ponyva fogja karcolni a kocsit, ha az tiszta is
és a másik.. gondolj bele h mi van ha sáros az autó, vagy csak esik az eső. olyankor ráteszed, akkor az szépen fog kinézni majd:) mármint a ponyva
és sztem(!) nem is sokkal lenne benne hűvösebb nyáron negyven fokban
GTPeti2009-04-01 14:44:54 // 92119
Nekem van tapasztalatom ponyva ügyben, mert 2 évig használnom kellett (nyest miatt).
SZVSZ elengedhetetlen, hogy a sima ponyva alá betegyél egy puha takarót, pl. "polár" anyagból. Ez egy nagyon puha anyag, olyan mint egyes kabátok belső bélése. Ezáltal nem karcolódik a kasztni. Még jobb, ha felrakás előtt le van mosva az autó. Ha esőben és hidegben is letakarva áll az autó, ez megnehezíti a dolgot, a kondenzáció miatt.
Konklúzió: A meleg talán kevesebbet árt az autónak, mint a ponyva. (De mérlegelni kell, mi a fontosabb.)
SZVSZ elengedhetetlen, hogy a sima ponyva alá betegyél egy puha takarót, pl. "polár" anyagból. Ez egy nagyon puha anyag, olyan mint egyes kabátok belső bélése. Ezáltal nem karcolódik a kasztni. Még jobb, ha felrakás előtt le van mosva az autó. Ha esőben és hidegben is letakarva áll az autó, ez megnehezíti a dolgot, a kondenzáció miatt.
Konklúzió: A meleg talán kevesebbet árt az autónak, mint a ponyva. (De mérlegelni kell, mi a fontosabb.)
GabCsi2009-04-01 14:44:20 // 92118
Óvszert, ráhúzóst :D Csak hogy a műhelynél ne érje a nap, meg a por.
Kn[.]xX2009-04-01 14:43:33 // 92117
milyen ponyvát szeretnél? lerögzíthetőt (ponyvagarázs) vagy amit csak ráhúzol az autóra?
GabCsi2009-04-01 14:40:20 // 92116
Hali!
Megfordult a kicsi fejemben, hogy veszek egy ponyvát a kocsira, nyáron a napon áll egész nap, milyet érdemes, van-e méretpontos stb.
Ha tud valaki valami hasznos/haszontalan infót ossza meg velem :)
Megfordult a kicsi fejemben, hogy veszek egy ponyvát a kocsira, nyáron a napon áll egész nap, milyet érdemes, van-e méretpontos stb.
Ha tud valaki valami hasznos/haszontalan infót ossza meg velem :)
Kn[.]xX2009-04-01 14:36:39 // 92115
nálam 1.8ts 17es kerékkel 64,8cm, ültetve
Liquid2009-04-01 14:12:29 // 92114
most próbáljuk meg,hogy nagyrepülőgépet teszel rá :DD
Liquid2009-04-01 14:11:33 // 92113
igyexem nem elfeldni, és megmérni ha hazaértem :)
Trombozis2009-04-01 14:03:27 // 92112
Mérjem én is? :-O :-)
ALFA75td2009-04-01 13:25:24 // 92109
GTPeti2009-04-01 13:16:18 // 92108
Mike.2009-04-01 13:08:06 // 92107
Kellene nekem némi segítség, infó. Az 1,6, 1,8 , 2,0 ás TS , tengelyénél, a földtől a sárvédő ívéig érdekelne a magassága. Mennyi a normál rugóval szerelteké és mennyi a gyári sportcsomagosoknál? Ha páran esetleg megmérnék ezt nekem azt megköszönném.
csocsi2009-04-01 09:27:18 // 92106
Nem tudom mennyit toltátok neki, de sokára futott össze a csapat.
Igen hazafele már valóban konvojban jöttünk olyan 130-140 tempóban.
Igen hazafele már valóban konvojban jöttünk olyan 130-140 tempóban.
Mike.2009-04-01 06:16:15 // 92105
Igaz , egy kicsit másabb, de abban az autóban is ugyan az a 2,0 TS motor lapult mint a 156 osban.
Na meg odafelé a 600-700 km ből kb 50 km volt amit hárman kicsit nagyobb sebességgel tettünk meg a maradék táv azonos tempóval volt teljesítve. Hazafelé pedig egyforma tempóval haladtunk és ott is csak pár tizednyi volt a fogyasztásbeli eltérés.
Na meg odafelé a 600-700 km ből kb 50 km volt amit hárman kicsit nagyobb sebességgel tettünk meg a maradék táv azonos tempóval volt teljesítve. Hazafelé pedig egyforma tempóval haladtunk és ott is csak pár tizednyi volt a fogyasztásbeli eltérés.
Tom122009-03-31 22:51:37 // 92104
Nekem Komárom - Zadar + valami "maradék", kb. 660 km = 1 teli tank /63 L/ szokott lenni. Érdekes, hogy oda felé valamivel kevesebb szokott lenni a fogyi, mint visszafelé. Egyébként sem oda sem vissza nem szoktam gyenge átlagot /sebesség/ futni, így nem is hajtottam soha superECO /Perdix/ fogyasztásra...:-)
csocsi2009-03-31 22:45:02 // 92103
Ja, de az övé 146. Kicsit másabb.
Mike.2009-03-31 22:44:12 // 92102
De mintha GEORGE tolta volna neki!?
csocsi2009-03-31 22:42:26 // 92101
Ja, de Atec nem ment 140-nél jobban mert bejáratta a gépet. Brezó se nagyon szakadt el tőle. Tehát nem mérvadó a fogyi mérés.
De lehet nem jól emlékszem vissza a múltra.
De lehet nem jól emlékszem vissza a múltra.
GEORGE2009-03-31 22:41:01 // 92100
:-))) na de utána.....na de mind1 már elmúlt ...
GEORGE2009-03-31 22:41:00 // 92099
:-))) na de utána.....na de mind1 már elmúlt ...
csocsi2009-03-31 22:38:31 // 92098
Máshol is mérhetted, bocsi mérhettétek.
Mike.2009-03-31 22:38:08 // 92097
Olcsón hazajutottál! :-)))
csocsi2009-03-31 22:37:51 // 92096
Ja, amúgy köszi a választ.
Mike.2009-03-31 22:37:11 // 92095
Olyan nehéz visszaemlékezni kivel voltál azon az úton?
GEORGE2009-03-31 22:36:59 // 92094
Úgy értem, hogy az egész útra számolva 2,0 L/100km-re jött ki :-) utólag már csak mosolygok rajta :-)