Fórum >> Típusok >> 156

Epy2009-02-21 19:55:59 // 89643
Én már nem akarom cserélni! Inkább kicsit elektromossá "berhelem"!
Robert-jtd2009-02-21 19:51:48 // 89642
Nékem is ugyanezen tüneteket produkált,és a csere után tökéletes lett!
Epy2009-02-21 19:48:18 // 89641
Szia ! Nekem sem 1.6 ts nehezen felmegy majdnem 70 re de aztán nyit a termosztát és vissza esik! 60 on ingázik! Én letakartam a hűtőt teljesen és most 85- 90 teljesen jó! Az a baj hogy a termosztátom nekem most lett cserélve nem rég! valószínűleg selejtes volt! 88 C fokon kellene tartani, illetve 80 körül! valószínű beiktatok egy hőmérsééklet szabályzó mágnes szelepet, az majd stabilan tartja mindig.Ja és igen , termosztát, de a cserével lehet nem oldassz meg semmit.
Robert-jtd2009-02-21 19:44:06 // 89640
Többmint valószinű,hogy igen! Ez a termosztát ennek a modelnek a mumusa:(
immi332009-02-21 19:34:19 // 89639
Helo mindenki 156 jtd nem megy fel a vizhö 70 re sem, 60-70 közt mozog, szerintetek termosztat csere?
Kn[.]xX2009-02-21 17:57:07 // 89638
:) néha.
Kn[.]xX2009-02-21 17:56:46 // 89637
na akkor valószínűleg nekem is az rezeg alacsony fordulatszámon.. :S
Vili2009-02-21 17:56:20 // 89636
Csak arra!!
Kn[.]xX2009-02-21 17:54:56 // 89635
szia GEORGE! Ez a csere benzinesre is igaz?
Vili2009-02-21 17:50:47 // 89634
2000-től,az enyémbe már ez van,de néztem hozzá supersprint leömlőt azon nincs katalizátor,csak a két lambda helye van meg.:-O
Cgo2009-02-21 17:24:52 // 89633
a radiot ugy ertettem, hogy nem porszivo es nem fridzsider, hanem radio :) amugy szerintem tok ugyanaz, mint a Tied.

amin felkaptam a fejem, az az volt, hogy valaki megfizette a meregdraga navis cuccot, de nem fizette meg a dual klimat, stb.
Mount19762009-02-21 17:22:54 // 89632
És soha a életben nem jöttem volna rá... Csak idegeltem volna magam vele.
Mount19762009-02-21 17:21:11 // 89631
Szóval most lemásztam a a verdához. Az enyém nem tripla verziós. Ezt a képen látható alu lemezt megmozgattam, és az van, hogy a képen látható bal oldali anyacsavar laza, és a lemezt simán meg tudom mozgatni. Vagyis -bár most nem tudom meghúzni ugyan semmivel, de valszeg megmondtátok a tutit. Hétfőn meghúzom és beszámolok róla. A képekért különdíj. Szerintem ez simán adhatja ezt az idióta rezgő hangot.
GEORGE2009-02-21 17:09:19 // 89630
Értelek, de ettől függetlenül nem az első eset, hogy az ePerben elentmondásokba ütközik az ember a valóságban......na de mind1 én csak azt írtam amit láttam :-)
admirális2009-02-21 17:06:54 // 89629
Jó, de elég nagy hülyeség lenne a drága 3 katalizátoros leömlőt szerelni a kocsira gyárilag akkor, amikor még az 1 katalizátoros rendszer is megteszi.
admirális2009-02-21 17:05:14 // 89628
2 katalizátor a 32104 1,6 TS-ben és az EURO 3-as 1,8-2,0 autókban van. Ezek 98-ban nem voltak. Akkor Euro2-es motorokkal szerelték a kocsikat. Az 1,6 motorkódja is még 67601 volt.
GEORGE2009-02-21 17:04:09 // 89627
Pont ezt írtam, hiába a leírás az ePerben...

Nem egyszer nem egyeezt az ePerben írt fék az autón lévővel.....
admirális2009-02-21 17:00:32 // 89626
Nem tudom, azt az autót csak kívülről láttam, de simán lehet hogy az ő leömlője is megrepedt, mint ahogy szó volt erről itt is pár napja, és lehet hogy ilyet kapott olcsón. A katalizátoroknak nem hiszem hogy lett volna szerepe benne, de nekem aztán igazán mindegy:). ePER-ben mindjárt okosodok egyet.
admirális2009-02-21 16:58:35 // 89625
Itt egy kis segítség az azonosításhoz:

EURO 2:
középen kicsi leömlővédő lemez:



EURO 3:
Középen nagy leömlővédő lemez a katalizátorok mérete miatt, és két oldalt a lambdaszonda vezetékei.
Mount19762009-02-21 16:58:33 // 89624
Pedig esküszöm megtettem volna. Nemhiába kérdeztem. Autós alapok. Majd csak kész leszek nyárra a vassal. :(
GEORGE2009-02-21 16:57:14 // 89623
csak azért mertem írni, hogy hátul ne keresd hiába :-)
GEORGE2009-02-21 16:56:43 // 89622
???? pedig nagyon annak tünt....szerinted van aki elmegy egy bontóba és megveszi pluszba a katalizátoros leömlőt?????
De ha te mondod biztosan nem gyári volt :-)))
Mount19762009-02-21 16:56:09 // 89621
Akkor mászok előre alulra. Katalizátor(okat) keresni.
Mount19762009-02-21 16:54:58 // 89620
leölőt írtam leömlő helyett... DDD még mielőtt más is szól érte.
GEORGE2009-02-21 16:54:50 // 89619
Hátul nincs katalizátor.....a sebeségváltókar +"magasságában" van az utolsó vagy sok esetben egyetlen és első katalizátor, utána már csak hangtompitó dobok vannak...
admirális2009-02-21 16:53:37 // 89618
Nyilván nem volt gyári megoldás.
Mount19762009-02-21 16:52:27 // 89617
Viszont akkor nálam valszeg nem így van, de akkor csak 1db van hátul, vagy akkor is van valami a leölőnél is?
GEORGE2009-02-21 16:51:20 // 89616
A pályán elöttem szallagkorlátot bontó 98-as 156 2,0Ts volt és 3 katalizátoros volt.....ezeknél az olaszoknál nem lehet tudni miért mikor és mi kerül az autóba :-))))
admirális2009-02-21 16:49:32 // 89615
2001-től, vagy 2002-től az Euro 3-as követelmények miatt van 3 kat, sőt 3 lambdaszonda is. Az szerintem egy igazi Isten csapása:).
GEORGE2009-02-21 16:48:29 // 89614
Ezt nem tudom mi alapján van a 3 katalizátoros verzió.
Legtöbbet 1,6 TS-ben fordul elő de láttam már 2,0 TS-ben is.
Meg kell nézni! a dupla katalizátor kb 2 ökölnyi egy olyan kis katalizátor és egymás mellett vannak.
GEORGE2009-02-21 16:46:38 // 89613
nekem 54ezernél cserélt az elöző tulaj egy ilyen javító szettet, utána 86ezer környékén lett újból hangja 90-nél kicseréltem a komplett vezérlés cuccait, de a vezmódba csak javító szett került...120-nál még nem volt hangja, utána eladtam az autót.....

Ha értő kezek rakjék be akkor jónak kell lennie......Alfás zacsiban jött a javítószett...
Mount19762009-02-21 16:46:34 // 89612
Folyamatosan tanulok, mondjátok csak... De mit jelent, hogy némelyikben? Az enyémben vajon hogy van ez? '99-es 1,6-os.
GEORGE2009-02-21 16:43:38 // 89611
Ja és némelyik TS-ben 3 katalizátor van, kettő kicsi egymás melett a leömlőnél 1 nagyobb meg alul a flexicső után.....
admirális2009-02-21 16:43:28 // 89610
Akkor szeritned is érdmes egy felújító készletet tenni a vez.módba, ha pl. kibír egy vez.szíj-csere periódust? Mert nekem ez az elméletem és várom a megerősítést rá. Ugyebár ha 60E km-t kibír, az nagyon jó, de várható hogy hamarosan eldobja magát, ellenben ha a szíjjal együtt azt az 1500 ft-os javítószettet is beépítem, akkor jobban tartja meg az olajat, lesz kenése mindig rendesen, és a fogaskerekei nem kopnak el, így nem ítélve cserére az egész módosítót.
Mount19762009-02-21 16:42:20 // 89609
Értem, ezt is meg fogom lesni. Köszi.
GEORGE2009-02-21 16:41:16 // 89608
Amit Piritu mond az is okozhat olyan zörgést!
csocsi2009-02-21 16:40:38 // 89607
Igen, és volt akinek ez volt a ludas valóban.
Nekem nincs fent ilyen.
Mount19762009-02-21 16:40:21 // 89606
Akkor tényleg megnézetem. Köszi a tippet.
Piritu - 1.000.0002009-02-21 16:39:33 // 89605
Ha jól emléxem a TS-ben van egy lemez a kipufogó leömlőjénél is elöl. Az is zöröghet, ha repedt.
Mount19762009-02-21 16:39:25 // 89604
DDD
Az enyém 1,6TS a képes XXX
GEORGE2009-02-21 16:38:52 // 89603
A katalizátor elöl van, ill majd nem alattad.......
Mount19762009-02-21 16:37:56 // 89602
Nem tudom, de mindenesetre meg fogom nézni. Az a baj, hogy a hang elölről jön, nem igazán hátulról, de lehet hogy becsapós a jelenség.
GEORGE2009-02-21 16:34:53 // 89601
Nem arról volt szó, hogy kerüljük ezeket a képeket?

amúgy ez benzines vagy diesel? Honnan kéne tudnom, hogy ebben is hangja van a vez.módnak?
GEORGE2009-02-21 16:33:41 // 89600
A vezérlésmódosító addig szokott "diesel" ( egyébként sok diesel szebben szól mint a sz.r vezmód ) habgot adni, míg fel nem töltődik olajjal.
Utána elhalgat.
ha már kikészült benne a műanyaggyürű akkor alpjárati fordulatszámon adhat hangot.
Cserélni kell, javítószett kb 1-2ezer Ft hozzá.
ha hozzá értő cseréli ki sokat elmegy, ha nem pár km után újból hangos lesz..

A jelenséget amit leírsz, szerintem nem a vez.mód okozza.....

katalizátor burkolata nincs letörve??
Kazes☻2009-02-21 16:30:54 // 89599
Ilyenben? :)
Mount19762009-02-21 16:29:17 // 89598
Ennek a hibája vajon okozhatja ezt a hangot szerintetek? a dízelhangon kívül, ami van, mi utalha a hibájára még?
GEORGE2009-02-21 16:24:39 // 89597
A vezérmód....szóval az olajnyomás hatására el tudja fordítani a vezérműtengelyt egy bizonyos szögben......ezért nagyobb fordulaton "tovább" tartja nyitva a szelepeket, ezért több levegőt tud szívni amihez több üzemanyagot lehet adni....
Mount19762009-02-21 16:24:33 // 89596
Te voltál a sor elején. :)
Mindenképp megtiszteltetésnek szántam ettől függetlenül.
csocsi2009-02-21 16:23:10 // 89595
Köszi a megtiszteltetést, hogy nekem írtál személyesen.
De igazából nem tudok magyarázatot adni neked, mert szerencsére még nem találkoztam ilyennel.
Kazes☻2009-02-21 16:20:46 // 89594
És még a "Ne mutasd a csevegést"-gombbal sem tudod kikapcsolni, mert hát ugye....... :)))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak