Fórum >> Típusok >> 156

Erhard 242 (Pure Energy)2008-06-12 20:39:04 // 72293
az Eibach nem adja ki a gyárit sajnos csak a sajátját az 35mm és most le van árazva felére...
Erhard 242 (Pure Energy)2008-06-12 20:36:52 // 72292
20mm pontosan...
Mike.2008-06-12 20:33:55 // 72291
De az 3,5 cm es, vagy nem?
Erhard 242 (Pure Energy)2008-06-12 20:29:59 // 72290
nekem van gyári Eibach elfekvőben :)))
Mike.2008-06-12 20:28:55 // 72289
Nagy szükségem lenne 4 rugóra, ha lehet a gyári 2 cm es ültető lenne a leg jobb. Ha valakinek van elfekvőbe a garázs mélyén, vagy tud újat az ne tartsa magába és szóljon. :-)
ALFI1562008-06-12 20:18:38 // 72288
Le kell szedni a lökhárítót hozzá.Azért kéne megtudni,hogy mennyi idő amig megjön.Meddig kéne úgy járni.
Erhard 242 (Pure Energy)2008-06-12 20:15:25 // 72287
akkor előbb néd meg lehet csak valohol a cső van elrepedve vagy a csatlakozás...
ALFI1562008-06-12 20:11:05 // 72286
Annyira nem láttam be.
Erhard 242 (Pure Energy)2008-06-12 20:09:20 // 72285
lamella részénél vagy csatlakozásnál?
ALFI1562008-06-12 20:05:52 // 72284
Mi más lehet még onnan?Ott látom a szivárgást.
Zsifi2008-06-12 20:04:54 // 72283
Az nem a hűtés miatt van hanem azért, h az utastér "valós" hőmérsékletét tudja mérni.
Erhard 242 (Pure Energy)2008-06-12 20:01:47 // 72282
nagyon ritka...biztos hogy az olajhűtő?
Erhard 242 (Pure Energy)2008-06-12 19:57:13 // 72281
pedig nem bírják...a fűtőventillátor műanyag része is szét szokott menni :((
Luigiano2008-06-12 19:54:28 // 72280
Köszi, má' megyek is, megnézem.
Karakot2008-06-12 19:49:36 // 72279
Az akksi előtt van a relétábla. Annak van egy feket burkolata, amin jelölik is, hogy a fedő alatt az egyes relék miért felelősek.
ALFI1562008-06-12 19:37:51 // 72278
Ma olajat cseréltem és úgy néz ki,hogy olajhűtőt is kell.Szivárog az olaj de még a kocsi alatt nincs egy csepp se.Valahol elszarta magát.Lehet egy kavics a vétkes.Járt már így valaki?
Attie2008-06-12 19:36:04 // 72277
Van benne eg venti?
Nem lehet hogy csak azért van, hogy beszívja a levegőt? Rá a hőmérőre.
Attie2008-06-12 19:33:29 // 72276
A 155-ben szerintem még az eredeti hűtő volt 9 évesen is :)
Talán a 33-mamban volt olyan, hogy a leállítás után még ment a venti, de abban egy 164-es ventilátora volt. Nem eredti megoldás...
Szóval számomra ez még mindig új, hogy leállítás után mennie kéne a ventinek.
Elég szomorú, ha a csövek nem bírják ki a huzamosabb 95-100 fok körüli hőmérsékletet...
Zsolesz2008-06-12 19:00:42 // 72275
Talán hogy ne mérjen félre, mert körülötte sok izzó világít ami melegíti
Poló2008-06-12 18:59:37 // 72274
Szétkaptad a középkonzolt?
admirális2008-06-12 18:57:32 // 72273
Miért kell a műszerfali hőmérőt ventillátorral hűteni?
Luigiano2008-06-12 18:36:52 // 72272
Na, az jó lenne, de melyik a reléje?
Ez az első Alfám, még csak három hete van meg.
Még tanulom! :)
Seriff2008-06-12 17:45:01 // 72271
Csak mert szép:)
ALFA75td2008-06-12 17:39:55 // 72270
Lehet van benne egy MOPAR big block:-)
Karakot2008-06-12 17:34:44 // 72269
Nézd meg a relét is, az is okozhatja, hogy nem kapcsol ki a ventillátor. Ha legközelebb megint járja a magáét feleslegesen, akkor pöcköld meg a relét, hátha az a ludas.
Vikking 3112008-06-12 17:24:18 // 72268
Karburátor? :DDDD 156osban? :DDD Hovadugták?:D
Luigiano2008-06-12 17:09:41 // 72267
Valszeg csak meghülyült egy kicsit a jeladó.
Azóta sem csinálja!
Egyébként nem is volt túl meleg a motor, olyan 85-90 körül mutatott mikor nem akart leállni a venti.
Ma direkt próbáltam a városban klímával kicsit gyilkosabb üzemben felment 95-ig, leállítottam és leállt a ventillátor is.
Majd odafigyelek rá.
Lehet hogy készül megadni magát!
Amúgy túloztam talán a 20 perccel, de 10 biztos volt!
Az is sok!
András bácsi2008-06-12 16:59:30 // 72266
Lehet venni ilyen kulcsfejet is. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2008-06-12 16:29:27 // 72265
csak szenzort nem is lehet kapni nálunk...
Erhard 242 (Pure Energy)2008-06-12 16:28:07 // 72264
mit érsz? talán azt hogy nem megy szarrá a gumicső, a műanyag meg a hűtő 5 év mulva..és megmenkülsz 50 rugó kiadástól...
Poló2008-06-12 16:18:56 // 72263
Én is úgy tudom, hogy csővel együtt adják (igaz még nem cseréltem). Úgy emlékszem, egyszer azt olvastam itt a fórumon, hogy nagyon fontos, hogy milyen pozícióban van benne az LMM.
GTPeti2008-06-12 16:16:00 // 72262
Karakot, sajnos az új lmm-ek már nem sima torx csavarosak. (Hanem torx-szerű, de 5 ágú a csavar feje.) Ez mondjuk akkor fontos, ha az ember tényleg csak a lmm. betétet cseréli és nem az egészet csővel együtt. (Az én Bosch-omat csővel árulják pl.)
GTPeti2008-06-12 16:13:39 // 72261
20 percig megy a venti???? A 20 másodperc rendben van, de 20 perc az minden, csak nem normális!
Attie2008-06-12 15:25:20 // 72260
Igen, közben már láttam, csak nem olvastam végig az oldalt :)
Karakot2008-06-12 14:50:52 // 72259
Ezt kérdezem én is. :)
Attie2008-06-12 14:45:01 // 72258
És mit érsz azzal, hogy a hűtőben lehűti a vizet, a motornál meg forró marad?
Mire lehül a motorban is az jó pár perc. ergo tök felesleges. Semmi nem forgatja a legfontosabb alkatrészhez a lehűtött vizet...
Akkor most hogy is van ez? :)
Karakot2008-06-12 14:28:34 // 72257
Mi baja lesz 105 foktól? Vagy akár 120-tól? Amúgy még mindig nem kerek, hogy miért jó lehűteni a hűtőben lévő vizet, ha már nincs, ami bejuttassa a motorba. Szvsz teljesen felesleges.
Karakot2008-06-12 14:22:42 // 72256
De ha nem megy a motor, akkor nem megy a vízpumpa sem. Akkor miért menne be a lehűtött víz a hűtőből a motorba? Csak úgy magától? :)
GEORGE2008-06-12 12:42:05 // 72255
Szóval a frissen leállitott motornál még az is elképzelhető állapot, hogy valamennyire nyitva van a termosztát...mert pl kint is meleg van ...nos avval hogy a ventilátor jár hűti a vízet...
GEORGE2008-06-12 12:40:44 // 72254
Ha a motorban lévő víz annyira megmelegszik hogy a termosztát kinyit akkor a hűtőben lévő ventivel hűtőtt víz fog bemenni.......
Erhard 242 (Pure Energy)2008-06-12 12:38:22 // 72253
mert mondjuk nyár van meg meleg és gyorsan száguldoztál és a víz mondjuk 105 fok akkor talán egészséges a vízhűtőnek ha leállítás után pörög 20mp-ig...
gstup2008-06-12 12:27:05 // 72252
Jól van :).És a fúvókákat hogyan tisztitsam meg?Ötlet?
Karakot2008-06-12 12:15:29 // 72251
Nehogy fizess az lmm cseréért. Pofon egyszerű a művelet: kell hozzá lukas torx kulcs (nem emlékszem hányas) és semmi más. Csatit le kell húzni, a két csavart kitekerni és lint is van. Vissza ugyanez. fordítva. Hajrá! :)))
gstup2008-06-12 12:14:05 // 72250
*Fúvókákat!Az lenn van a karburátórban?Ha igen hogyan tisztitsam meg?
gstup2008-06-12 12:12:16 // 72249
Sziasztok!

Lehet vlmilyen következménye,ha én cserélem ki a légtömegmérőt?Mert nem néz ki bonyolúlt műveletnek.Meg mondták diagnosztikán hogy a fújókákat tisztittasam meg,mire gondolhatott?

Üdv Minden CarTársnak
Karakot2008-06-12 12:12:16 // 72248
Nade ha nem megy a vízpumpa, akkor mi értelme, ha a hűtőben tovább hűl a víz, ha a motorba már nem jut el? Egyébként nálam is rögtön leáll a venti, ha leveszem a gyújtást.
Erhard 242 (Pure Energy)2008-06-12 11:23:02 // 72247
szerinted hova kerül a legmelegebb víz? naná hogy a vízhűtőbe akkor miről beszélünk? :)
Liquid2008-06-12 11:20:29 // 72246
nekem is leáll, de pl. az off UNO-é vígan forog tovább
szerintem se nagyon van értelme :)
Attie2008-06-12 10:49:08 // 72245
Nekem leáll a venti, ha leállítom az autót.
Amúgy meg mi értelme van a ventinek, ha a vízpumpa úgysem forgatja a vizet a motorban?
GEORGE2008-06-11 22:49:49 // 72244
Azt hogy "elöl2 vagy "hátul" ill oldalat van-e az ahol "beakad" azt nem tudom...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak