Fórum >> Típusok >> 156

Blade2008-02-05 18:11:35 // 59693
Martenzit...:) Vagyis edzés a martenzites rétegű rácsszerkezet kialakítására.De ilyen eljárást utólagosan nem szoktak alkalmazni.Helyette koszorúlni lehet,de azt se végtelenségig mert a martenzites rács csak egy vékony rétegben húzódik.Ha ezt lekoszorúlod oda a főtengely...Hosszútávon egy új tengely jobban megérheti...:)
George Lownoise2008-02-05 18:10:38 // 59692
Pimp my ryde
George Lownoise2008-02-05 18:09:38 // 59691
Ja a másik a hátsó szárny nem egy törülköző szárítót akaro csak valami diszkrétet na ezzel mi a helyzet???
GEORGE2008-02-05 18:09:29 // 59690
Új 156 .................................................Régi 156

.................

......................

................

Szóval a hátsó lökös simán ki lehet cserélni egymással, a küszöbb 1000% -ban megegyezik.
Elöl már más a helyzet mert ott nem lehet kicserélni az első lököst.
Ha régiből újjat akarsz alkotni mint pl tette Ronnie akkor mocitető két sárvédő, lökháritó, zárhid is kell hozzá.
Poló2008-02-05 18:08:42 // 59689
Ha nem szoktad nagyon forgatni, nem sokat használod 3000-3550-as fordulat felett, akkor nem nagyon eszi az olajat.
Szotyi2008-02-05 18:05:00 // 59687
ROHADJON MEG A T-MOBIL
LEHÚZTAK 20 RUGÓVAL!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hardy2008-02-05 18:04:38 // 59686
Az biztos egyezik, mert amire licitáltam én is az az új 156 GTA-n volt , és megkérdeztem a tulajt ami valami tunuingstúdió volt Münchendorfban és azt mondták, hogy 1997-től, a küszöbspoiler ugyan az, és csereszabatos!
Poló2008-02-05 18:04:31 // 59685
Azt hittem, hogy 3500 környékén.
Attie2008-02-05 18:04:04 // 59684
Ázzek Poló :DDDDD
Már láttam reggel, hogy sokat kell majd olvasnom, de akkor nem írtam be. Most próbálom behozni. Azért legalább nem 7 oldal :))
Nyirkos2008-02-05 18:04:03 // 59683
Írj egy mailt nekik, ha kinézted,milyet szeretnél. Ha a Novitec mellett döntesz, tudok adni mail-címet is.
Nyirkos2008-02-05 18:02:58 // 59682
Én 8-9 ezrenként cserélem az olajat. Csak Selénia 20K for Alfa Romeo-t kap, és mindig gyári olajszűrőt hozzá. Hidegen nem forgatom, és nem ész nélkül használom, Nem tudom, hogy az előző gazdija hogy használta, de a szervízzel nem volt gond soha. Van számlám mindenről, még az olaszországi szervízekről is.
Egy csepp olajat sem eszik, nem kell utántöltenem az olajcserék között, amire azt mondtátok sokan, hogy lehetetlen, de tényleg így van. Az olajteknőt mikor cseréltem, gyönyörűen tiszta volt az egész, és mikor cseréltük a vezérlést, akkor is megállapítottuk, hogy ránézésre hibátlan állapotban van.
Remélem, még bírni fogja egy darabig...
George Lownoise2008-02-05 18:00:09 // 59681
Szóval a küszöb eggyezik?
GEORGE2008-02-05 17:57:15 // 59680
A 2,0 TS 16V mociról rendesen vitatkoznék!
A legkisebb kenési gond a főtengely végéhez vezet!

Nálad mit jelent a normális használat?

Nálam azt, hogy mig hideg semmilyen körülmények közt sem léptem át a 3000-et, és míg hideg fél állásnál soha nem nyomtam le a pedált.
Aztán ha bemelegedett akár elforgattam 7000-ig is ha a helyzet úgy kivánta.
De az esetek túlnyomót többségében 4000-5000-ig használtam.

Nos ezt kutya kötelessége lenne bírnia egy bármilyen motornak.

De ha csipegeti az olajt és nem töltiutána a gazda akkor a csökkenő olaj mennyiség egyre sürübben fordul meg ami megemeli az olajhöfokot és ha tovább csökken akkor egy tartsobb nagy fordulaton való használatkor beégnek a csapágyak, vagy elégtelenné válik a kenés hűtés és pillanatok alatt hajtókarcsapágyas lesz....
Jó tanács alsó nivohoz közeli olajszintel ne hajtsuk a TS mocit és ha csak a pálca vége ér bele az olajba akkor főleg ne!!!
George Lownoise2008-02-05 17:57:01 // 59679
Ja a hátuljára tényleg nicht für facelift de küszöbre nen írja
Hardy2008-02-05 17:56:58 // 59678
Pár napja nézegettem az Ebay-n és ott láttam a Cadamuronak spoilerét új elejű 156-ra. Egy rossón volt és nagyon jól nézett ki. 200 euróért vitték el. Volt 156 GTA küszöb is, annak 120 euró lett a vége, arra én is licitáltam de lecsúsztam, be kellett volna állítanom a max. licitértéket.
Nyirkos2008-02-05 17:53:58 // 59677
Igen, tuti. Most néztem. Az ugyanolyan...
George Lownoise2008-02-05 17:52:31 // 59676
Tuti biztos vagy benne???
Szotyi2008-02-05 17:52:05 // 59675
mototrók=motorok
Nyirkos2008-02-05 17:51:30 // 59674
Na, ezt majd GEORGE megmondja. :)
Bár, lehet az nem más. Nézd meg itt: Pár db van itt
Szotyi2008-02-05 17:51:08 // 59673
Sziasztok!!

Szerintem nem kell aggódni!
Ezek a mototrók már simán elmennek 300-400ezer km-t komolyab beavatkozás(generál, ilyesmi)nélkül!!!
Persze ha normálisan használják!!!
Főleg egy 2.0 literes moci!!
GEORGE2008-02-05 17:50:01 // 59672
A küszöbb tök egyező!!!! csak az első és a hátsó lökös formája más!
GEORGE2008-02-05 17:49:13 // 59671
na igen csak a 2,5 TD javarészt max 3500-at forog míg a 2,0 _TS lazán pörgi tartósba a 5000 feletti fordulatot, 5400nál állitja át a szívócső vezérlés a cső hosszát és folytatodik a fordulat 7000-ig :-)

Ezért bírnak sokkal többet a dieselek
Nyirkos2008-02-05 17:49:03 // 59670
Nekem a garázsszomszédom diesel mercijében 1.000.000 fölötti km van. Jó öreg féle Merci, de a motorjához nem kellett még hozzápiszkálni.
George Lownoise2008-02-05 17:47:51 // 59669
például a küszöb mi a szarban különbözik?
George Lownoise2008-02-05 17:46:44 // 59668
Például az eggyik haverom Fiat Croma 2.5-es motorjához 740 000 km után kellett hozzányulni.
Nyirkos2008-02-05 17:45:53 // 59667
Nem. Teljesen mások.
GEORGE2008-02-05 17:44:44 // 59666
novitec, lester, zender.....amúgy elég szükös a kinálat :-(
GEORGE2008-02-05 17:43:42 // 59665
Igazából csak akkor kell motorfelújjításon agyalnod ha meghibásodik.....
Lehet 200ezer után is vígan fog üzemelni.
Amúgy a mai árakon 240-300ezer közt rendbe vágnak egy TS mocit.
Ez alatt értsd első javitóméretű dugók, gyürűkészlet, fúrás köszörülés stb stb....
A főtengely egy elég sarkalatos része a 2,0 TS mocinak.
Bontottan kb 100ezer mostanság.
Én ha tartósra akarnám megcsinálni a TS mocim akkor keresnék egy bontott főtengelyt és annak csapágy részeit hőkezeltetném ( van arra az eljárásra egy szó de most nem tudom ) köszörültetném. Utána az tuti főtengely lenne.....
George Lownoise2008-02-05 17:41:41 // 59664
szerinted a régire való spoilerek nem jók?
Nyirkos2008-02-05 17:39:00 // 59663
Novitec, az tuti van, én is most ezen dolgozok :)
Nyirkos2008-02-05 17:38:33 // 59662
Hmmm, már 130.000 környékén vagyok, és a 200.000-at elérem szerintem 2-3 éven belül. Az autót eladni nem fogom.
Pont ezt beszéltük tegnap Erhard-al. Nem lenne értelme, mert én tudom, hogy mit raktam bele, tudom, hogy vigyáztam rá, és tudom, hogy mikor mit cseréltem.
Soha nem sajnáltam tőle semmit, bármi apró gond van, volt, lesz vele, nem fogom sajnálni rá a pénzt.
Nadeszóval, ha elérem a kb. 200.000-250.000 km-ert, mire számíthatok? Motorfelújítás? Összegileg? Másik motor bele?
George Lownoise2008-02-05 17:37:57 // 59661
Szegasztok . Tud valaki új elejű 156-os ra mindenféle spoilereket? Köszi.
Poló2008-02-05 17:28:59 // 59660
Könnyebb, mint az elsőt. Ugyanúgy van felfogatva. A csomiajtót felnyitod, ott látsz 4 csavart, meg alulról fogja asszem oldalanként 2-2 vagy 3-3, de ezt úgyis meglátod. Plusz még ami a doblemezeket fogja a lököshöz.
GEORGE2008-02-05 17:28:48 // 59659
Ha oda figyelsz és időben cseréled a görgőket szíjjakat, olajat akkor akár 200ezeret is elmegy gond nélkül.....piritut kérdezd meg mennyi volt a TS mocis 146-ban....
Poló2008-02-05 17:27:29 // 59658
Bg olyan 240-250 ezerrel adta el.
GEORGE2008-02-05 17:26:33 // 59657
A km nem sok. Viszont az hogy hogyan használták az bizony nagyon is lényeges. Kilehet nyírni egy motort 30ezer km alatt és az is lehet hogy szinte full gyári állapotabn van még 140 ezer km is.....ez bizony használat függő dolog semmi más...
Nyirkos2008-02-05 17:24:25 // 59656
Ezzel kapcsolatban már én is akartam kérdezni.
Szerintetek, ha nagyon figyel rá a gazdi (mint én is, hihi), akkor mennyit bír a 2.0TS motor?
Mikor kell kb. először megbontani? Cserélni?
Hardy2008-02-05 17:24:18 // 59655
Azok az Aixam-ok, vagy annak leszármazottjai, amit írtam.
Nyirkos2008-02-05 17:23:02 // 59654
Áááá, ezeket a koptatócsíkokat, vagy miket elég tökölős eltávolítani.
Ma voltam műanyagos srácnál, és azt mondta, 2 nap 5.000-8.000 forint, és sok-sok munka.
Ja, és nekem is, mert le kell venni mind a kettőt.
Az elsőben már nagy rutinom van, de a hátsó lököst mennyire nehéz leszedni?
Szedte már le valaki?
csocsi2008-02-05 17:15:46 // 59653
Attól függ hol használták.
Poló2008-02-05 16:37:00 // 59652
Vagy ott vannak azok a kis 4 kerekű 2 hengeres diesel mopedek. Városba tökéletesek, ezeket is szigorítani akarják.
Poló2008-02-05 16:34:40 // 59651
Két éve mikor ott voltam, akkor volt egy Seicento, aminek a hátsó fékje az istenért sem akart jó lenni. A vizsgabiztos a lábával próbált segíteni megállítani a görgőt, de nem sikerült úgy sem, beültettek hátra két embert, de úgysem volt semmi. Mondta a tulajnak, hogy vigye ki, vasalja meg kicsit a féket, aztán hozza be újból. Addig megcsinálták az én autómat, utánna biztos vagyok benne, hogy "jó" lett a Fiat féke is.
Poló2008-02-05 16:32:22 // 59650
Sok mindentől függ. Hogy hogyan használták, hogy hol használták, hogy mennyire figyeltek oda a szervizelésére, hogy mennyire értett hozzá a szerelő, aki javította, hogy milyen alkatrészek kerültek bele javításkor stb...
Poló2008-02-05 16:30:58 // 59649
Két éve be mertem vállalni. Idén a fólia miatt nem, de ha tudom, hogy mindenképpen le kell vennem a fóliát, akkor kpm-hez vittem volna (csak már lekéstem az időpont kérésről). Előtte megrázatom, megfékeztetem valahol. Két éve ingyen csinálták, egyik haverom meg egy ezrest mondott a padra.
boli1112008-02-05 16:17:49 // 59648
Benzines. Ha jól sejtem függhet attól is, hogyan használták ez alatt?
Poló2008-02-05 16:15:37 // 59647
Szerintem átlagos. Ha diesel, akkor még kevés is.
boli1112008-02-05 16:06:12 // 59646
Szerintetek sok egy 9-10 éves autóban a 160-170 ekm?
Liquid2008-02-05 14:58:55 // 59645
:))
ki volt ám ez találva, kismama pocakkal, csaknem kötekednek vele :))

(mondjuk tényleg nem tudtam hogy gondja van a lengéscsillapítónak, és hamarosan cserélve is lesz a lakatolás után)
GEORGE2008-02-05 13:18:45 // 59644
hát igen, ha én lettem volna a vizsgabiztos tuti én is elérzékenyültem volna :-))))))
Amúgy kiválló ötlet volt hogy ezt a "trükköt" alkalmaztad!! :-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak