Fórum >> Típusok >> 156

Mike.2007-11-13 20:08:05 // 51443
Mind a két felni gyári és a csavarokat hozzá adták.
A gumis meg annyira járt jól, hogy mivel ismerős, inygyen dolgozik nekem és mint írtam a csavar tartozék volt nem külön vettem. :-)
mesa2007-11-13 19:56:58 // 51442
pont azért mert a fényes univerzális utángyártott. Az simán megfogja a kerékagyat a kf. felinbe csavarva, mivel nem FIAT származék.
Mindkettő menetemelkedése ua, és a kúpos rész is aua csak az egyiknél van kis nyaka. Ennyi.
Gumis jól járt aki rábeszélt. Végül is, 20 db csavar, darabonként van vagy 300 pénz.
Viktor18852007-11-13 19:45:35 // 51441
Köszi:) én csak a vezérműtengelyről tudtam:) viszont kitudom venni a lámpát a kocsiból már, ahoz képest már ez is szenzációs ahol 2 hónapja tartottam:)
Poló2007-11-13 19:40:48 // 51440
Főtengely, vezérműtengely (2db a 16V-nél, 4db a V6 24V-nél), kiegyenlítő tengely (2.0 TS), nyelestebgely, féltengely, kardán tengely (hátsó kerekesek) és még lehetne sorolni :))
Viktor18852007-11-13 19:36:30 // 51439
Úristen, akkor hány tengely lehet még egy kocsiba:) Van még tanulnom:)
Elméletileg ha kompresszióval lenne baj, akkor ha jól tudom nem is menne rendesen de hála istennek ezzel sincs mostmár probléma, kuplung nemrég volt cserélve, nem tom mi lehet:(
Poló2007-11-13 19:33:11 // 51438
A vezérműtengely más tészta.

Nem tudom miért gurul el, nekem még komolyabb lejtőn is megáll, de azért behúzom a kéziféket is.
Viktor18852007-11-13 19:30:33 // 51437
1esbe 2esbe mindenhogy elgurul, nem picit hanem addig megy amíg viszi a lejtő. a Kuplung nem rég volt cserélve. Esetleg az lehet ha valóban átforgatja a főtengelyt akkor lehet az a baja hogy nekem elvan fokolva a vezérműtengelyem, vagy az teljesen más?
Erhard 242 (Pure Energy)2007-11-13 18:50:58 // 51436
ne akarj....vagy vegyél hozzá minimum 2 kartelt...
Lujo2007-11-13 18:50:04 // 51435
Hello! Ez inkább MANN filter lenne... nem? :) Csak épp az M le van ragasztva... nem az én oldalamon találtad a képet?:D
Attie2007-11-13 18:30:28 // 51434
De legalább megy. Én örülök neki, hogy megoldódott :)
Cgo2007-11-13 18:22:41 // 51433
alfa code rele 3500 Ft... (+ sok munkadij)
Mike.2007-11-13 18:13:55 // 51432
Szerencsére még felemelt állapotban észrevette a szerelő. Kézzel nem tudta megforgatni a kereket, pedig még leengedve szoktak utána húzni.
Ferke2007-11-13 18:12:12 // 51431
Ebben van valami, még sosem gondolkodtam el rajta:)
Mike.2007-11-13 18:12:03 // 51430
Csocsinak adtam el a lemezfelniket és a hozzávaló csavarokkat. Láthatod a képeket is amit csinált róla. Látszik a különbség is a két csavar között.
Amúgy jó hogy mondod, mert érhet meglepetés.
Ferke2007-11-13 18:11:33 // 51429
Én is jártam így félOFF vassal. Még szerencse, hogy nem indultál el vele, mert ilyenkor szokta elnyalni a csavar végét, és mikor kitekered, szétcseszi a kerékagyban a menetet, és csere.
Poló2007-11-13 18:07:08 // 51428
Érdemes lenne mankókerékkel is kipróbálni, nehogy egy esetleges defekt alkalmával ottmaradjagy az út szélén :-/
Mike.2007-11-13 18:04:56 // 51427
Na, akkor mégegyszer, bár teljesen mindegy. Én elhiszem, hogy nálad úgy volt, nem is kételkedem benne. De te is hidd el, hogy nekem nem egyformák voltak és mivel az egyik hosszabb volt ezért beleért valamibe mert nem forgott a kerék sem. Nem kitalálom ezt hanem ez így történt.
Poló2007-11-13 18:03:34 // 51426
Hátramenetbe azért nem jó tenni, mert akkor egyfolytában nyomja a tolatólámpa gombáját.
Poló2007-11-13 18:02:19 // 51425
Mennyit gurul? Pár cm-t gurulhat, de métereket nem. Hányasban volt a verda? Nagyobb sebességi fokozatban elképzelhető gurulás, de 1-ben, 2-ben nem.

A kézifék inkább befagyni szokott télen. Behúzod és úgy marad, hiába engeded le a kart, akkor is fogja a kereket.
Poló2007-11-13 17:53:42 // 51424
Akkor valszeg 156er cartárs tag volt már nálunk egszer és vissza lett minősítve regisztrált vendéggé, most pedig újra tag lett. És az valszeg tavalyi üzenet, mert én tavaly írtam mindenkinek a falára, hogy lesz ilyen naptár, de ez még a 2007-es lett volna, ami végül nem is valósult meg. A nevem nem Póló, hanem Poló.
Ferke2007-11-13 17:53:11 // 51423
Ha 1-esba vagy rükibe rakod, az meg kell fogja. Ha nem fogja meg, akkor az nagyon nagyon xar kuplungra vagy nagyon rossz kompresszióra utal.
csocsi2007-11-13 17:53:07 // 51422
Nem tudom, egyenlőre alun van a téli gumi.
Poló2007-11-13 17:49:39 // 51421
És mi történik, ha a bal oldalit teszed az acélfelnihez?
Poló2007-11-13 17:36:45 // 51420
Megmértem a csavart.

A menetes rész 20 mm hosszú, 22 mm-nél kezdődik a kúpos rész, itt az átmérője 11 mm, a kúp végénél 23 mm, a kúp végénél a csavar hossza 33 mm.
András bácsi2007-11-13 17:31:30 // 51419
Na és hogyan?
Cgo2007-11-13 17:31:10 // 51418
megoldodott az Alfa code gondom. egy rakas penzbe kerult, de ujra szaguldunk, nagy az orom!
156er2007-11-13 16:42:08 // 51417
az faxa!!! :-O

sose hallotam ilyet, akkor elvileg átforgatja a főtengelyt nem? ha sebességbe elgurul.... szerintem, lehet nem igy van de érdekes....
Attie2007-11-13 16:35:21 // 51416
Az érdekes :-O
A sebváltónak mindenképen meg kéne fognia kis lejtőn.

Amúgy a kézifékkel az szokott a baj lenni, hogy a külcső borítása elreped és be tud folyni a víz a fémhez, ahol télen jól megfagy és nem engedi ki a kéziféket.
Cseréltess kézifék kötelet és nem kell paráznod pár évig :)
Viktor18852007-11-13 16:27:41 // 51415
Hali! Van még egy nagy roblémám! Nemrég fedeztem fel, mikor egy emelkedőn(nem túl meredek) megálltam és nem húztam be a kéziféket, hogy hiába van sebességbe az autóm elgurul, ami igazából csak azért baj, mert nekem azt tanították hogy télen érdemesebb sebességben parkolni mert a hidegben elfagyhat a kézifékbovden és könnyebben elszakadhat. Valakinek volt már ilyen tapasztalata és ha igen mi a megoldás. Ahogy én tudom ha sebességbe rakom elméletileg az megkéne hogy fogja az autót, de nekem még egy enyhe emelkedőn-lejtőn sem teszi.
156er2007-11-13 16:23:48 // 51414
véletlenül nincs valakinek 56oshoz való ultetó rugó eladó? vagy hol érdemes próbálkozni , köszi
Gonosztevő2007-11-13 16:21:09 // 51413
ok
köszi,ird meg az oldalamra,majd légyszi
András bácsi2007-11-13 16:14:11 // 51412
A lényeg az, hogy a lemezfelnis csavar és a középre beszúrt csocsos csavar tulajdonképpen azonos hosszú, ha a kúp adott pontjáról nézed. Egyébként is minimális hosszbeli eltérés lehetséges: a kerékcsavar húzásra van méretezve, nem csavarásra.Befelé a kerékagy legalább 3-4mm-et enged pluszban. A felni agyra felfekvő részéből ha 12-14 mm menet kilóg, az már elegendő.
156er2007-11-13 16:09:47 // 51411
ja asszem nekem is olyan alcos szűrő jön holnap állítolag jo az is meg nem nagy pénz....
156er2007-11-13 16:08:44 // 51410
na csáó

látom nagy a vita vagy nagy volt hogy milyen csavar való ehez-ahoz, hát nekem is pl 1 és ugyanaz a csavar van a gyári aluhoz és a gyári acélhoz!!
Liquid2007-11-13 16:05:07 // 51409
nekem Alco van. A blogomban megnéztem :)
Otthon tudok mondani cikkszámot is ha kell.
Gonosztevő2007-11-13 16:03:17 // 51408
Erre gondoltál? Ez valami a-betűs
csocsi2007-11-13 15:46:49 // 51407
Nekem dróttal van ideiglenesen rögzítve már jó ideje.
Liquid2007-11-13 15:41:42 // 51406
így van
Satti2007-11-13 15:27:24 // 51405
Na, akkor mégegyszer, bár teljesen mindegy, a gyári eredeti alufelnihez való csavarnak kúpos a feje, az teljesen belmélyed a gyári alufelnibe, mert azon úgy van kiképezve a lyuk, és ez a csavar pont jó a gyári lemezfelnihez is, nem lóg ki jobban a másik oldalán, mert abba nem süllyed úgy bele, és olyan a kiképzése, hogy tőkéletesen jó a lemezfelnihez is, nem kell másik csavar, ennyi a lényeg:-)
Viktor18852007-11-13 15:22:42 // 51404
Sziasztok! Nemrég szóltak utánam hogy lóg a kézifékkötelem, visszapattintottam de mire hazaértem újra leugrott. Átmenetileg lehet rögzíteni szikszalaggal? Ha lesz időm rendesen megcsinálni akkor lehet patentokat külön kapni hozzá? Köszi: Hercy
Mike.2007-11-13 15:20:55 // 51403
a 2. mondat: Azért mert a tied egyforma, elképzelhetetlen, hogy másnak különböző?

Igen én olvastam. Te is?
Na mert ő is azt mondja, hogy a két csavarnak különböző a fejkiképzése és hossza. Lásd csocsi képeit.
Satti2007-11-13 15:14:27 // 51402
Most a 2. mondatot nem egészen értettem, egyébként én mindenkinek elhiszek mindent!:-))
Amúgy Bandi leírta a frankót.
Mike.2007-11-13 15:13:00 // 51401
Ismerem az árakat máshol és sokkal többért csinálnák mint itt. Pl a 147-es tulajoknak 5-6 eFt /db árat mondtak. Itt most valószínűleg csak 4-5 százzal lesz több, viszont ettől nekem még kellemetlen ez az ügy.
Liquid2007-11-13 15:09:46 // 51400
nemhiszem hogy gond lesz. Majd kipótoljuk :)
Mike.2007-11-13 15:09:14 // 51399
Jaa, és csak az utolsó, pontosabban az a darab hét ami átnyúlik 2009 re, ott van egy WTCC-s autó. Az összes többi hétre mindenhol van 156-os autóról kép.
Mike.2007-11-13 15:07:05 // 51398
Most szóltak, hogy kicsit drágább lesz, de mondtam, hogy számolják ki a pontos összeget.
Sajna a tavalyiakhoz viszonyítottunk az árakat és most azóta az több lett.
csocsi2007-11-13 15:05:26 // 51397
Emiatt volt az a nagy kosz ott bent, ellenkezőleg a szűrő felfogott volna sok mindent.
Minél előbb próbáld meg pótolni.
Mike.2007-11-13 15:04:22 // 51396
Itt te vitázol a tényekkel amiket én tapasztaltam. Na meg még itt páran. Azért mert atied olyan elképzelhetetlen, hogy másnak másmilyen?
Gonosztevő2007-11-13 14:43:28 // 51395
Bakker nagyon meglepödtem,mikor leszedtem a müanyagot!Azt hittem holt dzsuva lesz,dehogy nincs is bent+még a tartója sincs ott...
Gonosztevő2007-11-13 14:41:45 // 51394
köszi
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak