ZOI2007-07-30 22:21:11 // 42004
	Hehhejj! happpppy 42000K!!   Kössz!
	
ZOI2007-07-30 22:20:04 // 42003
	Ehem má lecsekkoltam! Akkor sok sikert! Nehogy szégyent hozz ránk!
	
Vikking 3112007-07-30 22:19:33 // 42002
	(vazz, észrevétlenül elvitted a K-t :))) Gratula :D
	
Vikking 3112007-07-30 22:18:59 // 42001
	Jaja, hát fiatal vagyok én még :) Nézd meg az adatlapomat :) tejfelesszájú kis fingos :)
	
ZOI2007-07-30 22:18:23 // 42000
	Liquidé is olyan mint enyém!
Miiiiii? Jogsira???
	
Miiiiii? Jogsira???
Vikking 3112007-07-30 22:18:22 // 41999
	Belinkelt egyet a hőségről... pillanat 
	

Vikking 3112007-07-30 22:17:30 // 41998
	Na de most lépek aludni, holnap lesz az első gyakorlati órám a jogsira :D rápihenek egyet :) Üdv mindenkinek! Jóéjt! Forza 56 :)
	
ZOI2007-07-30 22:16:45 // 41997
	Egyébként hol találtál nála képet (Trombozis)?
	
Vikking 3112007-07-30 22:16:28 // 41996
	Hát ja... Pedig az minden jóval felszerelt.... Sportcsomi + Dist...
	
ZOI2007-07-30 22:15:23 // 41995
	Zsifi cartársat néztem hirtelen övé meg nem!
	
Vikking 3112007-07-30 22:13:21 // 41994
	De neeem :P Trombozisé is számvilágítóós... :D
	
ZOI2007-07-30 22:12:03 // 41993
	Akkor most már 99% hogy úgy van ahogy van! :)))))
	
Vikking 3112007-07-30 22:11:52 // 41992
	Najah, ez is egyhat... Hmm... Na egyhatosok tegyetek fel ilyen képet hátha kiderül az igazság :D
	
Sanyi2007-07-30 22:09:14 // 41991
	
	
ZOI2007-07-30 22:02:53 // 41990
	:(   Azt hittem van valahol a garázsban elfekvőben 1 bőr csak ez jobban teccik! :)))))
	
Vikking 3112007-07-30 22:01:58 // 41989
	Na csak az a baj, hogy ahogy elnéztem, Trombozisnak is ilyen!!! Pedig azaztán ugyanilyen fűnyírópótlék ... :D
	
ZOI2007-07-30 22:01:03 // 41988
	Liquidet megkérdezzük az övé is 2.0-s ha neki is ilyen akkor valsz a nagyobb motorosokhoz adják! :p
	
Belga2007-07-30 22:00:26 // 41986
	Érdekes, hogy a zöld és a fekete számos is zölden világít. :o)
	
Vikking 3112007-07-30 21:57:18 // 41984
	Jaja :) Ezt találtam épp ilyet :))) Sorry utólag a szerzői jogok megsértéséért :)
	
Belga2007-07-30 21:53:24 // 41983
	jéé, ez meg az enyém :o)
	
Vikking 3112007-07-30 21:51:31 // 41982
	No. Szóval. Arra vagyok kíváncsi, hogy mitől van ez a különbség? Felszereltségfüggő lenne? (kizártnak tartom...)
	
ZOI2007-07-30 21:48:08 // 41981
	Akkor most lementem és megnéztem. Már én se tudtam nekem milyen! :)))  Olyan mint a 41969-es hsz-ben. Ha nem ég a pilács akkor is ugyan így mutatja.
	
Vikking 3112007-07-30 21:38:46 // 41980
	Nalátod :D Erre vagyok kivi :D
	
ZOI2007-07-30 21:31:24 // 41979
	Ehem jobban megvizsgáltam és már rá is jöttem!
	
ZOI2007-07-30 21:29:25 // 41978
	ÖÖÖÖ és ez miben külömbözik az előbb álltalad mutatottól? ......Én ismét csak a sajátomat vélem felfedezni . :)))))))
	
Vikking 3112007-07-30 21:26:59 // 41977
	
	
Vikking 3112007-07-30 21:26:29 // 41976
	Na itt van egy :
	
ZOI2007-07-30 21:03:21 // 41975
	És ha lámpást gyújtassz a számlap lessz ződ? Képet tegyél fel!
	
Vikking 3112007-07-30 20:17:32 // 41974
	Neem, te már nem zavarod össze :D az a fészlift utáni :D Én az az előttire vagyok kíváncsi!!!
	
Pietro2007-07-30 19:48:40 // 41973
	nekem a facelift előtti, de már új belsős 156-osom volt, abban a számlap fehér, a számok pirosak, a km. számlálóban pedig a háttér fekete és a számok világítottak pirosan.
(csak hogy még egy kicsit összezavarjam a képet)
	
(csak hogy még egy kicsit összezavarjam a képet)
Vikking 3112007-07-30 19:42:38 // 41972
	
	
ZOI2007-07-30 19:08:32 // 41971
	Nae nekem ippeg ilyen! :)))
	
Csaszi2007-07-30 18:03:43 // 41970
	Furcsa! A piros háttérhez vagyok szokva!
	
Csaszi2007-07-30 14:04:02 // 41969
	Egyszer, de a rossz termosztát is ugyan azt a hibát produkálja! A kettőt a víz hőmérséklete különbözteti meg egymástól. Az előző kocsi egy Vanette Cargo volt, ahol ez volt a jelenség: hirtelen fel a pirosba, majd hirtelen vissza a mínuszok felé. Termosztát csere, és láss csodát. Persze a szerelők egyből a hűtővíz csekkolásával kezdtek!
	
Speed2007-07-30 11:40:55 // 41968
	
	
Sax1552007-07-30 11:32:49 // 41967
	Köszi, de gratulálj apumnak is (sztane) elvégre is ő lesz a tulaj, én meg majd csak hajtom. :D
	
Vikking 3112007-07-30 10:54:57 // 41966
	
	
Poló2007-07-30 10:30:19 // 41965
	Nálam a hátlap, de nem zölden, hanem pirosan :)
A számok meg feketék.
	
A számok meg feketék.
Erhard 242 (Pure Energy)2007-07-30 08:36:46 // 41964
	így van, meg a tartósan magas hőfok is vízfogyással....persze  a szar vízpumpa is tud érdekes dolgokat csinálni...de még a rossz minőségű termo is produkálhatja a hirtelen magas hőfokot, találkoztam olyannal, ami nem nyitott mindig rendesen...
	
csocsi2007-07-30 08:22:47 // 41963
	Nekem sem gyári.
Az nem mindegy, hogy milyen hőfokon nyit.
	
Az nem mindegy, hogy milyen hőfokon nyit.
ALFA75td2007-07-30 05:53:55 // 41962
	Sziasztok  ha a vizhőfok  hirtelen emelkedik és ugyan olyan gyorsan visszahül az tipikus hengerfej probléma .
	
GEORGE2007-07-30 01:06:14 // 41961
	Szerintem lehet hogy más gond van nálad.....
Nekem is hasonló tüneteket produkált a 146-om.
Majd a vége motorhalál lett.
Elhordta a hengerfejtömitést és betodult a víz és a 2-3-as dugattyuim elrepedtek.....
Nekem is úgy kezdödött hogy néha néha melegedett de aztán visza állt a normál hőfok.
Nekem is hirtelen ugrott meg a hőfok.
Aztán indultuk Horvátba, kb 250km-re otthontól elkezdett "bután" járni a motor....félre álltunk nézegettük de semmi nem látszodott....kb 10-15 perc pihi után "megjavult" így haladtunk tovább Jó Alfás tempoban ( 150-170 ) Ezt után vagy 800-900km autóztunk HR-ben minden féle gond nélkül.
Hazafele indulva Splitnél a pályán egyszer csak azt vettem észre hogy 130 a víz! Mindenféle előjel nélkül felugrott 130-ra.
leállitottam kicsit gurult majd újra inditottam. 90 lett a víz de pár perc után ismételte a jelenséget, de sajnos egy alagutban. Ott nem állitottam le. Az alagutból kijöve a következő parkolóig gurultam ( jó kis lejtő volt ) utána többet nem indult el, csak már a generál után.....
	
Nekem is hasonló tüneteket produkált a 146-om.
Majd a vége motorhalál lett.
Elhordta a hengerfejtömitést és betodult a víz és a 2-3-as dugattyuim elrepedtek.....
Nekem is úgy kezdödött hogy néha néha melegedett de aztán visza állt a normál hőfok.
Nekem is hirtelen ugrott meg a hőfok.
Aztán indultuk Horvátba, kb 250km-re otthontól elkezdett "bután" járni a motor....félre álltunk nézegettük de semmi nem látszodott....kb 10-15 perc pihi után "megjavult" így haladtunk tovább Jó Alfás tempoban ( 150-170 ) Ezt után vagy 800-900km autóztunk HR-ben minden féle gond nélkül.
Hazafele indulva Splitnél a pályán egyszer csak azt vettem észre hogy 130 a víz! Mindenféle előjel nélkül felugrott 130-ra.
leállitottam kicsit gurult majd újra inditottam. 90 lett a víz de pár perc után ismételte a jelenséget, de sajnos egy alagutban. Ott nem állitottam le. Az alagutból kijöve a következő parkolóig gurultam ( jó kis lejtő volt ) utána többet nem indult el, csak már a generál után.....
Vikking 3112007-07-29 22:35:57 // 41960
	Vehh :D Nem az, hanem hogy maguk a számok, vagy a hátlap?
	
ZOI2007-07-29 22:23:19 // 41959
	Nekem fehér hátlapom van és a számok világítanak ződen! Illetve a mögöttük lévő kis izzó! :)
	
Poló2007-07-29 21:57:35 // 41958
	200-220 körül az enyém is  felment 90-ig :)
	
Mike.2007-07-29 21:56:57 // 41957
	Úgy állt az enyém is! Most stabil 90.
Hegynek fel, 4-esben 150-el felment 100 -ig is! :-))
	
Hegynek fel, 4-esben 150-el felment 100 -ig is! :-))
Poló2007-07-29 21:47:27 // 41956
	Már nem emlékszek, hogy milyet vettem bele. De nem is 82-n áll, inkább olyan 65-ön, 70-en :(
	
Mike.2007-07-29 21:47:10 // 41955
	Bár mint lentebb már írtam, a vízpumpa cserém óta nekem minden okés, pedig előtte nem ment fel a kilencvenig.
	
Online tag
0
		Vendég0
381
Fórum
Friss topicok
- Giulia
 - Stelvio
 - Coffee - Minden ami kávé
 - Ugyanaz kicsiben
 - Együnk-igyunk, amíg teh...
 - 159
 - Oldtimer, youngtimer
 - 155
 - Forma-1
 - Filmek
 
Tagok
Új tagjaink
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05
 



