Fórum >> Típusok >> 156

Ferke2007-04-04 11:31:27 // 33354
Igen, ebben is lehet valami. Valószínű, hogy talán a ts-ekre jellenző, hogy gyenge a gyári termo, és tipushibája, hogy egy idő után elkezdi valamilyen szinten átereszteni a vizet. Végülis logikus, hogy vaiúj korában az autóban nem 75 fokon állt a hőfok.
Peti16V2007-04-04 11:28:27 // 33353
Nem vitatkozni akarok, hanem oszlatni ezt a tévhitet! :) Én úgy mondanám, hogy egyes tapsztalatok szerint nem használt a csere, de legalább ennyi szerint meg igen. Szerintem alkatrészfüggő. Én direkt nem BEHR (ez a gyári beszállító) termosztátot vettem bele, mert arra gondoltam, ha már egyszer típushiba, akkor lehet hogy jobban járok más gyártmánnyal. A másik érvem az, hogy az új TS-ekben tökéletes a hőfok. Akkor miért lenne pár év futás után elfogadható, hogy nem az? A termosztát egy egyszerű kopó-fogyó alkatrész, egyszerűen elfárad, bekoszolódik, megszorul, stb. Ezek után már nem tud tökéletesen sem bezárni, sem kinyitni, ennyi.
Ferke2007-04-04 11:19:13 // 33352
Látod, milyen jó a kis uno? Azt oda tekered, ahová akarod! Csak ugye minek?:))
Liquid2007-04-04 11:14:22 // 33351
Ha a computerben 0Km van az azt jelenti, hogy birizgálták az órát. A műszerfalat simát át lehet állíttani (aszondják a hozzáértők) de a computert nem, ha hozzányúlnak akkor 0-ra áll és nem is számol tovább.
Peti16V2007-04-04 11:07:26 // 33350
Rondo, az autód alvázszáma alapján utána lehet nézni, hogy hol (bárhol Európában), mikor, milyen szervizt végeztek rajta, milyen km-óra állásnál. Persze csak akkor, ha márkaszervizbe hordták. Próbáld meg Bo-t, lehet hogy tud ebben Neked segíteni. Sajnos nagy valószínűséggel több lesz a km. Egyszer valaki említette, hogy a mahinálás után 0km rögzül a computerben, de ezt azóta már meg is cáfolták?! A termosztát témához annyi, hogy Ferkével értek egyet, miszerint a hőfoknak 90-körül kell állnia, de nemcsak a JTD-ken, hanem a TS-eknél is. Nálam (TS) bevált a csere, azóta kis ingadozással a 90 fok körül áll a mutató.
Attie2007-04-04 11:01:15 // 33349
Szamosiéknál én is próbáltam kiolvastatni az enyémből a km-t, de ők sem tudták. Azt mondták, hogy csak az M-Jet-et nem tudják. Szerintem egy software cserével majd megoldható lesz ez is.
Ferke2007-04-04 10:52:08 // 33348
Amit írtam, az csak a jtd-kre vonatkozik.Én úgy tudom, és az itteni tapasztalatok is azt igazolják, hogy az 1.6 -1.8 ts-ek a gyárival sem állnak 90-re. Korábban elég sokat mentem egy 1.6ts-sel, csak akkor tudtam 90 fokra tornázni, ha betyár módon megküldtem.:)
wwwSentinelwww2007-04-04 10:44:10 // 33347
Nahát, az én órám 75 fokon áll csak, nem lehet jeladó hiba? Télen néztem nem volt nyitva amikor beindítottam, melegedett a mocim. Szerntetek utángyártott gáz nagyon?
Ferke2007-04-04 10:43:12 // 33346
Na így akkor a termo csereérett, az tuti! És a motornak sem tesz túl jót a folyamatosan nyitott termo. Nem tudom, hogy az árakat honnan nézed, de ez a 35 is húzós nagyon! Én béna voltam, és hagytam, hogy beszerezzék-beletegyék, az volt 33, de jóval olcsóbban is meg lehet szerezni a gyárit! Arra simán tippelnék én is, hogy az előző injektorfejnek sem volt nagy baja, lehet, hogy valami koszt kapott csak. Nagyon fontos! Üzemanyagszűrőt ugye cserélted/cseréled az olajcserekor? Az olajat 10ezrenként cseréld, és vele együtt az üzemanyagszűrőt is. Lehet, hogy ezt korábban elhanyagolták, és bejutott valami kosz az injektorhoz, erre nagyon kényes a jtd(m). A hiba kiolvasását nem teljesen értem. Nem a kormány alatti nagy csatiról olvasták ki???
Ferke2007-04-04 10:37:48 // 33345
Inkább azt mondanám, hogy a 90-es vonal alatt kb 3-4 mm-rel kell állnia menet közben, megállva, alapjáraton pedig a 90-nél. Régebben beraktam eg képet az óráról, azon jól látszik.
rondo2007-04-04 10:26:29 // 33344
köszi a válaszokat! hát igen németországban a munkadíj volt kb 100 euro , az adó megint vagy 60 , meg valami bizbasz dolgok 30 , és a cucc maga olyan 2xx valamennyi euro volt.. de elhoztam a régit , állítolag sokszor könnyen meg lehet javítani mert csak valami kis kosz ragad bele.. a termosztátrol : remélem hogy nincs komolyabb baja , de hozzátenném hogy elvittem a csikibegéhez 2hete és megmérték ilyen lézeres ceruzával is a motort , akkor sem volt 70-75fok fölött , csak alatta ! és soha nem érte még el a 85 öt sem nemhogy a 90et :( , úgyhogy akkor csak csere érett vagy nem? azért 35ezres tétel fontos lenne:p a kuplung akkor azthiszem cserkó... , meg a vezérlés is és akkor remélem örülni fog az auto.. jah még valami a szervizben probáltam kiolvastatni a km-órát , a németek aztmondták el félig angolul félig németül hogy valamiért nem sikerült nekik , mert az ABS ből akarták kiolvasni és hogy ahoz hozzá van nyulva és nem sikerült és vigyem el itthon is valahova... nah a csikibegében is rákötötték a gépet és az mikor olvasni akarták a km órát , 0.0KM-t írt ki... gyanús vagy most mi van?:) THX ! Dávid
Attie2007-04-04 10:23:28 // 33343
Na vazz... JTD-n 90 fokon kéne állnia? Akkor nekem is lesz egy termosztát cserém. Érdekes amúgy, mert a 155 TS-emen úgy állt 90-nél a vízhőfok, mint a szög.
VersionX2007-04-04 10:19:42 // 33342
Nekem a vezműszíjat (feszítőgörgők, stb minden ami vele jár) + a Vezérlés módosítót (Ami 38 000 Ft volt egyedül) nagyon barátian meg tudtam oldani és kicseréltetni, mert cakli-pakli az egész szereléssel együtt 84 000-ben állt meg.
Ferke2007-04-04 10:17:52 // 33341
Jah, igen. Az örökzöld téma, a termosztát. A benzinesekkel ellentétben a JTD-n és a JTDm-en a 90 fokhoz odaszögezve kell állnia, nagy menetszél esetén esetleg lejjebb megy kb fél centit a mutató. Ha nem így műxik, akkor termosztát csere kell. És sajnos a gyári az igazi, nekem végül ez került bele, és azzal lett tökéletesen gyári a vízhőfokom. A fogyasztásba is beleszól a dolog rendesen, mert ha nem áll be 90-re, akkor folyamatosan túldúsított üzemanyaggal megy az autó, és füstölget. Nekem a gyárival lement a fogyim városban 6,5-7 literről fix 6 literre!
Tommaso 1592007-04-04 10:13:14 // 33340
:-))) Igazából a munkadíjon volt a fogás!
Ferke2007-04-04 10:06:44 // 33339
Hello Rondo! Ne ess kétségbe, egy fószvágennel sokkal komolyabb bajok vannak ennyi km után. Nem biztos, hogy több km van az autódban, mint amit az óra mutat (bár elég nagy az esélye), az is lehet, hogy masszívan városban használták+az előző tulaj pl a kuplungon pihentette a lábát. Ez megoldja egy sima kuplungszett csere. ami nem 150, ha kell utánanézek Neked, szerintem max a fele! A vezérlés+szíjak"görgők, ahogy előttem is írták, nem 150e, szintén kb max a fele, munkadíjjal együtt. Tehát sacc/kb az egész lesz 150 körül, ami sztem egy ilyen autónál annyira nem vész. (én is most fogom kuplungoztatni, 130ezer van benne) Az injektorral rendesen lehúztak a németek, de ott ez az ár normális. Vidd el egy műhelybe, olvastasd ki a computert, hogy miért dobálja a system failure hibát, annak oka van! Az is lehet, hogy akár egy káblet, vagy valami mást nem, vagy rosszul dugtak vissza germániában. Ha netán egy újabb befecskendező hibája lesz, azt szintén elég olcsón meg tudod szerezni, szerintem olyan 10e ft-os nagyságrendű tétel lehet.
Mike.2007-04-04 10:02:01 // 33338
Ha valaki hozzá tud férni olyan "kamionrólleesett" cucchoz, akkor belefér annyiba is. :-))
Tommaso 1592007-04-04 09:57:42 // 33337
Mondjuk ezt 100.000-el olcsóbban is meg lehet úszni,sőt,nekem már cserélték 35.000-ért is!:-)
Tommaso 1592007-04-04 09:56:15 // 33336
Az 1.-ben elindulás tényleg lehet a kuplungtárcsától,főleg ha előtte bal.sz volt a tulaj,vagy ilyen módban közlekedtek vele,és égették! Agyik hölgy cartársunknak is ugyan ilyen volt a 147-e,vezettem,rezonált,ugrált az autó,kicserélték,és megszűnt!
Attie2007-04-04 09:16:50 // 33335
És ez egybe is vág azzal a tapasztalatommal, hogy a kereskedésekben a felére tekerik vissza az órákat :(
mesa2007-04-04 09:14:40 // 33334
Szia! Nekem az előző kocsin a kuplung 200k-nél kezdte ezt csinálni. Ezért sanszos, hogy az a 100k valójában több.
mesa2007-04-04 09:12:33 // 33333
Thermostat : Úgy van, ahogy az előttem szólok is mondták ! Olvass bele ebbe a topikba, pont az utolsó hsz-ban erről copyztam be egy írást, hogy ennek így kell működnie !!!
Attie2007-04-04 08:49:20 // 33332
Az indulásnál rángatós problémádra valószínűleg tényleg a kuplung csere lesz a megoldás. A feleségem Opeljében is ez volt a jelenség amikor elkopott a tárcsa.
Attie2007-04-04 08:46:20 // 33331
Az a dolga, hogy mindig úgy tartsa a lámpát, hogy az útra világítson és ne más szemébe. Ha bukkanóra mész vagy ilyesmi és ugrál az autó, akkor korrigál. Amikor bekapcsolod a xenon lámpát, akkor láthatod is ahogy lentről felfelé végigpásztáz először, majd beáll a normális szintre.
Nyirkos2007-04-04 08:06:45 // 33330
Vagy csak balfa** gazdája volt, és nem foglalkozott vele, úgy ahogy egy auztóval kell... :(
Erhard 242 (Pure Energy)2007-04-04 07:53:46 // 33329
hali 1x már kérdezted, hogy miért van ennyi gond vele... sajna az autódban tuti, hogy nem 100.000km van, vagy annyi de min 2x :((( Vezérműszíj+görgők+ vízpumpa gyári olyan 35E ft körül van plusz a munkadíj ami max 20E, termosztátot csak akkor cserélj, ha a vízhőfok soha nem megy 90 fölé, a enyém is normál tempóban 80 fok, egomi talin a sorbanállásban meg 98 fok :), ez ilyen meg kell szokni.
Mike.2007-04-04 06:46:07 // 33328
A vezérműszíj és a hozzátartozók cseréjét azért 150-től olcsóbban is meg lehet úszni. :-) A termosztátot nem biztos, hogy cserélni kell. Sokunknak, közöttük nekem is, cserélve lett és utána is csak 75-80 fokot mutat. A többi kérdésedre én nem tudok választ adni. Lehet, hogy a szerelős topicban sem ártana feltenni.
rondo2007-04-03 23:49:38 // 33327
hello , lenne pár kérdésem... van egy kis gondom a 156osommal... ugye nemrég vettem , rögtön 1hét után némteországban meghalt az egyik injektor bigyó , 430euroért cserélték is... a pályán ugy kezdett dadogni és halt be a 4böl egy , hogy kiirta a computer hogy system control failure vagy valami ilyesmi... szóval ma elkezdte ujra ezt kiirni de nem dadog a motor hanem csak nem megy , és a turbo nem kapcsol be .. ezt 2x csinálta ma , és gyenge nagyon.. a fura az hogy egészen addig amig le nem állítom és ujra be nem indítom... (akár menet közben is) akkor megjavul és jó megint.. nemtudom ez milyen hiba lesz ha nagy lesz?:P a másik dolog hogy mikor sokat megyek az autoval városban elkezdi rázni a kormányt 1-esben indulásnál... ha hirtelen engedem fel a kuplungot akkor kettesben is... :( azt mondták hogy kopik a kuplung tárcsa és ez amiatt van? most lesz a kocsin cserélve termosztát( mert nem 90fokon megy...) és vezérlés .. szíjak görgők.. jó kis 150rongyos beavatkozás... most ha a kuplung szettet is cserélhetem az megint 150ezer van valakinek tapasztalata hogy miért van ennyi gond ezzel az autoval 3.5évesen 100.000 km-rrel? lehet hogy több van benne mint az órája mutatja? mi lehet ez a hiba ami miatt leáll? a kuplungom rossz? hogy lehet ezt olcsobban meguszni? tuti az egész szettet cserélhetem? Köszi a válaszokat!!
Karakot2007-04-03 22:19:22 // 33326
Mi az a szintező?
Attie2007-04-03 17:42:02 // 33325
Nem vagyok otthon a témában, de úgy tudom, hogy igen, csak ezt az utólag beépítők kihagyják, mert attól drága igazán a xenon.
Ferke2007-04-03 16:44:18 // 33324
Nah, most már képben vagyok.:)
Ferke2007-04-03 16:42:13 // 33323
Jaa, csak arra írtam, hogy a 147-esé eleve nem jó a 156-ba, nem csak a multi miatt. bobby moat a 47-es bőrkormányt árulja, ami nem lett jó az enyémbe, de az nem is multi. Próbáld meg az olaszautobonto.hu-n, onnan van az is, de amikor bobbyék vették, nem volt 156-os, nem csak multi, de még bőr se, ezért hozták a 47-est, hátha jó lesz.
mesa2007-04-03 16:41:09 // 33322
Poló, THX! Akkor ahogy JÓL láttam mikor a borítás alá bekukkantottam, ott fityegett egy csatlakozó ...
Poló2007-04-03 16:31:53 // 33321
Köszi, de ennyire nem akarok krómozni :)))
Poló2007-04-03 16:27:58 // 33320
Lehet utólag beépíteni szintezőt is?
Poló2007-04-03 16:26:34 // 33319
A gyári xenon projektoros, a halogének nem azok.
Tommaso 1592007-04-03 16:26:29 // 33318
Jah,értem...
Tommaso 1592007-04-03 16:25:39 // 33317
De nekem nem a 147-re kell,hanem 156 multikormi kéne a faterék 156-ba! Bobbynak 156 multikormija van eladó?????
Ferke2007-04-03 16:24:27 // 33316
Na, akkor itt vannak a cuccok! Még az ajtó kapaszkodóhoz is vannak szegélyek!:)
Poló2007-04-03 16:23:37 // 33315
Én voltammmm :)))
Ferke2007-04-03 16:22:14 // 33314
Nehogy elhozd a 156 kormányát! Soprano azért árulja most a 147-es bőrkormányt, mert nekem szánták a 156-ba. A kormányoszlop kialakítása legfelül más a 147 és a 156 esetében. A 147-esé kb 2mm-rel beljebb csúszik a 156-os rudazatán, mert a 147-esé kúposan szorul fel, a 156-osé pedig egy ütköző peremig megy rá, és utána lehet lefixálni az anyával. 156-on a 147-es kormány így beleér a műanyag takarókba, meg is szorul. 100%, hogy a 147-esen a 156 kormánya vagy fel sem megy, vagy nagyon csúnyán kilóg a műanyagtól.
Poló2007-04-03 16:18:05 // 33313
Úgy tudom, van ott vezeték. Csak rá kell kötni egy pár hangszórót és már szól is ;)
Tommaso 1592007-04-03 16:14:11 // 33312
Ciao! Régebben felvetődött a multikromány kérdés,na most eljutottam pár műhelybe,de senki,semmit nem tudott ezzel kapcsolatban mondani,sőt a Csiki-Begébe is csak annyit tudtak mondani,hogy a GT és 147 multikormi nem lesz jó a 156-ba,mert az előbbi 2 tipus a bodycomputeren keresztül beszélget. Tehát a kérdésem ismételten az,hogy ha a gyári cd-s fejegység van benne ( a multisokba is ilyen van),akkor ha én veszek bontóból egy 156 multi kormányt,akkor ahhoz kell e valami,fel fogja e ismerni a fejegység,kell e átvezető a kormányba,vagy egyéb más adapter? Ha jól emlkészek akkor valaki már írt régebben olyat h cserélt,de volt vele valami gebasz! Valaki mondja már meg nekem az igazságot,mert a fater a halálba kerget ezzel a hülyeségével!
Attie2007-04-03 14:52:16 // 33311
Hogy én mennyit anyázok amikor szembe jön egy olyan xenonos aki kispórólja a szintezőt... Remélem egyszer majd egy elvakítás miatt egyenesít ki egy kanyart...
Ferke2007-04-03 14:34:36 // 33310
Azt tudom, giuggiaro-féle az mind ugyanaz, a sima foncsoros. Régebben filóztam, hogy kéne egy gta (projektoros) lámpa, de már letettem róla, most már annyira nem jön be.
mesa2007-04-03 14:28:21 // 33309
Pontosan nem t'om. De gyanítom, hogy a gyári xenonhoz projektorost adtak, de csak a faceliftesekhez. A Giuggiaro féle lámpatestekben szerintem nem volt projektoros.
Ferke2007-04-03 14:24:37 // 33308
Jaaa, így már értem. De akkor melyiken volt projektoros? Mert a gta ugye fekete hátterű. De van nem fekete hátterű is, ami ugye nem gta, de projektoros. Vagy ez egy rendelhető extra volt??:)
mesa2007-04-03 14:20:17 // 33307
Dehogy! Épp azt mondom, hogy sima foncsoros. A vetítőlencsés az kalap #@#@&@ . Persze jobban néz ki. Meg biztos nem is vakítja a szembe jövőket. Egyébként ez valakinél visszatartó tényező ? :)
mesa2007-04-03 14:18:38 // 33306
Igen ? Sajnos sok mindenkivel nem találkoztam akivel szerettem volna. De lesz még rá alkalom ! Forza Ferrari !!!! ;-)
Ferke2007-04-03 14:17:15 // 33305
Uhh, ez nagyon ott van! Szőnyegek! És létezik, hogy ilyen olcsó? Bár még mehet felfele az ára...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak