Fórum >> Típusok >> 156

Balázs156SW2007-04-06 08:31:24 // 33592
Megfutottam első önálló alkatrészbeszerző akciómat. A Bikki Balázs-féle cég kitünőre vizsgázott. Jók az árai és lehozatta nekem a cuccokat egy haverjával INGYEN!
Zsolesz2007-04-06 08:24:53 // 33590
Az övében még nem. Jól írta. Kintről kell cserélni az ablaktörlő (jobb oldali) alatt.
Sanyi2007-04-06 08:23:14 // 33589
Hahó!! Nekem úgy rémlik mintha a kesztyűtartó alatt lenne!
Nyirkos2007-04-06 08:17:44 // 33588
Valaki, akinek a facelift előtti 156-ja van, és cserélt már pollenszűrőt, légyszíves, mondja meg merre találom, Gondolom a szélvédő előtt, az ablaktörlő lapátoknál kell a műanyagot lebontani. Viszont, addig nem állnék neki, ameddig nem 100%. Sőt, azt is hallottam, hogy kettő kell bele. Vagy csak egy? És mennyire tökölős a cseréje? Ugye, nem azal jár, hogy eltörhetek valamit? Azokat a kis műanyag bizbaszokat, vagy bármit...
Vikking 3112007-04-06 08:02:45 // 33587
Sziasztok Cartársak! 1.6 TS ügyben azt mondhatom, hogy tényleg nem olyan rossz az a motor... Sőt mi több! Nagyon is jó... Velünk egy 320 akart akadékoskodni, E46os, de elmenni nem tudott... És persze, hogy a városban előzött meg :D Na szóval, nem leszólni, mennek azok nagyon nagyon jól! 215 ÓRA SZERINT a vége... Igen, lejtőn :D De ott annyi :P Egyébként észrevettétek, hogy az azonos köbcentis Alfák jobban mennek az azonos köbcentis bömösöknél? Nem is kevéssel? Egy 318-at sztem még meg is fog az 1.6 TS... Persze, nekünk kevés a 120 ló, de egy 150 lovas 1000 kilós 75 után... Jó, hogy kevés :D Na szal...Nincs valakinél egy bontott 2.0 TS motor? :D
Nyirkos2007-04-06 06:56:22 // 33586
Hát, sajnos nekem a 2.0-át sdem sikerült még 210 fölé tolnom. Bár, minden gyári rajta, de akkor azért jobban kellene, hogy menjen. :(
lausz2007-04-06 06:39:08 // 33585
pojén:-))))
mesa2007-04-06 00:12:01 // 33584
2004-04-06 05:52:14 én meg holnap 5. EZT MEG HOGYAN SZÁMOLOD ? Milyen számrendszerben ? :P :D
GEORGE2007-04-05 23:41:44 // 33583
Szörnyű lassú:-((( Lépek is, mindenkinek további jó elemzést :-)))
tipoatti2007-04-05 23:40:34 // 33582
OK.,OK.,OK., elsőre is felfogtam... :))) Egy picit most meg van hülyülve az amore.
GEORGE2007-04-05 23:40:05 // 33581
Bocsi én vagyok a hülye, elnézét mindenkitől. Erre, hogy üresbe kell rakni, hogy a váltóáttétel ne állja utját a 240-nek nem is gondoltam :-DDDDDDD
tipoatti2007-04-05 23:38:46 // 33580
Akkor Blacky a mi emberünk!!! :)))
GEORGE2007-04-05 23:38:20 // 33579
Nézd én elég sokat mentem az öcsém volt 316-val. 101 ló és kész. Egy sima átlagautó, nem nagy durranás!! Nem megy jól, egy full átlagos 1,6 autó, kicsi bele az a motor! A 120 lovas 156-al is meglehet fogni!
GEORGE2007-04-05 23:38:17 // 33578
Nézd én elég sokat mentem az öcsém volt 316-val. 101 ló és kész. Egy sima átlagautó, nem nagy durranás!! Nem megy jól, egy full átlagos 1,6 autó, kicsi bele az a motor! A 120 lovas 156-al is meglehet fogni!
GEORGE2007-04-05 23:37:32 // 33577
Nézd én elég sokat mentem az öcsém volt 316-val. 101 ló és kész. Egy sima átlagautó, nem nagy durranás!! Nem megy jól, egy full átlagos 1,6 autó, kicsi bele az a motor! A 120 lovas 156-al is meglehet fogni!
tipoatti2007-04-05 23:36:28 // 33576
Jó meredeken üresbe rakod... :)
tipoatti2007-04-05 23:33:16 // 33575
A Murcielago már inkább made in germany... :( De nagyon-nagyon kééééne!!! :)
GEORGE2007-04-05 23:30:04 // 33574
Az 1,6-nak adhatsz te akármiyen lejtőt!! Hamarább fog leszabályozni 7300-nál minthogy elérné a 240-et!!!!
FoToS2007-04-05 23:29:10 // 33573
Miért ne lehetne. Pl. full üres autó egy 45kg sofőr és minden kipakolva csak 1 üléssal talán :)
Adrián2007-04-05 23:29:07 // 33572
Köszönöm hízik a májam:)
Adrián2007-04-05 23:27:23 // 33571
Jut eszembe a minap az M1 en úgy lepusztított minket 1 német rendszámú Murcielago hogy zörgött pedig szedtük a lábunkat rendesen mögöttem haladó Mercivel!Szándékunkban állt lehúzódni a belsőből a sort megelőzvén és amint ezt megtettük az úriember dobott a gépnek 1 jópofát :)azt a brutál hangot amit az a gép leadott bedurrant kipuffal!A hideg kirázott!! Nem kell mondanom lépett akkorát hogy ihaj! Nem hiába Made in Italy:)
tipoatti2007-04-05 23:27:20 // 33570
Ezzel a vassal lehetséges, tényleg! Viszont az 1,6-al tuti nem menne... :(
FoToS2007-04-05 23:27:06 // 33569
Nem ,a fene egye meg. :)
FoToS2007-04-05 23:26:33 // 33568
Pályán a M3 haza felé egy hegyről lefelé talán :)
Mike.2007-04-05 23:26:06 // 33567
De a tied nem 1,6-os! :-)
tipoatti2007-04-05 23:25:07 // 33566
Aha, szóval a Te géped az, amitől majd' befoschtam a gyönyörtöl Egomban... le is fényképeztem...Gratula hozzá! Eszeveszett szép!!! :)
GEORGE2007-04-05 23:23:54 // 33565
Igen, igen Zolikám! Ezeknek az embereknek kéne megmutatni az Alfa - Honda talin, hogy mire képes a GÉP!! De én még egyik ilyen "nagyot mondót" se láttam egy gyorsulási versenyen sem!!!
GEORGE2007-04-05 23:21:16 // 33564
Ezt elöbb elhiszem mint az 1,6-tól a 240-et .-)
GEORGE2007-04-05 23:20:39 // 33563
a 316-ot simán elvered a 1,8 TS 16v-vel. Én elég jól elmentem az öcsém ilyen autójától a ti-vel! Sőt mszabika is lenyomta a 155 2,0Ts 8v 142 lovas gépével.
Mike.2007-04-05 23:18:53 // 33562
Mondtam már, hogy cseréljük el a gépeinket! :-)))
FoToS2007-04-05 23:17:42 // 33561
Én 245 tapostam eddig,de még tudodtt volna menni!
Ronnie2007-04-05 23:07:54 // 33560
Kicsit én is csodálkozom.. de lehet hogy csak én vagyok elfogult.. A régi autom 2.0TS tuningolva (Kb. 160 LE) ment óra szerint 240 felett picivel, de valszeg az sem volt valós.. A jelenlegi v6-al többször mentem 250 fölé, de a fene tudja mit jelent az valójában, majd bemérjük gps-el..
Adrián2007-04-05 22:58:41 // 33559
Nem mertem a témában nyilatkozni mert az én gépem a 240 hez gyenge:)
GEORGE2007-04-05 22:54:45 // 33558
Csak és kizárólag így lehet!
GEORGE2007-04-05 22:50:26 // 33557
Szia!! Nem szeretnélek megbántani, de lassan besz@rok az ilyen és ehhez hasonló a sztorikon! Egyébként evvel az élre kerültél :-)))) Olyan nincs, hogy egy 156-os 1,6-os motorral valós 240km/h menjen!!!!!! a 156 GTA 3,2 literes 250 lovas motorral az már megy ennyit!!!! de 1,6-os míg élsz sose fog annyival menni! Lehetetlen!! Ha valami csoda folytán óriási lejtő + hátszél + minden egyéb segítség összejönne akkor sem képes a motor annyit forogni, hogy 5.-ben leszabályozási fordulatig elérje a 240-et! Ehhez meg kéne változtatni a végáttételt! Továbbiakban a kocsi súlya a légellenállás leküzdése miatt is FIZIKAI képtelenség, hogy 240-et menjen a gép 120 lóerővel!!!! A km óra esetleg mutathatja de valósan képtelen ennyivel menni! Azért azt ne állítsuk, hogy egy autó az adott motorral 20%al túllépi a gyártó által közölt paramétereket! Amennyiben neked full gyári 1,6 16v 156-od van, és tényleg megy 240km/h (valós) sebességgel és ugyan azon körülmények közt az enyém, nem megy annyival, úgy a nevedre íratom a 146 ti-met. Gyári adatok! 156 1,6 16v 120 ló és 200km/h gyári végsebesség 156 1,8 16v 144 ló és 210km/h gyári végsebesség 156 2,0 16v 155 ló és 216km/h gyári végsebesség 156 2,0 JTS 165 ló és 220km/h gyári végsebesség 156 2,5 V6 193 ló és 230km/h gyári végsebesség Szóval v6-ot és GTA felesleges venni mert az 1,6-al is ellehet érni azt amit a kétszer háromszor annyiba kerülő csúcs modellekkel? Remélem nem sértödtél meg.
Adrián2007-04-05 22:32:23 // 33556
Nekem is mindig halál pontossággal ezt mutatja:

Ritkán lehet kizökkenteni:)
A Ts nél jobban ingadozott nálam.
Satti2007-04-05 22:22:07 // 33555
Igen ,mivel a 325 az 6 henger és 192 ló,meg persze 2500 cm3.
kru2007-04-05 22:17:46 // 33554
Uraim, a JTD-k termója úgy 82 fok körül nyit! Figyelembe véve, hogy az óra csalhat kicsit, plusz azt a tényt, hogy a második "pöcök" 80-at jelent, kb. normális. Nekem mondjuk jóval magasabban van, de ennyi sztem belefér. Ha nem érné el a második pöcköt sem, akkor gondolkodnék a cserén. Ha ugyanezt egy benzines mutatná, akkor már aggódnék. :-)
tipoatti2007-04-05 22:12:51 // 33553
detto ugyanígy működik a vasam, az előző is ugyanilyen volt... normális szvsz.
tipoatti2007-04-05 22:02:52 // 33552
Szerintem azt NE gondold komolyan, hogy egy 325-öt igazán megfélemlíthesz a 2,0 TS-sel... most tényleg, Poló! Vezettél már olyat? Nekem volt szerencsém E36-ban olyanhoz, próbáltam a 2,0 TS-t is, nem egy pálya, hidd el... sajnos.
zappali2007-04-05 21:55:43 // 33551
Akkor lehet, hogy az enyém is dízel? :) Pont így viselkedik az én hőmérőm is.
ALFI1562007-04-05 21:39:41 // 33550
Nem jött semmi.
Goodboy2007-04-05 21:37:13 // 33549
Válaszoltam!!
Zsolesz2007-04-05 21:36:11 // 33548
Termosztát ügyben pedig:
Ez szintén pálya 150-es tempó

Amióta megvan a gép így áll a mutató mindig. Ha nagyon megküldöm a Mecsekben vagy pályán 180 körül/felett (itt már 4000 körül forog) felmegy 90-re de ahogy lassítok visszaáll ide. Ha dugóban állok vagy egy helyben sokáig akkor még 90 felé is felmegy de akkor indul a venti és visszahűti. Szóval én nem értek hozzá nem tudom mi a normális de nekem 2 éve ez így megy.
ALFI1562007-04-05 21:30:12 // 33547
Ment e-mail.
Zsolesz2007-04-05 21:22:18 // 33546
Engem nem villantott alapban előttem ment. VIszont én nem vissza 3 hanem 5. padló :P
ALFI1562007-04-05 21:21:33 // 33545
1 magad voltál?Te hibáztál?
Goodboy2007-04-05 21:19:31 // 33544
Lelkileg padlo,itt ott azért fáj!!
Poló2007-04-05 21:18:53 // 33543
Egy mondeót én is lenyomtam már. Emelkedőnek felfelé levillantott a 8-ason. Kihúzódtam a szélsőbe és visszatettem 3.-ba. Hát nem ment el mellettem :))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak