Trombozis2006-12-15 23:42:08 // 25543
Igen. Pont akartam írni, hogy gyűlölöm ezt a termosztátos szart, mert az enyém már megint olyan amilyen. :-DDDDDDDDD És nem fogom már kicseréltetni, mert jó az a 70. :-D
Trombozis2006-12-15 23:40:48 // 25542
Nekem is langyi, de nem is szoktam melegebbre. Nekem 21 fokon van és autóra van állítva a középső. Ez pont jó, hosszabb távon már lentebb veszem 18ra, mert nem szeretem a meleget a kocsiba.
Ronnie2006-12-15 23:12:32 // 25541
Ronnie2006-12-15 22:29:04 // 25540
építsd át jtd-re, akkor jó lesz
ribipeti2006-12-15 21:36:15 // 25539
Van valakinek olyan élménye, hogy az autó csak 3-ik, 4-ikre indul? Kábé egy hónapja csinálja ezt nálam. Azt vettem észre, ha gyorsan indítózok, miután gyujtásra adtam, akkor szinte elsőre indul, viszont ha dízelesen várok egy kicsit, akkor tuti nem indul elsőre. Ötlete van vkinek?
ribipeti2006-12-15 21:33:16 // 25538
Kányésná moj brát. :DDD
tipoatti2006-12-15 21:25:01 // 25537
Na ugye... mintha én írtam volna... Te, ez kűfőődiűű van, vazze??? :)
ribipeti2006-12-15 21:17:42 // 25536
Persze igazad lehet, én sem vitatom, pl it ugyanerről ír: Katt ide!
Csak azt akartam én is mondani, hogy lehet egy ellenörző számítógépes mérés megoldhatja a problémát. Ez volt a tapasztalat. :)
Tomy1562006-12-15 21:15:52 // 25535
Igazad van, mármint érdemes belenézni, ha valami bajt észlel az ember: nem régen volt olajcsrém, majd kb 2 hét múlva vissza kellett mennem futómű miatt. Mondta a szerelő, h töltött olajat, mert a minimumon volt, kicsit csodálkoztam, mert eddig nem igen fogyott az olaj két csere között. Azután én is néztem és nekem is kellett töltenem ez már több, mint gyanús. Aánéztem és olajfoltot találtam. Kiderült, hogy az olajszűrő nincs meghúzva. Kézzel majd 1 egész fordulatot tekertem rajta....Már kezdtem temetni....
tipoatti2006-12-15 21:11:27 // 25534
Nem vitatom az igazad. De az is igaz lehet, hogy Giovanni ezt a termosztát-témát igen rapszodikusra teremtette szeretett Alfáinkban. Nekem a véleményem az ( az előbbi "összegző" hozzászólásom alapjait véve ), hogy különösen TS-nél teljesen felesleges pénzkidobás a termosztát csere abban az esetben, ha úgy működik, mint pl. Satti-é, vagy az enyém.
Ja, és qrva jó a fűtésem is. Gondolom Satti-é is, meg jópárunké itt még.
Ezt a hatalmas rinyálást ( bocs!!! :) ) nem értem itt ezügyben 1000 meg 1000 hozzászólás után. Asszem termosztátológiából már rég profik vagyunk mind... :)))
ribipeti2006-12-15 21:02:32 // 25533
Ez így van rendjén. :)
ribipeti2006-12-15 21:00:36 // 25532
Lehet jeladó is, ami a kijelző felé dolgozik, és ezért mutat hibás értéket a kijelző.
ribipeti2006-12-15 20:59:17 // 25531
Én azért árnyalnám a képet. Anno én is ezt vallottam, mert 70 fok körül állt meg a mutatóm, és azért még meleget fújt a kocsi. Aztán egy hardveres ellenőrzési lehetőség megmutatta és kiderült, hogy nem stimmel a termosztát, mert korábban nyit és nyitva marad. Azóta kicseréltem a termot és most télen is 92-93 fok körülre van szegezve a mutató, és érezhetően melegebbet fúj. Olyan 23 fok körüli meleg elég. És ez TS, nem pedig JTD.
lausz2006-12-15 20:42:49 // 25530
már megijedtem,ilyenről még nem hallottam,
a végén érthető lett
TtK2006-12-15 20:36:48 // 25529
Mai történet:
Reggel egy szemtelen szuzukis miatt nyomnom kellett egy kövéret :) mire parajelenség tanúja voltam: a sebességmérő lement nullára, aztán egy idő után megjavult. Hm.
Du. hazafelé mintha kissé kényszeredetten forgatná az indítómotor a motort. Hm-hm. Aztán hazafelé a parajelenség ismétlődik. Ha rálépek a gázra (minél kisebb fokozatban, annál jobban csinálja) elhalványodik a műszerfalvilágítás, nullára esik a sebességmérő, egyenletes fordulaton minden OK. Ha kinyomom a kuplungot vagy álló helyzetben adok gázt, akkor sem csinálja. Mielőtt hazaérek a töltéslámpa is felvillan. Hm-hm-hm.
Kezdett a kassza csilingelni a fejemben...:(
Aztán körülnéztem a motortérben és nem is volt nehéz megatalálni. Az ujjnyi vastag kábel, ami a pozitív akkusaruról megy az indítómotorra sarutörést szevedett. :) A törésnél összeért a kábel a saru maradékával, úgyhogy nagyjából volt csatlakozás, de úgy látszik gyorsuláskor elmozdult annyira, hogy parajelenséget okozzon (ami így már nem is para-, mert tudjuk mitől volt).
Egyelőre beszorítottam a kábelsaru maradékát a rögzítőcsavar alá, majd kap a hétvégén egy rendes sarut (a praktikerben persze csak kis pilincka sarukat árulnak...)
Ez jó hosszú lett. :) Mindenesetre a tanulság: mielőtt szerelőhöz rohanunk nézzünk körül egy kicsit. Hátha megvan 100 Ft-ból, amiért egy nem túl becsületes szervíz levenne 10-20k-ra.
Satti2006-12-15 20:29:54 // 25528
A mostani autóm már két nyáron,és most a második telet van nálam,nyáron 90,ha klímázok,ha nem,bár Nálam mindig megy a klíma ezerrel,télen,70-en áll,és ez jó is így sztem,ez már üzemi hőfok,a meleg jön be szépen az autóba,akkor meg minek erőlködni vele,ez így jó és kész!Abban az esetben,ha sokáig jár egy helyben,akkor ilyen hidegebb időben is felmegy a 90-ig,de menetközben 70 körűl van.
TtK2006-12-15 20:23:58 // 25527
Az istenített 90-et fixre csak a JTD-k tudják!!!!!! :)
Már amelyik. :) Az enyém pl. csak dugóban. Megjegyzem a 146 1.6TS ugyanilyen volt.
Poló2006-12-15 19:48:28 // 25526
Csocsié is tudja a 90-et. Amúgy 88 fokos a termosztátom, szóval ott kellene lennie valahol.
tipoatti2006-12-15 19:47:16 // 25525
Ez a termosztát-téma stabilban itt -----> HIHETETLEN!!! Mit össze tudjátok oltogatni egymást... :)))))))) Tapasztalat, és kb. 10000 hozzászólás után összegzem engedelmetekkel:
50+ egy kicsi a mérőn-----> fosch mindenen.
70+ egy " " " , dugóban 90------> TS-nél isteni, jobb ÚGYSEM lesz! Cserélgethettek 1000X... :)
Az istenített 90-et fixre csak a JTD-k tudják!!!!!! :)
BF1562006-12-15 19:45:12 // 25524
Arcomra fagy a mosoly :)
Poló2006-12-15 19:39:20 // 25523
Aztán kiszállsz és megfagysz :P
BF1562006-12-15 19:36:44 // 25522
Szeretem maxon hagyni ilyenkor egy Polóban :) nézem, hogy kint hogy dideregnek az emberek sál, sapka, nagykabátban :D
Poló2006-12-15 19:32:34 // 25521
Gondolom a hőfok maxon van. Az enyém nem fúj annyira meleget :( Meg van még a régi termosztátom is. Az ki lett mérve, 80 akárhány foknál nyit. Ilyen hidegben nincs kedvem cserélgetni őket, meg a gumitömítés se jó már. Azt meg szerintem nem lehet külön kapni.
Béla2006-12-15 19:30:31 // 25520
Amikor eléri az üzemi hőfokot 1-es ventillátor állásban, ha a szellőzőrácshoz nyúlok, éppenhogy elbírja állni a kezem a meleget. Tehát elég meleget fúj.
Poló2006-12-15 19:29:42 // 25519
Múltkor a csokikóstolásról hazajövet a pályán végig azt tekergettem :DDD
Willy2006-12-15 19:27:07 // 25518
Állítsd 23,5-re. :-PPPPP
Poló2006-12-15 19:26:37 // 25517
Én ha rátekerem maxra, akkor idővel vissza kell vennem, mert megsülök. Valahol 23-24 fok körül szoktam állítgatni. 23-on olyan langyi levegőt fúj. Kicsit inkább már hideg, 24-en meg megsülök.
Trombozis2006-12-15 19:25:06 // 25516
Nekem is rossz, mert csak 70fokra áll be. Langyi a levegő. :-S Még jó, hogy egy éve cseréltem.
Poló2006-12-15 19:21:55 // 25515
És mennyire meleg? Ez egy jó hülye kérdés, hogy lehetne leírni, hogy milyen meleg :DDD
Béla2006-12-15 19:20:24 // 25514
Nekem nagyon jó a fütésem. Kb. 2km után érezhető már a meleg levegő.
Poló2006-12-15 19:07:46 // 25513
Én pont ugyanígy jártam :(
Amúgy nektek mennyire fúj meleg levegőt?
Csocsi! Neked a rossz termosztáttal milyen levegőt fújt?
Béla2006-12-15 19:04:54 // 25512
Végülis megér egy próbát. A termosztátot májusban cseréltem, de ugyan úgy müködik mint az előző. 25504-es hozzászólásban már írtam róla.
csocsi2006-12-15 18:56:41 // 25511
Ez is benne lehet, próbáld meg kiméretni valóban mennyi a hőfok.
Poló2006-12-15 18:54:19 // 25510
Enyém valamivel 50 fok fölött mutat.
Tommaso 1592006-12-15 18:52:16 // 25509
Remélem nem:-((((
de azért köszi a gyors reakciót!
Béla2006-12-15 18:51:45 // 25508
Úgy néz ki, hogy elég pontatlanok a müszerek.
csocsi2006-12-15 18:47:46 // 25507
Akkor valami nem kerek. Mondjuk ősszel cseréltem, mert nekem megadta magát egy más ügyből kifolyólag.
Béla2006-12-15 18:45:24 // 25506
Nekem beáll kb. 75-re onnan nem is mozdul addig amíg el nem kezdek tötymörögni vele. Télen is nyáron is.
Trombozis2006-12-15 18:42:10 // 25505
Aham. Gratulálok. Gondolom örülsz. :-DDDDDDD
csocsi2006-12-15 18:39:29 // 25504
Nekem 120-140 tempónál is 90 alatt áll valamivel ilyen hidegben is.
Pat2006-12-15 18:34:28 // 25503
a 100.000-es szervízen megdícsérték, hogy igen szép állapotban van (motor, felfüggesztés, stb...)
Poló2006-12-15 18:12:03 // 25502
Meg kell hírdetni. Dobd fel hamar hasznaltautóra meg ide az adok-veszekbe ;)
Nem tudom, milyen állapotú az autód, de ha télleg szép és jó, akkor akár hamar el is tudod adni. Mostanában sokan kerestek itt 156-ot. Igaz hamar rá lettek beszélve a 2.0-ra :S
Pat2006-12-15 18:10:00 // 25501
Most lépnem kell, mert a fiam követeli a sz.gépet, ha valaki tud segíteni légyszí' írjon az oldalamra.
Minden infót hálásan köszönök előre is.
Pat2006-12-15 18:05:10 // 25499
Nem motort szeretnék, hanem autót cserélni.
Ja! csak 4 ajtós és kéziváltós (6 seb) érdekel.
(Mint FoToS autója, csak Ő nem akar cserélni.)
De, ha valaki megveszi az enyémet....
Poló2006-12-15 18:03:06 // 25498
2,5 V6 moci. Asszem te az egész autót le akarod cserélni :-/
Poló2006-12-15 17:58:39 // 25496
100.000 Ft-ért hírdette Belga cartárs a múltkor itt az oldalon.
Pat2006-12-15 17:56:39 // 25495
Ja! kizárólag 156. :-)))
Pat2006-12-15 17:54:22 // 25494
Sziasztok!
Szeretnék egy kis segítséget kérni: Régi vágyam egy 2,5V6 moci.
Nem tud valaki eladót, 2000-2002 közötti évjáratban, autóbeszámítással?
Vagy esetleg valaki direkt kisebbre szeretné cserélni.... stb.
Köszike