Robert-jtd2006-12-06 19:41:45 // 24493
Ennek a majomnak nincs alfás szíve:(((Hogy mondhat ilyet,hogy "le van szarva" inkább őt kéne le sz...i:)))Én már akkor nem tudok nyugodtan elaludni ha épp este kiég csak egy he.jelzőm és csak reggel tudom kicserélni.
Zsolesz2006-12-06 18:01:18 // 24492
A helyzetjelző kiégéséhez még annyit hozzáfűznék hogy nekem is sok bajom volt vele de sztem ez abból is adódhat hogy (én legalábbis) lusta ember módjára soha nem kapcsolom le a világítást. Ugye az olasz vasak előnye hogy gyújtással lemegy az is és nem kezd el zenélni ha kinyitom az ajtót. Szerintem azért ez a sok indítózás azért megterheli azt a szerencsétlen kis izzócskát. Éa ahogy Mike írta ez legyen a legnagyobb baja...
Zsolesz2006-12-06 17:56:43 // 24491
A hátsón lehet tavaly óta, ha van a kocsin mindkét oldalon visszapillantó tükör...
Liquid2006-12-06 17:40:49 // 24490
le kéne lőni az ilyet!!! lada való az ilyennek, vagy nemis inkább egy szívódízel góf1!
Trombozis2006-12-06 16:54:53 // 24489
Óh emberek. Van itt a környéken egy csodaszép 156os. De, hogy az mit kap a gazdájától. Olyan pofont levernék a srácnak. Szoktunk köszönni egymásnak. Ismerőseim szoktak mesélni az autóról. Sajnálom. A srác nem kíméli. Ugrat vele nem gyengén (van 3 hely ahol megdobja a kocsit szépen az út, ha megfelelő sebességgel pattansz neki) Ezt az autót nem szeretném látni, hogy valaki megveszi és majd panaszkoddik rá, hogy el van hanyagolva és szar. :-( Szóltam a csajosnak, hogy üzenje meg a kollegájával, mert a srác haverja, hogy ki van égve a jobb féklámpa/helyzetjelző. És, hogy kérdezze meg, hogy nem látja a műszerfalon a pilácsot, hogy mutatja? Válasz a gyerektől: Le van szarva. Futúmű halott, kormánymű kula és még sorolhatnám. Ájh...
Mike.2006-12-06 16:49:02 // 24488
Nekem is eszembe jutott egy, bár lehet, hogy volt már említve.
Az olajszintet mindig jobb a max. környékén tartani. Állítólag ez jót tesz a vez.módosítónak és a TS ezt kívánja.
Ezt én is tanácsként kaptam és lehet, hogy ettöl függetlenül, de nálam minden oké!
Ha hülyeség akkor meg majd kijavítja valaki és felélénkül legalább a topic! :-)
Peti16V2006-12-06 16:37:05 // 24487
Még egy fontos dolog eszembe jutott a listához:
- csomagtér-roló hibája a Sportwagonoknál! (javítási útmutatóval, nehogy valaki újat vegyen!)
Peti16V2006-12-06 16:32:23 // 24486
GTPeti!
Crosswagon+Q4 jó észrevétel! :)
GTPeti2006-12-06 13:42:53 // 24485
:)) Hát ha egyszer felgyülemlettek a dolgok. :)
Nekem több éve van ilyen kütyüm. Még uno-s koromban vettem. Az Uno-nál nem túl régi akksinál is kb 1 hónap után észrevettem, hogy kicsit fickósabban pörget az önindító. Azóta sok tapasztalatom nincs, mert a készülék teszi a dolgát, az akkuk is köszönik szépen jól vannak. :)
Az itteni Conrad-ban tuti lehet kapni, úgy emléxem 20 ojró az ára. Majd utánanézek.
csocsi2006-12-06 07:02:35 // 24484
Az aksival kapcsolatos tapasztalataid érdekelnének
Mike.2006-12-06 06:26:31 // 24483
Húú, ez ám az igazi hsz! :-)))
Ez az akkus élettertam hosszabbító kütyü lehet, hogy érdekelne.
Neked régóta van ilyen? Tehát van már tapasztalatod is?
Trombozis2006-12-06 05:36:47 // 24482
Sziasztok jó reggelt,
A csomitartóban a pilácsot gondolom nem nehéz cserélni. Oda milyen izzó kell? Lehet mindegy inkább szétszedem és megnézem. :-/
GTPeti2006-12-05 23:09:36 // 24481
Sziasztok!
Engedjétek meg, hogy csemegézzek az utolsó kb. 600 hozzászólás között. :))
Ablaktörlő: Jelentem én egy próbát megér alapon vettem a múltkor az ósanban jó kis cseregumikat vagy' háromszázért. (Úgy emléxem olasz volt a cucc!) Az árát mindenképpen megérte. A csíkozás minimális. Akartam még venni belőle, de máskor már nem találtam ilyet.
(Ha nem vált volna be, elgondolkodtam voltna az új slimline Bosch-on.)
Adatlap: Ne hagyjuk már ki szegény Crosswagon-t sem! Hiszen az is csak 156-os. És ezzel együtt bizonyítást nyer a 150LE-s mJet motor is. (perdix - 24138)
Másrészről pedig - ugyan ritka, mint a fehér holló - de létezik Sportwagonban is Q4!! (Lehet, hogy Mo-n nem lehetett kapni.)
Nasty az idézett ODB-s cikkhez annyit tennék hozzá, hogy akkor, amikor minden más autó az a maga idejében tul.képpen fejlettnek mondható Mono-Jetronic-ot használva "hibakódokat pötyögött le", na abban az időben a Fiatoknak olyan szoftvere volt, amive valósidőben lehetett monitorozni az üzemi paramétereket. (Eléggé meglepődtem, mikor az Uno-m ODB-hez hasonlóan lett lekérdezve. Pedig van majd' egy évtized korkülönbség közöttük...)
Helyzetjelző: Sztem Giovanni nagyon jól tette, hogy H6-os izzót tervezett a lámpákba. Ez halogén és sokkal ritkábban ég ki. Na meg nagyobb a fényereje, és ettől meg gyönyörű sötétben a lámpa. (A rejtett hj.izzó is egy remek dizájnelem.) A múltkor meg is jegyezte a barátom, hogy más autóknak úgy világít a fényszórója, mint a 156-nak a helyzetjelzője. (Persze túlzás, de a garázst legalábbis igen jól bevilágítja.)
Akkutéma: Az Optima tényleg nagyon jó, de van ám egy trükk, ami sokkal olcsóbb és működik. Csak most, csak nektek le is írom. 2-5eFt körül lehet kapni un. akkor szulfátosodásgátló készüléket. Ez egy kis fekete doboz, az akkura kell kötni és áramimpulzusokkal folyamatosan tornáztatja azt. Az akku jobban indít ettől, az élettartama pedig minimum a kétszerese ezzel. Az meg nyílvánvaló, hogy miért nem verik ezt nagy dobra... (Ha kell vkinek tudok vinni ilyet.) Nekem amúgy mindkét autómban van ilyen.
Mike 24289, teljesen igazad van, hogy a tacho sokszor nem az igazságot mutatja. De a 156 tudomásom szerint pl. pont az a típus, ahol az óra _elvileg_ is a helyes értéket mutatja. (Szerintem ez a normális, nem a "ráhagyásos csalás".)
Poló, 24315 az állítás ezekszerint mégsem igaz! :)
Ferke 24317, nekem EPS-Facet termosztát van nyár óta a vasban és az ígért 88 fokot pontosan hozza.
Ami a típushibákat illeti, a légzsákhiba és a termosztáthiba szerintem is valós.
Üdv, a legközelebbi bejelentkezésemig. ;)
perdix1552006-12-05 18:11:00 // 24480
Gratula a büntetéshez.....a 82 esen vannak fura dolgok..sok az ilyen majd én megmutatom arc...nem járok arra mostanában de ha mennék biztos kifognék egy récsinget...és találjátok ki sikerülne a moresre tanítás?:-))))))))hehehehehehehehehehe
csocsi2006-12-05 18:06:59 // 24479
Megérdemelte a gép :))
Csak így tovább.
Mike.2006-12-05 18:05:14 // 24478
Ilyeneket én is sorozatosan tapasztalok.
120 as tempóval utolérem, aztán egy darabig nem tudok előzni, amikor pedig észbe kapok már 150-160-al megyek és még mindig tolja neki az előbb csak nyugis tempót diktáló versenyző. Aztán a vége az, hogy csak megelőzöm és akkor újra visszaáll a 100-as tempójára. Egyszerűen nem tudom megérteni, hogy ezt miért csinálják?! Ráadásul mindig valami kis szutyok kardoskodik.
Azt még megértem, ha egy Alfa nem hagyja magát megelőzni egy mutyukinak vagy altónak, na de fordítva !!??!!
alfa1562006-12-05 17:57:24 // 24477
Srácok ma nagyot hízott a májam,pedig soha nem iszok.Jöttem haza és valami mérges kinézetü passat elkezdett nyomni.Sajnos bekellett engednem mert szabálytalanul előzött .Aztán jöttem én alig beért elém vissza 3 padlo és a többi sebesség és ugy lemeradt mindha suzuki lett volna.Aztán uton értem egy rönyó savrent a kisbuzi kiló60 nál amikor mellé értem elkezdte nyomni neki persze én is és megelőztem ugy 200 al persze akkor már nem az órát néztem az enyhén kanyargós 82-es uton.Persze ő is elmaradt utánna már nemvolt sürgős neki csak addig mig azt hitte versenyben van.Birom az ilyen otvardokat ha megvannak alázva visszaállnak 80 ra.Hazaértem a garázsban adtam egy puszit a kocsi orrának.
csocsi2006-12-05 17:45:41 // 24476
Ez csak természetes, csak így tovább :)))
csocsi2006-12-05 17:45:00 // 24475
Mindenben a jót kell nézni :))
csocsi2006-12-05 17:44:17 // 24474
A légzsákfedél az sokunknál úgy áll :(((
Viszont az írigy tekintet az nagyon jó :)))))))))))))))))))))))))))))))
Mike.2006-12-05 17:43:55 // 24473
A hátsó szélvédőn lehet fólia.
Most keresgettem ezt a szabályt mert el volt mentve valahol, de nem találom.
Pietro2006-12-05 17:24:33 // 24472
Emberek! Ma levizsgázott az autóm! Ez így önmagában nem nagy dolog, végülis csak 4 éves, de nem kellett leszedni a fóliát!!! Pedig elvileg a legújabb szabály az, hogy az első ablakokon és a hátsó szélvédőn SEM lehet SEMMILYEN fólia.
Mondjuk nekem van, mégis megfelelt... :-DDDD
Poczy2006-12-05 16:49:46 // 24470
Az az érdekes az egészben, hogy a bentlévő réginek sem találtam semmi baját. /ránézésre/ Gondoltam a hőérzékelö gomba adta meg magát.Bosszankodtam is kicsit, hogy feleslegesen kidobtam a
pénz az újra.
Ettől függetlenül betettem és nem bántam meg. :-)
Tényleg igazad van a szaunával kapcsolatban !! :-DD
Peti16V2006-12-05 16:47:24 // 24469
Grats, ez egy nagyon szép szám! ;-))
Peti16V2006-12-05 16:46:31 // 24468
Valóban. Nálunk volt ilyen céges verda, és hetente kellett benne a tompítottat cserélni! Jó, ment is 40 ezret 1 év alatt.
Peti16V2006-12-05 16:44:06 // 24467
Éljen-éljen! Örülök, hogy nálad is megjavult a probléma.
A fűtéssel eddig sem volt gondom, de most már sokkal hamarabb kezd fűteni és sokkal melegebbet is fúj.
Szauna nem jó ötlet, ahhoz egy Alfa nem elég "fapados"! :-))
ruszman2006-12-05 16:41:33 // 24466
ez a 156. hozzászólásom! gondoltam Ti is örültök neki! :)))
Peti16V2006-12-05 16:40:29 // 24465
Üdv közöttünk!
Ahogy néztem az oldaladat, elég hanyag gazdija volt előtted az autónak. Cseréld ki őket és majd kiderül, hogy mennyire sűrű a jelenség!
perdix1552006-12-05 16:40:13 // 24464
Szia! Igen gyakori a mostani OFF-oknál..de a leggyakoribb ha észrevettétek a G asztmánál...minden 3. nak biztos nem ég az egyik lámpája....csak figyeljétek...hehehehehehehe
Poczy2006-12-05 16:24:43 // 24463
Ma du. ugyanezt a fajta /Vernet/ termosztátot tettem a vasba. Remélem sokáig bírja. Eddig a víz nem ment feljebb 60 foknál. Most ua. a jelenség játszódik le az enyémben is amit leírtál.
jahh... a fűtésem olyan lett mint egy professzionális hajszárító. :-) Szinte éget az utastérbe belépő levegő. Lehet nyitok 1 szaunát !!! :-DD
Alfimi2006-12-05 15:59:17 // 24462
Sziasztok!Én most vettem a gépet és nekem is ki van égve egy csomó égő.Pl az üzemanyag mutatónál.Sürü az ilyesmi?A pótféklámpámmal ugyan ez a hejzet.
Peti16V2006-12-05 15:43:33 // 24461
Poló,
jutott még eszembe pár apróbb nyavalya:
- lógó kézifékkötél (bár 147-esből több ilyet látok)
- elvetemedő utasoldali légzsákfedél (megelőzhető, ha óvjuk a napfénytől)
- szomszéd autókban ülők irigy tekintete
Peti16V2006-12-05 15:10:26 // 24460
Így van, ez legyen a legnagyobb baja! :)
Volt egy kollégám, aki régebben a Tungsramnál dolgozott, és ő mondta, hogy pl. egy H4 izzó előírt élettartama 40!!! óra! Persze van, hogy ennél sokkal többet bírnak, de ez sok mindentől függ.
Mike.2006-12-05 15:01:18 // 24459
Nem csak nálam fordul elő. A népítéletek között sok helyen szerepel ez hibának. Valamelyik nap Polónak belinkeltem ide párat. Az első 10 írásból 6-nál szerepel ez hibaként.
Bár lexarok mindent ha csak ennyi gondom lesz a géppel még pár évig. :-))
András bácsi2006-12-05 14:10:05 // 24458
Én is vagy hármat cseréltem két és fél év alatt a jobbosban. edig az is halogén izzó, és direkt nem gagyit vettem bele (ott még a gyújtót, meg a magasságállítót is ki kell kötni). De a jó kis ráncos útszéle ezt okozza. :(
Peti16V2006-12-05 14:03:31 // 24457
Háá' meg a nyomaték! :DDD
András bácsi2006-12-05 13:48:07 // 24456
Izzó minősége, rázkódás, kapcsolások száma.
Peti16V2006-12-05 13:16:58 // 24455
Az izzós rémülethez egy kis adalék: tegnap este egy sebezhetetlennek, elromolhatatlannak beállított, mégis félszemű új Accord jött mögöttem, majd egy szintén egyik szemére vak Fabia. Egyre több új autót látok kiégett izzókkal.
Nehogymár bebeszéljük magunknak, hogy ez csak nálunk fordul elő! Az más kérdés, ha valakinél olyan gyakori a gond, mint Mike-nál, de azért az egyedi eset.
Peti16V2006-12-05 13:06:30 // 24454
Ezt biztos azért írtad, hogy könnyebben el tudd adni a verdát! :)
Egyébként én is kb. így járok vele.
Satti2006-12-05 11:21:13 // 24453
Most már mindent értek:-))
A városban,Én sem szoktam repkedni,ritka az ,mikor 4000-ig húzatom,általában,3000 körűl,már feljebb váltok.
Peti16V2006-12-05 11:15:05 // 24452
Öregurasan, elegánsan, de tényleg, max a forgalom ritmusát tartom. Ehhez az autóhoz nem "illik" a sávok közti cikázás, meg a lámpás rajt. Arra kiváló pl. egy suzuki. :)
Néha azért kimerészkedem Büdipestről, és ótópályán már gyengus volt a régi fék.
Satti2006-12-05 10:28:09 // 24451
Erősen igénybe szoktad venni?Mennyivel mész a városban,Te kis ámokfutó,fékgyilkos?:-)))
Peti16V2006-12-05 10:25:08 // 24450
Tipoatti:
a flexicső előbb-utóbb minden autón megadja magát. Az enyém 90e km-nél hibátlan volt, csak rövid időn belül 2szer is odacsaptam az alját, ettől szakadt szét. A kipufogós szerint az olcsóbb flexicsövek még rövidebb ideig bírják, ezért lett nálam tűzkarikával kiváltva.
A fékcsikorgás pont annyira jellemző a 156-ra, mint minden más autóra.
A 30K-s verseny Ferodoval viszont majdnem biztos, hogy csikorogni fog! :)
Azt viszont kiemelném, hogy a gyengébb motorokhoz adott nem hűtött első fékek nem bírják a tartós, erős igénybevételt! Na ezért cseréltem hűtöttre.
csocsi2006-12-05 10:13:39 // 24449
Akkor nálad sem tapasztalható és nálam sem. Akkor nekünk jó :)))
Peti16V2006-12-05 10:10:25 // 24448
Piritu,
tetszik az ítélet, amit írtál! :)
A gumiméretet viszont egy kicsit elírtad. Majd javítsd ki, nehogy elhíresztelje a nép, hogy az Alfákra /15-ös gumi kell. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2006-12-05 09:39:17 // 24447
jah 1 hangszórót :))
Satti2006-12-05 09:15:41 // 24446
Akkor Te nyertél!:-))
Erhard 242 (Pure Energy)2006-12-05 09:06:36 // 24445
nekem ma hozzák 3700ft a csomag :))
Satti2006-12-05 08:49:42 // 24444
Elaforgnál,gyári fehér oldalindexnek 2600 ft darabja.
Nekem is gyári van fenn,igaz még nyáron egyik haver hozta olaszból,ott is 20 euro volt a pár.