Fórum >> Típusok >> 156

Poló2006-10-03 18:47:35 // 20192
10 littyó körül. A legkevesebb eddig 8,7 volt a Selénia rallyn. Oda-vissza 110 körül, ott pedig motor be, 5 km, motor le kb 10x.
igi (Roland)2006-10-03 18:45:18 // 20191
Hi emeberek! Lenne egy kérdésem azokhoz akiknek 2.0 ts motoros a vasuk!Mennyit szokott maikálni benyából??
Poló2006-10-03 18:38:28 // 20190
Van egy téglalap alakú bemélyedés a lemezen. Sztem az van kivágva neked.
csocsi2006-10-03 18:32:47 // 20189
Tegnap voltam nála, meg volt a 6k :)))) Szerintem újból szólnom kell neki
Karakot2006-10-03 18:31:07 // 20188
Akkor még mindig nem ugyanarról beszélünk. Majd Kaposújlakon megmutatom. Szóval a váltó előtti részen vágtunk egy kis ablakot, hogy menjen a váltóhoz a lég. :) De ha nem vágjuk ki, akkor sem ér a váltóhoz a lemez. Nem tudom, hogy nálad mi lehet a bibi.
Poló2006-10-03 18:26:49 // 20187
Bal oldalon a váltó beleér, mert ott van egy bemélyedés a lemezen. Nem jutott eszünkbe, hogy kivágjuk :-))
Poló2006-10-03 18:25:33 // 20186
Majd az 5K-s olajcseréd után. Lehet, hogy nem akarja ilyen rövid időn belül feltenni meg levenni ;-) Meg volt már az olajcsere, ugye?
Karakot2006-10-03 18:25:09 // 20185
Ott akkor más a gond, a kivágás nem érintette a rögzítési pontokat. Nekem teljesen szimmetrikus a két oldal, ami a magasságot illeti.
csocsi2006-10-03 18:23:33 // 20184
Ez eddig még nem jutott eszembe :)))))
Poló2006-10-03 18:22:50 // 20183
Mi nem vágtuk ki, így kicsit lentebb van a bal fele. De lehet, hogy korrigálni fogom. Az enyémet is lefestette feketére, pedig nem is kértem :-P
Karakot2006-10-03 18:22:46 // 20182
Mégsem, most számolok, hogy én is annyit utaztam érte, és nekem mégis megérte. :) Meg amúgy is mentem Bp-re. :))))
Poló2006-10-03 18:20:29 // 20181
Az a 12 nem tuti. Nekem 15-öt mondott szereléssel együtt.
Karakot2006-10-03 18:19:55 // 20180
Érthető, magyarázkodás elfogadva.... :)))
Karakot2006-10-03 18:18:55 // 20179
Lehet, hogy Te feketelistás vagy. :))))))
csocsi2006-10-03 18:15:17 // 20178
Én meg már régóta rágom a fülét és nekem még mindig nincs :(
csocsi2006-10-03 18:14:42 // 20177
Igen vannak, és ez nekem rohadtul fáj :)))
Poló2006-10-03 18:14:25 // 20176
George mondta, hogy beszéljek Pirivel, hogy mennyi idő alatt készül ez el. Piri azt mondta, hogy akkor állnak neki csinálni ilyeneket, következő hét elejére már lesznek. AE látogatás előtt még beszéltem vele, mondta, hogy vannak már készen, egyet el tud nekem adni.
Karakot2006-10-03 18:12:29 // 20175
Tudod, vannak a kiváltságosok..... :))))
Poló2006-10-03 18:09:57 // 20174
Talán van valami minőségbeli különbség.
Poló2006-10-03 18:08:43 // 20173
Lehet kapni olyan index izzót, ami fehér színű, kicst talán kékes, viszont narancssárgán villanik fel. Azt hiszem Osram Diadem a neve.
Poló2006-10-03 18:07:10 // 20172
Ez igaz, de sajna az nekem kb. 300-350 km lett volna oda-vissza, az pedig nem kis pénz...
csocsi2006-10-03 17:26:59 // 20171
Akkor majd ideírom. Már én is szóltam neki többször is, Ronnie is sorban áll érte.
Attiska2006-10-03 17:25:03 // 20170
csocsi, Ha majd beindul a termelés, mindenképp szólj, érdekel engem is.
Attiska2006-10-03 17:23:53 // 20169
Van ablak a leömlőnél a JTS-en is. Én azt hittem, hogy ott volt valami kis ajtó, ami az idők folyamán elveszett. De akkor ezek szerint nem.
Brad 1562006-10-03 17:22:27 // 20168
Hali Frissitettem a képeimet de ha a főképre kattintok akkor nagyban a régi jelenik még meg, ez miért van??? Meddig lesz így?
csocsi2006-10-03 17:20:34 // 20167
Ja, csak még nem tudtuk rábírni, hogy csináljon még. Már többen is vagyunk akinek kellene
csocsi2006-10-03 17:19:31 // 20166
Szerintem vékonyabb, mint ami nekem volt fent. Az enyémnek cserélve volt a kipuff rendszere
Karakot2006-10-03 17:07:22 // 20165
Lenne nekem is egy kérdésem Tőled. Az oldaladon van egy kép: "gumicsere-ilyen volt ilyen lett" aláírással. Jól látom, hogy az esővető gumit cserélted le a hátsó ajtón? Érdekelne, hogy hol vettél ilyet és mennyibe fájt. Nálam is cserések már, de a márkaszervízben, illetve az Elaforgnál is 7000-8000 körülire mondták darabját. Ezt kicsit sokallom. :(
Karakot2006-10-03 17:02:15 // 20164
Még egy előnye van az üvegszálas kartervédőnek: ha mégis nagyon odacsapod valahova és megsérül/törik, akkor sokkal könnyebben lehet javítani, mint a vékony gyárit (nekem egy műanyagos egyszer megtaknyolta a gyárin a rebedéseket, de nem sokáig tartott)
Tomy1562006-10-03 17:01:13 // 20163
Nagyon köszi az infót! Aszem a közeljövőben beruházok 1-re:)))!
Karakot2006-10-03 16:54:32 // 20162
Igen, az enyémen is Piri-made van fent, illetve lent :))), szóval abszolút meg vagyok vele elégedve. Egy 156sw gyárijáról vették a mintát, azzal milliméter pontosan megegyezik. Semmi gond nem volt az illesztéssel, nálam kellett egy kis ablakot vágni a közepébe, mert a V6-nál a gyárin is van a leömlő miatt, az sw-jén meg persze nem volt. Ezt leszámítva abszolut kompatibilis. Két rétegből csinálta, baromi erős, sokkal strapabíróbb, mint a gyári. A gyári kézbevéve nyiklik-nyeklik, hajlik mint a nádszál, ez meg olyan, mint egy páncél, mégsem nehéz. A kérérsemre még feketére is lefújta, így végképp profi lett a kinézet is. Ha az oldalamat megnézed, van egy képem a kocsiról a föld szintjéről fotózva hátulról, ott egy kicsit látszik. Láthatsz egy nagyobb ablakot bal oldalon, azt pedig a váltó hűtése miatt vágtuk ki Pirivel, de ez nem feltétlenül szükséges, ha nem kére, akkor nincs rés. Bár Piri javasolta, mert szerinte számít a váltónak az a légmozgás.
Ferke2006-10-03 16:37:57 // 20161
Nem mondod?!?! Piri csinál ilyen kartervédőt? 12k-ért?? Ez jóóóó! Már majdnem rááldoztam a gyárira, asszem bő 30 fölött van. Nincs erről egy fotód?hogy hogyan néz ki??
Karakot2006-10-03 16:36:05 // 20160
A holt még nem válaszoltam meg, szóval Kulcson van a műhelye, Dunaújvárostól kicsit északra.
Karakot2006-10-03 16:34:47 // 20159
Piri cartárs gyártja, 12000 pénz. A gyári műanyag 40 körül mozog, az alu utángyártott 35 ezer. Nekem bevált a Piri féle üvegszálas, bátran merem ajánlani.
Trombozis2006-10-03 16:16:30 // 20158
58-asra emlékszem. Vagy már nem tudom. Áh.
Attiska2006-10-03 16:04:07 // 20157
Kartervédő nekem is kellene majd. Az enyém már annyira szar, hogy több helyen levált a belső fém a műanyagról. Csakhát most ez a hülye vezmód miatt csúszik, először akkor már a vezérlést akarom fullra rendbetenni, az fontosabb.
Tomy1562006-10-03 15:37:13 // 20156
Sziasztok! Nekem már a második "gyári" burkolat van fent (ezt kb. 1 éve vettem) és a napokban nézte, ez is el van törve. Még nem szakadt le, de hamarosan cserélni szeretném. Szóval hol és mennyiért lehet azt az üvegszálas "cuccot" beszerezni? Láttam vhol fémet is, de szerintem az túl nehéz.
Pietro2006-10-03 15:07:50 // 20155
Köszi a tippet. Az a lemez nekem is el van repedve, remélem tényleg csak az rezonál.
Atásh2006-10-03 14:45:16 // 20154
Egy tipp:
Nekem nemrég a képen megjelölt hővédő lemez csinált ilyet, hogy csak egy adott fordulatszámnál rezonált, csörgött, egyébként csendben volt. Az egyik rögzítési pontnál el volt törve. Szerencsére kaptam bontottat párszázért, azóta nincs csörgés.

Ferke2006-10-03 13:52:51 // 20153
Basszus, így fejbóől nem tudom, délután tudom csak lemérni, ha hazaérek.
Nasty2006-10-03 13:45:48 // 20152
Nagyon sürgősen tudnom kellene, mekkora az olajleeresztő csavar átmérője a menetnél. Esetleg valaki, fejből???????
Nasty2006-10-03 13:39:33 // 20151
Na mind1.
Nasty2006-10-03 13:39:00 // 20150
javascript: popup('pic.php?/temp2/1159875500-h9dixq1290dgq1ma7v1v.png', 300, 300) javascript: popup('pic.php?/temp2/1159875500-h9dixq1290dgq1ma7v1v.png', 300, 300)
Nasty2006-10-03 13:36:59 // 20149
Eperben nem látszik.
Nasty2006-10-03 13:26:00 // 20148
Sajna nekem is megszaggatta a szerelő. Marhára idegesítő mikor az embernek a szerelő cseszi az autóját. Lehet újra kéne vágatnom.
Ferke2006-10-03 13:10:01 // 20147
d emost látom, a tied nem a facelift, lehet, hogy azon még a régi, erőből ráhúzós csavar van. Ha ráér később, megnézem az ePER-ben Neked. Egyébként Nekem le kellett hidegvágózni a csavart, mert valami elmebeteg barom azt hitte, hogy erőből kell ráhúzni. 4. nekifutásra sikerült olajat cserélnem emiatt.
Ferke2006-10-03 13:08:01 // 20146
Így van, egy réz alátét, ami belül gumírozott, az tömít. De nem kell minden olajcserénél cserélni, az a trükk, hogy ez a leeresztő csavar nem úgy tömít, mint a facelift előttin, bikából meghúzva, hanem kicsit-érzéssel kell meghúzni, mert a gumírozás tömít. Így nem rongyolod el a tömítést, és simán jó sok sok olajcseréig még.
csocsi2006-10-03 12:38:48 // 20145
Ez fogós kérdés, de szerintem a te gyári csöved vékonyabb, mint ez. Így toldással tudnád összehozni csak
csocsi2006-10-03 12:36:54 // 20144
Hát arra a bizonyos motor alatti zárólemezre :))
Trombozis2006-10-03 11:58:48 // 20143
Nekem anyám is durrogna. :-D Majd kitalálok valamit. Amúgy is túl hamar itt lett. Azt hittem a 7vége felé számíthatok rá, mert akokr a csajos dolgozik. Óh mindegy, mert akkor is nappal otthon van. Áááá beszo.tam. :-D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak