Hardy2010-06-22 16:23:02 // 110242
3.2 V6 megfelel: kalizsoli
127_sud2010-06-22 15:04:05 // 110241
Ok nincs mit.
oldTasi2010-06-22 13:57:51 // 110240
Kösz szépen már meg is csináltam és sikerült még egyszer köszi :-)
Piritu - 1.000.0002010-06-22 13:53:53 // 110239
127_sud2010-06-22 13:37:55 // 110238
Az info gomb mellett kell nyomva tartani egyszerre a + és - gombot legalább 8 másodpercig. Persze ráadott gyújtással :)
Dévid2010-06-22 13:16:40 // 110237
Összeillenénk. :D Bár fehér felnikkel jobban tetszett. :)
Megy még le az ára jobban is. :D
Kár hogy diesel SW-ben kezdek gondolkodni... :S
Megy még le az ára jobban is. :D
Kár hogy diesel SW-ben kezdek gondolkodni... :S
Liquid2010-06-22 13:14:50 // 110236
az pont jólesz :))
Dévid2010-06-22 13:13:30 // 110235
2 eladó 2.5 V6-ot találtam használtautón, abból az egyik angol, szal nincs magyar papírja, jobbkormányos, plusz szörnyen túl van árazva, a másiknak meg hihetetlen számomra a futásteljesítménye. Akkor inkább gyűjtök még picit, és megveszem azt a pirosat, aminek a legrosszabb híre van a környékemen, hisz többet láttam tréleren meg szervizben, mint a közlekedésben. :)
Liquid2010-06-22 13:09:51 // 110234
az tény, valszeg nagyobb meló mint a 2.5ről upgrade-elni,
szerintem maradj a jelenleginél, ne kísértsd a sorsot :)))
szerintem maradj a jelenleginél, ne kísértsd a sorsot :)))
Dévid2010-06-22 13:04:02 // 110233
Nem adom el a több mint 2.5 millió forintos autómat 800.000-ért, mivel ca. annyit ér. :D
Dévid2010-06-22 13:02:54 // 110232
A V6 motortere máshogy van elrendezve, más a hűtővíz tartálya, stb...
Mike.2010-06-22 13:02:27 // 110231
Minden megoldható csak lóvé kell hozzá. :-)
Jobban jársz ha veszel készen egy V6 os motorral szerelt autót mint ha te alakítanád át a mostanit.
Jobban jársz ha veszel készen egy V6 os motorral szerelt autót mint ha te alakítanád át a mostanit.
Liquid2010-06-22 12:59:34 // 110230
Belga megcsinálta, igaz neki 2.5V6 volt a kiindulási alap
Trombozis2010-06-22 12:52:56 // 110229
:-)
Nekem sincs 90 fokos hőfokom. :-) Nem is értem minek az. :-) Mondjuk kezdek izgulni, mert csütörtök óta a szerelőnél áll a kocsi. Azt mondta, hogy este kiszedi a lengéscsillapítókat. Mondjuk nem modnta melyik este. :-) Már mennék vele.
Nekem sincs 90 fokos hőfokom. :-) Nem is értem minek az. :-) Mondjuk kezdek izgulni, mert csütörtök óta a szerelőnél áll a kocsi. Azt mondta, hogy este kiszedi a lengéscsillapítókat. Mondjuk nem modnta melyik este. :-) Már mennék vele.
Dévid2010-06-22 12:43:39 // 110228
Bár a múlthéten kolléga egy Kókusszal rámdudált, aztán másnap mesélte, hogy bazz qrvára megy Dévid Alfája... 1.4 75 lóhoz képest persze... pedig nekem pohártartóm sincs, meg a hőfok sem 90°C -hoz közeli...
Trombozis2010-06-22 12:40:43 // 110227
Ülj le egyes! :-)
Dévid2010-06-22 12:38:22 // 110226
Szervusztok, át lehet alakítani egy TS 156-ot valahogy legálisan 3.0-3.2 V6-ra? És ez mivel jár? Múltkor egy Dodge letolt az útról, és zavart. Igaz 6litre vényolc volt, de akkoris. 170-180nál úgymentel mellettem, mint mikor lovaskocsit előzök én. Persze szerintem megvárom míg ez a blok is kifexik, de ugye az 2.0TSnél mindigvárható sajna.
ALFI1562010-06-22 12:36:52 // 110225
Már látom.Te az info gombra gondolsz.
ALFI1562010-06-22 12:36:06 // 110224
Milyen gombot?
oldTasi2010-06-22 12:06:12 // 110223
sziasztok szervizintervalum jelzést szeretnék lenullázni ha jól tudom az infó gombott kell nyomva tartani de valamiért nem sikerül . az auto 2003 156 jtd 16v uj müszerfalas segitségeteket elöre is köszönöm
András bácsi2010-06-22 11:18:36 // 110222
Hosszabb szakaszon simán elképzelhető.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-06-22 08:26:54 // 110221
az 59-ben pl van kieg fűtés ami 3 perc után meleget fúj...érdekes az összes taxi nálunk dejzel nekik hogy éri meg? csak városban járnak...
turbó halál nagyon ritka, a magasabb vételárat ellensúlyozza a majd a magasabb eladási ár...
turbó halál nagyon ritka, a magasabb vételárat ellensúlyozza a majd a magasabb eladási ár...
Liquid2010-06-22 08:15:19 // 110220
az nagyon korrekt, a Pandánk inkább 8-9-et eszik, de lehet hogy nehéz a lábunk, legalábbis nekem :)
mondjuk nálunk ált. csak max 5km-t megy egy melegedéssel
mondjuk nálunk ált. csak max 5km-t megy egy melegedéssel
Piritu - 1.000.0002010-06-21 23:20:22 // 110219
GEORGE2010-06-21 23:13:43 // 110218
Horvátba menet vagy írhattam volna Olaszt vagy Német utazást is, tempomattal 150-160 közt a 2,4 mjet 20V-m 6,3-6,5 közt fogyaszt. ( több tanú is van rá, ha valaki megkérdőjelezné )
ha itthon szaladgálok vele akkor nálam is kell neki a 7-7,7 liter közti adag.
ha itthon szaladgálok vele akkor nálam is kell neki a 7-7,7 liter közti adag.
Piritu - 1.000.0002010-06-21 23:09:36 // 110217
A Deggendorf-München szakaszon szoktam elereszteni egy kis átlagjavítás céljából. Néha alig van forgalom :-)
GTPeti2010-06-21 23:03:16 // 110216
A 185-öt az 5seb váltóval én nem forszírozom. Majd ha kettőnégy (v. háromnullám?) lesz 1szer...
Piritu - 1.000.0002010-06-21 22:56:15 // 110215
7 feletti fogyihoz 160 feletti tempó kell, elmegy 8-ig is az Autobahn-on :-)
Miért nem lehet 185 feletti értéket beállítani a tempomaton??? Akkor talán még több lenne :-))
Miért nem lehet 185 feletti értéket beállítani a tempomaton??? Akkor talán még több lenne :-))
Piritu - 1.000.0002010-06-21 22:53:37 // 110214
Ha csak lehet használom, városon kívül szerintem 80%-ban azzal megyek. Furcsa is a Pókkal menni, mert nyomni kell a gázt :-)
GTPeti2010-06-21 22:51:45 // 110213
Az enyém pár decivel többet eszik. Mondjuk 7 fölé sohasem ment.
András bácsi2010-06-21 22:51:05 // 110212
Ezeknél az eGR-eknél a catlakozó járatrendszert is elkúrták szerintem: olyan mintha az lenne a cél, hogy a viszajövő cucc csináljon egy örvénylő mozgást. Na ez a jáart tök simán bedugul, nem úgy mint a régieknél.
András bácsi2010-06-21 22:48:58 // 110211
Na majd a tempomatos dolgot is kipróbáltatom vele.
András bácsi2010-06-21 22:48:03 // 110210
Az 1.9-re voltam kíváncsi hosszú távon.
Piritu - 1.000.0002010-06-21 22:48:02 // 110209
"A 2.4 20V tartós autópályás használatnál 7.0-7.2 között mozog. Az asszonyság állítása szerint 130-150 között megy vele." - nem rossz, az 1,9-em 130-140 között tempomattal 6,3-6,4.
Piritu - 1.000.0002010-06-21 22:46:41 // 110208
Asszony az OFF-al csak helyben közlekedik, távolságira az Alfikból válogatunk :-))
Piritu - 1.000.0002010-06-21 22:45:06 // 110207
András bácsi2010-06-21 22:42:29 // 110206
Vegyesben, vagy pályán?
Eddig nem mértem, de mostanában kíváncsiságból figyelem, mivel nekem kell vinnem tankolni. A 2.4 20V tartós autópályás használatnál 7.0-7.2 között mozog. Az asszonyság állítása szerint 130-150 között megy vele.
Eddig nem mértem, de mostanában kíváncsiságból figyelem, mivel nekem kell vinnem tankolni. A 2.4 20V tartós autópályás használatnál 7.0-7.2 között mozog. Az asszonyság állítása szerint 130-150 között megy vele.
András bácsi2010-06-21 22:39:42 // 110205
Gondolom a pösze, tájszólásos fazon meg hazavitte a kiszerelt egr-t, kicsit berhelt rajta és eladta a török haverjának. :)
GTPeti2010-06-21 22:37:11 // 110204
az nem sok. persze benzineshez képest. :P
Piritu - 1.000.0002010-06-21 22:33:12 // 110203
télen 7-7,5-8, nyáron 7
(1,25literes zetec motor csippelve 82LE-re)
(1,25literes zetec motor csippelve 82LE-re)
GTPeti2010-06-21 22:29:03 // 110202
És mennyi a kiszámolt fogyasztás?
Piritu - 1.000.0002010-06-21 22:18:53 // 110201
kb 7-et minden reggel-este, délben meg 2-2-t.
GTPeti2010-06-21 22:16:04 // 110200
hány km-et megy vele?
Piritu - 1.000.0002010-06-21 22:11:34 // 110199
Asszony OFF benzinese 7-7,5-et fogyaszt melóba járásba, az Alfi 7-et és nála meleg van :-)
GTPeti2010-06-21 22:07:43 // 110198
A benzines tényleg hamar bemelegszik.
És dúsít mint állat az út első részében. Ne akard, hogy kiszámoljam, mennyire jön ki a Fiat-om fogyasztása a rövid városi utak miatt... Esse jó, asse.
És dúsít mint állat az út első részében. Ne akard, hogy kiszámoljam, mennyire jön ki a Fiat-om fogyasztása a rövid városi utak miatt... Esse jó, asse.
Piritu - 1.000.0002010-06-21 22:06:31 // 110197
Piritu - 1.000.0002010-06-21 22:05:27 // 110196
Majd kell :-(
Én is azt hittem, hogy nem kell aztán :-(
Én is azt hittem, hogy nem kell aztán :-(
Piritu - 1.000.0002010-06-21 22:04:19 // 110195
Az igazi előnyét városon kívül adja az olajkályha, nyomatékhegyek és izomból gyorsítás, stb.
Városban cserébe nem melegszik fel (télen), nincs fűtés, szóval a franc tudja.
Egy költségelemzésnél nem biztos, hogy az olcsóbb nyál lenne a fő érv (pl. a mai 400e Ft-os túró és egyéb javításaim szépen ellensúlyozzák az olcsóbb gázolajat, de a magasabb vételár is játszik)
Egy EGR ellenőrzés, tisztítás biztosan nem ártana :-)
Városban cserébe nem melegszik fel (télen), nincs fűtés, szóval a franc tudja.
Egy költségelemzésnél nem biztos, hogy az olcsóbb nyál lenne a fő érv (pl. a mai 400e Ft-os túró és egyéb javításaim szépen ellensúlyozzák az olcsóbb gázolajat, de a magasabb vételár is játszik)
Egy EGR ellenőrzés, tisztítás biztosan nem ártana :-)
Attie2010-06-21 21:57:48 // 110194
Ja, most nézem EGR-ről volt szó.
Azzal meg még nem kellett foglalkozni :)
Azzal meg még nem kellett foglalkozni :)
Attie2010-06-21 21:56:36 // 110193
Hm....minek a városba kormos?
Én is szinte csak Bp-en használom. Nem értem a kérdésed. Itt nekem 12 helyett 8 liter fogyaszt. Azt mondod nem éri meg? :)
Ja amúgy nekem kb 40e km van a vezműszíj csere óta. És ahogy mondom szinte csak Bp. Kéne cserélni? :)
Én is szinte csak Bp-en használom. Nem értem a kérdésed. Itt nekem 12 helyett 8 liter fogyaszt. Azt mondod nem éri meg? :)
Ja amúgy nekem kb 40e km van a vezműszíj csere óta. És ahogy mondom szinte csak Bp. Kéne cserélni? :)