Fórum >> Típusok >> 156

Vili2010-03-11 09:44:16 // 107242
Valami tartalékos állományba lehetett a verdát,mert egy olasz pálya rendőr 70-120 ezer közt megy évente.Ráadásul ha kemény verdát akarnak akkor nem gyártatnak külön maguknak,hanem vesznek egy nagyobb erősebb motorost.Lehet,hogy a tied más mint a többi,de hogy nem azért mert rendőr kocsi volt az biztos.A 180 ló meg enyhén szólva is hihetetlen.
alfa1562010-03-11 08:23:46 // 107241
Abban más , hogy erősitett a motorja más olajpunpa van rajt állitólag az olajfuratok is másak. Más vez módosító van rajta meg még sok más apróság . Igaz eszik is rendesen de megy is nem is kevéssel mind sok nála nagyobb köbcentis járgányok.Ja és majdnem 40 lóval több.És ez mind gyári ez így készült mivel autópálya rendőr kocsi volt. Természetesen a szervizkönyvében minden levan irva igazoltan más.2 évesen rádőlt a fa és akkor lett behozva az országba.Az első szervizinél nem is kommonikált egyik beállításnál sem /1.8-2.0 /a compjuterrel akkor lett felkeresve a pesti alfa szerviz ők hivták le az erősitett modozatot és mondták a beállitási paramétereket. Ez a légtömegmérő lambdaszonda cserénél volt érdekes.Röviden ennyi.
dg10172010-03-11 08:11:22 // 107239
és azt lehet tudni miben más a te motorod ?? nekem is 1,8as de azért eszi
15 ezer nél cserélem én és selenia AR t de ezalatt az idö alatt megesz az egy litert
de azt mondják hogy az teljesen megfelelö
alfa1562010-03-11 07:36:50 // 107238
Sziasztok az olajfogyasztáshoz szeretnék szólni.Nekem 1.8 TS-em van. rendre 15 ezrenként cserélem kizárólag selenia. Most van benne 112000 soha egy cseppet sem kellett utánna tőltenem , pedig nyomom neki ha lehet , fizetek is néha rendesen.Mindíg a maximumig töltöm cserénél sőt egy kicsit feljebb is.Hétvégeken szoktam megnézni megvan e a motor az elejében akkor nézem rendre az olajat is feleslegesen de biztos ami biztos.A multkor mikor a Lieglerben voltam gumiharangokat cseréltetnem akkor kérdeztem a szerelőket a TS olajfogyasztásáról vegyes képet mondtak egyik eszi a másik nem ,mindha az olasz iparosok müszakonként máshogy dolgoztak volna.Megnyugtattak , hogy az enyém biztos nem eszi mert az enyém ráadásul egy kicsit más is mind a többi.Amugy az előző kocsim is 1.8-as volt a 155-ös az sem ette soha pedig abban rendre volt kilóméter.
Piritu - 1.000.0002010-03-10 22:57:11 // 107237
A sörivási szándék az ugye adott volt, én rendeltem, rámnéztek és ezt hozták. Vajon honnan tudták hogy ilyen kell? :-))
GTPeti2010-03-10 22:51:14 // 107236
Mit nem adnék érte, ha újra olyan közel dolgozhatnék...

(Nekem most 850 km, egy Münchenenkeresztülmenéssel súlyosbítva, volt ez 1100km is, azt nem szerettem.)
Liquid2010-03-10 22:41:28 // 107235
Hehe:) csak aztán azt ne próbáld beadni, hogy nem is akartál sört inni, csak hát Alfa volt ráírva :D
Piritu - 1.000.0002010-03-10 22:38:45 // 107234
azért van ott az ujjam ahol van :-))
Piritu - 1.000.0002010-03-10 22:37:40 // 107233
ha már pia, tessék megfejteni a söröskorsó feliratát! :-)
_ÁRPÁD_2010-03-10 22:36:04 // 107232
Az új alatt ES :)

További szép estét mindenkinek!
...elteszem magam holnapra, mert meló és utánna hazagurulok.... nem sok csak 638km :)
Piritu - 1.000.0002010-03-10 22:19:55 // 107230
A neve miatt vetem :-)
Mike.2010-03-10 22:16:38 // 107229
Nekem a Chilei borokkal nincsen jó tapasztalatom. Kétszer kóstóltam, nem ízlett, de lehet, hogy csak kifogtam a legrosszabbakat. :-)
Én vallom, hogy azt, hogy Magyarországon is vannak szuper borok és inkább azt iszom.
Bár ez kicsit álszent kamu dumának is tűnhet. :-))

Abban viszont igazad lehet, hogy a neve eléggé egyedi! :-))
Piritu - 1.000.0002010-03-10 22:11:53 // 107228
viszont egy fincsi bornak a címkéje :-))
Mike.2010-03-10 22:09:41 // 107227
Hát igen, ez nem egy szokásos kép. se autó, se táj, se városrészlet. :-))
Piritu - 1.000.0002010-03-10 22:06:03 // 107226
huh, elnézést :-)
..akkor egy nem szokásos jó estét kép:
_ÁRPÁD_2010-03-10 22:05:47 // 107225
Ez tényleg jó kérdés volt feléjük :D
Piritu - 1.000.0002010-03-10 22:03:02 // 107224
A múltkor megkérdeztem a szaxervizben, hogy miért van az olajkályhában szintjelző, amikor nem eszi az olajat, a TS-ben meg miért nincs, amikor eszi.
Nagyon értelmesen tudtak nézni :-))
Mike.2010-03-10 22:02:53 // 107223
Se kép , se köszönés? Öregszel!? :-)))
Piritu - 1.000.0002010-03-10 22:00:46 // 107222
én se töltöttem még rá sose, pedig 20 ezres csereperiódussal járok :-)
Mike.2010-03-10 21:39:58 // 107221
Az oroszlános szívó dizel partnerbe nekem is jelzi az olajszintet és abba nekem sem kellett még pótolnom.
Mint tudjuk, a TSnek az egyik gyenge pontja a kevés olaj.
Adrián2010-03-10 21:29:30 // 107220
csak max felülre a szelepekhez a meg a hidrotőkékhez nem jut annyi olaj ;) és ezt tudjuk hosszútávon mivel jár!
GTPeti2010-03-10 21:25:44 // 107219
Engem is ezzel riogattak, de szerintem meg nem. Mint ahogy attól sem lesz kisebb az olajnyomás, ha MIN-en van a szint és nem MAX-on.
Adrián2010-03-10 21:23:56 // 107218
a TS be én is belelöktem ennyit minden csereperiódus alatt amit normálisnak is találtam és tudtam hogy miért van ;)de a 20V-be még sosem kellett 1 csepet sem amit sosem gondoltam volna! A sokadik olajcsre után sem! Mondjuk minden indításkor jelzi az olajszintet ami nem rossz megoldás de ezek szerint a jtd-knél szükségtelen!Ezt sok más dízel márka nem mondhatja el magáról!
_ÁRPÁD_2010-03-10 21:23:42 // 107217
Abban bízom én is hogy nem nyomja ki.... majd 120-al hazagurulok M.o.-ra, legalább megjárom kevesebb mint fél tankból :DDDD
szasza(SW)2010-03-10 21:19:56 // 107216
Nem állítom,hogy így van csak olvasta,de a szimeringeket nyomja ki ott az volt.Ettől még lehet hülyeség:)

Pár liter gazoilt ittam már én is:))
Mike.2010-03-10 21:13:24 // 107215
Minden "baj" úgy kezdődik, hogy addig nem volt gond! :-)
4 évesen az én TS-em sem evett még ennyit sem.
GTPeti2010-03-10 21:12:32 // 107214
Szerintem nem nyomja ki, mert az olajteknő nincs nyomás alatt a tartalmával együtt. Csak a pumpa után van nyomás alatt a kör. Vagyis ilyen szempontból nincs különbség.
(Lehet, hogy tévedek.)

Az Uno-nál már én is töltöttem túl. Ijesztegettek, hát leszívtam egy kicsit belőle. A nívópálca lukán bedugtam egy gumicsövet, és az utca szintje fölött "belszívtam". Innentől már jön magától, amíg ki nem húzod a csövet. (Vszínüleg nem a legegészségesebb olajgőzt beszívni, de még élek. :)
_ÁRPÁD_2010-03-10 21:11:33 // 107213
pl ez
és nem kevés km van benne...
szasza(SW)2010-03-10 21:08:20 // 107212
Én tudok olyan jtd-t akinek egyáltalán nincs után töltve egy csereperiódus alatt se.1500már az enyémbe is van és egy csepp se hiányzik:)
Mike.2010-03-10 20:55:26 // 107211
Szerintem azzal sokan kiegyeznének ha az 1500 km alatt csak 1 litert enne a gép. :-)
szasza(SW)2010-03-10 20:48:09 // 107210
Akkor mégis után kell tölteni:)Az egyértelmű,hogy maxon kell tartani, már csak a vezmód miatt is.
Mike.2010-03-10 20:46:12 // 107208
Azért gyorsulgatok vele és szoktam tolni is neki. :-) Az Alfás gyorsulásokon mindig indulok. Az alfás szlalom, ügyességieken mindig indulok. Így forog az enyém bőven a maximumon.
Egy csereperiódus alatt 1, max 1,5 litert kell utánatöltenem. De mint írtam, mindig a maximumon van.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-03-10 20:43:53 // 107206
jah ha túl van töltve 1-2L olajjal ...
Mike.2010-03-10 20:42:45 // 107205
A max vonalig. Van amikor ez egy kicsit több is.
szasza(SW)2010-03-10 20:33:03 // 107204
Forgasd be 7000be sűrűbben és megeszi:)Városba nekem se ette,de ha rugdostam akkor azért kellett tölteni utána.
_ÁRPÁD_2010-03-10 20:23:25 // 107203
Az enyém se csipegeti :P
És mennyit szoktál beletölteni +ba? kb~
TigerNo12010-03-10 20:21:42 // 107202
Üdv Cartársak!!!

Sosbe kellene egy infó. Mekkora hoszbordás szíj kell a 2,4JTDbe? mert ahány helyen néztem annyi méretet irtak. :S /klíma, generátor, szervó/ Elöre is köszi
Mike.2010-03-10 20:18:02 // 107201
Tudom, hogy jtd, de ez nem változtat semmit, szerintem nem lesz semmi baja.
Az enyém nem eszi, nem azért van csurig töltve, hanem mert hozzáértők szerint jobb így.
szasza(SW)2010-03-10 20:09:18 // 107200
Ja én a fele vagyok.Ennyitől talán nem lesz gond:)
szasza(SW)2010-03-10 20:08:07 // 107199
Ez jtd!A ts az megzabálja ,annak nem számít:))
Mike.2010-03-10 19:50:12 // 107198
Ne parázz, nem lesz vele baj. Én mindig a maximumig töltöm az olajat. Néha éppen a vonal fölött is van. TS szerelő szakik szerint ez még mindig a kisebbik rossz. Ha a fele alatt van az szerintük rosszabb.
_ÁRPÁD_2010-03-10 19:27:28 // 107197
Csak ezt egy 120kgos embernek mondod :D
Ez is ültetve van, a motorvédőt igen körülményes levenni (hogy elérjem a leeresztőt). A másik meg németbe vagyok és ha valaki észrevenné hogy az utcán eresztem az olajat rámhívják azonnal a rendőrséget :(((
Így marad az a verzió, hogy nem pörgetett motorral holnap hazagurulok (Magyarba) és ott majd orvosoljuk a problémát.
szasza(SW)2010-03-10 19:09:54 // 107196
Emelővel megemeled,alá lehet nyúlni.Én a 146-on mindig az utcán cseréltem,az ültetve volt és aláfértem.
_ÁRPÁD_2010-03-10 18:42:05 // 107195
Mint írtam, semmi megfelelő hely nincs hozzá hogy alámásszak :(
szasza(SW)2010-03-10 18:21:41 // 107194
Én azt olvastam,nem szabad túltölteni,mert ki nyomja:(
sty2010-03-10 18:14:55 // 107193
Elvileg a tömitések nem dijazzák a több olajat,az olajlereresztöt kell kicsavarnid csak ugy tudsz leengedni
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak