Alfás Stifi2010-03-10 16:41:26 // 107192
Sziasztok! Alfa Romeo 156 1.9 JTD M-jet 150LE 70AH aksim ma meg adta magát gyári Alfa Romeo aksit vennék bele csak eddig nem találtam sehol ha valaki tud irjon nekem ide: alfasstifi@gmail.com ( Az oldalamon az a kocsi van amibe az aksi kell!)
_ÁRPÁD_2010-03-09 18:58:28 // 107191
Akkor megnyugodtam :-) Mert nem lenne jó ha kinyomná valahova, megbüntetnének a környezetvédők :D
Erhard 242 (Pure Energy)2010-03-09 18:48:47 // 107190
az sem :P
_ÁRPÁD_2010-03-09 18:47:30 // 107189
De nem a TS lett túltöltve, hanem a JTD :-( Annak se baj?
Erhard 242 (Pure Energy)2010-03-09 08:29:03 // 107188
minden nem lehet rossz :P
András bácsi2010-03-09 07:52:50 // 107187
De legalább az összkerékhajtása jó. :)
András bácsi2010-03-09 07:52:15 // 107186
Na de a merci sem? 200e km-nél osztóműcsere pl? :)
Erhard 242 (Pure Energy)2010-03-09 07:20:20 // 107185
teljesen jó úgy TS-em lenne mindig túltölteném....
_ÁRPÁD_2010-03-09 01:01:52 // 107184
Sziasztok CarTársak! Mivel szedjek ki olajat a motorból, mert kicsit túl lett töltve... (4.25 helyett kb 4.7 liter csurgott bele) Megjegyzem se akna, se emelő... :( varázslat kellene... Vagy nem lesz baja a lelkének ha a nívó fölött van?
roberto332010-03-08 22:56:28 // 107183
Sziasztok,
E85 használattal összefüggésben kérdezném, hogy van-e cserélhető benzinszűrő a 2.0 TS ben.
Ha jól emlékszem KFBMAN Cartárs ígért további tapasztalatokat E85-el kapcsolatban beépító szakitól.
Üdv.Roberto33
E85 használattal összefüggésben kérdezném, hogy van-e cserélhető benzinszűrő a 2.0 TS ben.
Ha jól emlékszem KFBMAN Cartárs ígért további tapasztalatokat E85-el kapcsolatban beépító szakitól.
Üdv.Roberto33
GTPeti2010-03-08 21:06:15 // 107182
Ha ezt Gombóc barátunk olvasná, neki is lenne hozzáfűznivalója. :)
Mike.2010-03-08 21:02:08 // 107181
Nem most lett cserélve, (már vagy 2 éve) de szerintem jobb lett. A gyorsulásikon legalábbis az eredmények jobbak lettek.
Érdemesebb a vez. módosító, vez. szíj cserekor kicserélni ezt is. Ilyenkor nincs plusz szerelési költség.
Érdemesebb a vez. módosító, vez. szíj cserekor kicserélni ezt is. Ilyenkor nincs plusz szerelési költség.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-03-08 20:51:19 // 107180
2.5 ratyi az egy jó konstrukció :PPP
Trombozis2010-03-08 20:51:14 // 107179
És? Bevált? Megérte? Mennyibe cserélték? :-) Nekem van, de olajban pihen. :-)
GEORGE2010-03-08 20:45:36 // 107178
Mégis csak egy audi....ez sincs "aranyból"...
Mike.2010-03-08 20:35:02 // 107177
Igen, kínlódtam a beszerzéssel egy darabig, de végül sikerült megoldani egy ilyen cserét.
András bácsi2010-03-08 19:40:59 // 107176
Jut eszembe: audi 2.5TDI motor, ami egyesek szerint jó. Egyik haveromnak állandóan piszkálni kell, hogy működjön. Most éppen a veztg-t ette meg. :)
András bácsi2010-03-08 19:38:34 // 107175
A biztosíték, meg a relé alapfelszerelés. :)
Trombozis2010-03-08 18:44:30 // 107174
Mike.!
Néked van benne ilyen csere? Arra emlékszem, hogy kerested a tengelyt. Lemaradtam? :-)
Néked van benne ilyen csere? Arra emlékszem, hogy kerested a tengelyt. Lemaradtam? :-)
Dévid2010-03-08 17:50:42 // 107173
Én Pannóniaringre tervezem vinni. :)
zékapitány2010-03-08 17:04:05 // 107171
szasztok cartársak.nem találom az adok veszekben a gyertyás srácot.valaki tud valamit?
Piritu - 1.000.0002010-03-08 16:35:25 // 107170
én is most cseréltem először vízpumpát az olajkályhámban a TS-eknél soha:-)
Piritu - 1.000.0002010-03-08 16:34:18 // 107169
...sőt, aki megvette még örült is hogy autópályázó autót kap, mert ott kisebb az igénybevétel...eddik nem úgy volt itt hogy 2 autópálya km = 1 egyéb km ?
Peti nem a fosvánnel kevered ahol emiatt - kenéshiány - beálltak a kisebb motorok???
Peti nem a fosvánnel kevered ahol emiatt - kenéshiány - beálltak a kisebb motorok???
GTPeti2010-03-08 00:21:22 // 107168
Nem is azt mondtam, hogy csak szárazkarteres kenéssel szabad versenypályára menni, hanem azt, hogy versenypályán előny, ha nem "határon dolgozó" kenési rendszerrel rendelkezik az autó. És még egyszer hozzátenném: jómagam NEM vizsgáltam meg tönkrement TS blokkokat, de amit egy (sőt... több) cartárs írt, az sajnos elég meggyőzően hangzott. Én csak örülök neki, ha mégsem olyan vészes a helyzet.
Poló2010-03-08 00:17:25 // 107167
Amúgy olyan könnyen nem tud benne "elbillenni" az olaj egy irányba, mivel vannak az olajteknőben terelő lapátocskák, amik nem engedik.
A száraz karteres megoldásról meg annyit, hogy csak igazi vérbeli sportautók kapják, mi pl. csak az R8-nak és a Lamborghininek csinálunk olyat. Még a Porsche-nak is csak hagyományosat csinálunk. S4, S6, RS6, S8, ezek is mind a hagyományos teknőket kapják.
A száraz karteres megoldásról meg annyit, hogy csak igazi vérbeli sportautók kapják, mi pl. csak az R8-nak és a Lamborghininek csinálunk olyat. Még a Porsche-nak is csak hagyományosat csinálunk. S4, S6, RS6, S8, ezek is mind a hagyományos teknőket kapják.
GTPeti2010-03-08 00:07:19 // 107166
"hogy városban sokkal több G erő nehezedik"
Nem az erő nagysága a döntő, hanem hogy mennyi ideig hat folyamatosan egy irányba. Városban bőven van ideje két kanyar között belekortyolnia az olajba az olajpumpának.
Nem az erő nagysága a döntő, hanem hogy mennyi ideig hat folyamatosan egy irányba. Városban bőven van ideje két kanyar között belekortyolnia az olajba az olajpumpának.
Poló2010-03-07 23:46:35 // 107165
Arról nem is beszélve, hogy városban sokkal több G erő nehezedik egy autóra, mivel több a kanyar. Igaz nem 150-nel vesszük őket, de jóval szűkebbek is egy autópályás kanyarnál, így a G erő akár nagyobb is lehet.
Poló2010-03-07 23:44:29 // 107164
Az a sok TS 16V ha bírta a kiképzést a rábaringen az ovál kanyarban, akkor bírni fogja pályán is. Van egy tag köztünk, Bg. a neve, ha jól emlékszek, akkor 240-250 ezer km-rel adta el az autóját, főleg pályán használta, 2.0 TS. Egyszer írt olyat is, hogy ő a vízpumpát sosem cseréltette ki rajta.
De tudjuk, te mindennel túl elővigyázatos vagy. Tartalékban van nálad másik turbócső, üregvédelem az autón, nem teszel fel 16-osnál nagyobb felnit stb... :))
Arra még nem gondoltál, hogy minden elektromos kütyühöz tegyél még egy biztosítékot? :))
Én azt vallom, hogy ha megfelelően oda van figyelve az autóra, nincs hajtva hidegen, normális olajjal van feltöltve (és fel van töltve, nem minimum alatt van az olajszint), oda van figyelve a csereperiódusokra (nem kell 5.000-enként cserélni, elég csak ésszerűen), akkor nem nagyon lehet gond.
De tudjuk, te mindennel túl elővigyázatos vagy. Tartalékban van nálad másik turbócső, üregvédelem az autón, nem teszel fel 16-osnál nagyobb felnit stb... :))
Arra még nem gondoltál, hogy minden elektromos kütyühöz tegyél még egy biztosítékot? :))
Én azt vallom, hogy ha megfelelően oda van figyelve az autóra, nincs hajtva hidegen, normális olajjal van feltöltve (és fel van töltve, nem minimum alatt van az olajszint), oda van figyelve a csereperiódusokra (nem kell 5.000-enként cserélni, elég csak ésszerűen), akkor nem nagyon lehet gond.
Liquid2010-03-07 23:42:50 // 107163
azért ahhoz igencsak hosszú kanyar kell, meg mint írtam vala, nem feltétlenül a tartós leszabályzás előtti fordulatot kell autópályás átlagnak gondolni. Az "Állítólag"-ról én is hallottam, de ugyanígy állítólag minden autó minden motorjának van durva gyenge pontja.
De az tudjuk hogy te (extrém) óvatos vagy :)
szerény véleményem szerint egy 150-160-es utazó a legkisebb mértékben sem veszélyes egy TS-re, lásd Piritu.
De az tudjuk hogy te (extrém) óvatos vagy :)
szerény véleményem szerint egy 150-160-es utazó a legkisebb mértékben sem veszélyes egy TS-re, lásd Piritu.
GTPeti2010-03-07 23:34:36 // 107162
Csak nem a Hirschler-ék azok? Az Uno-mban olyan üveg van. Nincs vele gond (kopp-kopp-kopp).
GTPeti2010-03-07 23:33:42 // 107161
Mert egy hosszú kanyarban "kicsapódik" az olaj a teknő egyik oldalára, például... És emellé még folyamatos és nagyon magas termikus igénybevétel is társul. (Ugye ezért alkalmaznak szárazkarteres kenést.) A TS kenési rendszere - állítólag - alulméretezett. Na ezek miatt - így együttesen - lennék én óvatos.
Liquid2010-03-07 23:13:40 // 107160
miért is van a pályán próbára téve a kenési rendszer? állandó fordulat, folyamatos üzemi hőfok, nem hangzik rosszul, persze feltételezve, hogy 7000 alatti a fordulat
Dévid2010-03-07 22:43:26 // 107159
Ezt sejtettem. Tudod, itt gyártanak Sopronban szélvédőket, érdemes ráérdeklődnöm, hátha van 156-hoz is jóárasítva. Pár éve még 10000 forintért vettünk Golf4 szélvédőt kollégámnak. Elég sok régi kolléga dolgozik már annál a cégnél is, hasonló a 2 cég profilja, csak mi tetőablakot gyártunk, házakra. :)
GTPeti2010-03-07 22:18:39 // 107158
Hogy őszinte legyek, az 500 eurós (német) ajánlat után nem volt kedvem 24ezerből cigánykodni. :)
(A Carglas amúgy elmegy a fenébe, az egész csak a biztosítók lehúzásáról szól... és ráadásul azok is benne vannak.)
(A Carglas amúgy elmegy a fenébe, az egész csak a biztosítók lehúzásáról szól... és ráadásul azok is benne vannak.)
Trombozis2010-03-07 22:15:46 // 107157
Becuppanok néha a bőr ülésekbe. :-) Itt van a másik szobába. Ismét lápolva. :-) A kocsiba is átkentem már szerintem mindennel. :-)
Dévid2010-03-07 22:15:16 // 107156
Iserősömnek a Vectrára tavaly 20.000 -ből megvolt munkadíjjal együtt itt a környéken. Holnap utánaérdeklődöm, nekem Pest elég nagy táv ahhoz, hogy 5-10.000 forint kedvezményért felmenjek, nem is beszélve arról, hogy egy munkanap kieséssel járna.
Azért kösz a tanácsot.
Azért kösz a tanácsot.
Trombozis2010-03-07 22:13:57 // 107155
Nekem anno átment a kpm-ben. Mondjuk szóltak a szélvédő miatt. De mondtam üljön be és nézzen ki. Csendbe maradt.
Nyáron pl a rendőr belekötött. De tudom, hogy cserés nekem is. Szóval be van tervezve.
Nyáron pl a rendőr belekötött. De tudom, hogy cserés nekem is. Szóval be van tervezve.
Csifi2010-03-07 22:07:50 // 107154
Köszönöm a válaszokat majd valami okosat belefaragok!!:))))
GTPeti2010-03-07 22:07:42 // 107153
Szélvédőügyben: Autóüveg ABC, 24ezer mdíjjal és márkás üveggel.
Dévid2010-03-07 22:07:27 // 107152
Nem. Nem bányász, geológus.
Dévid2010-03-07 22:06:39 // 107151
Szélvédőm ma repedt el, futóművem nyihog. Műszakin talán átmegy, de költhetek rá én is idén. Tavaly is csak a kocsira ment el minden megtakarításom...
András bácsi2010-03-07 22:05:37 // 107150
Kőszenet? ;)
Dévid2010-03-07 22:01:10 // 107149
Lelki van, testi nincs és nem is lehet.
Nagyon jó barát, sokat beszélgetünk, de pasiként nem rúgok labdába Nála, ennyi. :)
Nagyon jó barát, sokat beszélgetünk, de pasiként nem rúgok labdába Nála, ennyi. :)
Trombozis2010-03-07 22:00:10 // 107148
Köszi. Az idén nekem is lesz rá költés a műszaki miatt. Dobok alá új futóművet. :-) Meg szélvédőt, meg még nem tudom mit.
Trombozis2010-03-07 21:58:58 // 107147
:-) Igen? :-) Annyim nekem sincs.
Trombozis2010-03-07 21:56:55 // 107146
Köszi. Így vagyok vele én is. Vártam vele, mert elment már régen az én 15" felnim. Asszony már parázott, hogy az árát beletettem a kanapé, szekrény árába, amit kinézett a kisszobába. Rosszul érezte magát, hogy kerék meg nincs a kocsin. De az az igazság, hogy nem is találtam megfelelőt. Ennek meg úgy megörültem, amikor még a srác elküldte mélben az árát. 3ezret kellett a 15"os árára rádobnom.
GTPeti2010-03-07 21:56:43 // 107145
Hehe. Kavicsgyüjtés!!! Na ilyen körmönfont meghatározását a testi-lelki barátkozásnak még nem hallottam! :))
Dévid2010-03-07 21:54:52 // 107144
Tudom.
Magyarország hegységeiben akarunk túrázni. Kőzeteket szeretne egyikük gyűjteni.
Magyarország hegységeiben akarunk túrázni. Kőzeteket szeretne egyikük gyűjteni.
GTPeti2010-03-07 21:52:54 // 107143
@ATE: Ezek elég f@sza gurigák. És rádásul nincs szívás az osztókörrel, agyátmérővel, stb.
@Dévid: A kérdést nem így értettem... :)
@Dévid: A kérdést nem így értettem... :)