Poló2007-10-16 21:09:24 // 48403
Elvitted szerelőhöz, elmondtad neki, hogy mi a baja az autónak. Ő mondott valamit, hogy mit kell cserélni. Ha nem ezt kellett volna cserélni, akkor az a szerelő hibája, mert nem tudja, hogy mivel van gond. Ha mégis az volt a baja, akkor meg rosszul rakta össze. Nem hinném, hogy a vadi új alkatrész nem lenne jó.
Epy2007-10-16 21:04:22 // 48400
nem, kezdek rájönni, hogy nem a szerelőkkel van a baj!
csocsi2007-10-16 20:59:57 // 48399
Lehet, hogy nem is szerelő volt hanem kontár :((((
Poló2007-10-16 20:59:43 // 48398
Már láttam. Asszem van második része is :)
De volt Brava-ból HGT? Nem csak Bravo-ból volt? Azt hittem, hogy Brava-ból a legnagyobb az 1,8-as.
De volt Brava-ból HGT? Nem csak Bravo-ból volt? Azt hittem, hogy Brava-ból a legnagyobb az 1,8-as.
Epy2007-10-16 20:59:00 // 48397
a jelenség az a az, hogy szerelő szétszedte, kitakarította a fő munkahengert, a kinyomó csapágyat 20 000km-e lett cserélve miután összerakta 2 óráiog jó volt, le parkoltam azttán fél óra mulva pedál be esik. azt mondta rossz a fő munka henger(pedálnál) erre vettem újjat ofi-tól . Bele rakja kis ideig járatom, le parkolok, aztán pedál megint be.! Hát nem röhej? Kezdek az alfából kissé kiábrándulni!
GEORGE2007-10-16 20:56:19 // 48396
Ezt neked Poló egyszer kérdezted milyen lenne a HGT kontra 156 :-)
GEORGE2007-10-16 20:54:21 // 48395
Uhhhh bocsi 24V .-)))))
Poló2007-10-16 20:50:36 // 48394
Neked nagyon az öthengeres mjeten jár az agyad :)))
(20V) :P
(20V) :P
Mike.2007-10-16 20:49:59 // 48393
Nekem nem de az egyik ismerősöm ilyen gondokkal küzd.
Talán az egyik munkahenger xar.
Talán az egyik munkahenger xar.
GEORGE2007-10-16 20:45:37 // 48392
Epy2007-10-16 20:43:19 // 48391
Hali ! vollt már veletek olyan, hogy beesett a kuplungotok?
nyesi2007-10-16 20:07:22 // 48390
Megyek meg is nézem.
nyesi2007-10-16 20:06:27 // 48389
Megnétem a kesztyütartonál, de a kormánynál átnéztem mindent,ott nem találtam biztosítékot.valami más kütyü van ott.
csocsi2007-10-16 20:05:25 // 48388
Nekem is ott van, de elég körülményes hozzáférni.
Poló2007-10-16 20:04:02 // 48387
Nekem asszem van valami kipattintható rész a kesztyűtartóban.
admirális2007-10-16 20:03:23 // 48386
Sztem kormánytól balra, lent a nagy biztosítéktáblán első sor 4. biztosíték, ha nem tévedek:).
Poló2007-10-16 20:02:50 // 48385
Adok-veszekben ami van 156-os, nagyon össze van törve.
nyesi2007-10-16 20:02:47 // 48384
Asszem ot nincs lenyithato rész.
Poló2007-10-16 19:59:30 // 48383
Nézd meg a kesztyűtartó tetejénél.
nyesi2007-10-16 19:57:56 // 48382
Szevasztok. Tud v.ki segiteni?156-os gépemen elment a jobb oldali világítás.Nem égő hiba,hanem biztosíték.Hol találom?Kormány alatt,jobb oldalt se,meg seholse találom.A moci résznél amik vannak,azok túl nagyok hogy a lámpáé legyen.Ki cserélt ijet már?
Piritu - 1.000.0002007-10-16 19:54:07 // 48381
Hát nehéz lenne összeszedni, a blogot már elkezdem feltölteni az utakkal.
Spanyol nekem kevesebből kijött, csak 4500 volt viszont 2x is (először még 146-al 2000-ben)
Korzika, Szardínia szintén, mert én egy úttal jártam meg tavaly.
Amúgy inkább a német-osztrák vonalon járok, mert a meló miatt gyakran kell mennem Freiburg környékére és útközben nézelődök.
Még az Atlanti-part tervben van (Normandia)
Spanyol nekem kevesebből kijött, csak 4500 volt viszont 2x is (először még 146-al 2000-ben)
Korzika, Szardínia szintén, mert én egy úttal jártam meg tavaly.
Amúgy inkább a német-osztrák vonalon járok, mert a meló miatt gyakran kell mennem Freiburg környékére és útközben nézelődök.
Még az Atlanti-part tervben van (Normandia)
Cgo2007-10-15 23:39:41 // 48380
merre jartatok eddig az Alfaval? lelekben en is sokat utazok, sokszor csak ugy munka kozben s bevillanak emlekek. Egy hatranya van az ilyen utaknak, akkora mennyisegu adatot kell az agynak feldolgozni, hogy fel evig tart, mire felfogom, hol is voltunk es mi mindent lattunk :)))
az eddigi kedvenceim:
- spanyol korut 7900 km (a tempomat csodaja)
- szicilia 6200 km (akkor az hittem ez a max, amire ember kepes 10 nap alatt)
- korzika 4100 km (orok kedvenc)
- szardinia 3700 km
- olasz dolomitok 3300 km (fantazia)
- elba 3200 km
- dubrovnik 3000 km
- roma decemberben 2800 km (napfeny tour :)))
- roma tavasszal 2700 km (velencei karnevallal)
- dijon 2700 km
- osztrak alpok 1900 km (grossglockner)
- trieszti hetvege 1400 km (csak mert nalunk havazni kezdett)
- tokaji hetvege 1400 km (csalodas, sok a nemet, inkabb kassara mentunk)
- hetvege a tatraban 800 km (micsoda csulok vart ott)
- ceske budejovice 800 km (megeri!)
az eddigi kedvenceim:
- spanyol korut 7900 km (a tempomat csodaja)
- szicilia 6200 km (akkor az hittem ez a max, amire ember kepes 10 nap alatt)
- korzika 4100 km (orok kedvenc)
- szardinia 3700 km
- olasz dolomitok 3300 km (fantazia)
- elba 3200 km
- dubrovnik 3000 km
- roma decemberben 2800 km (napfeny tour :)))
- roma tavasszal 2700 km (velencei karnevallal)
- dijon 2700 km
- osztrak alpok 1900 km (grossglockner)
- trieszti hetvege 1400 km (csak mert nalunk havazni kezdett)
- tokaji hetvege 1400 km (csalodas, sok a nemet, inkabb kassara mentunk)
- hetvege a tatraban 800 km (micsoda csulok vart ott)
- ceske budejovice 800 km (megeri!)
Tommaso 1592007-10-15 23:28:16 // 48379
Szia!
Lehet, h a csati csúszott szét, érintkezéses hiba lehet.
Nagyobb villamossági műhelyben vagy szakszervizben töröltesd a hibalkódot, és ott számítógépre kötve megszüntetik a problémádat!
Kb 5000 ft.
Lehet, h a csati csúszott szét, érintkezéses hiba lehet.
Nagyobb villamossági műhelyben vagy szakszervizben töröltesd a hibalkódot, és ott számítógépre kötve megszüntetik a problémádat!
Kb 5000 ft.
Don Vittorio2007-10-15 22:54:29 // 48378
Elég, ha az alsót csavart kiszeded, akkor fel tudod hajtani a munkahengert és ki tudod cserélni a betétet.
Whiteskull2007-10-15 22:51:05 // 48377
A fékbetétcseréhez nem kellett leszednie a nyerget?
Ferke2007-10-15 22:49:12 // 48376
Még annyi se kellett volna. Valamelyik nap fehér ingben 15 perc alatt szedtem darabokra és raktam össze. Én barom ferdén raktam fel a nyerget és rá a rögzítőt, mikor féket cseréltem. Felltűnt hogy az új tárcsa külső pereme kopik, belül me nem, a betét szinte hozzá sem ért a tövénél.
Szóval a rugó felrakásnál mindenki vigyázzon, jól meg kell nézni, hogy a nyereg a helyén van-e, mert ez nem csak rezgéscsillapító rugó, hanem ez tartjaa egyenesben a nyerget.
Szóval a rugó felrakásnál mindenki vigyázzon, jól meg kell nézni, hogy a nyereg a helyén van-e, mert ez nem csak rezgéscsillapító rugó, hanem ez tartjaa egyenesben a nyerget.
Don Vittorio2007-10-15 22:42:06 // 48375
Kb. egy órába telt volna leszedni a nyergeket és mindjárt kúltúráltabb lett volna a munka. Még jó, hogy nem vagyunk egyformák!
Ferke2007-10-15 22:19:34 // 48374
Bakker, a féket szét se szedte, úgy festette pirosra..tiszta piros minden...:(((
☻SKULL☻2007-10-15 21:01:11 // 48372
Üdv mindenkinek !!!
A 156-os naptár ügyben van fejlemény, esetleg mikorra várható ?
A 156-os naptár ügyben van fejlemény, esetleg mikorra várható ?
Hiperoxid2007-10-15 20:53:17 // 48371
Köszi a segítséget! Kipróbálom a kontakt spray-s megoldást..aztán irány a szerelő cartárs :)
Johnnyblo2007-10-15 20:47:42 // 48370
Sziasztok!
Még a könyvben sincs benne az első fejtámla kiemelésének módja, csak a fel és lefelé irányuló mozgatás.
Még a könyvben sincs benne az első fejtámla kiemelésének módja, csak a fel és lefelé irányuló mozgatás.
Adrián2007-10-15 20:32:12 // 48369
Ez a légzsák visszatérő téma mindig igazából még a 147 nél játszottam vele én is !
A legkézenfekvőbb pobléma kontakt hiba ami álatában a vezető és az utas oldali légzsákoknál jelentkezik leghamarabb ugyanis ezek az ülések alá vannak rakva és a haználattól mozgatástól takarítástól stb produkálhatnak kontakt hibát! Igazából hiába van több légzsák a kocsiban álatában ez a kettő szokott a ludas lenni!
Amit javasolnak : akksi saru le csatik széthúz kontakt spray össze műa. gyorskötözővel rögzít!
Aztán jöhet a hibakód kiütése! Itt még a kiolvasás rámutathat más csatlakozóra is amire kevés az esély de ha igen akkor legalább ezt a kettőt már kizártuk!
Egyebet elmondani nem tudok ;)
A legkézenfekvőbb pobléma kontakt hiba ami álatában a vezető és az utas oldali légzsákoknál jelentkezik leghamarabb ugyanis ezek az ülések alá vannak rakva és a haználattól mozgatástól takarítástól stb produkálhatnak kontakt hibát! Igazából hiába van több légzsák a kocsiban álatában ez a kettő szokott a ludas lenni!
Amit javasolnak : akksi saru le csatik széthúz kontakt spray össze műa. gyorskötözővel rögzít!
Aztán jöhet a hibakód kiütése! Itt még a kiolvasás rámutathat más csatlakozóra is amire kevés az esély de ha igen akkor legalább ezt a kettőt már kizártuk!
Egyebet elmondani nem tudok ;)
Ronnie2007-10-15 20:30:28 // 48368
Hello fiúk lányok! :o)
Lujo2007-10-15 20:22:02 // 48367
Hát.... szétfagytam, de gombot sehol nem találtam:( Lehet, a te ülésed másfajta?
Karakot2007-10-15 20:20:19 // 48366
H ajól tudom, viszonylag gyakori, hogy kontakthiba okoz fals jelzést. Nekem még nem volt ilyen gondom, de állítólag a vezető ülés alatt fut valami kábele a légzsákoknak, és egy röpke kontakthiba után már be is dobja a hibakódot. Szóval érdemes kiolvastatni, hogy mi a helyzet, mert akkor ki is lehet ütni a hibajelzést, és ha kontakthiba, akkor azt is lehet gyorsan orvosolni. Majd biztos írnak olyanok is, akik jobban tudják, hogy mit, hol kell keresni, csinálni. :) Egyébként üdv a Csapatban! :)
csocsi2007-10-15 20:15:31 // 48365
Akkor valszeg gond van. Először érdemes lenne a kompjutert megnézni.
Lujo2007-10-15 20:12:41 // 48364
Gomb? :O Hol? na aszem nem érdekel a hideg, kimegyek és ezt megnézem :) Hátul találtam gombokat, de az első ülésnél nem... na megyek csekkolni :)
Hiperoxid2007-10-15 20:07:42 // 48363
Sziasztok!Elősször is üdv minden típus társnak!!
Mai nap felfedeztem egy esetleges hibát. A műszerfal közepén a légszák ellenőrző "ikon" folyamatosan világít. Nem tudom ez miért van, deszerintem nem íg kéne működnie, de lehet tévedek. Valakinek lenne esetleg megoldási javaslata?
Mai nap felfedeztem egy esetleges hibát. A műszerfal közepén a légszák ellenőrző "ikon" folyamatosan világít. Nem tudom ez miért van, deszerintem nem íg kéne működnie, de lehet tévedek. Valakinek lenne esetleg megoldási javaslata?
Ferke2007-10-15 19:35:52 // 48362
Szeva Alfinyósok! Blacky, én a múltkor rángattam, mint a hülye, de nem sikerült!:)
Blacky2007-10-15 19:10:51 // 48361
Mindkét gombot nyomod a háttámla tetején akkor kihúzható a fejtámla a reteszből.
Lujo2007-10-15 19:03:10 // 48360
Sziasztok!
Tudja valaki, hogy milyen módszerrel lehet leszedni a 156os első fejtámláit? Vettem ugyanis üléshuzatot, viszont csak fejtámla nélkül húzható fel az első ülésekre, azok + ragaszkodnak a helyükhöz... :(
Plz... HELP:)
előre is thx...
Tudja valaki, hogy milyen módszerrel lehet leszedni a 156os első fejtámláit? Vettem ugyanis üléshuzatot, viszont csak fejtámla nélkül húzható fel az első ülésekre, azok + ragaszkodnak a helyükhöz... :(
Plz... HELP:)
előre is thx...
Adrián2007-10-15 16:56:52 // 48359
Jó vétel ha a leírtak fedik a valóságot és szép is! ;)
Bár a xenon csak utólagos lehet de úgy sem rossz!
Bár a xenon csak utólagos lehet de úgy sem rossz!
Tommaso 1592007-10-15 16:00:21 // 48358
Nem rossz áron van, és 2005-ös 2.4 JTDm!!!!!
GEORGE2007-10-15 07:43:19 // 48357
100% hogy van! Függőlegesen és vízszintesen is kell tudni állitani.
Olyanokat kérdezz akiknek olyan első lápája van mint neked...
Olyanokat kérdezz akiknek olyan első lápája van mint neked...
csocsi2007-10-14 22:26:20 // 48356
Ja, akkor kivül álló vagyok :)))
csocsi2007-10-14 22:18:31 // 48354
Na de kivel közös? :))