GEORGE2008-01-09 16:12:32 // 56193
Én is így értettem :-)
Poló2008-01-09 16:07:01 // 56192
Így van. Mármint nem a legolcsóbb márkát, mert annak nincs jó vége. Hanem ugyanazon márkát ki adja olcsóbban.
GEORGE2008-01-09 01:32:59 // 56191
Mindig a legolcsóbbat kell nézni :-))
GEORGE2008-01-09 01:32:31 // 56190
Akkor nem fogják megvenni :-)
GEORGE2008-01-09 01:28:11 // 56189
Nézzél bontóban, a legújabb kiadásúak indexei fehérek!
Szotyi2008-01-08 22:28:27 // 56188
Ez megoldva!
De még nagyon sok minden van.
Felni, xenon, horpadások eltüntetése, polír, vezető ülés javítás.
Meg a műszaki dolgok.
Meg fogja húzni a pénztárcámat ez a következő pár hónap.
De még nagyon sok minden van.
Felni, xenon, horpadások eltüntetése, polír, vezető ülés javítás.
Meg a műszaki dolgok.
Meg fogja húzni a pénztárcámat ez a következő pár hónap.
Poló2008-01-08 22:22:26 // 56187
Egy darabig én is nélküle közlekedtem. Mikor vittem a KPM-hez engedélyeztetni, akkor vettem le. Ránéztek a kocsira és annyit mondtak, ez egy Alfa, erre nem lehet feltenni a lemezt :)))
Szotyi2008-01-08 22:20:40 // 56186
Nincs rendszám. Leveszem és kész :)))
Poló2008-01-08 22:14:07 // 56185
Ja, volt valamikor...
Pár éve már a kiválasztott rendszám (3 betű 3 szám) 72.000 Ft + 6.000 Ft az új forgalmi. Az egyedi rendszámok (4 betű 2 szám és 5 betű 1 szám) pedig 280.000 Ft + 6.000 Ft forgalmi engedély. És ez volt tavalyelőtt (2006), azóta asszem emelkedtek az árak.
Nem tudom, hogy a zöldkártyának meg a műszakinak a matricáját meg kell -e még külön venni, de szerintem igen.
Pár éve már a kiválasztott rendszám (3 betű 3 szám) 72.000 Ft + 6.000 Ft az új forgalmi. Az egyedi rendszámok (4 betű 2 szám és 5 betű 1 szám) pedig 280.000 Ft + 6.000 Ft forgalmi engedély. És ez volt tavalyelőtt (2006), azóta asszem emelkedtek az árak.
Nem tudom, hogy a zöldkártyának meg a műszakinak a matricáját meg kell -e még külön venni, de szerintem igen.
Szotyi2008-01-08 22:11:24 // 56184
Akkor marad a jelenlegi csak matricát kap. :)
Vagy lehet hogy leveszem és nem lesz semmi.
Az a legszebb ; ))
Vagy lehet hogy leveszem és nem lesz semmi.
Az a legszebb ; ))
Mike.2008-01-08 21:38:00 // 56183
Vagyis 1-2 ezer Ft eltérés lehet árban. :-)
Mike.2008-01-08 21:36:21 // 56182
Sőőt! Ők fizetnek! :-DDD
Hát persze, hogy plusz lóvé! Az egyedi válsztású 3 betű 3 szám 60 e Ft a 4betű 2 szám és 5 betű 1 szám pedig 260 e Ft.
Hát persze, hogy plusz lóvé! Az egyedi válsztású 3 betű 3 szám 60 e Ft a 4betű 2 szám és 5 betű 1 szám pedig 260 e Ft.
Szotyi2008-01-08 21:27:32 // 56181
És az hogy egyedi az nem kerül külön semmibe?
csocsi2008-01-08 21:04:28 // 56180
Ja hát úgy könnyű nem leadni :)))
Poló2008-01-08 20:55:07 // 56179
2.100 Ft-ot fizettem a KPM-nek az engedélyért és 8.000 Ft-ot az okmányirodának a rendszámért.
Hardy2008-01-08 20:43:46 // 56177
Ez kimerítő válasz volt! Köszi! Hála ég mostanába nem kellett ilyennel foglalkoznom. Viszont én úgy emlékszem, hogy akkor nem is mentünk okmányirodába, hanem egyből a Plakett Kft-nek vittük fel a sérültet, azt elvették és gyártottak másikat, de ebe már nem vagyok biztos.
ribipeti2008-01-08 20:43:27 // 56176
A Plakett nem csinálja újra a kicsi D tip. rendszámot. Nagyméretűt adnak már csak.
Szotyi2008-01-08 20:36:20 // 56175
Hy.
A lemez helyett matrica mibe kerül? Kösz!
A lemez helyett matrica mibe kerül? Kösz!
Poló2008-01-08 20:24:09 // 56174
Az egyedi és kiválasztott rendszámmal más a helyzet.
A lényeg:
Az okmányiroda nem fog kiállítani kis matrica rendszámot! Ha elveszted a rendszámodat (legyen az hagyományos, matrica, motor rendszám, bármilyen), akkor pár ezer forintért kapsz egy újat, ami ugyanaz a betű - szám kombináció. Ha mégegyszer elveszted, akkor mindkettőt cserélned kell, nem maradhat meg ugyanez a betű - szám kombináció. Az egyedi és kiválasztott rendszámok kivételt élveznek. Ha be tudod mutatni a régi rendszámodat (azért akarod cserélni, mert sérült), akkor asszem akárhányszor kérhetsz másikat.
Gondolom azért van ez, mert különben sokan csinálnák azt, hogy 2x bemennek, hogy elveszett a rendszámuk, közben meg nem is, így lesz nekik 4 db rendszámuk. 2 autót tudnának üzemeltetni egynek a költségén.
Ugyanez a helyzet az EU-s rendszámokhoz tartozó matricával, amit a szélvédőre kell ragasztani. 1x kérhetsz újat, ha megsemmisült. Ha viszed a régit, akkor bármennyiszer.
Mondjuk ez is érdekes, tőlem a lemez rendszámot sem vették el, mikor kaptam a matricát. Meg a szélvédőn lévő matrica is nálam maradt, miután kaptam újat a szélvédőcserémkor. Szerintem okmányiroda és ügyintéző válogatja.
A lényeg:
Az okmányiroda nem fog kiállítani kis matrica rendszámot! Ha elveszted a rendszámodat (legyen az hagyományos, matrica, motor rendszám, bármilyen), akkor pár ezer forintért kapsz egy újat, ami ugyanaz a betű - szám kombináció. Ha mégegyszer elveszted, akkor mindkettőt cserélned kell, nem maradhat meg ugyanez a betű - szám kombináció. Az egyedi és kiválasztott rendszámok kivételt élveznek. Ha be tudod mutatni a régi rendszámodat (azért akarod cserélni, mert sérült), akkor asszem akárhányszor kérhetsz másikat.
Gondolom azért van ez, mert különben sokan csinálnák azt, hogy 2x bemennek, hogy elveszett a rendszámuk, közben meg nem is, így lesz nekik 4 db rendszámuk. 2 autót tudnának üzemeltetni egynek a költségén.
Ugyanez a helyzet az EU-s rendszámokhoz tartozó matricával, amit a szélvédőre kell ragasztani. 1x kérhetsz újat, ha megsemmisült. Ha viszed a régit, akkor bármennyiszer.
Mondjuk ez is érdekes, tőlem a lemez rendszámot sem vették el, mikor kaptam a matricát. Meg a szélvédőn lévő matrica is nálam maradt, miután kaptam újat a szélvédőcserémkor. Szerintem okmányiroda és ügyintéző válogatja.
Mike.2008-01-08 20:19:44 // 56173
Nem olyan vészes az.
Csöri2008-01-08 20:15:43 // 56172
Nekem nem kellett leadnom a régit, meg hogy is adtam volna le amikor azt mondtam hogy a gőzborotva ezer darabra tépte.:)
Hardy2008-01-08 20:09:53 // 56171
Mi még régebben csináltattunk másik "D" rendszámot. Akkor csak a sérültet kellett leadni, és ha még soha nem gyártottak le belőle másikat akkor megcsinálják. Ha már egyszer csináltak belőle akkor nem gyártják le mégegyszer akkor kell újat venni. De ez már régebben volt, mikor bejöttek az Uniósok. Mostanába nem kellet csináltatni. De azért elég durva ha valakinek,csak egy megy tönkre, akkor megvetetik vele mind a kettőt, meg állhat sorba az okmányirodába. Mi van akkor ha valakinek egyedi régi "D" rendszáma van amit több 100000 Ft-ért vett, akkor is újat vetetnek vele?
Poló2008-01-08 19:57:27 // 56170
Ez hülyeség. A régit mindenképp le kell adni.
Erhard 242 (Pure Energy)2008-01-08 19:55:51 // 56169
így van, ott van a polcon :)
Hardy2008-01-08 19:52:05 // 56168
Vedd fel a kapcsolatot a Plakett Kft-vel. A régit le kell adni és akkor gyártanak újat. Csak az új Uniós rendszám van nagy méretben, a régit kicsiben legyártják, mivel annak az a szabvány mérete, én úgy tudom. Ha nem eredeti Plakett Kft által gyártott rendszámod van a 35/2000 Bm. rendelet szerint el kell venni a rendszámot és a forgalmit is a rendőrnek. Elvileg. De nem mindegyik szokta!
Erhard 242 (Pure Energy)2008-01-08 19:50:21 // 56167
attól függ melyik boltban :))
csocsi2008-01-08 19:47:48 // 56166
Valaki biztos ennyiért jutott hozzá.
Poló2008-01-08 19:27:31 // 56165
NGK gyertya az adok-veszekben, drágábban, mint a boltban :))))
Poló2008-01-08 17:46:42 // 56164
Ofi (Elaforg kft.) biztos tud adni, valszeg Erhard is. De szinte bármelyik tuningbolt meghozza.
Szotyi2008-01-08 17:32:48 // 56163
Sziasztok.
Nem tud valaki fehér oldalindexet 156-ba? Vagy hol lehet olcsón beszerezni?
Köszi
Nem tud valaki fehér oldalindexet 156-ba? Vagy hol lehet olcsón beszerezni?
Köszi
156er2008-01-08 15:33:53 // 56162
Sziasztok!
Kellene nekem a "156"-os feliratból az "1"-es szám ha valakinek lenne egy ilyen elfekvőben az jo lenne. köszi előre is!
Kellene nekem a "156"-os feliratból az "1"-es szám ha valakinek lenne egy ilyen elfekvőben az jo lenne. köszi előre is!
Erhard 242 (Pure Energy)2008-01-08 13:16:37 // 56161
rádugom a computert és a tárolót kiűrítem :))
eddig 2x csinálta másfél év alatt...
eddig 2x csinálta másfél év alatt...
Ferke2008-01-08 11:13:38 // 56160
Túlfeszültség? Nálam ilyet még sosem csinált. Hogy nullázod ki?
Erhard 242 (Pure Energy)2008-01-08 10:04:29 // 56159
vagy túlfeszkó...nálam ezt jelzi a computer néha...kinullázom aztán minden ok...
Csöri2008-01-08 08:50:05 // 56158
Valamelyik izzitógyertyád tönkrement.
kalizsoli2008-01-08 08:13:04 // 56157
Izzítógyertya???
@kos2008-01-08 08:07:58 // 56156
Sziasztok!
Kellene nekem egy kis info 156 2.4 JTD-hez!
A kilométer ora mellet van egy (0 km állástol jobbra) sárga jelzés (spirál féle) ha beinditom az autot el kezd nekem villogni. Nem tudjátok véletlen mit jelenthet?
Kellene nekem egy kis info 156 2.4 JTD-hez!
A kilométer ora mellet van egy (0 km állástol jobbra) sárga jelzés (spirál féle) ha beinditom az autot el kezd nekem villogni. Nem tudjátok véletlen mit jelenthet?
GEORGE2008-01-08 07:39:28 // 56155
Akkor asszem erre a képre hiába várunk........
Mike.2008-01-08 07:38:08 // 56154
A múltkor én is megkérdeztem tőle a csevegésbe. Válasz nem jött , lelépett. :-)
GEORGE2008-01-08 07:10:17 // 56153
A haverom ma még fut neked egy kört lökös ügyben!
Balázs156SW2008-01-08 07:07:51 // 56152
Hála magamnak és a sok eszemnek, nagyon kéne 156 facelit első lökhárító. Ha valaki megy bontóba gondoljon rám. Köszi.
GEORGE2008-01-08 07:07:50 // 56151
Tényleg Red-Dewil cartárs bedobta már a navis fotót???
Ha nem akkor mire vársz már Red-Dewil cartárs?
Ha nem akkor mire vársz már Red-Dewil cartárs?
GEORGE2008-01-08 06:16:22 // 56149
145-146-ban elég gagyik a TYC lámpák személyes tapasztalat utján mondom.
Mattosabb is a foncsora mint a Hellának.
Meglepődnék ha 156-nál jó lenne.
Tuti másként is világit mint az eredeti....
146-nál ez akkor volt eléégé feltünő mikor egyik oldalt Hella volt, másik oldalt TYC.
Mattosabb is a foncsora mint a Hellának.
Meglepődnék ha 156-nál jó lenne.
Tuti másként is világit mint az eredeti....
146-nál ez akkor volt eléégé feltünő mikor egyik oldalt Hella volt, másik oldalt TYC.
GEORGE2008-01-08 06:12:55 // 56148
A bontott gyári ajtó sokkal jobb mint az új utángyártott.
Méretpontos és ha sérülésmentes akkor ugyan olyan lapozási dolgokon ment át mint az autódon lévő összes többi gyári elem.
Az utángyártott cuccok pedig nincsenek ugyan úgy kezelve mint a gyári elemek.
Ha drágább is akkor is megéri a bontott..
Fújni kell az utángyártottat is meg a bontottat is.
Méretpontos és ha sérülésmentes akkor ugyan olyan lapozási dolgokon ment át mint az autódon lévő összes többi gyári elem.
Az utángyártott cuccok pedig nincsenek ugyan úgy kezelve mint a gyári elemek.
Ha drágább is akkor is megéri a bontott..
Fújni kell az utángyártottat is meg a bontottat is.
GEORGE2008-01-08 06:09:46 // 56147
A tükrők nem jók az angol verziókról a mieinkre!
Más a dölésszögük, Ferkó haverom öccsének volt ebből gond a 147-én.Az istenért sem tudtuk olyan szögben forditani a vezető oldalit hogy a vezető lásson belöle valamit. Aztán nekem feltünt hogy a j1-ből tökéletesen látok benne.
Más a dölésszögük, Ferkó haverom öccsének volt ebből gond a 147-én.Az istenért sem tudtuk olyan szögben forditani a vezető oldalit hogy a vezető lásson belöle valamit. Aztán nekem feltünt hogy a j1-ből tökéletesen látok benne.
ZOI2008-01-07 22:56:27 // 56146
Ronnie a te embered kerékügyben! :)
Zsolesz2008-01-07 22:37:35 // 56145
A helyzetjelző sima ügy. Leszeded a kupakot hátul. Az égő foglalatának van egy kis megfogható "szárnya" annál fogva ki tudod venni a helyéről. Kicseréled az izzót és ugyan így vissza. Már szerencsére régen cseréltem azt hiszem talán el is kell forgatni.
A pótféklámpát nem tudom. Nekem kompletten lett cserélve (SW), de nekem nem pár volt kiégve hanem egyszer működött az összes egyszer meg nem.
A pótféklámpát nem tudom. Nekem kompletten lett cserélve (SW), de nekem nem pár volt kiégve hanem egyszer működött az összes egyszer meg nem.
Szotyi2008-01-07 22:20:08 // 56144
ja még most is van pár amit kell. Pl.: Pótféklámpába 3, Rendzámtábla vil., jobb helyzet. A helyzetnek nekiálltam de nem ment. Tudsz valamit róla? Na meg a féklámpa is érdekes lesz, bár azt még nem néztem.
A 147-el nem voltak ilyen bajok soha.
A 147-el nem voltak ilyen bajok soha.