Fórum >> Típusok >> 156

Poló2008-03-29 13:25:06 // 65002
Múltkor használtan lett volna nekem 100-120-ért a pár. Inkább teszek még hozzá és veszek újat, igaz nem 270-ért :))
furio2008-03-29 13:24:37 // 65001
nem kell, de mennyi egy mélynyomó? subládákat láttam 20-30ért erősítő ugyanennyi, vagy azok szar minőségek?
gstup2008-03-29 13:24:00 // 65000
Sziasztok!

Még anno keresgéltem xenonos lámpát 98-as 156-hoz,most találtam eléggé horror újjonan.A Bosch fajta az 270e körül van. :(
Poló2008-03-29 13:23:23 // 64999
Elég soványka az a 60.000, ebben még a szerelésnek is benne kell lennie.
furio2008-03-29 13:21:07 // 64998
Igazi lamer vagyok autóhifi szinten, mindent készen vennék :) Nem akarok túl nagyot, csak azt hogy faszán szóljon
Poló2008-03-29 13:18:42 // 64997
A ládát te csinálnád vagy készen vennéd?
furio2008-03-29 13:17:45 // 64996
Akkor nézzük a mélynyomó + erősítő párost amire van most kb 60 ezrem ( elmegy a többi tolatóradarra, asszony miatt ülésfűtés, dvd-s 7" fejegység, stb stb :) )

A kocsi nem is a benzint eszi, hanem a pénzt, közvetlen :D
Poló2008-03-29 13:14:47 // 64995
Ezek a dolgok erősen függnek a pénztárcádtól és az ízlésedtől. Leginkább hifi boltban tudnak ajánlani, ott meg is hallgathatod őket. Persze neked a kocsiban nem fog úgy szólni, mint neki a falban. Meg amúgyis azt ajánlja, amelyiket forgalmazza.
furio2008-03-29 13:12:24 // 64994
Én is magamnak akarok zenélni, csak a gyári szett ( sub nélkül ) 40+nál már erősen torzít.. lefogom cserélni a 6 hangszórót + beletolok valami emberi mélyet, hova tudnám tolni a mélynyomót kartársak? mekkorát és milyet javasoltok, esetleg szett stb ...
Poló2008-03-29 13:06:31 // 64993
Ne felejtsük el a plexis ládát kifordított hangszóróval és neonnal :))))

Én max egy kis zárt ládát tennék be 25-ös méllyel. Előszőr majd egy fejet veszek, az már kellene nagyon. Aztán egy erősítőt és egy szettet, ezzel egyidejűleg hangszigeteltetném a két első ajtót. Aztán ha kevés, akkor jöhet a ládikó.
GEORGE2008-03-29 13:02:36 // 64992
Na meg az is fontos, hogy ha kinyitja a csomitartót a "valaki" akkor ház méretű mélynyomóláda legyen benne......az már mind1 hogy túlteng a mély a zene hallgatáskor...lényeg jó nagy legyen a láda.... :-)
Poló2008-03-29 13:00:05 // 64991
Én is ezt szeretem. Sokan meg televágják hangszóróval és erősítővel az autót. A minőség persze nem számít, csak sok watt legyen írva mindenhova :))
GEORGE2008-03-29 12:58:06 // 64990
Na igen mindentől van jobb.
Én normál zene hallgatást feltételezek, az az amikor magadnak zenélsz nem az utca népének :-)
Poló2008-03-29 12:57:04 // 64989
Nekem mondták a gyári rendszeremre, hogy szépen szól. Eleinte nekem is tetszett, de már kevésnek érzem. Ez nagyban függ attól is, hogy mihez van szokva az ember. Ha egy Sokol rádióhoz, akkor egy gyengébb hifi torony is hi-endnek tűnik neki :)))
GEORGE2008-03-29 12:54:13 // 64988
Azért írtam hogy jól szól ( és nem rezeg be semmi ) mert hallottam ilyen zenét szólni :-)
Poló2008-03-29 12:52:40 // 64987
Pl. azért nem olyan jó a kalaptartóban, mert nem dobozba szól. Aztán berezeghet a kalaptartó. Nem bír el akármekkora hangszórót stb.
GEORGE2008-03-29 12:40:16 // 64986
Ezt a mélynyomós dolgot nem igazán értem a kalaptartó és a csomagtartó közt kb 40-50 sm van nem?
A mélynek "igazából" mindegy hogy hol van.
A gyári mélynyomós cuccok szerintem frankón szólnak, igaz Hi-Fi versenyen nem lesznek bajnokok.
Attie2008-03-29 12:25:23 // 64985
Pedig a Bose-t mindenhol dícsérik :)
Poló2008-03-29 12:18:01 // 64984
Nálam többször utaztak, mint 2x. Lehet az lesz, hogy meghagyom hátul a koaxokat, de faderrel le lesznek némítva. Aztán ha esetleg beülne hátra valaki, akkor mehet az is. Jó lenne, ha már jutna hifire pénzem... Valszeg a Kenwood fejem beadta a kulcsot :(
GTPeti2008-03-29 12:14:15 // 64983
Ferke, aha, ezért az árért betesznek 6 u.gy. szilentet...

Attie, az lehet, csak a "gyári" és a "hifi" két egymást leginkább kizáró fogalom. ;)

Poló, milyen igaz! Az én autómban is összesen talán 2szer utaztak hátul a 2+ év alatt. (De persze tesznek oda gyárilag "hangszórót", mert különben mit szólna a "dummy user".)
Poló2008-03-29 11:44:41 // 64982
Én is ezt az elvet vallom hifi szempontjából. Eleinte gondolkodtam, hogy na de a hátul utazónak ez milyen sz@r lehet. Aztán rájöttem, hogy hátul nem nagyon szokott utazni senki :)))
Ha meg utazik, akkor így járt :))))
Attie2008-03-29 11:32:39 // 64981
mélynyomó nem való kalaptartóba

Pedig a gyárit odateszik :) Mondjuk tényleg furcsa hely...
Ferke2008-03-29 07:38:27 // 64980
Régebben utánakérdeztem a gömbfej felújításnak. 10-12k-t mondtak. Ehhez ugye jön a 2db szilent, és már pont ott van az ember, mintha újat vett volna.:)
Ferke2008-03-29 07:36:34 // 64979
Nem volna rossz az az ár, ha ezért cserélnék a 4db lengőkart+a stabrudat kpl. :))))
GTPeti2008-03-29 04:44:18 // 64978
A lengőkar jó eséllyel gyári lesz.
(De legszívesebben megoldanám a "cserélhetetlen" gömbfej problémáját... Sajnos erre viszont nincs időm.)
GTPeti2008-03-29 04:41:19 // 64977
Csöri, igen, pont ezt mondta Erhard kolléga is a stabrúddal kapcsolatban. Na ennek a hírnek sem tudok szívből örülni...


furio, "rossz hír nekem, hogy kalaptartóba nincs kivágva nálam a helye a mélynyomónak"
Ez szerintem nem rossz hír, ugyanis mélynyomó nem való kalaptartóba.
Oda egyébként semmilyen hangszóró sem való. Azt hagyd meg a "kreatív" Swift tunereknek...
Előre való egy jó frontszett hátulra pedig egy mélynyomó. Ennek nincs igazából minőségbeli alternatívája.
(Ha valaki ragaszkodik hozzá, lehet tenni a hátsó ajtókba is egy szettet, de a hangminőség és -tér szempontjából ennek nincs jó hatása.)
furio2008-03-29 00:50:24 // 64976
Ha valakinek van eladó jó minőségű mélynyomó + erősítő párosa 156 jelentkezzem nálam :D

más: rossz hír nekem, hogy kalaptartóba nincs kivágva nálam a helye a mélynyomónak, mondjuk kábeleket se láttam nagyon hangfalra utalokat :)
Erhard 242 (Pure Energy)2008-03-28 20:31:28 // 64975
Egyébként sajnos az árakat sok esetben nem a magyar forgalmazók határozzák meg ha nem a gyártó mondja meg melyik országban mi mennyibe kerül...ezt sosem fogom ép ésszel felfogni...
Csöri2008-03-28 20:27:47 // 64973
A stab szilent csere nem mindig segít, mert a rúd is megszokott kopni. Gyáriba nincs is más alternatíva csak a komplett rúd. Alső lengőkart pedig ha jó forrásból szerzed gyárit is kapsz utángyártott árért.
GTPeti2008-03-28 20:26:02 // 64972
További kellemes estét! Én megyek, megpróbálom a sokkon túltenni magam. :))
András bácsi2008-03-28 20:23:15 // 64971
Erre valók az olyan alkatrésznepperek, mint te. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2008-03-28 20:15:16 // 64970
jah csak egy pár lengőkarért kiugrani deficites:(
GTPeti2008-03-28 20:04:11 // 64969
Én pesten egy nem használt ipari vágányt kereszteztem. Az egyik sín előtt szinte teljes magasságban hiányzott az aszfalt. Az Unoval voltam, túlélte. A többi autós meg 60-70-nel rombolt keresztül. Asszem elmegyek futóművesnek...)
GTPeti2008-03-28 20:00:29 // 64968
Naná!
(Pesten [a sok vadállat és kátyú városában] nem szívesen járok az Alfával. A BKV meg szinte drágább, mint az autó...)
András bácsi2008-03-28 19:58:52 // 64967
Az útkezelő jogásza válogatja...
Dr Gonosz2008-03-28 19:57:21 // 64966







SZia!
Menjél be a hozzátok tartozó KPM-re és meséld el h mi történt, de azt ne hogy 120-al mentél!!!
Kötelességük adni kárbejelentőt!!!
Én tavaj szeptember végén jártam így... De hála isten ki tudtam fizettetni MINDENT, sőt...:(
András bácsi2008-03-28 19:55:26 // 64965
Neked még megvan az Uno?
András bácsi2008-03-28 19:53:08 // 64964
Sajnos külföldön szinte minden olcsóbb. :( Más területről is szinte mindent kintről rendelek az utóbbi időben. A posta is olcsóbb, és kb. annyi, mintha itthonról hozatnád. (időben)
András bácsi2008-03-28 19:51:37 // 64963
Préselt. :( Utoljára a 164-ben volt cserélhető külön.
GTPeti2008-03-28 19:50:37 // 64962
(Ennyi erővel behegeszthetnék/préselhetnék a motorblokkot a kasztniba. Ugyanaz az elv, csak kicsit merészebb megvalósításban. Az ötletet meg levédetem és jól meggazdagszom, a pénzt meg futóműalkatrészekre költöm...)
Dr Gonosz2008-03-28 19:50:00 // 64961
A GYÁRI felső lengőkarok olcsóbbak olaszban mint ha az ember itthon megvenné a leggagyibbat!!! EZ KOMOLY!!!!
Én decemberben cseréltem mindent, mert nagyon-nagyon sokat megye...
De állítólag azok tartósabbak is...
GTPeti2008-03-28 19:46:32 // 64960
A gömbfej pedig monnyonle!

Nekem még az Uno-ban cserélt egy szerelő csak gömbfejeket. Saját bevallása szerint amúgy ott is teljes lengőkart szoktak cserélni.

Szóval izgat, hogy próbálta-e vki már ezt az utat? Vagy ha nem, miért nem?
(Még akkor is, ha netán préselt a cucc.)
András bácsi2008-03-28 19:43:54 // 64959
Általában azért a minőség és az ár arányos. Szerintem. De aztán ki tudja, hogy a magyar utakon mivel jársz jobban. Az viszont tény, hogy nekem most is van itthon néhány alu segédlengőkar (156, 166 egyaránt) ahol a szilent tökéletes, de a gömbfej már lóg.
GTPeti2008-03-28 19:39:44 // 64958
Most néztem a Bárdi Katalógust és e kép szerint a szilentek is a lengőkar tartozékai. (Ez pl. egy Lemförder lengőkar, úgy tudom az jófajta.)
A kérdés, hogy valóban így van-e. (A lk ára erősen ezt indokolná, ui. kedvezmény nélkül majd' 60 rugó. ...ez pedig a kedélyállapot negatív befolyásolására kiválóan alkalmas.)
GTPeti2008-03-28 19:32:59 // 64957
Ezt spec. nem mondták. De inkább neked hiszek, sajnos. ;)

Akkortehát alsó lengőkarok gyártóját is illene anyagilag megtámogatnom?
András bácsi2008-03-28 19:31:15 // 64956
Nem a szilent csak a gond: a gömbfejek ugyanúgy kukásak lesznek. :( Azt meg nem tudod cserélni.
GTPeti2008-03-28 19:24:41 // 64955
Spec én tudok még olcsóbb u.gy szilenteket.

A 70e azért bevallom engem picit mellbevágott. (Arra persze emlékszem, hogy itt sokak szívtak ezekkel az alkatrészekkel.)
András bácsi2008-03-28 19:20:16 // 64954
Ez nem rossz ár, de valószínű a legolcsobb U.GY.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak