
Piritu - 1.000.0002008-06-13 21:09:56 // 72343
GTPeti2008-06-13 20:44:42 // 72342
Apró sufnicég. :)))
Piritu - 1.000.0002008-06-13 15:06:59 // 72341
Gyári Pirelli, talán P6000? (Eddig nem írtam fel, mert kimehetek megnézni, most meg nincs...)
Erhard 242 (Pure Energy)2008-06-13 14:47:45 // 72340
milyen gumik voltek fennt amiből a nyolcas lett??
Piritu - 1.000.0002008-06-13 14:31:05 // 72339
Na, új papucsokat kapott a Vas!
Az autópályán kicsit rázott a kocsi, erre ma goto gumis centírozás céljából. A bal elsőnél tartva elkezdett hümmögni a szaki, majd megmutatta a kerék futását. Az csak egy dolog, hogy átmérőben pár mm-t ütött, de keresztben is. Falusiasan szólva nyolcas volt a gumiban!
Már amúgy is lassan esedékes lett volna a csere, így felkerült a raktárkészletből 4 db Nokian V.
Az autópályán kicsit rázott a kocsi, erre ma goto gumis centírozás céljából. A bal elsőnél tartva elkezdett hümmögni a szaki, majd megmutatta a kerék futását. Az csak egy dolog, hogy átmérőben pár mm-t ütött, de keresztben is. Falusiasan szólva nyolcas volt a gumiban!
Már amúgy is lassan esedékes lett volna a csere, így felkerült a raktárkészletből 4 db Nokian V.
Piritu - 1.000.0002008-06-13 14:24:37 // 72338
A gyárunkban készülnek hasonló célból úgynevezett szenzorventilátorok. Olyan 6-8 millió db évente :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2008-06-13 08:22:24 // 72337
a közlekedő edények vagy fija fsz :))))))
Hardy2008-06-13 08:13:29 // 72336
Így bizony, mivel a hideg lefelé a meleg felfelé áramlik. Lásd központifűtés. Ott sincs mindenhol keringetőszivattyú, és mégis kering!
Hardy2008-06-13 08:09:32 // 72335
Gyárilag nem a normál "rizsszem" van benne, hanem annál egy kicsit vékonyabb, de a formája ugyan olyan, de bele megy a normál "rizsszem", csak valóban forrasztani kell, és az ára jóval olcsóbb.
GTPeti2008-06-13 00:46:11 // 72333
(Mielőtt valaik beleköt, a GM féle LMM természetesen nem 156-ba való. A hangsúly nem ezen van.)
GTPeti2008-06-13 00:45:21 // 72332
Poló, a Bosch (marketing) szerint tényleg nagyon fontos, hogy milyen pozícióban van az LMM. Egyértelmű, hogy ha csővel együtt kalibrálják, akkor nagyobb a pontosság. Viszont a GM árul "csak betétet". Ez pedig azt jelenti, hogy a nem csővel kalibrált LMM-nek is elégséges a pontossága.
GTPeti2008-06-13 00:43:05 // 72331
admirális, az a "ventillátor" szívja be az utastérből a levegőt. Ahogy Zsifi is írta.
Erhard 242 (Pure Energy)2008-06-12 21:53:49 // 72330
tudom :) azért írtam...
admirális2008-06-12 21:43:31 // 72329
Lehet. A műszerekben én már kicseréltem mindegyiket, amikor egy kiégett, mert attól féltem, elkezd sorban kimenni mindegyik, és jobbnak láttam egyszerre túl lenni rajta. Azoknak volt rendesen narancssárga foglalata, semmi gondom nem is volt vele, de most nagyon meglepődtem, mert ebben nem volt foglalat, viszont szép pici forrasztással oldották meg a rögzítést. Nagy szívás volt kiszedni, sztem nem fogunk neki esni egy ideig újra:).
admirális2008-06-12 21:40:11 // 72328
1,6-ot néztem meg, abba tényleg ugyanazt a cikkszámút tették mindegyik évjáratba. De attól még az összeszerelés módja és minősége még lehetséges hogy megváltozott.
Poló2008-06-12 21:38:47 // 72327
2 éve volt, hogy cseréltem őket. Van neki valami foglalata, azzal vettem ki az izzót. Besétáltam a helyi Fiat szalonba és kértem 3 db-ot (gondoltam kicserélem a másik kettőt is). Faszikám kiteszi a pultra és mondja, hogy 2016 Ft... darabja. Ja mondom, akkor köszönöm, nem kérem. Aztán vettem 3 db sima rizsszem izzót egy autósboltban, talán 200 Ft-ot fizettem a 3-ért. Odaadtam haveromnak, ő meg szépen kicserélte.
Lehet már cserélték a tiétekben.
Lehet már cserélték a tiétekben.
Mike.2008-06-12 21:33:15 // 72326
Már azt hittem az valami új gyártó a piacon! :-)))
admirális2008-06-12 21:32:31 // 72325
De az izzó forrasztva van bele neked is?
Poló2008-06-12 21:30:37 // 72324
Pedig izzó van benne, ahogy Zsifi is írta, rizsszem izzó. Led azért nem jó oda, mert az nem ad szórt fényt, hanem pontban világít. Ezért forrasztottunk mi is izzót és nem ledet.
Erhard 242 (Pure Energy)2008-06-12 21:29:17 // 72323
az első amit reggel iszom :) a második a nyerő...
Mike.2008-06-12 21:27:39 // 72322
KV vagy KW ?
admirális2008-06-12 21:27:02 // 72321
Mert hátulről nem lehetett kiszedni az izzót/ledet. Azért gondolom, hogy led van benne, mert látom azt, hogy be van forrasztva, csak nem volt olyan kicsi torx-unk, amivel le tudtuk volna csavarozni a NYÁK-ot a műanyagról, úgyhogy feladtuk.
Erhard 242 (Pure Energy)2008-06-12 21:26:47 // 72320
aham ez érdekes mindenki autójában valeo lakik...
admirális2008-06-12 21:24:38 // 72319
Olcsóbb anyagokból, gyengébb minőségben előállított hűtőt szereltek az autókba, amit a Te eseted is alátámaszt.
Erhard 242 (Pure Energy)2008-06-12 21:22:48 // 72318
a 35mm az 40e ...a 20mm a duplája
admirális2008-06-12 21:22:47 // 72317
De valamiért úgy tűnik, be van forrasztva a NYÁK-ra. A műszerekbe meg rendes foglalattal vannak betéve. Te cseréltél már izzót a klímakezelőkben?
Poló2008-06-12 21:21:41 // 72316
És hogyé' van a 20 mm-es és a 35-ös?
Poló2008-06-12 21:20:17 // 72315
Miért nem sikerült?
Zsolesz2008-06-12 21:19:49 // 72314
Egyszer fogd meg ott ha sokat mentél. Alatta van a hamutál lámpa az is meleg bár az nekem most kiégett, felette meg a venti kapcsoló az is világít. Aztán lehet nem jó az elméletem.
Poló2008-06-12 21:19:17 // 72313
Pedig azok izzók ;)
Erhard 242 (Pure Energy)2008-06-12 21:15:37 // 72312
mi az hogy spórolás? megkérték a valeo gyárat olcsóbban csináljon hűtőt azaz 3 mikronnal gyengébb legyen a fém? :)
Zsifi2008-06-12 21:15:31 // 72311
Nem ledek hanem rízsszemizzók vannak ott.:)
Erhard 242 (Pure Energy)2008-06-12 21:13:25 // 72310
s az egészben az a vicc hogy az Eibach már nem gyárt rugót ha nem a KV csinálja neki :)
Erhard 242 (Pure Energy)2008-06-12 21:11:42 // 72309
pontosan :)) jól látod ...
admirális2008-06-12 21:11:27 // 72308
Legfeljebb ezt tudom elképzelni, de elég szokatlan nekem ez a megoldás.
admirális2008-06-12 21:10:23 // 72307
Nekem is még a 10 éves hűtő van bent, soha semmi baj nem volt vele, most hogy problémák merültek fel pár tagnál, megnéztem megint és semmi gáz. A késői 156-oknál én sok helyen talákoztam spórolás jeleivel, talán ezért nem olyan tartósak a hűtők.
Mike.2008-06-12 21:09:19 // 72306
Én is így értelmezem.
admirális2008-06-12 21:08:31 // 72305
Nem hinném, hogy olyan sok hőt termelnek azok az izzók. Igazán sztem azok nem is izzók, hanem ledek.
Poló2008-06-12 21:08:02 // 72304
Most akkor van a gyári Eibach, ami nekem is van, ez 20 mm-es.
És van az ami Eibach, az 35 mm-es.
Jól mondom?
És van az ami Eibach, az 35 mm-es.
Jól mondom?
admirális2008-06-12 21:07:17 // 72303
Egyik barátom 156-osán akartunk izzót cserélni a klímakezelőkben, ami nem sikerült. És meglepve láttam, hogy tényleg van egy ventni a hőmérőnél. Ezt már többen mondták itt a fórumon is, de nem hittem el.
Mike.2008-06-12 20:54:24 // 72302
Nekem Piri említette tavaly. Ma beszéltem vele, hogy akkor kérdezzen rá most van e mert kellene.
Erhard 242 (Pure Energy)2008-06-12 20:47:58 // 72301
akkor már lenne nekem :)))
Erhard 242 (Pure Energy)2008-06-12 20:47:36 // 72300
eibach közforgalmazásban nem adhatta ki a 20mm-et csak a 35-öt...
Mike.2008-06-12 20:44:46 // 72299
És nekem említettek olyant, hogy utángyártott van 20 mm es. Te hallottál ilyenről?
ALFI1562008-06-12 20:42:55 // 72298
És most akkor Einbachba van 20 meg 35 is?
Mike.2008-06-12 20:42:13 // 72297
Egy rugóról honnan lehet megtudni, hogy mennyit ültet? Van rajta valamilyen szín jelölés vagy felírat?
ALFI1562008-06-12 20:42:03 // 72296
Pont ezt akartam én is kérdezni.
Erhard 242 (Pure Energy)2008-06-12 20:41:42 // 72295
a gyári 20mm, a nem gyári 35mm..
Mike.2008-06-12 20:40:42 // 72294
Na most akkor 20 mm es vagy 35 mm es?