Cgo2009-06-02 15:06:05 // 95842
mi a velemenyetek az olaj kiszivasarol leeresztes helyett?
Skodra2009-06-02 14:54:07 // 95841
Hi! Nagyon superül mutat!Hangja is változott?
ystuc2009-06-02 14:45:07 // 95840
Köszi mindenkinek az autó nevében! :-D
Attie2009-06-02 14:43:50 // 95839
Jól néz ki.
Most már lehetsz repülő is. Az is két kondenzcsíkot húz maga után :))) Csak a tied fekete lesz :)
Most már lehetsz repülő is. Az is két kondenzcsíkot húz maga után :))) Csak a tied fekete lesz :)
Sanyi2009-06-02 14:40:55 // 95837
Uhhh...Gartula.
Nagyon baba lett! :)
Nagyon baba lett! :)
Erhard 242 (Pure Energy)2009-06-02 14:40:12 // 95836
szép ez így!
ystuc2009-06-02 14:38:23 // 95834
Köszi srácok. :-)
Liquid2009-06-02 14:36:14 // 95833
naggyon jól néz ki!!!
GTPeti2009-06-02 14:32:32 // 95832
Esse' néz ki rosszul!
Attie2009-06-02 14:29:57 // 95831
Ilyen csati széthúzásnál összedugásnál le kell venni az akksi sarukat?
Van esélye hogy pofánvágjon a zsák? :)
Van esélye hogy pofánvágjon a zsák? :)
ystuc2009-06-02 14:14:57 // 95830
Ferke2009-06-02 14:08:57 // 95829
Na, akkor most osszátok meg azt, hogy melyik légzsáknak merre van a csatija! Anya használja az autót, nem tudom mostanában gépre kötni, mert nem vagyok otthon, de széthúznám a csatikat szép sorban, mert már másfél éve világít a légzsák lámpácskám:)
GEORGE2009-06-02 13:58:06 // 95828
Elképzelhető, hogy csak az MK2-nél van így, de az tuti, hogy az MK2 így van.
Korábbi 156-om nem volt.....majd aki vágja megírja.
Korábbi 156-om nem volt.....majd aki vágja megírja.
Erhard 242 (Pure Energy)2009-06-02 13:54:44 // 95827
mert olyan mint öregapám...csak mondja meg mondja közben füstű de nem megy :DDD
Liquid2009-06-02 13:52:33 // 95826
ez sztem csak az MK2-nél műxik,a dészlift előttinél tudtommal csak kiütés után alszik el a lámpa...javítsatok ki ha tévedek
Liquid2009-06-02 13:50:36 // 95825
mert a waresz ellentmond mindennek, benzines, füstű és nem megy :)))
GEORGE2009-06-02 13:50:24 // 95824
Semmi gond Petikém.
Ha van közelben szervíz olvastasd ki melyik légzsáknál írja a hibát, majd otthon annak a csatiját széthúzod, kicsit görbitesz a "lábakon" majd összedugod és jó is lesz.
Ha a rendszer érzékeli, hogy nincs hiba a légzsákoknál aut. üzembehelyezi a lámpa is ki fog aludni.
Ha még1szer előjön a hiba és ugyan annál a csatinál javaslom levágni és direktbe kötni.
Nekem a függönylégzsák csatija aktivizálja a légzsákhiba lámpát..... múlt hónapban "meggyógyitottam" a fent leírt módon. 1hete újból jelentkezett, hol világitott hol nem.
Jelenleg nem világit.
A hétvégén kimütöm a csatlakozót, szórakozzon mással :-)
Ha van közelben szervíz olvastasd ki melyik légzsáknál írja a hibát, majd otthon annak a csatiját széthúzod, kicsit görbitesz a "lábakon" majd összedugod és jó is lesz.
Ha a rendszer érzékeli, hogy nincs hiba a légzsákoknál aut. üzembehelyezi a lámpa is ki fog aludni.
Ha még1szer előjön a hiba és ugyan annál a csatinál javaslom levágni és direktbe kötni.
Nekem a függönylégzsák csatija aktivizálja a légzsákhiba lámpát..... múlt hónapban "meggyógyitottam" a fent leírt módon. 1hete újból jelentkezett, hol világitott hol nem.
Jelenleg nem világit.
A hétvégén kimütöm a csatlakozót, szórakozzon mással :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2009-06-02 13:32:50 // 95823
az a szimeringes öregember esete :D
Liquid2009-06-02 13:28:22 // 95822
és a Wartburgot hova sorolod? :))
Erhard 242 (Pure Energy)2009-06-02 13:25:24 // 95821
a férfiakba genetikailag kódolva van a füstölés alul, felül :) a dejzel is prüszköl rendesen...a TS inkább nőies csak diszkrénet füstű hogy senki sem látja és hallja :DDD
GTPeti2009-06-02 13:25:13 // 95820
Most akkor beleteszel-e egy Csiszaj csippet, vagy maracc a zintelnél?
(Gondolom a notidban történt füstkijövés.)
(Gondolom a notidban történt füstkijövés.)
Liquid2009-06-02 13:13:28 // 95819
pont hogy a benzines hasonlít a FÉRFI-hez, mert az indításor (ergo reggel) rövid ideig füstű, utána csak indokolt esetben.
A dízel inkább egy "szeles" emberhez hasonló :D
A dízel inkább egy "szeles" emberhez hasonló :D
Erhard 242 (Pure Energy)2009-06-02 13:06:55 // 95818
egyébként a benzinpártiakat nem értem minden férfi ember alapvetően dejzeles...reggel füstű rendesen :DDD
Liquid2009-06-02 13:01:44 // 95817
Mindent értek, megvilágosodtam :))
Erhard 242 (Pure Energy)2009-06-02 12:42:04 // 95816
innen ered a chiptuning is mikor nem tesznek semmi mást csak többlet gázzal töltik fel a chipet :DDD
GTPeti2009-06-02 12:39:45 // 95815
Javaslom egy orosz chip beépítését az imperialista helyére.
Ezek robosztusak. Igaz sebességben enyhén alulmaradnak.
(*: A kép csak illuszráció.)
Ezek robosztusak. Igaz sebességben enyhén alulmaradnak.
(*: A kép csak illuszráció.)
Erhard 242 (Pure Energy)2009-06-02 12:35:21 // 95814
áh mikor a proci elpukkan eltávozik a füst ami hajtja...:D
Liquid2009-06-02 12:33:04 // 95813
ebben van valami :)
Liquid2009-06-02 12:32:41 // 95812
füst hajtja? én asszittem az egyiket a gázolaj a másikat meg a vellany hajtja :)
GTPeti2009-06-02 12:31:53 // 95811
Na igen, csak a dízel akkor is megy, ha kijött belőle a füst, a Core2 meg nem. :(
Erhard 242 (Pure Energy)2009-06-02 12:30:24 // 95810
mind kettő gyors ..mert füst hajtja :DDD
GTPeti2009-06-02 12:28:53 // 95809
Most már szinte azt hiszem, hogy a hülye légzsákvisszajelző időzítetten gyullad ki. Amolyan "figyelmesség" a gyártó részéről, hogy az emberfia betévedjen a szervízbe. €€€
GTPeti2009-06-02 12:23:39 // 95808
Mindkettő gyors és keveset fogyaszt? :)
bagoly2009-06-02 12:23:19 // 95807
De nem mondom tutira,csak ha párban nem világít akkor nem biztosíték valszinű! Kicsit macerás kiszedni,de ha valami műanyag ék alakú cuccal a lábaktól megfeszíted könnyebben kijön!
Erhard 242 (Pure Energy)2009-06-02 12:22:44 // 95806
Peti tudod mi a hasonlóság a Core 2 Duo meg a dejzel között?
Erhard 242 (Pure Energy)2009-06-02 12:22:06 // 95805
még a végén kiderül a terminátort is az hajtja :)
Jani552009-06-02 12:18:10 // 95803
Nekem is "bejelzett" a légzsákvisszajelző és onnantól folyamatosan jelzett.
Számítógépre csatlakoztunk (mert komolyan vettem), hibásnak bizonyult a jobb hátsó oldallégzsák csatlakozója. Szétcsatlakozták meg vissza (a csomagtartóban, a kalaptartó alján, jobbról), azóta jó.
(egy hét idegeskedés = mi lehet a gond? a kilenc légzsák közül.
1 óra oda, 1óra várakozás a szerviznél, 5 perc mérés, öt perc javítás (burkolat le, szét-összecsatlakozás, burkolat fel), számlázás, majd (mivel közbejött az ebédidő) 1 óra várakozás a pénztárnál, fizetés és kész, haza újabb 1 óra = több, mint fél nap!
Össz: 16 eFt)
Számítógépre csatlakoztunk (mert komolyan vettem), hibásnak bizonyult a jobb hátsó oldallégzsák csatlakozója. Szétcsatlakozták meg vissza (a csomagtartóban, a kalaptartó alján, jobbról), azóta jó.
(egy hét idegeskedés = mi lehet a gond? a kilenc légzsák közül.
1 óra oda, 1óra várakozás a szerviznél, 5 perc mérés, öt perc javítás (burkolat le, szét-összecsatlakozás, burkolat fel), számlázás, majd (mivel közbejött az ebédidő) 1 óra várakozás a pénztárnál, fizetés és kész, haza újabb 1 óra = több, mint fél nap!
Össz: 16 eFt)
GTPeti2009-06-02 12:14:26 // 95802
Ez RS-232 lesz mer' csak... Khm.
(Nincs olyan progim ami USB-t is támogat. -> DOS)
(Nincs olyan progim ami USB-t is támogat. -> DOS)
Liquid2009-06-02 12:12:04 // 95801
ha elég vastag falat építesz belőlük...:D
Liquid2009-06-02 12:11:37 // 95800
ahogy érzed :) Nem akarsz gyártani nekem egy OBD-USB kábelt? :)
GTPeti2009-06-02 12:10:57 // 95799
Neeem igen, az Optima atomtámadás ellen is véd! :)
GTPeti2009-06-02 12:10:21 // 95798
Épitek egy kábelt és kiütöm. Ha visszajön átnézem a csatikat. :)
(Na jó, lehet, hogy előtte is rájuk nézek. :)
(Na jó, lehet, hogy előtte is rájuk nézek. :)
Jani552009-06-02 12:04:35 // 95797
Ma de. zöldkártyaügyben voltam (Székesfehérvár mellett 20 km-re a NKH kijelölt egyik vizsgabázisán) és a következőket tapasztaltam:
Az ajtó előtt a várakozásnál szóltak: ne járassam a motort ( fő a környezet, a csend, legyek energiatakarékos és ne bűzölögjek..., meg egyébként is, minek).
Bent, a motort azonnal leállíttatják velem, motorháztetőt kinyitom, felcsatlakoznak mindenféle kábeleket a mindenféle "kütyük"-höz és a központi géphez.
Lássatok csodát, apró, finom állítgatások: minden elektronika "tudja a dolgát", mérésnek vége, kábelek le, minden ok.
Papírok a kezembe, kiállhatok, mehetek fizetni.
(negyed óra várakozás, öt perc "mérés", öt perc adminisztráció, 10 perc számlázás, fizetés)
Még a látszatra sem adtak, hogy legalább bedugjanak valamit a kipufogócsőbe!
A motornak sem kell járni, üzemmelegnek sem kell lenni (legközelebb szerintem már csak egy idegen aksi kell => vagy az se)!
A mérés eredményes, hivatalos papírok kiadva: két évre jó a zöldkártya! (a hatéves jtdm-re)
Közben, természetesen mindenféle hivatalos emberek jönnek-mennek, "felügyelnek"... Semmilyen szinten nem érdekelt senkit, alapból egyáltalán jó-e a motor... teljesíti-e az előírt értékeket... (Nincs 50ekm a kocsimban)
Megérteném a helyzetet, ha "kis segítség kellene", de nem erről volt szó, hiszen tényleg minden rendben... Ki érti ezt?
Hangsúlyoznám: sem protekcióm, sem ismerősőm, stb. nincsen ott...
Egyáltalán minek vannak a rendeletek, a szabályok?
Egyáltalán, minek ez az egész? (csak nem arról van szó, hogy legalább ezeknek az embereknek legyen munkájuk, munkahelyük, akik evvel foglalkoznak???)
Autóstársadalom fizess!
Egyre inkább rosszul érzem magam ebben az országban.
ui: ugyanez lenne a hozzáállásom és a véleményem, ha öreg, esetleg rossz = füstölő kocsim lenne > azt bizonyára megjavítanám/megjavíttatnám.
Az ajtó előtt a várakozásnál szóltak: ne járassam a motort ( fő a környezet, a csend, legyek energiatakarékos és ne bűzölögjek..., meg egyébként is, minek).
Bent, a motort azonnal leállíttatják velem, motorháztetőt kinyitom, felcsatlakoznak mindenféle kábeleket a mindenféle "kütyük"-höz és a központi géphez.
Lássatok csodát, apró, finom állítgatások: minden elektronika "tudja a dolgát", mérésnek vége, kábelek le, minden ok.
Papírok a kezembe, kiállhatok, mehetek fizetni.
(negyed óra várakozás, öt perc "mérés", öt perc adminisztráció, 10 perc számlázás, fizetés)
Még a látszatra sem adtak, hogy legalább bedugjanak valamit a kipufogócsőbe!
A motornak sem kell járni, üzemmelegnek sem kell lenni (legközelebb szerintem már csak egy idegen aksi kell => vagy az se)!
A mérés eredményes, hivatalos papírok kiadva: két évre jó a zöldkártya! (a hatéves jtdm-re)
Közben, természetesen mindenféle hivatalos emberek jönnek-mennek, "felügyelnek"... Semmilyen szinten nem érdekelt senkit, alapból egyáltalán jó-e a motor... teljesíti-e az előírt értékeket... (Nincs 50ekm a kocsimban)
Megérteném a helyzetet, ha "kis segítség kellene", de nem erről volt szó, hiszen tényleg minden rendben... Ki érti ezt?
Hangsúlyoznám: sem protekcióm, sem ismerősőm, stb. nincsen ott...
Egyáltalán minek vannak a rendeletek, a szabályok?
Egyáltalán, minek ez az egész? (csak nem arról van szó, hogy legalább ezeknek az embereknek legyen munkájuk, munkahelyük, akik evvel foglalkoznak???)
Autóstársadalom fizess!
Egyre inkább rosszul érzem magam ebben az országban.
ui: ugyanez lenne a hozzáállásom és a véleményem, ha öreg, esetleg rossz = füstölő kocsim lenne > azt bizonyára megjavítanám/megjavíttatnám.
Liquid2009-06-02 12:01:43 // 95796
semmi gáz, ki kell ütni a compból esetleg ha van ingerenciád, akkor nézd meg a csatikat...
Nálam eddig 2x jött elő, egyszer sem cseszegettem semmit ami előhozhatta volna, és nem is néztem át a csatlakozásokat. Az első esetben kb. 1/2 év után jött elő újra, a második eset óta eltelt másfél év...
Érdekes módon a jobboldali légzsáknál jelzett valami hibát, holott olyan nincs is a kocsiban...
Nálam eddig 2x jött elő, egyszer sem cseszegettem semmit ami előhozhatta volna, és nem is néztem át a csatlakozásokat. Az első esetben kb. 1/2 év után jött elő újra, a második eset óta eltelt másfél év...
Érdekes módon a jobboldali légzsáknál jelzett valami hibát, holott olyan nincs is a kocsiban...
Erhard 242 (Pure Energy)2009-06-02 11:52:12 // 95795
birizgáld meg az ülés alatti csatit...hát ha
Erhard 242 (Pure Energy)2009-06-02 11:49:50 // 95794
na mi van ingadozik az Optima feszkója? :P
GTPeti2009-06-02 11:45:10 // 95793
Na. Akkor ezennel én is jelentkeznék felvételre a "Kigyulladt a légzsákvisszajelző" társaságba.
:((
:((