Poló2010-07-16 23:50:01 // 110842
Honnan tudod, hogy erősebb volt?
GEORGE2010-07-16 23:08:36 // 110841
Erősebtől sose szégyen kikapni.....és hát létezik sok erősebb verda....-sajnos-
dfg (Tanárúr)2010-07-16 21:34:48 // 110840
bezzeg ha a jó öreg kéziváltód lenne selespeed helyett, akkor is beledöngölt volna ;)
Erhard 242 (Pure Energy)2010-07-16 20:56:55 // 110839
látom nem akarsz megszabadulni tőlem :P azért egy kevéske pénzt kezdj el félre rakni pd elemekre, tandemszivattyúra, hajtókarra, hengerfejre ...a 12 lengőkaros futómű már csak csemege :P
Dévid2010-07-16 20:56:53 // 110838
Ha szerencsém van, a jövő héten meg is lesz. Már várom, hogy vigyenek vele. :D
Amúgy nem gondolod hogy az olasz szaromat egy német autóra cserélem. :D
Ha sok-sok év múlva a jelenlegi autóm leváltásra kerül, akkor 1.9 vagy 2.4 diesel lesz, GT vagy 156, jelenlegi számításaim szerint az még 6-7 év minimum. :)
Amúgy nem gondolod hogy az olasz szaromat egy német autóra cserélem. :D
Ha sok-sok év múlva a jelenlegi autóm leváltásra kerül, akkor 1.9 vagy 2.4 diesel lesz, GT vagy 156, jelenlegi számításaim szerint az még 6-7 év minimum. :)
Piritu - 1.000.0002010-07-16 20:51:04 // 110837
Mielőtt elkezdesz komolyan gondolkodni rajta kérdezdd meg Erhard-ot, hogy mit, milyen gyakran keresnek a pédétádékhoz és mindez mibe kerül :-)))
Dévid2010-07-16 20:37:13 // 110836
Én most A4 Avantot nézegetek, 1.9 PD-TDI-t, 160 lovas chippelt motorral, S-Line felszereltséggel azt hiszem...
osee_selespeed2010-07-16 19:55:39 // 110835
Ha már németekről van szó, ma egy a3 s-line a földbe döngölt, nem is egyszer, méghozzá szerpentinen. A végén az is kiderült, hogy egy szöszi ül a perecnél :D
GEORGE2010-07-16 19:41:45 // 110834
A Leon az német, hisz mindene audi-vw.....a gyár eredete itt más sokad rangú...
Dévid2010-07-16 19:26:21 // 110833
Én is felajánlottam a kocsim párszor, de egy Leon és egy Astra lett a befutó.
Mégiscsak megbízható német autók, kivéve a Leont, mert az spanyol. :)
Mégiscsak megbízható német autók, kivéve a Leont, mert az spanyol. :)
Trombozis2010-07-16 19:20:41 // 110832
Augusztus 21.-n megint díszítek. Biztos más lesz, mint anno.
Trombozis2010-07-16 19:19:30 // 110831
Ma már kikapcsoltam a mély ládát. Lehet kiveszem a kocsiból. Nem is tudom. :-) Nem hasznos. :-D
Tibooo2010-07-16 18:17:36 // 110830
Sziasztok
Segítséget szeretnék abba kérni a Cartársaktól, hogy az autóm nemsokára menyasszonyi autó lesz, és tagként szoktam nézelődni itt Amore-n és csomó 156-t láttam már menyasszonyi autóként feldíszítve! Abba szeretnélek kérni Titeket, hogy akinek volt már feldíszítve a kocsija és megosztana velem egy képet róla ötlet gyanánt, az legyen szíves küldjön nekem egy képet az adatlapomon található e-mail címre.
Előre is köszönöm a segítségeteket!
Üdv
Tibooo
Segítséget szeretnék abba kérni a Cartársaktól, hogy az autóm nemsokára menyasszonyi autó lesz, és tagként szoktam nézelődni itt Amore-n és csomó 156-t láttam már menyasszonyi autóként feldíszítve! Abba szeretnélek kérni Titeket, hogy akinek volt már feldíszítve a kocsija és megosztana velem egy képet róla ötlet gyanánt, az legyen szíves küldjön nekem egy képet az adatlapomon található e-mail címre.
Előre is köszönöm a segítségeteket!
Üdv
Tibooo
Davidian2010-07-16 16:39:15 // 110829
Nekem is ez volt a hibajelenség, nekem a hűtőventilátor ellenállása volt szarrá menve. Bontóból vettem másikat 2000Ft-ért és egy 5 perc alatt lehet cserélni. Ez pedig a hűtőventilátortól jobbra fent (ahogy állsz a kocsi előtt és nézel befele a motortető alá :) ) található. 2 kábel jön ki belőle és olyan elnyújtott hatszög formája van amit 2 csavar tart. Remélem meglesz! Ezt nézd meg, mert nekem ez volt gyakorlatilag elégve. Csere és az óta forog a ventilátorom, mint állat.
Remélem tudtam segíteni!
Remélem tudtam segíteni!
Trombozis2010-07-16 16:38:30 // 110828
Majdnem megkérdeztem, hogy hol voltál, de leesett, hogy nem csak környékemen laknak. :-)
Én hétfőn megyek. Ma utaztam nélküle... :-O "kellemes volt"
Én hétfőn megyek. Ma utaztam nélküle... :-O "kellemes volt"
zee2010-07-16 10:35:11 // 110827
Sziasztok
Minap voltunk klímásnál,ajó hír,hogy a rendszer tartja a nyomást de a venti nem indul. Előtétek jók,ventik direktben mennek,tehát azok is rendben vannk. Kérdésem,hogy biztosíték ill. relé aminek köze lehet a légkondihűtő ventijéhez merre találhatók?
kösz előre is
üdv
Minap voltunk klímásnál,ajó hír,hogy a rendszer tartja a nyomást de a venti nem indul. Előtétek jók,ventik direktben mennek,tehát azok is rendben vannk. Kérdésem,hogy biztosíték ill. relé aminek köze lehet a légkondihűtő ventijéhez merre találhatók?
kösz előre is
üdv
Davidian2010-07-15 23:34:56 // 110826
Köszönöm a segítséget. Sikerült is beállítani.
Inter156 (il mascalzone)2010-07-15 22:16:17 // 110825
Szintén gratula!
Nálunk olyan hűvös a garázs,hogy azt tervezem a kocsiban alszunk....:DDD
Nálunk olyan hűvös a garázs,hogy azt tervezem a kocsiban alszunk....:DDD
Piritu - 1.000.0002010-07-15 19:39:37 // 110824
Trombozis2010-07-15 18:46:28 // 110823
Csak, ha az ültetés nem ekkore, akkor messzebb van az ívhez a kerék. :-P Így gondolom.
De jókat mondasz! Bíztató szavak. :-)
De jókat mondasz! Bíztató szavak. :-)
András bácsi2010-07-15 18:41:21 // 110822
Az ültetés az összetartás beállíthatóságát nem befolyásolja. A dőlést esetleg, de ugye pár fok dőlés-eltérés kevésbé koptat, mit fél fok összetartás-hiba.
Trombozis2010-07-15 18:40:18 // 110821
Csak sok a rendetlen.
András bácsi2010-07-15 18:39:25 // 110820
Minden rendes futóműves tudja az alapértékeket, tudnia kell, hol lehet állítani, és melyik szélső értékkel korrigálhat.
Trombozis2010-07-15 18:38:29 // 110819
Bízom benne, hogy jó lesz, ha nem, akkor meg kell válnom ettől az ültetéstől. :-O
Trombozis2010-07-15 18:37:41 // 110818
Értem és köszi.
Néztem most és nem tudom, hogy jobb lesz-e, ha állíttatok. De majd kiderül. Remélem sikerül. Az a baj, hogy annó (még nem nálam) a jobb hátulja törve volt valószínű, mert azon a részen nagyobbat mutat a műszer. Mondjuk nem nagy felületen. Lehet elment ez a rész, csak 15"os kerékkel nem vettem észre. :-)
Nem is az a lényeg, mert az a múlt. :-) Még majd álábújok vasárnap és ott is megsasolom. Dugok rá laptopot, mert, amin nincs billentyűzet ahhoz elvileg nem ért egy infós. :-))))
Néztem most és nem tudom, hogy jobb lesz-e, ha állíttatok. De majd kiderül. Remélem sikerül. Az a baj, hogy annó (még nem nálam) a jobb hátulja törve volt valószínű, mert azon a részen nagyobbat mutat a műszer. Mondjuk nem nagy felületen. Lehet elment ez a rész, csak 15"os kerékkel nem vettem észre. :-)
Nem is az a lényeg, mert az a múlt. :-) Még majd álábújok vasárnap és ott is megsasolom. Dugok rá laptopot, mert, amin nincs billentyűzet ahhoz elvileg nem ért egy infós. :-))))
András bácsi2010-07-15 18:33:58 // 110817
Ez semmi: nekem a világosabb autóban 47-et mutatott, és jól ráégtem a feka bőrre. :)
A kormány gombjai felett meg szépen elvált a műanyag. Ugyanúgy, mint az utaslufi fedele. :(
A kormány gombjai felett meg szépen elvált a műanyag. Ugyanúgy, mint az utaslufi fedele. :(
András bácsi2010-07-15 18:32:25 // 110816
Magán a motoron is tudsz állítani a rajta lévő imbusszal. Ha ez sem segít, akkor a lámpa füleit tudod hézagolni. Bár ez utóbbi csak a szanaszét tört és rosszul helyrerakott autóknál lehet csak.
András bácsi2010-07-15 18:29:46 // 110815
Úgy képzeld el, hogy a kerék nyomvonalát állítod a kasztni hossztengelyéhez képest.
ystuc2010-07-15 18:28:40 // 110814
András bácsi2010-07-15 18:28:37 // 110813
Nem, tulajdonképpen a hátsó részét tolja-húzza, kb. úgy, mintha a kormányösszekötőn állítanál. Persze sarkított a példa.
Davidian2010-07-15 17:17:21 // 110812
Sziasztok!
Lenne egy olyan kérdésem,hogy a fényszórókat hogyan lehet állítani? A motort leszámítva természetesen. A jobb oldali fényszóróm nagyon lefelé néz és az istennek sem tudom feljebb hergelni. :P
Válaszotokat előre is köszönöm. D.
Lenne egy olyan kérdésem,hogy a fényszórókat hogyan lehet állítani? A motort leszámítva természetesen. A jobb oldali fényszóróm nagyon lefelé néz és az istennek sem tudom feljebb hergelni. :P
Válaszotokat előre is köszönöm. D.
DELFIN2010-07-15 16:12:37 // 110811
Sziasztok, minitali lesz július 21-én a csepeli tesco parkolóban 18-órától, Minden Alfaőrültet várunk!!!!!
mizooo2010-07-15 15:46:32 // 110810
Nekem is ilyena hűtővizem, feltöltöm min/max közé állandóan min alá megy de ott is marad uhogy én sem foglalkozom vele 1 éve ott van :D... üdv
Trombozis2010-07-15 15:13:29 // 110809
Na akkor meg?!?!?!?! :-))) Nekem a jobb hátulja áll kifele és ott beleér a kasztniba (már ritkábban), ha keményet rugózik. Azt mondták, hogy ott nem tudnak állítani csak a kerék első felén.
osee_selespeed2010-07-15 15:08:55 // 110808
Első meg a hátsó részét is lehet ki-be állítani.
Trombozis2010-07-15 13:03:01 // 110807
Aham, és emiatt a hátsó kerék ("inkább") eleje állítható...?...Szóval hogy is kérdezzem. Az első része állítódik ki és be, de a hátsó része fixen marad, azt nem lehet bentebb állítani.
András bácsi2010-07-15 09:19:23 // 110806
A kitámasztó belső csavarja állítható: excenterrel fordul az öntvény-hídban.
András bácsi2010-07-15 09:18:14 // 110805
Nem egyértelmű: elvileg a hátsó kitámasztók állíthatók, bár az az összetartás állítására szolgál. Viszont ha tekered, akkor a dőlés is el fog mászni egy kicsit. Egyébként direkt dőlés-állítás nincs.
osee_selespeed2010-07-15 09:10:33 // 110804
Na erre én is kíváncsi vagyok, mert az enyémre azt mondták, hogy nincs dőlésszög állítási lehetőseg...
Trombozis2010-07-15 09:04:56 // 110803
Még gyorsan kérdezek, mert húzok el itthonról. :-)
Valaki tudja, hogy a hátsó kereket milyen szögekben lehet állítani? Tudom plussz, minusz, de hogy mit hol? Kajak olyan "hozzánemértés" van a futóműveseknél, hogy az tiszta szégyen/vicc.
Valaki tudja, hogy a hátsó kereket milyen szögekben lehet állítani? Tudom plussz, minusz, de hogy mit hol? Kajak olyan "hozzánemértés" van a futóműveseknél, hogy az tiszta szégyen/vicc.
Trombozis2010-07-15 09:02:45 // 110802
Na de az érdekes, mert olyat nekem is csinált, hogy a minimum alá ment egy kicsit, de után meg ott figyelt a víz szintje. :-)
De most annak örülök, hogy nem nyüszög, kopog semmi. Jujj másvilág az egész. Csak most nem megy. :-)
De most annak örülök, hogy nem nyüszög, kopog semmi. Jujj másvilág az egész. Csak most nem megy. :-)
Trombozis2010-07-15 09:00:52 // 110801
Azt mondod?
Keresek egyet tesztre és utána majd kiderül a továbbiakban mi légyen vele.
Keresek egyet tesztre és utána majd kiderül a továbbiakban mi légyen vele.
Cgo2010-07-15 07:08:23 // 110800
mostanaban engem is idegesit a homerseklet. Mikor Csori berakta az uj termosztatot, azt mondtam, hogy ne aggodjak a 80 ok miatt, mert megmerte es picit csal az ora, igy jo. Viszont kb. 1 honapja mindig 90 fokon van, vagyis
1. megjavult az ora
2. az ora tovabb csal es a motor >100 fokon dolgozik, ami nem egeszseges
Raadasul meg mindig fogy a hutovizem, de mindig csak 2-3 mm-el a minimum ala, aztan ott all, ami kb. 3 deci. Az utobbi 3000 km-ben mar nem is toltottem utana, ha annyira ott akar lenni a szint, akkor legyen ott.
1. megjavult az ora
2. az ora tovabb csal es a motor >100 fokon dolgozik, ami nem egeszseges
Raadasul meg mindig fogy a hutovizem, de mindig csak 2-3 mm-el a minimum ala, aztan ott all, ami kb. 3 deci. Az utobbi 3000 km-ben mar nem is toltottem utana, ha annyira ott akar lenni a szint, akkor legyen ott.
admirális2010-07-14 23:18:39 // 110799
145/146/155-ben is volt ilyen.
Trombozis2010-07-14 19:41:10 // 110798
Értem (remélem), csak írtad, hogy abban a szeremcsés helyzetben vagyok. :-)
És nem tudtam, hogy mire értsem, hogy ritka, drága, más elven működik vagy sokkal többet bír. :-))))
De tuti nem találok ilyen 111es végűt, csak újat. :-O
És nem tudtam, hogy mire értsem, hogy ritka, drága, más elven működik vagy sokkal többet bír. :-))))
De tuti nem találok ilyen 111es végűt, csak újat. :-O
szasza(SW)2010-07-14 18:11:27 // 110797
Ez tuti szándékos volt mert ívben azért nem esik rá semmi,főleg úgy,hogy még párhuzamos is a két-két vonal.Ez szerintem egy kulcscsomó volt,két kulcs nyoma.Van mélyebb karc is gyanítom azt is szeretetből kaptam.Azokat is megpróbálom,ha nem segít jön a gyári festék és lakjavító.
admirális2010-07-14 16:58:45 // 110796
De ott a két vonal között még teljesen jó! Az 85 fok, szóval semmi nem múlik azon.
admirális2010-07-14 16:44:40 // 110795
A LMM és a trafók csatlakozója szögletes, ellentétben a legtöbb 156-tal, amiben ovális, legömbölyített. És nem csak ennyi a különbség mert más elven is működik. Ez a kockacsatis jóval többet bír, igaz hogy drágább is.
A hőmérő 90 és 50 közötti jelölése 80 fokot jelent, nem 70-et. Ebben a melegben szerintem illene a 90-et elérni városban, vagy legalább nagyon közel lenni hozzá.
A hőmérő 90 és 50 közötti jelölése 80 fokot jelent, nem 70-et. Ebben a melegben szerintem illene a 90-et elérni városban, vagy legalább nagyon közel lenni hozzá.
Trombozis2010-07-14 15:03:54 // 110794
Milyen kocka csatis? Nem is néztem még milyen.
Termót Erhard küldte, csak az. :-)
Annó meg...ööö szerintem azt még az itteni olasz szerelő rakta bele. Na azt nem tudom már, de szerintem alkatrészek terén nem volt nyomorék a manusz,, de nem is ezek miatt nem járok többet hozzá. Az akkori berakás után egy telet bírt és utána már csak a 70es mutatóhoz állt be.
Termót Erhard küldte, csak az. :-)
Annó meg...ööö szerintem azt még az itteni olasz szerelő rakta bele. Na azt nem tudom már, de szerintem alkatrészek terén nem volt nyomorék a manusz,, de nem is ezek miatt nem járok többet hozzá. Az akkori berakás után egy telet bírt és utána már csak a 70es mutatóhoz állt be.
admirális2010-07-14 14:56:56 // 110793
LMM-et érdemes lenne belepróbálni egy biztosan jól működőt mielőtt kiadsz érte 45-60E ft-t. De te abban a szerencsés heylzetben vagy hogy még egy bontottal is érdemes lenne próbálkozni mert ez a kockacsatlakozós fajta ritka 156-ban, de elég tartós!
Termóból gyári volt és gyári lett betéve?
Termóból gyári volt és gyári lett betéve?