Fórum >> Típusok >> 156

Piritu - 1.000.0002010-09-13 19:51:42 // 112304
Salzburg autópályapihenő, de még tavaly :-)
Poló2010-09-13 19:22:12 // 112303
Rá kell dugni a műszert, az megmondja a frankót. Én 80 fok fölött nem aggódnék, ha alámegy a vonalnak, akkor lehet cserélni. De ez csak az én véleményem.
dfg (Tanárúr)2010-09-13 19:17:18 // 112302
az egyik az alu szelepfedelesre, a másik a műanyag szelepfedelesre való.
Inter156 (il mascalzone)2010-09-13 19:16:58 // 112301
Szép kis hegység:) Merre jártatok? :)
GabCsi2010-09-13 19:16:27 // 112300
Nekem is összevissza mutat, kimértem a víz hőfokát a kiegyenlítőtartályban, mivel az jó ezért nem cseréltem termosztátot...
Poló2010-09-13 19:15:41 // 112299
Nekem azt mondták annak idején a boltban, hogy kétféle van, válasszak melyik kell. Ebből gondoltam, hogy ugyanaz a kettő, csak a hőfok más.
dfg (Tanárúr)2010-09-13 19:12:43 // 112298
nem egyforma a két termosztátház, tehát nem tudod feltenni a 83asat a 88as helyére.
Rolcho2010-09-13 19:04:08 // 112297
Elvileg 88-as volt. A nyitás egyébként 88-92 között történik, csak utána már csak nagy melegben, álló helyzetben kúszik vissza, nagyon lassan.
Poló2010-09-13 19:01:05 // 112296
Ez 82-83 fok. Kétféle termosztát létezik, az egyik 88 fokos, a másik 83 asszem (vagy 82). Ha az utóbbi van neked, akkor teljesen jó a termosztátod.
Rolcho2010-09-13 18:46:31 // 112295
Szokásos téma, mivel jön a tél: termosztát.

Még nincs egy éves a termosztátom (BEHR) és a hőfok mutatója menet közben szinte mindig a képen látható állapotban áll. A mérőóra valószínűleg jól működhet mert 93 körül bekapcsol a ventilátor első fokozata.

Most még nincs 1 éves a termosztát, elvileg garanciás. Cseréltessem?
Piritu - 1.000.0002010-09-13 18:21:15 // 112294
Szép estét mindenkinek!
Trombozis2010-09-12 08:29:20 // 112293
Olyat én is éreztem. Beszambázott, amikor kis ívben fordultam. De ez lehetett lengéscsilli is. :-)
Poló2010-09-12 00:10:41 // 112292
Az enyémnek meg semmi hangja nem volt, csak ette a gumik belső felét hátul, meg mintha instabilabb lett volna az autó. Csöri orvosolta a problémát :)
Liquid2010-09-11 17:39:02 // 112291
az zsír volt :)Kaposra már hozott mindenki merőkanalat :))
Hardy2010-09-11 16:13:56 // 112290
Nem csak náluk hanem mindenhol lengőkarnak hívják, mivel ez a lengőkar. És valóban hátul van 2 darab, és az egyik rövidebb egy kicsit. Van hoszkitámasztó is de az más. Az párhuzamos az autó oldalával. A hátsó ágyra és a karosszériára csatlakozik. Illetve van meg a stabrúd, vagy Z kar vagy kutyacsont kinek hogy tetszik. Az a lengéscsillapítora csatlakozik, meg a nagy kereszt stabrúdra!
Trombozis2010-09-11 14:28:27 // 112289
Mondjuk én kihajintottam mindent. Első lengéscsillapító maradt. Azóta kuss van. :-)
Krisztián1562010-09-11 14:20:57 // 112288
Nekem inkább kopog!:D
Trombozis2010-09-11 14:17:30 // 112287
Nekem emiatt babakocsi hangja volt, úgy nyüszgött. :-)
Krisztián1562010-09-11 13:32:56 // 112286
Nálatok ez
Hátsó keresztlengökar elsö /156, 147, GT/ 60629903
[60629903] néven fut akkor nem? És talán akkor azért nem lehet, hogy a Bárdi rendszere
azért dobott 2 féle méretet mert nem ugyanakkora az első és a hátsó?
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-11 13:25:35 // 112285
keresztlengőkar néven :)
Krisztián1562010-09-11 13:24:22 // 112284
Így talán jobban látni:
Krisztián1562010-09-11 13:21:18 // 112283
A Unixnál megtaláltam a megoldást!:D Nekem kitámasztó rúd kell:D

Ilyet nálad hol találok a webshopba?
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-11 12:18:22 // 112282
Odvaskő jó buli volt ....merőkanál nélkül :DDDD
Poló2010-09-11 11:38:56 // 112281
2006-ban Siófokon Ribipeti szervezésében. Aztán volt a 2007-es Odvaskőn, amikor te főztél. Tovább nem tudom a sort, mert ezen a kettőn voltam csak.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-11 08:13:46 // 112280
na most akkor mikor is? :)
Poló2010-09-11 01:57:33 // 112279
Jobban belegondolva 2006-ban :))
Szido2010-09-11 00:15:58 // 112278
Lehúztam a csatlakozót, és mentem úgy egy kört. Semmi változás. A lámpáknál mindig ugrált az alpjárat, többször majdnem le is fulladt. Ezután visszatettem a helyére a csatlakozót, és úgy is mentem. Elmúlt az alapjárat probléma, viszont a youtube-on található gyorsuló videókhoz -gyári, minden tuningtól mentes- még mindig kevésnek tartom ezt a teljesítményt.
Szido2010-09-10 23:34:04 // 112277
Hohó! Megnéztem az említett alkatrészt, és a csatlakozójánál ripityára lett törve, valamit szigetelőszalaggal elég igénytelen módon próbálták egybefogni. Szerintem gyanakodtak már a hibára, próbálták is bütykölni, de alkatrészcsere helyett inkább eladták az autót.
:S
Szido2010-09-10 21:42:38 // 112276
Köszönöm a válaszokat!
Gyűjtök akkor egy LMM-re. :)
A kábelezést pedig megpróbálom a jövőhéten megoldani.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-10 21:23:28 // 112275
2 féle stabrúd? 2 méretű kutyacsont? :) jó szerelőd van meg jó a bárdi program :P
Krisztián1562010-09-10 18:15:06 // 112274
A Német első alsó ment tönkre:D És azért nem viszem vissza mert nem találom róla a számlát:P De akkor még egyszer nekiugrok megkeresni! Ma voltam a Bárdiba és ott mutatták hogy hátul 2 féle stabrúd van a kutyacsont meg még valami másik! Most megkérdezem a szerelőt hogy melyikre is gondol pontosan? Meg 2 méret van a kutyacsontból (szerintem azt mutatta) egy kisebb meg egy nagyobb. Vajon melyik kell az enyémbe?
admirális2010-09-10 17:53:32 // 112273
Azért nehéz erre válaszolni mert JTS-el kevés a tapasztalat itt az oldalon. TS-nél ez légmennyiség mérőre utalna, talán nálad is, de vidd inkább el kiolvastatni a computert, mert elviekben ilyenkor hagy nyomot a hibatárolóban, amikor felvillan a kontroll lámpa.
Altair2010-09-10 17:46:51 // 112272
(Felrakom még egyszer, hátha valakinek van ötlete...)

Ciao Cartarsák!

Érdekes jelenség történt tegnap induláskor, és gondoltam megkérdezem, hátha tudjátok az okát!

Ahogy álltam ki a kapunál, alapjáraton ment az autó, és a motorhiba visszajelző fel-fel gyulladt, inkább azt mondanám villogott. Ahogy elindultam, és lett fordulat, a hiba megszűnt.

Van esetleg ötletetek, mi lehet?

Üdv.:
Gábor
mizooo2010-09-10 16:51:12 // 112271
Túl sok erőt ne nagyon várjál csak ha forgatod, nekem 7.8-nál kevesebbet nem evett még.

üdv
admirális2010-09-10 16:30:43 // 112270
Találkozások...
boli1112010-09-10 15:38:49 // 112269
Ciao!
1. Az enyém 2,0-s. Még sohasem evett 8,2-nél kevesebbet. Igaz megy is. :D (hála Csörinek)
2. A légzsákvisszajelző hiábját nálam úgy sikerült megoldani, hogy az üllés alatti csokit kivágták és fixre forrasztották a vezetékeket. Aztán törölték a hibakódokat és azóta tökéletes.
3. Zenét én egy szakemberrel tettettem bele. Az egész szerelés, vezetékelés, beállítás kb 2,5-3 óra alatt megvolt. A tápkábelt a motortérből vezette be az utastérbe.Ehhez úgy emlékszem meg kellett bontania a sofőr felőli ablaktörlőtakarást. Az ott levő lyukon keresztül vitte be. Az üllések mellett, a küszöbtakarásnál vitte hátra és az üllés alatt a csomagtartóba. Mindez a jobb oldalon van.
GTPeti2010-09-10 13:39:50 // 112268
Én vszínüleg. Lemfördert vennék.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-10 12:13:04 // 112267
stabpálcát kaptál előre ...én bízom Csöriben ha azt mondja elől minden ok akkor minden ok :)
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-10 12:10:33 // 112266
akkor melyik lengőkar ment tönkre? :) S ha tönkre ment miért nem hozod vissza gariba?
Krisztián1562010-09-10 11:55:54 // 112265
Nem tudom pontosan milyen volt! Erhardnál a shop-ban csak annyi volt írva, hogy német!
És kb 7000km-t tettem bele! És még az úton átcsúszó meztelencsigát is ki szoktam kerülni 80% ba városon kívül megyek! Azért azt hittem, hogy többet ki fog bírni! De ami még érdekes, hogy nemrég csőri cserélte a vezérlést, és akkor átnézte az elejét mert mondtam, hogy valami kopog. (Nem tudom emlékszel e Erhard, de akkor hoztál valami első stab rudat is amit kicserélt csőri) És azt mondta hogy elöl OK minden! Amit most megint hallok az inkább hátulról jön! Arra azt mondta nálunk a szerelő, hogy a jobb hátsó stabilizátor rúd! Azt most kicseréltetem és meglátjuk hogy el e hallgat a kotyogás:D
Erhardnál találtam 2 félét belőle Olasz 3,948Ft gyári 10,208Ft. Hát nem tudom hogy ebből bír-e 2* annyit a gyári:P Még a Lángnál van SIDEM 4543 Ft-ért meg DELPHI 5995-ért meg LEMFÖRDER 9380-ért Hát nem tudom:P
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-10 07:31:22 // 112263
persze ...szerinted no-ban tudják mi az a lengőkar csere?
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-10 07:29:21 // 112262
112251, 112242 ....
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-10 07:14:30 // 112261
jártál régebben a nyolcason?
Trombozis2010-09-10 05:59:33 // 112260
Haller,
1. nekem 9,41 az átlagfogyasztásom az oldal számítása szerint. Mondjuk amióta megvettem mindig 10 literrel számoltam. :-) +LMM csere neked valósznű
3. Én a kábeleket bal oldalt a küszöb alatt vittem el. Az aksitól pedig van egy lyuk a tűzfalon. Ha szembe állsz a kocsival, akkor jobb oldalon. Az egy játék lesz ott bedugdosni a kábelt. :-) Főleg, hogy nem láttam semmit. Jó munkát. :-)
2. pedig, ja kábel. :-)
Poló2010-09-10 00:31:50 // 112259
Olasz, német... Van ezeknek márkájuk is vagy csak olasz meg német? :D
Lassan 20 ezer km lesz a gyári felső lengőkarokban, semmi bajuk. Az alsókban meg lassan 120 lesz, azok is jók még.
Poló2010-09-10 00:27:59 // 112258
Az első 2007-ben volt :P
Szido2010-09-10 00:09:20 // 112257
Elég nagypapásan hajtottam eddig és kizárólag vidéken. :S
Liquid2010-09-09 23:45:04 // 112256
Üdv a csapatban!
a 8.1 nem sok, attól függ hogy használod, 80-nal nagypapásan sok, városban kevés :)
De majd megmondják a frankót akiknek szintén 1.6-osuk van
vidd el a gépet egy computer kiolvasásra, lehet hogy van valami tárolt hiba ami magyarázhatja a dolgokat.
A legtöbb ilyen tünet (rángatás, erőtlenség stb.) ált. az LMM hibájára vezethető vissza
a légzsák hibát csak computerrel lehet kiütni
Szido2010-09-09 23:38:53 // 112255
Üdv mindenkinek!
3 héttel ezelőtt vettem meg a kocsimat (1.6 TS). Pár kérdés merült fel bennem:
1: Ezer km után sikerült megszoknom a kocsit, de még mindig sokallom a 8,1-es fogyasztást. És kicsit erőtlennek is érzem. Emellett rángat a motor, amit nem tudok konkrét fordulatszámhoz kötni. Sokszor az alapjárat is nagyon ingadozik.
2: A légzsák visszajelző piros ikon folyamatosan világít. Van valami módszer arra, hogy kábel nélkül töröljem a hibát?
3: Mélyládát szeretnék a csomagtartóba, de nincs ötletem hol vigyem hátra a tápkábelt. Valakinek van esetleg valami beszerelési tapasztalata, vagy tudna tanácsot adni, hogy hol van a rejtett rés?
Köszönöm! :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak