Poló2010-09-12 00:10:41 // 112292
Az enyémnek meg semmi hangja nem volt, csak ette a gumik belső felét hátul, meg mintha instabilabb lett volna az autó. Csöri orvosolta a problémát :)
Liquid2010-09-11 17:39:02 // 112291
az zsír volt :)Kaposra már hozott mindenki merőkanalat :))
Hardy2010-09-11 16:13:56 // 112290
Nem csak náluk hanem mindenhol lengőkarnak hívják, mivel ez a lengőkar. És valóban hátul van 2 darab, és az egyik rövidebb egy kicsit. Van hoszkitámasztó is de az más. Az párhuzamos az autó oldalával. A hátsó ágyra és a karosszériára csatlakozik. Illetve van meg a stabrúd, vagy Z kar vagy kutyacsont kinek hogy tetszik. Az a lengéscsillapítora csatlakozik, meg a nagy kereszt stabrúdra!
Trombozis2010-09-11 14:28:27 // 112289
Mondjuk én kihajintottam mindent. Első lengéscsillapító maradt. Azóta kuss van. :-)
Krisztián1562010-09-11 14:20:57 // 112288
Nekem inkább kopog!:D
Trombozis2010-09-11 14:17:30 // 112287
Nekem emiatt babakocsi hangja volt, úgy nyüszgött. :-)
Krisztián1562010-09-11 13:32:56 // 112286
Nálatok ez
Hátsó keresztlengökar elsö /156, 147, GT/ 60629903
[60629903] néven fut akkor nem? És talán akkor azért nem lehet, hogy a Bárdi rendszere
azért dobott 2 féle méretet mert nem ugyanakkora az első és a hátsó?
Hátsó keresztlengökar elsö /156, 147, GT/ 60629903
[60629903] néven fut akkor nem? És talán akkor azért nem lehet, hogy a Bárdi rendszere
azért dobott 2 féle méretet mert nem ugyanakkora az első és a hátsó?
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-11 13:25:35 // 112285
keresztlengőkar néven :)
Krisztián1562010-09-11 13:24:22 // 112284
Krisztián1562010-09-11 13:21:18 // 112283
A Unixnál megtaláltam a megoldást!:D Nekem kitámasztó rúd kell:D
Ilyet nálad hol találok a webshopba?
Ilyet nálad hol találok a webshopba?
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-11 12:18:22 // 112282
Odvaskő jó buli volt ....merőkanál nélkül :DDDD
Poló2010-09-11 11:38:56 // 112281
2006-ban Siófokon Ribipeti szervezésében. Aztán volt a 2007-es Odvaskőn, amikor te főztél. Tovább nem tudom a sort, mert ezen a kettőn voltam csak.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-11 08:13:46 // 112280
na most akkor mikor is? :)
Poló2010-09-11 01:57:33 // 112279
Jobban belegondolva 2006-ban :))
Szido2010-09-11 00:15:58 // 112278
Lehúztam a csatlakozót, és mentem úgy egy kört. Semmi változás. A lámpáknál mindig ugrált az alpjárat, többször majdnem le is fulladt. Ezután visszatettem a helyére a csatlakozót, és úgy is mentem. Elmúlt az alapjárat probléma, viszont a youtube-on található gyorsuló videókhoz -gyári, minden tuningtól mentes- még mindig kevésnek tartom ezt a teljesítményt.
Szido2010-09-10 23:34:04 // 112277
Hohó! Megnéztem az említett alkatrészt, és a csatlakozójánál ripityára lett törve, valamit szigetelőszalaggal elég igénytelen módon próbálták egybefogni. Szerintem gyanakodtak már a hibára, próbálták is bütykölni, de alkatrészcsere helyett inkább eladták az autót.
:S
:S
Szido2010-09-10 21:42:38 // 112276
Köszönöm a válaszokat!
Gyűjtök akkor egy LMM-re. :)
A kábelezést pedig megpróbálom a jövőhéten megoldani.
Gyűjtök akkor egy LMM-re. :)
A kábelezést pedig megpróbálom a jövőhéten megoldani.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-10 21:23:28 // 112275
2 féle stabrúd? 2 méretű kutyacsont? :) jó szerelőd van meg jó a bárdi program :P
Krisztián1562010-09-10 18:15:06 // 112274
A Német első alsó ment tönkre:D És azért nem viszem vissza mert nem találom róla a számlát:P De akkor még egyszer nekiugrok megkeresni! Ma voltam a Bárdiba és ott mutatták hogy hátul 2 féle stabrúd van a kutyacsont meg még valami másik! Most megkérdezem a szerelőt hogy melyikre is gondol pontosan? Meg 2 méret van a kutyacsontból (szerintem azt mutatta) egy kisebb meg egy nagyobb. Vajon melyik kell az enyémbe?
admirális2010-09-10 17:53:32 // 112273
Azért nehéz erre válaszolni mert JTS-el kevés a tapasztalat itt az oldalon. TS-nél ez légmennyiség mérőre utalna, talán nálad is, de vidd inkább el kiolvastatni a computert, mert elviekben ilyenkor hagy nyomot a hibatárolóban, amikor felvillan a kontroll lámpa.
Altair2010-09-10 17:46:51 // 112272
(Felrakom még egyszer, hátha valakinek van ötlete...)
Ciao Cartarsák!
Érdekes jelenség történt tegnap induláskor, és gondoltam megkérdezem, hátha tudjátok az okát!
Ahogy álltam ki a kapunál, alapjáraton ment az autó, és a motorhiba visszajelző fel-fel gyulladt, inkább azt mondanám villogott. Ahogy elindultam, és lett fordulat, a hiba megszűnt.
Van esetleg ötletetek, mi lehet?
Üdv.:
Gábor
Ciao Cartarsák!
Érdekes jelenség történt tegnap induláskor, és gondoltam megkérdezem, hátha tudjátok az okát!
Ahogy álltam ki a kapunál, alapjáraton ment az autó, és a motorhiba visszajelző fel-fel gyulladt, inkább azt mondanám villogott. Ahogy elindultam, és lett fordulat, a hiba megszűnt.
Van esetleg ötletetek, mi lehet?
Üdv.:
Gábor
mizooo2010-09-10 16:51:12 // 112271
Túl sok erőt ne nagyon várjál csak ha forgatod, nekem 7.8-nál kevesebbet nem evett még.
üdv
üdv
admirális2010-09-10 16:30:43 // 112270
boli1112010-09-10 15:38:49 // 112269
Ciao!
1. Az enyém 2,0-s. Még sohasem evett 8,2-nél kevesebbet. Igaz megy is. :D (hála Csörinek)
2. A légzsákvisszajelző hiábját nálam úgy sikerült megoldani, hogy az üllés alatti csokit kivágták és fixre forrasztották a vezetékeket. Aztán törölték a hibakódokat és azóta tökéletes.
3. Zenét én egy szakemberrel tettettem bele. Az egész szerelés, vezetékelés, beállítás kb 2,5-3 óra alatt megvolt. A tápkábelt a motortérből vezette be az utastérbe.Ehhez úgy emlékszem meg kellett bontania a sofőr felőli ablaktörlőtakarást. Az ott levő lyukon keresztül vitte be. Az üllések mellett, a küszöbtakarásnál vitte hátra és az üllés alatt a csomagtartóba. Mindez a jobb oldalon van.
1. Az enyém 2,0-s. Még sohasem evett 8,2-nél kevesebbet. Igaz megy is. :D (hála Csörinek)
2. A légzsákvisszajelző hiábját nálam úgy sikerült megoldani, hogy az üllés alatti csokit kivágták és fixre forrasztották a vezetékeket. Aztán törölték a hibakódokat és azóta tökéletes.
3. Zenét én egy szakemberrel tettettem bele. Az egész szerelés, vezetékelés, beállítás kb 2,5-3 óra alatt megvolt. A tápkábelt a motortérből vezette be az utastérbe.Ehhez úgy emlékszem meg kellett bontania a sofőr felőli ablaktörlőtakarást. Az ott levő lyukon keresztül vitte be. Az üllések mellett, a küszöbtakarásnál vitte hátra és az üllés alatt a csomagtartóba. Mindez a jobb oldalon van.
GTPeti2010-09-10 13:39:50 // 112268
Én vszínüleg. Lemfördert vennék.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-10 12:13:04 // 112267
stabpálcát kaptál előre ...én bízom Csöriben ha azt mondja elől minden ok akkor minden ok :)
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-10 12:10:33 // 112266
akkor melyik lengőkar ment tönkre? :) S ha tönkre ment miért nem hozod vissza gariba?
Krisztián1562010-09-10 11:55:54 // 112265
Nem tudom pontosan milyen volt! Erhardnál a shop-ban csak annyi volt írva, hogy német!
És kb 7000km-t tettem bele! És még az úton átcsúszó meztelencsigát is ki szoktam kerülni 80% ba városon kívül megyek! Azért azt hittem, hogy többet ki fog bírni! De ami még érdekes, hogy nemrég csőri cserélte a vezérlést, és akkor átnézte az elejét mert mondtam, hogy valami kopog. (Nem tudom emlékszel e Erhard, de akkor hoztál valami első stab rudat is amit kicserélt csőri) És azt mondta hogy elöl OK minden! Amit most megint hallok az inkább hátulról jön! Arra azt mondta nálunk a szerelő, hogy a jobb hátsó stabilizátor rúd! Azt most kicseréltetem és meglátjuk hogy el e hallgat a kotyogás:D
Erhardnál találtam 2 félét belőle Olasz 3,948Ft gyári 10,208Ft. Hát nem tudom hogy ebből bír-e 2* annyit a gyári:P Még a Lángnál van SIDEM 4543 Ft-ért meg DELPHI 5995-ért meg LEMFÖRDER 9380-ért Hát nem tudom:P
És kb 7000km-t tettem bele! És még az úton átcsúszó meztelencsigát is ki szoktam kerülni 80% ba városon kívül megyek! Azért azt hittem, hogy többet ki fog bírni! De ami még érdekes, hogy nemrég csőri cserélte a vezérlést, és akkor átnézte az elejét mert mondtam, hogy valami kopog. (Nem tudom emlékszel e Erhard, de akkor hoztál valami első stab rudat is amit kicserélt csőri) És azt mondta hogy elöl OK minden! Amit most megint hallok az inkább hátulról jön! Arra azt mondta nálunk a szerelő, hogy a jobb hátsó stabilizátor rúd! Azt most kicseréltetem és meglátjuk hogy el e hallgat a kotyogás:D
Erhardnál találtam 2 félét belőle Olasz 3,948Ft gyári 10,208Ft. Hát nem tudom hogy ebből bír-e 2* annyit a gyári:P Még a Lángnál van SIDEM 4543 Ft-ért meg DELPHI 5995-ért meg LEMFÖRDER 9380-ért Hát nem tudom:P
Tom122010-09-10 08:34:28 // 112264
Aha... :-))
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-10 07:31:22 // 112263
persze ...szerinted no-ban tudják mi az a lengőkar csere?
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-10 07:29:21 // 112262
112251, 112242 ....
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-10 07:14:30 // 112261
jártál régebben a nyolcason?
Trombozis2010-09-10 05:59:33 // 112260
Haller,
1. nekem 9,41 az átlagfogyasztásom az oldal számítása szerint. Mondjuk amióta megvettem mindig 10 literrel számoltam. :-) +LMM csere neked valósznű
3. Én a kábeleket bal oldalt a küszöb alatt vittem el. Az aksitól pedig van egy lyuk a tűzfalon. Ha szembe állsz a kocsival, akkor jobb oldalon. Az egy játék lesz ott bedugdosni a kábelt. :-) Főleg, hogy nem láttam semmit. Jó munkát. :-)
2. pedig, ja kábel. :-)
1. nekem 9,41 az átlagfogyasztásom az oldal számítása szerint. Mondjuk amióta megvettem mindig 10 literrel számoltam. :-) +LMM csere neked valósznű
3. Én a kábeleket bal oldalt a küszöb alatt vittem el. Az aksitól pedig van egy lyuk a tűzfalon. Ha szembe állsz a kocsival, akkor jobb oldalon. Az egy játék lesz ott bedugdosni a kábelt. :-) Főleg, hogy nem láttam semmit. Jó munkát. :-)
2. pedig, ja kábel. :-)
Poló2010-09-10 00:31:50 // 112259
Olasz, német... Van ezeknek márkájuk is vagy csak olasz meg német? :D
Lassan 20 ezer km lesz a gyári felső lengőkarokban, semmi bajuk. Az alsókban meg lassan 120 lesz, azok is jók még.
Lassan 20 ezer km lesz a gyári felső lengőkarokban, semmi bajuk. Az alsókban meg lassan 120 lesz, azok is jók még.
Poló2010-09-10 00:27:59 // 112258
Az első 2007-ben volt :P
Szido2010-09-10 00:09:20 // 112257
Elég nagypapásan hajtottam eddig és kizárólag vidéken. :S
Liquid2010-09-09 23:45:04 // 112256
Üdv a csapatban!
a 8.1 nem sok, attól függ hogy használod, 80-nal nagypapásan sok, városban kevés :)
De majd megmondják a frankót akiknek szintén 1.6-osuk van
vidd el a gépet egy computer kiolvasásra, lehet hogy van valami tárolt hiba ami magyarázhatja a dolgokat.
A legtöbb ilyen tünet (rángatás, erőtlenség stb.) ált. az LMM hibájára vezethető vissza
a légzsák hibát csak computerrel lehet kiütni
a 8.1 nem sok, attól függ hogy használod, 80-nal nagypapásan sok, városban kevés :)
De majd megmondják a frankót akiknek szintén 1.6-osuk van
vidd el a gépet egy computer kiolvasásra, lehet hogy van valami tárolt hiba ami magyarázhatja a dolgokat.
A legtöbb ilyen tünet (rángatás, erőtlenség stb.) ált. az LMM hibájára vezethető vissza
a légzsák hibát csak computerrel lehet kiütni
Szido2010-09-09 23:38:53 // 112255
Üdv mindenkinek!
3 héttel ezelőtt vettem meg a kocsimat (1.6 TS). Pár kérdés merült fel bennem:
1: Ezer km után sikerült megszoknom a kocsit, de még mindig sokallom a 8,1-es fogyasztást. És kicsit erőtlennek is érzem. Emellett rángat a motor, amit nem tudok konkrét fordulatszámhoz kötni. Sokszor az alapjárat is nagyon ingadozik.
2: A légzsák visszajelző piros ikon folyamatosan világít. Van valami módszer arra, hogy kábel nélkül töröljem a hibát?
3: Mélyládát szeretnék a csomagtartóba, de nincs ötletem hol vigyem hátra a tápkábelt. Valakinek van esetleg valami beszerelési tapasztalata, vagy tudna tanácsot adni, hogy hol van a rejtett rés?
Köszönöm! :)
3 héttel ezelőtt vettem meg a kocsimat (1.6 TS). Pár kérdés merült fel bennem:
1: Ezer km után sikerült megszoknom a kocsit, de még mindig sokallom a 8,1-es fogyasztást. És kicsit erőtlennek is érzem. Emellett rángat a motor, amit nem tudok konkrét fordulatszámhoz kötni. Sokszor az alapjárat is nagyon ingadozik.
2: A légzsák visszajelző piros ikon folyamatosan világít. Van valami módszer arra, hogy kábel nélkül töröljem a hibát?
3: Mélyládát szeretnék a csomagtartóba, de nincs ötletem hol vigyem hátra a tápkábelt. Valakinek van esetleg valami beszerelési tapasztalata, vagy tudna tanácsot adni, hogy hol van a rejtett rés?
Köszönöm! :)
Tom122010-09-09 22:38:39 // 112254
Nem sok az egy kicsit? /80e km alatt 4x csere/ Még, ha a "világ végére" is járt volna. Szerintem egy jó minőségű hosszú út /autópálya, stb./ fele annyit nem tesz be a lengőkaroknak, mint a városi /kátyuk + társaik/ közlekedés...
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-09 21:55:37 // 112253
Barátom 80e km alatt 4x cserélt felső lengőkart és ebben minden fajta volt :(...igaz heti szinten járt olaszba
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-09 21:48:31 // 112252
ez ősszel volt :)
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-09 21:40:37 // 112251
voltunk 2008-ban az első 156 talin na ott fogtam egy gödröcskét akkor szólalt meg a jobb felső lengőkarom :(
Cgo2010-09-09 21:36:28 // 112250
En nem vettem eszre kulonbseget a 16 es 17 kozott. Sot, mindig tavaszra nyirodik ki, igy meg azt is mondhatom, hogy a 16os teszi tonkre :)
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-09 21:18:32 // 112249
no akkor nekem az Ocap többet kibírt mint neked a TRW...pedig ugyan úgy 17" felnivel jártam...
Cgo2010-09-09 20:55:28 // 112248
Azert tegyuk hozza, hogy sok megoldast es szerelot kicsereltem, mire eljutottam a gyarihoz. Az egy ev, amit a gyari nalam kibir, messze a legtobb es kb. 35000 km-t jelent. egy ev utan a lengokar nem log, nem kotyog, csak egyszeruen idegesitoen nyikorog. Ha kene valakinek ajanlani, csak a gyarit ajanlanam. De ez pont olyan, mint a 17es felni: Piritu gyuloli es lebeszel rola, en imadom, foleg miota 215 van 225 helyett. Piritunak minden sarkon szetszakadt, pedig vigyaz, nekem soha nem volt gondom, pedig olyan utakon jarok, hogy hetente talalkozok lerobbant autoval, torott felnivel, kiszakadt kerekkel. Ez van, kell a sok jotanacs melle sajat tapasztalat is.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-09 19:03:27 // 112247
én nem mondom meg ki mit vegyen, mindenki azt vesz amit akar ...van olasz, német, TRW meg gyári is....a garanciát jól látod csak a gyárira vannak feltételek....az orrodat meg nem kell felhúzni attól hogy van más vélemény is esetleg negatív ...
admirális2010-09-09 17:05:36 // 112246
Hát akkor vegyen németet aztán cserélgesse évente vagy kétévente, úgyis van rá garancia.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-09 16:38:49 // 112245
Mi lehet az oka annak hogy pl a Miki az olasz szar, fos lengőkart vitte és 100e km-et elment vele? Tán átcsomagolták gyárira jószolgálatból?:)
Első kérdésedre a válasz igen sajnos minden szar ...ez a fogyasztói társadalom :P
Első kérdésedre a válasz igen sajnos minden szar ...ez a fogyasztói társadalom :P
admirális2010-09-09 16:25:56 // 112244
Félre ne értsetek, nem is cgo, vagy Gábor esetén nevetek. Csak azon, hogy itt gyakorlatilag akkor minden szar, mindennel 10E-t lehet elmenni, mert úgyis mindig van valaki aki felülírja azt, amit beírok saját tapasztalat alapján. Mi lehet az oka annak hogy nekem 5 évet és 110E-t ment a gyári felső? Átcsomagolták németre jószolgálatból?:)
admirális2010-09-09 16:16:50 // 112243
Nem tudom hogy ezen sírjak, vagy nevessek. Azt hiszem, nevetek:). (nem kinevetlek!)
Online tag
1
Vendég1
508