Fórum >> Típusok >> 156

Nova2010-12-15 18:27:25 // 115116
Hűűűű! Komoly?
Kb tényleg mekkora emelést eredményezhet?
Mint a képen? :)
Laosz1562010-12-15 18:24:27 // 115115
igen pont ilyen...ha neked ez tetszik...
Nova2010-12-15 18:22:55 // 115114
Ilyen? :)
Laosz1562010-12-15 18:21:07 // 115113
2.5 V6-os bol tegyel bele rugokat es gatlokat,attol olyan magas lesz mint ha 4x4 lenne,mert a V6os nehezebb es masok a rugok es a gatlok...de passzol bele egy az egybe
Nova2010-12-15 18:20:47 // 115112
Tudom itt a legtöbben ocsmánynak találnátok, de nekem így tetszene, mint egy tereprally gép :) Lehetséges ilyen magasság elérése rugótányér átvarrással + nagyobb rugóval? Gondolom akkor már más teló is kell bele. (?)
prat0022010-12-15 18:10:00 // 115111
Vagy ha még magasabbat szeretnél, meg lehet emeltetni a rugótányért. Én is emeltettem rajta kb 6 centit (igaz ment bele egy -3 centis Eibach rugó), így most imádom. Előtte gyötrelem volt vele Pesten közlekedni. Picit spéci beavatkozás, én külön lengéscsillapító műhelybe vittem a gólyalábakat, de megérte.
Nova2010-12-15 18:07:56 // 115110
És a telókat is cserélni kell a rugókkal együtt???
Valamilyen magassági értékeket tudnátok mondani ezekhez a rugókhoz?
Egy az egyben beépíthető átalakítás nélkül mindegyik?
Mike.2010-12-15 18:03:14 // 115109
Vagy normál 156 os rugóit kell belerakni, ezzel jónak kell lennie.
De ha nagyon magasat akarsz , ami szerintem hülyén néz ki, akkor az SW rugóit kell belerakni. Ha még magasabbat, akkor a 2,4 es vagy a 2,6 os 156 SW rugóival lehet a legmagasabbra emelni.
Nova2010-12-15 17:54:45 // 115108
156-ba (2001-es) lehet tenni olyan rugókat, amitől magasabb lesz? (mint a crosswagon)
Vagy van e valami egyéb megoldás futómű emelésre?
Nagyon alacsony az enyém, és kezd elegem lenni belőle, hogy hol az orrát, hol a seggét húzom az aszfalton... :/
prat0022010-12-15 17:21:04 // 115107
Vezérléscserénél megpiszkálják a turbó csöveket?
Bocs, ha nagyon butákat kérdezek, de nem vagyok műszaki ember... :-)
Ferke2010-12-15 17:10:39 // 115106
Sztem is a cső a sanszos.jtdnek elég nehéz elcseszni a vezérlését:)
kalizsoli2010-12-15 15:54:56 // 115105
Nem mondod hogy az Alfa gyárt dízteleket is???? :-DDDD
Egy világ omlott most össze bennem!
prat0022010-12-15 14:46:47 // 115104
Akkor majd jobban fülelek, de nem vettem észre ilyet. A turbóra nem gyanakodtam, nem szuszog, és nem is füstöl rendellenesen.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-12-15 14:43:16 // 115103
turbó csövek a helyükön vannak?
Erhard 242 (Pure Energy)2010-12-15 14:42:05 // 115102
csörgősebb lesz a hangja
prat0022010-12-15 14:24:23 // 115101
A hangján nem hallok változást, mindenesetre gyanús, hogy miután visszakaptam a szerelőtől, nem úgy megy, mint előtte... Mit kellene hallanom rajta?
Erhard 242 (Pure Energy)2010-12-15 14:20:28 // 115099
akkor más lenne a hangja az autónak ..a computer meg nem jelez hibát mivel ez mechanikai dolog
prat0022010-12-15 14:08:24 // 115098
Sajna nem alfás guru csinálta, így elképzelhető, hogy nem volt sablonja. Csak nekem fura, hogy a computer erre nem dobott hibát. Más ismerősöm szerint meg jelentős visszaesést éreznék teljesítményben, ha elrontották volna. Én sajna nem értek hozzá, nem tudom, hányféleképpen lehet elrontani. Ezért kérdeztem Tőletek. Szerencsére azóta már találtam hozzáértő emberkét is, ha viszem műszakira, akkor biztos, ami biztos, leszedetem vele. Csak fölöslegesen nem akartam, állítólag elég macerás 2,4 MJTD-nél.

Köszi!
Mike.2010-12-15 13:56:04 // 115097
Sajnos elképzelhető. Vagy vidd vissza, hogy gariba nézzék meg vagy keress egy hozzáértő szakit.
kalizsoli2010-12-15 13:52:55 // 115096
el... sablon kell a pontos összeszereléshez.
prat0022010-12-15 13:47:29 // 115095
Sziasztok!
Elképzelhetőnek tartjátok, hogy egy vezérműszíj cserét el lehet úgy rontani, hogy a computer ne jelezze ki a hibát? Vezérműszíj csere után ugyanis azt tapasztaltam, hogy az autó gyengébb lett. Nem vészesen, de azért olyan 15-20% visszaesést érzek. Egyik szerelő ismerősöm látatlanban azt mondta, hogy lehet, hogy nem jól tették vissza a vezérlést. Nektek erről mi a véleményetek? Elképzelhető ilyesmi?
Sityu2010-12-15 13:33:18 // 115094
Nem tudok róla, hogy bontva lett volna bármikor is .. de sose tudhatom. Mindenesetre figyelem majd, hogy kialakul e újra és, hogy fogy e a a víz.. Nem emlékszek, hogy előtte láttam volna ilyet, lehet már régebben is volt kevés... Most kérdezek egy hülyeséget : párából csapódhat ki annyi víz, ami ilyet csinál? Hétközben csak melóba járok vele (5km oda 5km vissza) és elég hideg van, föl sem melegszik...
Btw.. a vissza visszatérő check engine : lambda és sűrítés hibán (ami semmilyen teljesítménycsökkenést sem okoz, kitörlöm és 2 hét után visszajön) kívül nincs semmi baja. Megy, nem eszik sokat és viszonylag csendes..
dfg (Tanárúr)2010-12-15 13:01:57 // 115093
Pedig ez emulzió. nem volt bontva még sosem a motorod? én nem izgulnék, ha az olaj tiszta volt.
tipoatti2010-12-15 12:20:27 // 115092
Én is ilyesmi trükköt alkalmazok az autómnál.
Sityu2010-12-15 12:01:06 // 115091


Uraim!

Most cseréltem olajat, és ezt találtam a kupakban. Mi lehet? Víz nem fogyott egy csepp sem, és a leengedett olajon sem láttam semmit. Mielőtt leengedtem benéztem és semmi habot ilyesmit nem láttam. Adalék semmi nem került bele. Selenia 20K-t használok mindig, a motor 1.6TS 88kw
dfg (Tanárúr)2010-12-15 11:02:54 // 115090
az úgy van, hogy bármilyen gyári imo-t ki tudnak kerülni pár mp alatt, de ha neked van valami egyedi kütyüd, amit tényleg csak te ismersz, akkor nem biztos, hogy kikeresi miért nem indul. nekik az kell, hogy gyorsan meglegyen, és nehogy rajtuk üssön valaki. valóban jó megoldás egy rejtett kapcsoló, mert azt nem kell minden induláskor kapcsolni. vagy vannak olyan mágnesen imo-k is, amik leállítás után mondjuk 30mp-ig nem felejtik el, és lefulladás után lehet ujra indítózni.

de ha konkrétan a te kocsidra van rendelése, akkor lehet neked benne ülő rendőr is, akkor is elviszik.
ystuc2010-12-15 10:03:49 // 115089
Nekem is van utólagos immo, még az előző tulaj által. Viszont nem ilyen "nyisd ki az ajtót, amikor a kesztyűtartóban lévő gombot nyomod, miközben a hátsó fejtámlát kiveszed a helyéről" jellegű. Van egy eldugott helyen valami, amit bekapcsolok, akkor indul az autó. Aztán mikor lerakom, akkor kikapcsolom. Ez szerintem jó megoldás, ha már mindenképpen utólagos immo-t szeretne valaki.
zee2010-12-15 07:33:16 // 115088
Igazad lehet. Mindenesetre meglepődtem rendesen,de a csóka is a terepjáróban.
GEORGE2010-12-15 01:05:48 // 115087
Én is figyeltem azt a hirdetést...sokan azt hiszik, hogy itt mindent el lehet adni......de tévedni emberi dolog.
Holnap kiviből utána járok mennyibe kerül most egy gyári embléma, úgy is kopottas nekem el és hátul is.
tavaly 5800 Ft volt, kivi vagyok hova ment fel az ára...
GEORGE2010-12-15 01:01:10 // 115086
Szeva. Szerintem ne ringasd magad tévhitben, hogy pl egy 1,6 156-al nem csúsztál volna ugyan annyit.....
GEORGE2010-12-15 00:56:50 // 115085
Egy jóbarátom a gyári imo mellé rakott még egy utólagos imot, azt a bedugóst, meg plusz kapcsoló a kesztyűtartóba, utólagos riasztó.......kész macera volt minden elindulás....persze a kutyát se érdekelte a Tempra, de ettől még telehányta ezekkel a dolgokkal.
Ha valamiért azonnal kellett volna indulni, mondjuk lefullad az autó egy kereszteződésbe, és azon múlana, hogy újraindít és pucolj, akkor ezt nem tudta volna megtenni....ilyen formán egy életveszély volt azaz autó.
GEORGE2010-12-15 00:53:07 // 115084
Látom GTPeti koma üldözési mániád van :-)))))
Minek utólagos imo???
Ki a fene tudja a tulajon kivül, hogy "kiherélték2 az imot???

Aztán meg rakhatsz bele műholdas helyzetmeghatározós cuccot, ha akarják ellopják úgy is.
Szóval szerintem csak lové kidobás az ablakon.....
Liquid2010-12-15 00:04:29 // 115083
ott a pont
meg különbenis "szarolasz" úgyse lopják :)
Poló2010-12-15 00:02:21 // 115082
Minek az utólagos immo? 10-12 éves autók ezek. A másik meg az, hogy lehet bármilyen védelem az autóban, ha el akarják vinni, akkor el is fogják.
Poló2010-12-14 23:59:14 // 115081
Szinte tök mindegy, mindenhogy olyan 1800-2000 Ft körül van a posta. Inkább az értéktől függ.
GTPeti2010-12-14 23:00:12 // 115080
OK, lesz 5 percem e célra. Olvastam valamit valamikó' valahol, most akkor már tudom, hogy hol. :)
Hardy2010-12-14 22:47:28 // 115079
Igazából nem rendelni kell, hanem bemész egy kereskedésbe, és kb 5 perc alatt megkapod. Valamelyik blogomba írtam róla...
GTPeti2010-12-14 22:02:21 // 115078
Igazad van, én is fogok kártyát rendelni...
Hardy2010-12-14 21:54:28 // 115077
Értem. Nekem a kulcs még nem távirányítós, viszont egyszerűbb a régi kulcsot az immoboxhoz kódoltatni, mert akkor nem kell zárbetétet cserélnem.
A bajom az hogy csak egy kulcsom van mert nem találom a másikat. A kódkártyával volt de azt is újat kellett kérnem, szerencsére, mert most nem tudtam volna elindítani a kód nélkül. Viszant a távirányítóm megvan mind a kettő. Nem tudom hova tehettem el.
GTPeti2010-12-14 21:45:47 // 115076
Mint írtam, hozzá kell kódoltatni az ECU-hoz. A kulcsokat meg hozzá. (Vagy az új kulcsokból kell kiszedni a NYÁK-ot. Igenám, de ekkor meg a távirányító dobozát kell hozzájuk kódoltatni. VAGY egyből megvenni a hozzájuk tartozó távirányító vevőt is. Ez nálad a kalaptartó környékén van valahol. Maga a cseréje nem egy bonyolult művelet.)
Hardy2010-12-14 21:43:28 // 115075
Köszi a segítséget. Holnap ha lesz időm átnézem a csatlakozókat. A doboz a biztosíték tábla mögött van, ha jól tudom. Ha az ment tönkre, és veszek egy boxot kulcsostúl, akkor kell kódoltatni az ECU-hoz, vagy csak cserélem és kész.
GTPeti2010-12-14 21:29:16 // 115074
Az immo doboz amúgy külön van, nem az ECU-ba integrálva. Tehát lehet bontóból is szerválni, csak a kulcsok belét is át kell tenni és rá kell kódoltatni. (Examinerrel)

De egy cartárs képes a gyári ECU-ból kitörölni azz immo lekérdezést, ez is egy megoldás. (Viszont ebben az esetben feltétlenül ajánlott egy utólagos immo beszerelése.)
GTPeti2010-12-14 21:24:06 // 115073
Nem vszínű, hogy az "immo rendszer" ment tönkre. Sokkal inkább a gyűrűvel szoktak lenni problémák. Esetleg kontakhiba. Mindkét kulccsal próbáltad?
Hardy2010-12-14 21:13:30 // 115072
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy világítva maradt a kulcs ikonom. Kénytelen voltam kényszerindítással elindítani. Ha az immo rendszer ment tönkre, hogyan lehet cserélni. Karika box lehet külön, vagy csak a központi aggyal együtt lehet cserélni?
GTPeti2010-12-14 19:35:25 // 115071
Kollégám a szögletes C-Klasséjéval így közlekedik... :)

Tudja fene. Télen annyira nem is bánkódom a 156 FWD-s mivolta miatt.
szasza(SW)2010-12-14 19:02:36 // 115070
Nagy a csomi, dobj be cementet és far nehéz lesz:)Fékezz előbb:)
GTPeti2010-12-14 18:59:24 // 115069
Sajnos együtt kell élned azzal a ténnyel, hogy a 156 egy remek hangolású autó. :))
zee2010-12-14 18:57:38 // 115068
Hát a 46-ban nálam nem volt ABS! :)
Azzal simán körbeautóznám magam most! Az 5 henger bazira orrnehézzé teszi...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak