Zoszko2010-12-12 13:12:35 // 114992
Ja igen az árát csak most néztem meg..:D Egyébként milyen széles gumikkal használod? (Felénk elég gázak az utak is... hetente kéne görgőztetni vagy venni az utánpótlást és remény sincs arra, hogy megcsinálják.)
GabCsi2010-12-12 13:08:33 // 114991
Minden gond nélkül elfér.
Zoszko2010-12-12 13:07:43 // 114990
Teljesen alátudod szedni anélkül, hogy beleérne a kerékjárati ívbe? A másik meg, hogy az osztókör 5*98 nem 5*100 persze nem kizárt, hogy lehet tenni a 100asat is... De ezt majd az okosok.
A 3. szempont, hogy rendelkezek 16-os téli illetve nyári szettekkel amik 1 szezont futottak.
A 3. szempont, hogy rendelkezek 16-os téli illetve nyári szettekkel amik 1 szezont futottak.
GabCsi2010-12-12 12:55:52 // 114989
Ezt most nem egészen érte. :) Nekem jó volt neked nem férne el, vagy hogy is van ez ? :D
Zoszko2010-12-12 12:54:13 // 114988
Annak csak annyi baja van, hogy 5*100as és nem fordulna el a kerék normálisan.. de amúgy jól néz ki... :D
GabCsi2010-12-12 12:21:42 // 114987
De van egy 18as sok küllősöm is eladó :D
Dévid2010-12-12 12:12:13 // 114986
156-on is szép! :P
Dévid2010-12-12 12:10:52 // 114985
Valójában ide is leírhatom, szerintem 156 alatt a GTA felnik is szuperül mutatnak. Néha egész jó áron ki lehet fogni egy-egy szettet. Itt egész jófej emberek vannak, volt már rá precedens hogy a kollégának többen szóltak, hogy hahó, épp olyan felnit találtunk jó áron, amit keresel. Csak tudnunk kell, ki mire vágyik. :D Én is 2 évig hajtottam egy bizonyos típusú felnit, aztán nem olyan lett, de nem bánom. :)
Most bizonyos típusú kocsira gyűjtök, de nem találok olyat amit megvennék (meg pénzem sincs még rá, de a pénz a legkevesebb (sajnos)).
Most bizonyos típusú kocsira gyűjtök, de nem találok olyat amit megvennék (meg pénzem sincs még rá, de a pénz a legkevesebb (sajnos)).
Zoszko2010-12-12 12:09:17 // 114984
Valóban nem csúnya!
ystuc: nekem sok küllő, sok küllő :D
ystuc: nekem sok küllő, sok küllő :D
GabCsi2010-12-12 12:07:19 // 114983
Hónapokon keresztül árultam a gyári 16 collos sokküllős felniket, akkor senkinek nem kellet, mióta felraktam már 3an megvették volna :D
Zoszko2010-12-12 12:03:49 // 114982
Írd le e-mailben! :D Érdekel a véleményed most már!
Dévid2010-12-12 11:44:12 // 114981
Most csak Ferke és Seriff árul 17"-ost. Esetleg máshol nem néztél? Még használtauto.hu-n az alkatrészeknél szoktam én keresni. Még lenne egy tippem felnistílusra, mivel megnéztem az autódat, de sokaktól nagy verést kapnék, úgyhogy inkább hallgatok. :D
Erhard 242 (Pure Energy)2010-12-12 08:44:24 // 114980
17....a TI a legszebb gyáriból....
ystuc2010-12-12 08:13:30 // 114979
Ferke 17-eseket árul baromi jó áron. Azok szerintem jól mutatnak bármilyen Alfán.
Zoszko2010-12-12 03:13:57 // 114978
Emberek! Milyen alufelni mutat normálisan a 156-osokon? 16/17-es érdekelne emberi áron. A gyári "sok küllős" lenne az igazi szerintem, de sajnos az Adok-veszekbe senki se árul...
GTPeti2010-12-11 22:06:42 // 114977
OK, megfogadom a tanácsod. :)
Piritu - 1.000.0002010-12-11 21:58:54 // 114976
Gratula! Most pedig a hely szelleméhez méltóan gyorsan inni egy sört! :-)
GTPeti2010-12-11 21:55:43 // 114975
Mission accomplished. Motorok a helyükön, az irányszabályozás az első jelek alapján újra működik. (Lehetséges OK: Kontakthiba a bennük használt kenőzsír miatt.)
GTPeti2010-12-11 21:11:49 // 114974
GTPeti2010-12-11 21:08:51 // 114973
Már megvan. Hogy rohadnának meg, teljesen máshogy áll, mint a gyári képeken...
Még a felimátkozás folyik, mert a dobozból kiálló lecsapott szélű tengelyre kell ráhúzni a motort. A szép az egészben az, hogy a tengely (és a rajta lévő lapát) motor nélkül olyan állásba megy, amilyet a motor nem tud felvenni. Vagyis valahogy rá kell bírni a hülye lapátot, hogy motorkompatibils szöget vegyen fel. (Most ráhúzom a motort és a képen látható lyukon keresztül beletekerek a tengely furatába egy facsavart. Így már be tudom állítani olyan helyzetbe, hogy a motor rámehessen.)
(A képen nem látszik a lecsapott rész, mert az a belső oldalon van.)
Még a felimátkozás folyik, mert a dobozból kiálló lecsapott szélű tengelyre kell ráhúzni a motort. A szép az egészben az, hogy a tengely (és a rajta lévő lapát) motor nélkül olyan állásba megy, amilyet a motor nem tud felvenni. Vagyis valahogy rá kell bírni a hülye lapátot, hogy motorkompatibils szöget vegyen fel. (Most ráhúzom a motort és a képen látható lyukon keresztül beletekerek a tengely furatába egy facsavart. Így már be tudom állítani olyan helyzetbe, hogy a motor rámehessen.)
(A képen nem látszik a lecsapott rész, mert az a belső oldalon van.)
Piritu - 1.000.0002010-12-11 20:44:09 // 114972
Piritu - 1.000.0002010-12-11 20:43:14 // 114971
Kimentem megnézni, sajna semmit sem lehet látni a kábelektől :-(
GTPeti2010-12-11 20:38:46 // 114970
Szerintem igen.
Bírom az eLearn 5 pixelnyi képeit. Na meg fotókra sem tellett már. ://
Bírom az eLearn 5 pixelnyi képeit. Na meg fotókra sem tellett már. ://
admirális2010-12-11 20:34:54 // 114969
Faceliftesen is ugyanolyan ez?
Gabesz2010-12-11 20:34:36 // 114968
Én is sokaltam, épp ezért próbáltam ki, hogy csak beinditom és várok. kb 10 perc alatt látványos volt a folt az autó alatt. Szóval menet közben jön durván.
Holnap teszek fel képeket.
Holnap teszek fel képeket.
GTPeti2010-12-11 20:31:54 // 114967
Mobillal lehetne esetleg csinálni. Ez a motor pontosan a kardánalagút oldalán lévő hosszanti oldalkárpit fölött van.
Piritu - 1.000.0002010-12-11 20:25:45 // 114966
Sajnos ilyen képem nincs :-)
GTPeti2010-12-11 20:18:53 // 114965
GTPeti2010-12-11 20:17:15 // 114964
vm2010-12-11 20:03:19 // 114963
Nekem a régi vasból egyszer elkezdett olyan szinten fogyni az olaj, hogy Budapesttől Fonyódig 3 liter tűnt el. A garázsban meg nem volt olajfolt... A guta megütött, aztán egyszer csak kiderült, hogy az olajszűrőmön volt egy szabályos kerek kis luk, ami persze csak akkor engedett, mikor nyomás alatt volt a motor. Akkor viszont sugárban spriccelt...
admirális2010-12-11 19:56:52 // 114962
Ok, de olyan sok olajad fogy kevés idő alatt hogy az szerintem már nem a tömítés miatt hiányzik. Állati látványosnak kéne lennie. 2-3 deci ha kicsöpög már elég nagy tócsát hagy maga után. Vezérműtengely szimering miatt nem lehet?
Piritu - 1.000.0002010-12-11 19:55:54 // 114961
Azt látni pontosan, hogy hol folyik?
Gabesz2010-12-11 19:53:34 // 114960
Nekem már műanyag a szelepfedelem. Azért zárom ki a repedést, mert most nem onnan jön, ahol előzőleg. A meghúzás is belülről kifelé, a leírtak szerint történt.
Azóta szivárog, mióta a vezérlés módosítóhoz hozzá lett nyúlva, és új tömítés lett betéve.
Lepucoltuk a szelepfedelet, szemmel látható repedés nincs rajta.
Azóta szivárog, mióta a vezérlés módosítóhoz hozzá lett nyúlva, és új tömítés lett betéve.
Lepucoltuk a szelepfedelet, szemmel látható repedés nincs rajta.
admirális2010-12-11 19:41:15 // 114959
Hát ha ez a mennyiség tényleg fentről jön akkor simán lehet. De ez extrém esetben történik meg a műanyagfedelesekkel.
Piritu - 1.000.0002010-12-11 19:33:26 // 114958
Amúgy nem csak vetemedik, reped is. A Cartárs esetében sem vagyok meggyőződve, hogy nem repedt-e el neki.
Poló2010-12-11 19:24:47 // 114957
A csavarok meghúzásánál csak arra kell figyelni, hogy belülről menjél kifelé. Meg először csak betekerni a csavarokat, hogy picit fogjanak és utána nyomatékra húzni mindet (szintén belülről kifelé).
A vetemedést nem tudom, de annyit vetemedhetne?
A vetemedést nem tudom, de annyit vetemedhetne?
Piritu - 1.000.0002010-12-11 19:19:20 // 114956
Például vetemedik a fedél, mert nem az előírt sorrendben és nem az előírt nyomatékkal húzták meg. Engem pl. Csöri erősen lebeszélt a tömítés cseréjéről. Az alu fedél nagyon kényes :-(
GTPeti2010-12-11 19:13:01 // 114955
Eleve a mi alkatrészeink más technológiával és tűréssel készültek mint a 2010-ben használtak. Legalábbis nekem így magyarász taki egy jómunkásszerelő.
admirális2010-12-11 19:10:46 // 114954
Szerintem is egy dolog lehet, amit GTPeti írt, hogy vetemedik.
Poló2010-12-11 19:09:41 // 114953
De mi tud ott elromlani?
GTPeti2010-12-11 19:09:06 // 114952
Mondjuk ti ott az OFF gyárban zsír új -garantáltan vetemedés nélküli - darabokat pakoltok össze. Ez a mi cuccainkról nem feltétlenül mondható el. :)
Poló2010-12-11 19:06:01 // 114951
Ezt nem értem. Adott két sík felület, közte egy gumitömítés. Mitől fog az ott csöpögni? Pedig a gyakorlat azt mutatja, hogy fog csöpögni. Mi az OFF gyárban nem pasztázzuk, szárazon összerakjuk. Viszont tényleg száraznak kell lennie a tömítésnek is és a felületeknek is, különben szivárogni fog.
Trombozis2010-12-11 19:05:22 // 114950
Vedd meg hozzá a másik fajta tömítést. Gondolom kettő van. Az enyémhez se a motorkód alapján kell venni.
GTPeti2010-12-11 19:02:01 // 114949
Teljesen igaz, amit írsz.
DE! A 2-3 deci nem igazán jó érték. Mert ott NULLA olajnak szabad távoznia.
DE! A 2-3 deci nem igazán jó érték. Mert ott NULLA olajnak szabad távoznia.
admirális2010-12-11 18:49:26 // 114948
Azért esetleg mert paszta nélkül össze lehet rakni úgy hogy 2-3 deci csöpögjön ki 10E km alatt és a pasztás összerakással vigyázni kell hogy ne jusson be az olajba.
admirális2010-12-11 18:46:50 // 114947
Akkor ha biztosan a szelepfedélből jön, vegyél rá új fedelet és tegyél bele gyári tömítést. Lesz vagy 15 E ft ez a mutatvány, de szerintem máshonnan csöpög, persze így a távolból laikusként nehéz tanácsot adni. Egyetlen használható tanácsom hogy mutasd meg olyas valakinek akinek van rutinja TS motorokkal. De ez így tényleg sok olaj fogyás.
Poló2010-12-11 18:43:40 // 114946
Kuplung oldali főtengelyszimeringhez le kell venni a váltót, kuplungot, szóval nem egy olcsó dolog a cseréje.
Poló2010-12-11 18:42:16 // 114945
Az enyém is pirossal lett összerakva, semmi baja lassan 4 éve.
Hardy2010-12-11 18:41:20 // 114944
A másikban már írtam gyárit és vastagot. Igaz az 10-en sokezer de azzal jó. Nekem is csak azzal működött.
GTPeti2010-12-11 18:39:13 // 114943
Esetleg? Szerintem sokféle a piros tömítőpaszta pont erre való.