Kazes☻2021-12-01 12:43:35 // 155790
Akkor újítsd fel, mint az ötvenötét... feltéve, hogy nem törted ripityára és azé' köll! :D
Buksi2021-12-01 12:27:01 // 155789
Csilliárdokért. Hát köszi! :-DDD
Buksi2021-12-01 11:45:50 // 155787
Milyen fényszórót érdemes venni FL 56-ba újonnan a régiek helyett?
TYC vagy Depo? Vagy valami más márka?
Előre is köszi! :-)
TYC vagy Depo? Vagy valami más márka?
Előre is köszi! :-)
Buksi2021-11-28 16:28:42 // 155786
Jó nagy hülyeséget írtam, mert van benne. De ez elég passzentos és feszes.
Viszont az nem lehet, ha a 4-ből egy dugattyú jobban nyomja a betétet? Ugyanis a betéten lévő zajcsillapító eltűnt ott, ahol a dugattyú nekiér a betétnek.
És akkor ebből következik egy újabb kérdés. Miért nyomja a 4-ből egy dugattyú jobban a betétet?
Viszont az nem lehet, ha a 4-ből egy dugattyú jobban nyomja a betétet? Ugyanis a betéten lévő zajcsillapító eltűnt ott, ahol a dugattyú nekiér a betétnek.
És akkor ebből következik egy újabb kérdés. Miért nyomja a 4-ből egy dugattyú jobban a betétet?
Buksi2021-11-28 16:16:50 // 155785
De a Brembo nyeregben nincs ilyen.
liusz2021-11-28 09:49:14 // 155784
Hallottam olyan esetről is, ahol a megfáradt, kilágyult betét rögzítő/pozícionáló rugó cseréje segített.
Buksi2021-11-27 19:15:42 // 155782
Köszi neked is a segítséget. :-)
Ma végigzsíroztam megint mindent, kicsit halkabb lett. Ebből gondolom, hogy nem biztos, hogy a betéteket kell lecserélni.
Ma végigzsíroztam megint mindent, kicsit halkabb lett. Ebből gondolom, hogy nem biztos, hogy a betéteket kell lecserélni.
☻SKULL☻2021-11-27 12:24:59 // 155781
liusz2021-11-26 16:21:33 // 155780
Gyakran akkor zenél a fék, ha nincs meg a betét utanfutása. Ezért van pl. A betét belépő élén a letörés. Ha ez lekopott, adhatja a hangot. Fixnyerges ketdugattyús féknél pl. A dugattyú pereme nem folytonos így biztosítjak, hogy legyen utánfutas. A dugattyú és a betet közötti alátámasztas a belépő/felfutó oldalon nincs meg. Ha ez nem jó irányban áll, zenélhet. Sajna nem tudom a 4 ill. 6 dugattyúsnal mi a szokasos megoldás. Az is lehet, hogy az a betet pont olyan merevségű (keménységű), hogy pont a nyereg sajátfrekvenciáját kapja el. Ekkor másik betet lehet a megoldás.
Buksi2021-11-26 15:05:34 // 155779
Nem tudom, csak egy ötlet volt, hogy esetleg más rezonál. De lehet, hogy ezt az ötletet elvetem, mert nagyon lassú gurulásnál is iszonyat visít fékezéskor.
Kazes☻2021-11-26 12:32:55 // 155778
Hallottam... de mivel ezt is írtad: „Lehet, hogy nem is a fék visít, hanem valami más rezonál?” - így már más, hisz neked sem egyértelmű.
Buksi2021-11-26 10:39:37 // 155777
Gondolom csak hallottál már visító féket fékezés közben?
Azt mondja zsírozzam meg a betétek hátulját vagy vegyek puha betétet. Ahogy írtam is mindent bezsíroztam, amit csak lehetett. Azt meg nem tudom, hogy melyek a puha betétek.
Azt mondja zsírozzam meg a betétek hátulját vagy vegyek puha betétet. Ahogy írtam is mindent bezsíroztam, amit csak lehetett. Azt meg nem tudom, hogy melyek a puha betétek.
Kazes☻2021-11-25 12:17:45 // 155776
Mivel nem látjuk, nem halljuk, így nehéz lesz! 😜 Autószerelő mit mond?
Buksi2021-11-25 11:57:11 // 155775
Sziasztok!
Egy nem múló problémával állok szemben már egy ideje. Mégpedig visít a fékem, de nagyon. Brembo nyerges 56-ról van szó. Az autó vételekor ismeretlen márkájú tárcsa volt fent és Textar betétek. Elviselhetetlen volt fékezéskor a visítás. Cserélve lettek a tárcsák Ridex márkájúakra, a fékbetétek pedig EBC Blackstuff betétekre. Még mindig visít fékezéskor, viszont már nem annyira intenzíven, de még így is nagyon idegesítő. Amit lehetett bezsíroztam, mégsem tűnik el a visítás. Soha ilyet nem tapasztaltam még egyik márkánál sem bármilyen tárcsát és betétet "házasítottam" is össze. Van valakinek ötlete? Lehet, hogy nem is a fék visít, hanem valami más rezonál?
Előre is köszi a segítséget! :-)
Egy nem múló problémával állok szemben már egy ideje. Mégpedig visít a fékem, de nagyon. Brembo nyerges 56-ról van szó. Az autó vételekor ismeretlen márkájú tárcsa volt fent és Textar betétek. Elviselhetetlen volt fékezéskor a visítás. Cserélve lettek a tárcsák Ridex márkájúakra, a fékbetétek pedig EBC Blackstuff betétekre. Még mindig visít fékezéskor, viszont már nem annyira intenzíven, de még így is nagyon idegesítő. Amit lehetett bezsíroztam, mégsem tűnik el a visítás. Soha ilyet nem tapasztaltam még egyik márkánál sem bármilyen tárcsát és betétet "házasítottam" is össze. Van valakinek ötlete? Lehet, hogy nem is a fék visít, hanem valami más rezonál?
Előre is köszi a segítséget! :-)
salamonl762021-11-19 01:20:23 // 155774
Sziasztok! ővfeszitő patron mért érték magas hiba üzenet van. Övfeszitő patron csere volt.Pár honap után előjött ismét.Csatlakozo kiiktat.Összeforrasztottam a vezetéket.Megint eltelt pár honap és elöjött a hiba.Mit tegyek? Köszönettel:Lacika
berobbantam2021-11-10 21:23:34 // 155773
Sziasztok.
Csak szólok.Fiatalkatrész.hun van 20000 forintért gyári új fl kormány.Még 4 vagy 5 db.Nekem 1 úton van😁
Csak szólok.Fiatalkatrész.hun van 20000 forintért gyári új fl kormány.Még 4 vagy 5 db.Nekem 1 úton van😁
156novitech2021-11-10 16:55:37 // 155772
156novitech2021-11-10 16:50:37 // 155771
Üdvözlet mindenkinek! 😊
Szert tettem egy 156-os SW-re foglalkozós állapotban. Nekiálltam felfedni a hibáit és a képen látható anyagfolytonossági hiánnyal szeretném kezdeni. Ez a legrosszabb része a karosszériának, a bal hátsó taposó. A jobboldali is ki van rágva de az még menthető. Valakinél nem lapul egy jó állapotú ennek a helyére? Vagy hol tudok szerezni hozzá újat? Köszönöm szépen előre is a segítséget! 🙏🏻
Szert tettem egy 156-os SW-re foglalkozós állapotban. Nekiálltam felfedni a hibáit és a képen látható anyagfolytonossági hiánnyal szeretném kezdeni. Ez a legrosszabb része a karosszériának, a bal hátsó taposó. A jobboldali is ki van rágva de az még menthető. Valakinél nem lapul egy jó állapotú ennek a helyére? Vagy hol tudok szerezni hozzá újat? Köszönöm szépen előre is a segítséget! 🙏🏻
berobbantam2021-10-03 05:30:52 // 155770
Hello.
Ha jól emlékszek leveszed a csomagtartóban a felső kárpitot ês ki lehet vadászni.
Ha jól emlékszek leveszed a csomagtartóban a felső kárpitot ês ki lehet vadászni.
AlfaDavid2021-10-02 20:18:28 // 155769
Helló!
156-os szedán pótféklámpájához hogyan lehet hozzá férni? Kiégett egy izzó és azt kicserélném. Köszi!
156-os szedán pótféklámpájához hogyan lehet hozzá férni? Kiégett egy izzó és azt kicserélném. Köszi!
Buksi2021-09-04 19:27:13 // 155768
Olyasmi. :-DDDDD
Kazes☻2021-08-31 16:56:10 // 155767
Nosza, bigbosssz letté', vagy miiiiii...?! 😜
Kócosw2021-08-31 16:29:21 // 155766
meg akinek ahogy megy 😏
Buksi2021-08-31 16:18:11 // 155765
Dehogy, van céges. ;-)))
Buksi2021-08-31 16:18:01 // 155764
Dehogy ezt nem ők csinálták, hanem egy igazi szerelő. :-DDDD
Kazes☻2021-08-31 09:43:48 // 155763
Nem kis munka... akkor most újra csatasorba állt a zötvenöt?! 😁
Kócosw2021-08-31 07:59:22 // 155762
nah vegre megint van mit barkácsolni.Srácok csinálták megint vagy volt közöd hozzá? 🤣
Buksi2021-08-31 06:37:12 // 155761
Liquid2021-08-14 18:30:41 // 155760
Janit (Skull) keresd meg, Ő befaragta az SW bőrbelsőt a berlinába.
berobbantam2021-08-13 18:31:43 // 155759
És még az sw-ét se lehet belefaragni.Más a támla,ráadásul a szedánba a támla mögött fix lemez van.
aranytl2021-08-13 11:13:07 // 155757
Szia, nem létezik. Csak a könyöklőnél van egy ablak.
ruszman2021-08-13 10:28:00 // 155756
Sziasztok!
Létezik AR 156 sedánban dönthető/előrehajtható hátsó ülés?
Köszi, üdv, Józsi.
Létezik AR 156 sedánban dönthető/előrehajtható hátsó ülés?
Köszi, üdv, Józsi.
botigta2021-07-29 09:57:36 // 155755
Sziasztok,
1,6TS Fl. A hibajelenség: alapjáraton klímázáskor a motor 5-10mp-es időközönként befullad, mintha egy pillanatra levenném a gyújtást, leesik fordulatszám, de nem áll le, hanem kisimul megint 5-10mp-ig. Mindeközben a motortérben hallgatózva, amikor sima az alapjárat, egyértelműen a 4-es henger szívócsövénél egy zizergő hangot lehet hallani, és amikor ez egy pillanatra megszűnik, akkor fullad be a motor.
Az a kérésem, tippeléseket nem kérek, (egyértelműen nem a fojtószelep motornak tűnik), olyantól szeretnék választ kapni, aki jól ismeri az 1,6TS motort, és konkrétan tudja, mi lehet ez a kis motor, vagy aktuátor, és pontosan hol van.
Köszönöm
1,6TS Fl. A hibajelenség: alapjáraton klímázáskor a motor 5-10mp-es időközönként befullad, mintha egy pillanatra levenném a gyújtást, leesik fordulatszám, de nem áll le, hanem kisimul megint 5-10mp-ig. Mindeközben a motortérben hallgatózva, amikor sima az alapjárat, egyértelműen a 4-es henger szívócsövénél egy zizergő hangot lehet hallani, és amikor ez egy pillanatra megszűnik, akkor fullad be a motor.
Az a kérésem, tippeléseket nem kérek, (egyértelműen nem a fojtószelep motornak tűnik), olyantól szeretnék választ kapni, aki jól ismeri az 1,6TS motort, és konkrétan tudja, mi lehet ez a kis motor, vagy aktuátor, és pontosan hol van.
Köszönöm
berobbantam2021-07-12 04:35:49 // 155754
Szia.
A világítás működik akkurol?Lehet alacsony az akkufesz és a generátor sem tölt rendesen.
A világítás működik akkurol?Lehet alacsony az akkufesz és a generátor sem tölt rendesen.
ykcky2021-07-11 16:08:07 // 155753
Ami bizonyos immár, hogy:
- a gyújtáskapcsolón van a stekkerek között, az ami 4 pólusú, T elrendezésben, ebból a T szárán lévő kábel, türkiz-fehér csíkkal
- és a kormánykapcsolón a világítás stekkeren van ugyanilyen sz0nű kábel, a középső,
most lehúztam a gyújtáskapcsoló felöli végét.
Így nincs tompított és reflektor, de nem áll le a motor.
- a gyújtáskapcsolón van a stekkerek között, az ami 4 pólusú, T elrendezésben, ebból a T szárán lévő kábel, türkiz-fehér csíkkal
- és a kormánykapcsolón a világítás stekkeren van ugyanilyen sz0nű kábel, a középső,
most lehúztam a gyújtáskapcsoló felöli végét.
Így nincs tompított és reflektor, de nem áll le a motor.
ykcky2021-07-11 14:50:37 // 155752
Sziasztok,
hosszabb állás után leheltem pár napja újra életet egy 156SWbe, 8 szelepes 1.9 JTD.
Volt a motor indításával némi elektronikai problémám, ezen túl vagyunk, most szépen indul elsőre.
A bajom jelenleg: Járó motornál,
- ha felkapcsolom a fényszórókat leáll a motor,
- ha csak egyet is villantok a refivel leáll a motor,
- indexelésre feszültségingadozás (a belső műszereken is látszik), de szépen indexel,
- helyzetjelzó felkapcsolásakor minden működik aminek kell.
Merre induljak el?
Valakmelyikőtök tapasztalt már hasonlót?
Köszi előre is.
hosszabb állás után leheltem pár napja újra életet egy 156SWbe, 8 szelepes 1.9 JTD.
Volt a motor indításával némi elektronikai problémám, ezen túl vagyunk, most szépen indul elsőre.
A bajom jelenleg: Járó motornál,
- ha felkapcsolom a fényszórókat leáll a motor,
- ha csak egyet is villantok a refivel leáll a motor,
- indexelésre feszültségingadozás (a belső műszereken is látszik), de szépen indexel,
- helyzetjelzó felkapcsolásakor minden működik aminek kell.
Merre induljak el?
Valakmelyikőtök tapasztalt már hasonlót?
Köszi előre is.
Kócosw2021-06-28 15:10:00 // 155751
én azt mondanám " abszolút elfogulatlanul "hogy sztem a legjobb helye egy gt ben van a 3.2 busso nak 🙈😝😉
Gergely2021-06-28 09:15:19 // 155750
156 GTA Draskovics Andris tolmácsolásában.
Gergely2021-06-28 09:14:05 // 155749
https://www.youtube.com/watch?v=1-dEljPc8bg
Nézzétek :)
Nézzétek :)
Piritu - 1.000.0002021-06-21 21:13:20 // 155748
Akkor azzal nem lehet gond :-)
A trafó viszont gyanús lehet ha "melegen" csinálja, de az LMM hőmérője is lehet kuka.
A trafó viszont gyanús lehet ha "melegen" csinálja, de az LMM hőmérője is lehet kuka.
osee_selespeed2021-06-21 20:29:49 // 155747
Meg is tettem volna az élőadatok elemzését. Amúgy, a tünetek egy 200km-s út végén jelentkeztek. Másnap már újra minden rendben. 🙄
Elaforg-tól vannak a gyertyák. Gondolom, így kis eséllyel hamisak.
Elaforg-tól vannak a gyertyák. Gondolom, így kis eséllyel hamisak.
Piritu - 1.000.0002021-06-20 20:10:23 // 155746
Kibírnak 100-at, feltéve hogy nem hamisított.
A gondodat okozhatja még sok minden, gyertyakábeltől a trafón át az LMM-ig. Élőadatokat kellene nézni és abból kiderülhet. A benzinnyomás talán a legutolsó ok lenne...
A gondodat okozhatja még sok minden, gyertyakábeltől a trafón át az LMM-ig. Élőadatokat kellene nézni és abból kiderülhet. A benzinnyomás talán a legutolsó ok lenne...
osee_selespeed2021-06-20 12:14:16 // 155745
Sziasztok!
2.0TS-ben milyen gyakran ajánlott a 100k-s gyertyák cseréje?
Tényleg bírniuk kéne 100k-t?
40k van bennük és hírtelen erőtlen lett az autó. 3000 fölött torpan, nem pörög szívesen. Hiba nincs benne. Alapjáraton jár mind a négy henger. Ezért gondoltam, hogy talán valamelyik gyertya(nem tudom mik a tünetek, ha valamelyik hengerben mondjuk csak egy működik), esetleg benzinnyomás.
2.0TS-ben milyen gyakran ajánlott a 100k-s gyertyák cseréje?
Tényleg bírniuk kéne 100k-t?
40k van bennük és hírtelen erőtlen lett az autó. 3000 fölött torpan, nem pörög szívesen. Hiba nincs benne. Alapjáraton jár mind a négy henger. Ezért gondoltam, hogy talán valamelyik gyertya(nem tudom mik a tünetek, ha valamelyik hengerben mondjuk csak egy működik), esetleg benzinnyomás.
Zselé2021-06-19 06:53:01 // 155744
Köszi mindenkinek! :)
berobbantam2021-06-19 04:49:54 // 155743
Anyós oldal csak lefelé autómata.
Kazes☻2021-06-18 22:58:32 // 155742
Én még nem láttam automatát gyárilag jobbosban... szvsz rosszul emlékszik a drága... és szerintem nem is az ablakemelőtől függ ez a funkció. :)
Zselé2021-06-18 22:39:52 // 155741
Sziasztok, feleségem 2001-es autójában tönkre ment a jobb első ablakemelő. Ma kicseréltem egy bontottra, de komoly házastársi vita kerekedett: ő úgy emlékszik, hogy automata volt felfele az anyós oldali ablak is. Bújtam a netet, fórumot, de nem találtam semmit, illetve egy olyan hozzászólást, mi szerint nem az. Ha mégis az asszonynak van igaza, hogyan kell feltanítani? Segítsetek kérlek, nem akarok elválni, mert most vettem új ablakemelőt neki… :D