Peti16V2005-11-17 13:01:55 // 1842
Szia! Üdv itt közöttünk!
veteranviking2005-11-17 12:50:53 // 1841
Hali!
Megosztom veletek elsőfék tapasztalataimat:
Elsőtárcsámnak komoly válla alakult ki, -csereérett lett.
Eddig a széria tárcsához mindíg Textar fékbetéteket használtam.Így bitang fék van a verdán, de alapvetően olyan bekapós jellegű.Igazából száguldozáshoz való, vagy fog -vagy nem.Vizen nagyon nem tecc!
Most Jurid márkájú tércsa és betét van benne és láss csodát remekül adagolható lett a fékem.
Tavaly olvastam tárcsa ill betét teszteket, ott említették a tesztpilóták, hogy legjobb fékhatás az azonos márkájú tárcsák és fékbetétek esetén érhető el.Hittem is meg nem is.Természetesen akadnak kivételek, de gyengébb márkájú szettek esetében is kifejezetten jó hatékonyságot lehet elérni, mint mondjuk a drágább cucok nem megfelelő párosításánál.
Alfista2005-11-17 11:57:36 // 1840
Termosztát ügyben tapasztalat: most cseréltem én is, mert teljesen nyitva maradt. Csere után 85-90 foknál nyit ki és e között ingadozik.
Alfista2005-11-17 11:53:51 // 1839
Sziasztok!
Nekem is "ciripeltek" a fékeim hátul. Megnézte a szerelő, szétszedte, lecsiszolta a mozgó betétet, vissza és jó lett.
Peti16V2005-11-17 11:24:42 // 1838
Admirális!
Brembo-t szerintem a tácsára mondtak neked, mert Mo-n Brembo betétet nem nagyon forgalmaz senki.
Peti16V2005-11-17 11:22:47 // 1837
Ruszman!
Ha menet közben "ciripel", de kis fékezésre elhallgat, akkor valszeg szorul a betét a nyeregben vagy maga a nyereg nem jár elég könnyedén, így nem húzódik vissza a betét fékezés után a helyére. Ami még könnyen előfordulhat, hogy a kézifékkötél van berágódva és egy picit mindig fékezné a hátsó kerekeket. Alfáknál a kézifékkötél porvédő gumija ki szokott szakadni, ezért könnyen berohad, télen pedig befagy. Ha már repkednek a mínuszok, akkor nem ajánlatos a kéziféket hosszabb időre behúzni!
Javaslatom: fék szemrevételezés, pucolás, a betét füleinek és a féknyereg mozgó részeinek bekenése rezgéscsillapító pasztával vagy nagyszilárdságú zsírral.
Trombozis2005-11-17 10:56:12 // 1836
Van benne én is úgy tudom.
Én is utálom, ha sípol. De nekem ebbe a hideg időben kussol.
admirális2005-11-17 10:12:27 // 1835
Elvileg szemrevételezéssel el lehet dönteni, hogy kopottak-e a fékbetéteid, de ahhoz le kell venned a kereket, mivel hogy lemezfelnid van, és nem lehet rajta belátni a fékekhez. Meg nagyjából lehet következtetni abból is, hogy mennyit mentél az előző csere óta. Nálam olyan 20E km-et bírnak, most viszont már 35E kilóméter óta van benne. Valami kemény betétet raktak bele, elvileg Brembonak adták el, de szerintem mást építettek be... Sajnos a szervizekben szemrebbenés nélkül csinálnak ilyet.
Egyébként elvileg van a 156-okban fékbetét kopásjelző ha nem tévedek.
ruszman2005-11-17 10:04:56 // 1834
szeva' nekem is 80-85fok óra szerint ha esetleg ez megnyugtat. kérdeztem én is szervízben azt monták hogy 80fok felett jó.
más kérdés: igaz nem néztem még utána de mennyinél kell fékbetéteket cserélni? marhára idegesít hogy menetközben vékony hangon nyikorog valami, én arra gyanakszom mivel, ha a fékre lépek akkor kussol..
GEORGE2005-11-17 07:38:25 // 1832
Nekem is csak a neveltetésem miatt sikerült ilyen szerényen nyilatkoznom
:-DDDD
csocsi2005-11-17 07:36:30 // 1831
Hát ha nincs a neveltetésem biztos sikerült volna :-D
GEORGE2005-11-17 07:35:42 // 1830
Megint lefagyasztottalak?? :-DDD
csocsi2005-11-17 07:33:51 // 1829
Na, erre már nincs mit írnom :-))
GEORGE2005-11-17 07:30:28 // 1828
Akkor jóó , én sem úgy értettem :-)
A tény az tény :-)))))))))
csocsi2005-11-17 07:29:44 // 1827
Ezt most nem polírozásból írtam :-))
csocsi2005-11-17 07:19:40 // 1824
A "miniszervíz" egyik tapasztalt tagja véleménye az már fél siker :-)))
Mike.2005-11-17 07:18:22 // 1823
Én, laikusként hiszek nektek. :-)))
GEORGE2005-11-17 07:15:24 // 1822
Jó az már 80-tól is, változó az üzemi hőfok.
A termosztáton nem volt rajta a nyitási hőfok??
A termosztátokból is leht olyant venni ami 80-nál nyit vagy akár olyant is ami 88-nál nyit. Utobbival tuti több lenne az üzemi hőfok, de szerintem jó lett ez ami neked van.
Az is lehet hogy a órád is csal és melegebb mint amit mutat.
Ha a fütés okés akkor jó így.
Mike.2005-11-17 07:12:03 // 1821
De az üzemi hőfok nem 90?
GEORGE2005-11-17 07:10:02 // 1820
:-)))) ez jóóóó, végül is így is lehet nézniiii :-)))))))
csocsi2005-11-17 07:07:51 // 1819
Megérte, jön a hideg :-)))
Mike.2005-11-17 07:06:32 // 1818
Víz hőfokonként egy 1000- es. :-)))
csocsi2005-11-17 07:03:09 // 1817
Akkor megérte :-))))
GEORGE2005-11-17 06:53:32 // 1816
Jó lett így, föleg ha a fütésed hatásfoka érezhetően javult. :-)
Mike.2005-11-17 06:51:56 // 1815
A termosztát lecserélve! Eddig az óra 55-60-at mutattot, most 75-80 körül áll. Jó ez így? Ha tolom neki, ha állok akkor sem megy feljebb. Az biztos, hogy a fűtésem most király.
Anyag+ szerelés 14.000- Ft.
cessna2005-11-16 13:56:53 // 1814
nullKedves Mindenki, családi okokból muszály megválnom a szeretett 156om tól. Bárki, aki tud esetleg jelentkezőt.... kérem jelezze nekem. Számom, 06-20-343-0-345 :(((
Trombozis2005-11-15 21:49:34 // 1813
Köszi a válaszokat. Most már tudom mire számítsak :-D
Trombozis2005-11-15 21:48:59 // 1812
Akkor nem nagy feladat. :-)))))
Gabó2005-11-15 21:40:59 // 1811
Elvittem kiolvastatni az agyát, megmondta a villamosságszerelő mi a baj, vettem bele egy jeladót, aztán egy haverom kicserélte, visszavittem a villamosságszakihoz kitörölni a hibát a tárolóból.(ez nem kötelező, a lámpa elaludt a jó jeladó berakásakor, majd néhány méter megtétele után)
Ha jól emlékszem 10 ezer körül volt a jeladó.
A többi baráti alapon ment.
GEORGE2005-11-15 21:40:07 // 1810
A kinti rendőrők legalább elmondhatják, hogy jó autókkal szenvedik végig a szolit.
Evvel én is szivesen járörködnék! :-)
Gabó2005-11-15 21:36:17 // 1809
Állítólag több mint 5000 db 156 osuk van, az össz autójuk meg 8800 db, nem rossz arány.
A carabinieris 156 osok a gyárban kompletten úgy készülnek, csak az urh-t dugják bele a tartójába a csendőrök,még az antennát is a gyárban rakják fel.
Megnéztem az ePER-ben, valóban minden felszereltsége, alkatrésze cikkszám szerint rendelhető.
Trombozis2005-11-15 21:35:24 // 1808
Nem tetszik. :-)
Várom mikor nem fog kialudni. Érdekel a vége. :-D
Trombozis2005-11-15 21:33:46 // 1807
A tieddel mit csináltak? Mennyi volt, gondolom javítattad?
Csak tudjam, ha ilyenem lesz. De csak nem. :-)
Kujon2005-11-15 21:32:39 // 1806
Nekem volt ilyen (igaz hogy 145-öm van,de hátha) elősször nekem is így kezdte ,majd végül nem aludt ki.Ekkor elvittem szervizbe ,másnap csörgött is a telefon ,hogy kész az autó .Annyi volt a baja hogy,mind a 4 keréken van egy érzékelő ,ebből az 1-k nem jelzett vissza ,és emiatt jelzett az ABS.(ez került 4000 ft-ba)
GEORGE2005-11-15 21:28:56 // 1805
Carabinieri 156-os :-)))
Gabó2005-11-15 21:28:06 // 1804
Ment tönkre abs jeladóm a jobb első keréknél, de akkor kigyulladt a lámpa egyszer menetközben, majd miután megálltam, néhány kilométer után ismét kigyulladt, a végén már el sem aludt.
Nálad nem tudom mi lehet, addig amíg elalszik, szerintem ne foglalkozz vele.
Gabó2005-11-15 21:24:28 // 1803
Gabó2005-11-15 21:21:58 // 1801
Nekem ilyent sohasem csinált.
twin2005-11-15 20:08:51 // 1800
Ide is beteszem :
BONTEX hátsó csomagtér spoileremet értékesíteném!
Trombozis2005-11-15 19:26:57 // 1799
Sziasztok,
Ismét nekem is akad kérdésem. Lehet k_rva hülyeség.
Amióta hidegebb van (kb.: két hete) indítás után tovább világít az ABS visszajelzője.
Valakinek van ötlete? Vagy ez hidegben ezt teszi és akkor parázzak, ha már el sem alszik.
csocsi2005-11-15 16:32:42 // 1798
Remélem csere után rendben leszel és szombaton tudsz fűteni mint állat :-))
Mike.2005-11-15 13:23:22 // 1797
Akkor marad holnap itt a szervíz. :-)
csocsi2005-11-15 13:21:34 // 1796
Én csak szenvedő alany voltam, meg fényképeztem :-))))
Mike.2005-11-15 13:20:29 // 1795
Holnap kell csak vinni a gépet. Lemondom, ha hétvégén te megcsinálod. :-)))
csocsi2005-11-15 13:20:19 // 1794
Hát: Tibi, George. Nem láttad a fényképes beszámolómat kb 3 hete?? :-))
Mike.2005-11-15 13:19:06 // 1793
A "paksi miniszervíz" mit takar? :-)