Trombozis2006-10-27 12:24:39 // 21092
Nekem anno azt mondták (mert visszamentem, hogy még mindig csikorog), hogy össze kell kopnia. De ennyi km után?....
Bonnie & Clyde2006-10-27 12:14:07 // 21091
Azt szeretném kérdezni, hogy mitől lehet az, hogy cseréltünk elől fékbetétet + a féktárcsát felszebályoztattuk, hátra ú fékbetétet+új féktárcsát vettünk, azóta mentünk vele kb 1000-1500 km-rt és az első fékek nyikorognak azóta is ??? vajon rosszul lett felszabályozva? Vagy mi okozhatja?
Poló2006-10-27 11:30:52 // 21090
Aztán mikor kiég az első középkonzoli izzód, akkor ígyis-úgyis szét fogod szedni. Trombozis 156 topicos hsz-ei között találsz egy linket, hogy hogyan jön szét. Nekem az összeszerelés után sem zörög.
ribipeti2006-10-27 09:52:26 // 21089
Még rendelni sem lehetett az első szériás 156-osokhoz a kipörgésgátlót, ahogy tempomat sem volt még bennük, de még előkészítve sem.
kru2006-10-27 08:49:34 // 21088
"Ez nem így van. Lacházán mentem egy Tipoatti ellen. Elfelejtette kikapcsolni a kipörgésgátlót. Ahogy elpörögtek volna a kerekek, úgy szinte meg is állt az autó. A rajtnál látványosan sokat kapott. Állítólag a fék megfogja az első kerekeket, amikor a kipörgésgátló működésbe lép."
Igy van, ilyen esetben az ASR arra jó, hogy (erős túlzással) leégesse a kuplungot meg a féket...
Liquid2006-10-27 08:11:23 // 21087
Köszönet, utánakérdezek a fényezésnek...
Zsolesz2006-10-27 07:45:56 // 21086
Szét?? Miért kis ecsettel hozzá lehet férni bent a helyén is nem? :)))
Minek szétszedni még zörögni fog...
mikye 1562006-10-27 01:01:20 // 21085
Sziasztok,azt szeretném tudni,hogy a 156-os alapjárat motor mi pénzbe kerül,sajnos eljött a csere ideje:-)
köszi
Imike2006-10-27 00:25:10 // 21084
JA! Akkor bocs azt hittem a Sportcsomaghoz már dukál!?! :))
GEORGE2006-10-27 00:15:22 // 21083
Ja és Ronnie meg bevonatta carbonnal.
GEORGE2006-10-27 00:14:23 // 21082
Jelentem én fényeztettem, igaz nem fa volt csak sima fekete.
De simán lelehet fújatni!
Csak szét kell szedni.
Poló2006-10-27 00:10:44 // 21080
Sehol, mert nincs benne.
Imike2006-10-27 00:08:21 // 21079
HY! A tiédbe hol lehet kapcsolni a ki.gátlót?
Poló2006-10-27 00:02:10 // 21078
Én sajna egy-két helyen találtam már rozsdát az enyémen. Igaz egyik sem volt vészes, csak annyi, hogy megdrótkeféztem és egy ecsettel áthúztam őket. A lökösök alatt találhatóak.
Poló2006-10-26 23:54:19 // 21077
Ez nem így van. Lacházán mentem egy Tipoatti ellen. Elfelejtette kikapcsolni a kipörgésgátlót. Ahogy elpörögtek volna a kerekek, úgy szinte meg is állt az autó. A rajtnál látványosan sokat kapott. Állítólag a fék megfogja az első kerekeket, amikor a kipörgésgátló működésbe lép.
Ferke2006-10-26 22:19:26 // 21075
5k munkadíj egy negyed órás melóért? Ezért nem járok szerelőhöz ilyenekel!:))
Ferke2006-10-26 22:18:49 // 21074
Viszont legalább jobb a féked!:)))
Zsifi2006-10-26 22:03:23 // 21073
Én egy heti csináltattam.
Brembo tárcsa(284mm-es hűtött) 44K + Textar betét 25K + 5K munkadíj
Liquid2006-10-26 19:43:18 // 21072
Pedig ez még elég jó ár...
Seriff2006-10-26 17:12:30 // 21071
54+munkadíj, hajajj, nem hangzik jól- persze ez (sem) olyan dolog amin spórolni lehet és érdemes...
Seriff2006-10-26 17:11:10 // 21070
Köszi:)
Megnéztem- hűtött van rajta- ami nem túl jó hír abból a szempontból, hogy azok nagyjából másfél-kétszeres áron vannak a simához képest.
Ferke2006-10-26 16:09:15 // 21069
Nem, mert az egész kerékjárati ív nagyon komolyan le van felületkezelve. Ott biztos, hogy sosem fog rohadni az alfa!:)
Ferke2006-10-26 16:08:09 // 21068
Igen, néztem a bárdinál, de a webshop-juk nem jó, mert tuti, hogy nekem is a nagyobbik tárcsa van már hátul. Mindenhol rosszul van besorolva pont a 2002-es évjárat.:(
Satti2006-10-26 16:07:28 // 21067
Momo-ból vannak szépek,Én is olyanra cseréltem le annak idején.
DéZé2006-10-26 15:55:23 // 21066
Ha fent lesz meglátod, valószínűleg lesz kép róla.
DéZé2006-10-26 15:54:11 // 21065
Vagy inkább így nézd:www.bardiauto.hu/magyar/index.html és ezen belül a C@talógus áruház rovatot.
Brad 1562006-10-26 15:52:21 // 21064
Hali
Szerintetek nem rohad be a sárvédőnél a posztó alatt??? Hisz nem szellőzik...
DéZé2006-10-26 15:51:41 // 21063
Megnézted a ezt linket a féktárcsáddal kapcsolatban? www.shop.bardiauto.hu/
Ferke2006-10-26 15:51:20 // 21062
OK, köszi!:) Én nem találok olyat, ami jobban tetszene a gyárinál! Elárulod, milyen kerül fel a gyári helyére?:)
DéZé2006-10-26 15:48:06 // 21061
Ha sikerül lecibálni, és a másik jól mutat, értesítelek.
Ferke2006-10-26 15:46:45 // 21060
De volt valaki, aki csak simán átfestette, nem? Bár lehet, hogy rosszul emléxem.
Régi váltógomboddal mi a terved?:)
DéZé2006-10-26 15:43:39 // 21059
Ronnie-ról és BF156-ról irt Ferke, de Ők nem átfestették, hanem carbonból csináltatták, de valóban nagyon szép lett.
Imike2006-10-26 15:28:46 // 21058
Hát a fogást ugy értettem hogy ne örgött el jobban a kerék mint LEONnak! Azzaz szinte nem is 1álltalán ! meg néztem a fordulatszámmérőt és lehetett látni hogy vmi szabályoz! De nem naon érdekel... :)))) ( 6000-ren indultunk)
Ferke2006-10-26 15:25:23 // 21057
Asszem Ronnie, majd ettől felbátorodva még valaki csinált átfestést, és teljesen szuper lett!
Meguntad a fát?:))
Liquid2006-10-26 15:13:58 // 21056
Szerintetek van értelme átfesteni/fényeztetni stb a középkonzol renttentő "fa" burkolatát? Vagy próbáljak nemfa burkolatot keresni?
Csinált már ilyet valaki?
Ferke2006-10-26 15:03:40 // 21055
Ha sikerül leszedni a váltógombodat, és esetleg úgy érzed, hogy feleslegessé vált, és aránylag jó állapotban van, én vevő lennék rá. Ilyen, gyárit keresek. Az enyém szét van karcolva.
DéZé2006-10-26 14:29:16 // 21054
Köszönöm a jó tanácsot, majd megpróbálom.
Peti16V2006-10-26 14:28:47 // 21053
Létezik hozzá beépítőkeret.
A váltógombot jó erősen felfelé kell húzni. Csavard be ronggyal és feszülj neki! :)
Satti2006-10-26 14:26:38 // 21052
A sebváltógombot,jó erősen le kell kapni,húzni mint állat,csak vigyázz,nehogy pofán vágd magad!:-)
DéZé2006-10-26 14:25:45 // 21051
DéZé2006-10-26 14:22:45 // 21050
Üdv Srácok!
Van egy kérdésem: ezen a konzolon ki lehet-e cserélni a gyári cd-rádiót, aminek az előlapja láthatóan nagyobb mint a szavány méret?
Ha igen, van hozzá valamilyen keret, ami eltakarja a méretkülönbségből adódó réseket?
És ha már így belejöttem, itt a másik kérdés: hogy tudom levenni a sebességváltó gombot ( ki akarom cserélni egy "DIZÁJNOSRA" )?
Peti16V2006-10-26 14:11:18 // 21049
Nekem is ez a párosítás van! :))
(mondjuk a tárcsából a Sport változat)
Hol vetted?
Liquid2006-10-26 14:07:27 // 21048
98'-as 2.0TS, hűtött a méretét nem tudom.
Liquid2006-10-26 14:03:03 // 21047
2 hete cseréltem első fékeket. Zimmermann tárcsa + Ate betét kb. 54e volt az egész+munkadíj.
Peti16V2006-10-26 13:59:36 // 21046
Nem ilyen egyszerű, az enyém is SW, ennek ellenére 281-es volt rajta.
A Tiéd már az új műszerfalas, azokon már hűtött van. Legalábbis még nem hallottam az ellenkezőjét, de mindjárt jön vki és megcáfol. :)
Peti16V2006-10-26 13:54:30 // 21045
Ezek közül a tárcsák közül a Brembo-t, Textar-t és a Lucas-t emelném ki, ezek jobb nevű gyártók, de a többiről sem beszélnélek le. Inkább a fékbetét minőségére figyelj oda. Ate-t, Textar-t, Jurid-ot, Lucas-t, Pagid-ot nyugodtan rakhatsz bele, ezek mind gyári minőséget szállítanak.
Ez a hűtött/nem hűtött kérdés nem egyszerű az 1,9JTD-nél. Volt benne egy váltás, de össze-vissza írják a katalógusok, ezért nehéz biztosra megmondani, hogy melyik kell bele. A legegyszerűbb, ha megnézed az autón! :)
Erhard 242 (Pure Energy)2006-10-26 13:50:26 // 21044
284mm az sw-re kell 156-ból pl.
Seriff2006-10-26 13:24:11 // 21043
Hello!
Tanácsot szeretnék kérni- milyen féktárcsát érdemes venni 156osra előre? Láttam QH, Textar, Lucas, Car, Brembo, Breco stb. márkákat és nem tudom, hogy van-e lényegi különbség köztük!
A másik dolog, hogy kétféle méretet láttam neten: 281mm-es sima avagy 284mm-es hűtött tárcsa. Akkor melyik kell?
Kösz: Seriff