Fórum >> Típusok >> 156

Mike.2006-12-03 18:40:21 // 24193
Én nem mértem de mivel szerelővel cseréltettem és neki mondtam, hogy szerintem ez nem normális, Ő bemérte és állítólag minden oké. Hallottam olyant is, hogy mivel világítással indítok az is okozhatja. Ez olyan Fiatos "betegség", mert ha a gyújtást lekapcsoljuk a világítás elalszik és kényelemből sokan nem kapcsolgatják külön.
Piritu - 1.000.0002006-12-03 18:39:42 // 24192
"vezérműszíjat is cserélik, amit egyébként csak 60 ezrenként kell." Én még ide beírnám, hogy ilyenkor a feszítőgörgőt is cserélni kell. pl. garis vezmódisító cserénél nem cserélik ki! Nekem így ment el a 147 motorja és most is NEKEM kellett külön kérnem! Ja és ha lehet fémgörgőt bele, ne műanyagot!
Poló2006-12-03 18:39:37 // 24191
Foglaljátok ezeket össze, fogalmazzátok meg és küldjétek el nekem ;)
Piritu - 1.000.0002006-12-03 18:35:42 // 24190
Ez tényleg sok, mérted már a töltöfeszültséget? Elég pár tized plussz Volt.
Trombozis2006-12-03 18:34:39 // 24189
Poló! Én is tennék hozzá. :-) Szerintem, ami még elromlik és nem csak az enyémben. Hallottam mástól is. Ventilátor fordulatszabályzó ez a kesztyűtartó alatt található. Emiatt a ventilátor nem működik. Nekem izzókból már elég sok éget ki. Ez nem hiba, de a múltkor téma volt. Hideg időben a műszerfalból a zúgó kattogó vagy nem tudom mire hasonlítsam azt a hangot. Már nem tudom mi volt, mert nem tudtam követni. Hőfokmágnesrelé vagy valami ilyesmi. Majd valaki kijavít. Kipufogó: rezonátorcső nem sokáig bírja. benzinszag az utastérben: valszeg a hátsó ülés alatti bilincsek lazunlak meg. (ha jól emlékszem ott van) Fékek: ha kopott/cserére szorulnak, akkor idegesítő sípolást lehet hallani, ami fékezéskor elhallgat. Volt elég sok élményem a géppel még lehet eszembe jut valami.
Piritu - 1.000.0002006-12-03 18:34:18 // 24188
Nemrég hallottam, hogy a rönyó meganoknál gyakran ég ki a tompított, ezen gyári utasításra úgy javítanak a szaxervizek, hogy 1 azaz egy méter vezetéket beletoldanak a lámpa vezetékébe. Innen a probléma megoldódott. Ismerősöm Braváján is ez a trükk segített.
Mike.2006-12-03 18:31:51 // 24187
28 ezret mentem én vele és így 4 tompított eddig. A km és ford óránál már nem égett pár amikor vettem. Aztán amikor már kellemetlen lett akkor cseréltem. 4-et kellett.
Poló2006-12-03 18:30:31 // 24186
A tied faceliftes. Általában a klíma tekerentyűiben szokott kiégni az izzó.
Piritu - 1.000.0002006-12-03 18:28:45 // 24185
Mit jelent az, hogy sűrűn? Nekem 25-30 ezrenként ég ki az első helyzetjelző, a tompított meg 50-60ezrenként. Érdekes, de pl hátső helyzetjelzőt és indexet még sohasem cseréltem! Ja és a műszerfalvilágítás is műxik még.
Poló2006-12-03 18:28:30 // 24184
A helyzetjelző nekem 10 perces meló volt. Úgy hogy azt se tudtam, hogy merre a van a fényszóróban az izzó :)
Mike.2006-12-03 18:28:20 // 24183
A totalcar népítéleteket olvasva másnak is van/volt ilyen gondja.
Mike.2006-12-03 18:26:34 // 24182
A középkonzolnál az előbb felsoroltak most sem jók. Szép sorjában kiég valami. A km órás csere az gyerekjáték, így azt megoldottam én is. :-) A helyzetjelzők cseréjét mesterre bíztam. Volt, hogy próbálkoztam, de én kínlódok sokáig és a vége úgy is szerelő lesz ezért a saját kínlódást most már kihagyom. :-)
Poló2006-12-03 18:25:07 // 24181
Azokon szerintem tuti nincs, ugyanúgy néz ki a belseje, mint a többinek. Középen 3 műszer: tank, óra, hőfok.
csocsi2006-12-03 18:24:34 // 24180
Okszi, akkor ha szükségem lesz izzó cserénél tanácsra hozzád fordulok majd :)
Poló2006-12-03 18:24:23 // 24179
Szerintem nincs, de mindjárt keresgélek picit.
Halesz2006-12-03 18:24:16 // 24178
Bocsi: 156-osokban :)
csocsi2006-12-03 18:23:47 // 24177
Hát szépen mutat az biztos :))))) Bár nekem az eleje kicsit komor
Nyirkos2006-12-03 18:23:33 // 24176
Nem lehet, hogy ott valami más gond is van, amiért ilyen sűrűn, és ennyi izzód kiég?
Halesz2006-12-03 18:23:25 // 24175
Az mjtd faceliftes 159-osokban volt turbónyomás mérő a középkonzolon? Van róla valkinek fotója???
Mike.2006-12-03 18:22:33 // 24174
Dehogy! Nem is úgy vettem! :-)
Poló2006-12-03 18:22:29 // 24173
Hú vazz... Akkor egy párszor szétszedted már :(
Nyirkos2006-12-03 18:22:15 // 24172
Na, szerencslre a váltó "R"-be rakás ropogáson kívül ezek közül más gondom nem volt. Na persze a vezérléscserét nem számolom hibának. :)
Poló2006-12-03 18:21:57 // 24171
Találtam ott egy tök jó képet, megosztom veletek :)

Mike.2006-12-03 18:21:39 // 24170
Nálam a másfél év alatt a jobb oldalon 3 a balon 1 csere volt. A km óránál, ford. óránál 4,és most nem jó a tank, óra, hamutartó világítás.
Poló2006-12-03 18:20:07 // 24169
Nekem fólizás után volt ilyen. Megyek vissza a kocsiért a srác meg mondja: - Azért szólhattál volna, hogy a bal első ajtón a gomb be szokott ragadni. Nem tudtuk, miért nem lehet becsukni az ajtót. Mire én: - Mi vaaaaa'? Kapott pici WD40-et, azóta jó. Ez márciusban volt.
csocsi2006-12-03 18:19:49 // 24168
Azt hiszem talánez a link volt régebben a topicban. ELég jól volt szemléltetve képekkel :)) Helyzetjelző és rendszám izzó már nekem is volt
csocsi2006-12-03 18:18:34 // 24167
Persze, ne érts félre nem is kötözködni akartam. Csak jeleztem, hogy nekem ezek még nem voltak
Mike.2006-12-03 18:18:28 // 24166
A külső kilincseknél a jobb és a bal oldali is. Én is fújtam WD 40-el és egy darabig jó volt.
Poló2006-12-03 18:17:19 // 24165
A középkonzoli izzó cseréjét le akartam írni. Alfa156.net-en van egy szerelési útmutató hozz, képekkel. Az a baj, hogy angol szövegű. Én az alapján cseréltem ki. Szerintem ilyen izzós dolgok feleslegesen kerülnének bele, nem olyan gyakran kell őket cserélni. Nálam egy rendszám, egy helyzetjelző és egy középkonzoli csere a 1,5 év alatt.
Mike.2006-12-03 18:16:45 // 24164
Nálam előfordult, de itt olvastam ezt többünktől is. Ez a lényeg az egészben, ha többen is megírjuk ezeket a hibákat akkor már nem egyedi eset és akkor kerül be a listába. Ha csak tényleg nálam van/volt ilyen gond akkor persze, hogy kimarad.
Poló2006-12-03 18:15:26 // 24163
Beragad az ajtógomb? Melyik? Nekem a bal első ragadt be egyszer, amelyik kívül van. Ez fóliázás után történt. Kapott egy kis WD40-et, azóta jó. Párszor beragadtak az ajtónyitó pöckök, de azok csak azért, mert voltak rajta nekem gumigyűrűk.
csocsi2006-12-03 18:13:13 // 24162
Például nálam az első kettő még nem fordult elő, viszont a helyzetjelző igen.
Mike.2006-12-03 18:11:40 // 24161
hinbák = hibák
Mike.2006-12-03 18:10:49 // 24160
Pl. hinbák: -Az ajtó gomb sokszor beragad! -A műszerfalban az izzók hammar kiégnek és a középkonzolit nem egyszerű cserélni. -Az helyzetjelző, tompított sűrűn kiég.
csocsi2006-12-03 17:50:22 // 24159
Mivel még a váltómmal kapcsolatosan könyvem sincs, így kiegészíteni sem tudom nagyon.
Poló2006-12-03 17:42:31 // 24158
Tommiék csinálták.
csocsi2006-12-03 17:40:17 // 24157
Így első olvasatra elég sok minden belekerült :)
Poló2006-12-03 17:33:26 // 24156
Eddig így néz ki: Alfa Romeo 156 adatlap Gyártási év: 1997-2005 Modellfrissítés: 2001 és 2004 Karosszéria: lépcsőshátú (csomagtér 378 liter) és kombi (csomagtér 360/1180 liter) Üzemanyagtartály: 63 liter Motorváltozatok: Benzines: 1.6 TS – 120 LE 1.8 TS – 144/140 LE 2.0 TS – 155/150 LE 2.0 JTS – 165 LE 2.5 V6 – 192 LE 3.2 V6 – 250 LE Dízel: 1.9 JTD – 105/110/115 LE 1.9 JTD Multijet – 140 LE 2,4 JTD – 136/140/150 LE 2,4 JTD Multijet – 175 LE Sebességváltó: 4 fokozatú automata – Q-System 5 fokozatú kézi 5 fokozatú szekvenciális – Selespeed 6 fokozatú kézi Motor: - benzines motoroknál gyakori a vezérlésmódosító hibája, ennek tünete, hogy indításkor és utána néhány másodpercig furcsa dízeles kerregéssel jár a motor. Minél hosszabb ideig tart ez a hang, annál sürgetőbb kicserélni, ilyenkor általában a vezérműszíjat is cserélik, amit egyébként csak 60 ezrenként kell. Főleg gyakori városi, rövid távú használat esetén szorul hamarabb cserére. - benzinszűrő csere: ne keresd, nem cserélhető - vízhőfok: a TS motoroknál 70-90 fok között ingadozik, de ez normális jelenség - olajcsere benzineseknél: 20 ezrenként, de gyakori városi és autópálya használat mellett javasolt 10 ezrenként Sebességváltó: - kézi váltónál egyes és hátramenet kapcsolásakor reccsenés – szinkrongyűrű - a V6-os motorok 6 sebességes váltója alulméretezett, idő előtt megadhatja magát Futómű: - a 156 finomra hangolt futóműve nehezen tűri a rossz minőségű magyar utakat, ezért jobban oda kell figyelni és a más autóknál szokásos helyett gyakrabban kerülhet sor egy-egy elem cseréjére - szilent nyikorgás, ez általában a stabilizátorrúd végét is jelenti, mivel egyben vannak, ez nyikorgás mellett kopogással is járhat Utastér: Egyéb megjegyzések: Ha valaki tud valami okossat még hozzátenni, akkor ne tartsa magában!
Poló2006-12-03 17:31:14 // 24155
Hamar porosodik? Nálam nem annyira :P Igaz nagyjából csak aszfalton megyek vele. Amúgy meg nem az a feladatom, hogy én írjam meg róla a dolgokat, hanem hogy begyűjtsem az infókat és összerendezzem őket :P
kando.2006-12-03 17:24:31 // 24154
Szép. Nagyon szép. Poros. csak ki tudsz találni vmit.. ,,ergonómikus belső elrendezés'', ,,látszik rajta az olasz stúdióktól megszokott színvonalas design'', hamar porosodik, könnyen tisztítható... ?? :-)))
Poló2006-12-03 17:05:29 // 24153
Én tudom, hogy hogy néz ki :P De mit lehet arról írni?
Poló2006-12-03 17:04:48 // 24152
Nem én adom az infókat nektek, hanem ti adjátok nekem, hogy én továbbadhassam a készítőkenk :P A könyöklő beszerelése valszeg benne lesz az AA3-ban. Amúgy Ronnie írta le a menetét ide a 156 topicba. Hsz-ei között könnyedén vissza tudod keresni. Egy viszonylag hosszú hsz, két képpel.
Nyirkos2006-12-03 17:02:21 // 24151
Oké, köszönöm. Úgyis lógok még az ültetőrugók árával. Vagy küldhetem fateroddal azt is?
kando.2006-12-03 17:00:25 // 24149
Esetleg ülj be a sajátodba s nézd meg, hogy is néz ki a belső enteriőr :-PPPP
Nyirkos2006-12-03 17:00:24 // 24148
Engem érdekelne, hogy az immo-nak merre van a csatija. Már ha bent van az utastérben. :) Jah, meg az is érdekelne, hogy utólag hogy lehet inteligensen bedobni a könyöktámaszt?
Liquid2006-12-03 17:00:13 // 24147
Végre a helyére került a középkonzol burkolat! Egy ismerős autófestő (nemtom hogy kell helyesen mondani) lefújta szép matt alu színre. Nagyságrendekkel szebb mint a régi majdnemfa burkolat. :)
András bácsi2006-12-03 16:58:54 // 24146
Csörgess meg a héten és meglátjuk.
156sw2006-12-03 16:55:51 // 24145
Naon humoros kifigurázni a szegény új ablaktörlőt kereső embert:-DDDDDDDDDDDDD
156sw2006-12-03 16:55:47 // 24144
Naon humoros kifigurázni a szegény új ablaktörlőt kereső embert:-DDDDDDDDDDDDD
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak