joe1562007-05-08 19:52:24 // 36142
Apropó , a mai Autópiac-ban a 156-t mutatják be mint használt autót . Nem is írnak róla rosszat . Végre innen is kirúgták a sok "dajcsevagon" magasztalókat és végre autóval is foglalkoznak !!!!:)))))
Trombozis2007-05-08 19:51:22 // 36141
Ja fotó is lesz. :-D Csak ne idegesítsen fel, mint szombaton. :-)
Trombozis2007-05-08 19:50:25 // 36140
Holnap már kész lesz, ha nem szívok megint patentokkal. :-D
joe1562007-05-08 19:42:17 // 36139
Na Te is húzod mint a rétestésztát , még a végén előbb szerelem be mint Te ! Azért ha kész vagy tolj pár fotót jó ?:))
Trombozis2007-05-08 19:14:30 // 36138
Holnap lámpa projekt! :-D Áttettem máról, mert csajos nem lesz itthon! :-)) Ideje lesz már, hogy kész legyen! :-)
Trombozis2007-05-08 19:12:33 // 36137
Én úgy emlékszem, hogy régebben volt erről szó és 30 mmnél nagyobb ültetést már (ha jól emlékszem) nem bírja ki a gyári gátló. (mondom lehet rosszul emlékszem)
Én anno 40 mm akartam ültetni, fde akitől vettem a rugót azt mondta, hogy nem ad olyat, mert szétmegy a gátlóm, ha nem cserélem. (itt már két pont :-))
Nekem azért van 30 mm, de nem kevés ez se. És szépen is néz ki a lökösöm alja. Nem a padkák miatt. Sokszor akadtam fel fekvő rendőrön, pedig nincs durván lent az autóm.
Én azt mondom ne ültesse senki. :-DDDD csak az az igazság, hogy rossz véleménnyel vagyok róla, de a következő autóm is biztos ülni fog. :-P :-))))
Blacky2007-05-08 18:30:56 // 36136
Én a helyedben a gyári sportcsomag 2 cm-es rugóit raknám be, ha használni is akarod Mo-on a verdát.
csocsi2007-05-08 18:29:04 // 36135
Az olajteknő veszélyeztetve van az biztos, esetleg ha a spojler lejebb van.
De Blacky hosszabb távon használta, ő többet tud mondani erről.
Én nem javasolnám, az enyémben volt Blackyé, de én kivetettem.
Vincus2007-05-08 18:27:44 // 36134
Azon a fél centin már nem múlik, elég nekem a 35mm is. A kérdés, hogy csak fel kell rakni a gyári helyére e, kell e gátló vagy valami, hogy ne érjen a kerék semminek?
Vincus2007-05-08 18:25:54 // 36133
És el is érheti a kasztnit? Annyira nem értek ehhez, hogy az már vicc:)
Blacky2007-05-08 18:25:37 // 36132
Nekem -35 mm-es volt és bizony sokszor emeltem a seggemet is a hupliknál. A karter mindíg megúszta, az alsó motorburkolat persze lett javítva. Szerintem a 4 cm sok.
csocsi2007-05-08 18:24:05 // 36131
Hát a 4 cm az már nem kevés, nagyon vigyáznod kell majd vele.
Blacky2007-05-08 18:23:33 // 36130
Ciao:-)
Mi tavaly 10 napot voltunk 3 hónapos Lauránkkal Horvátországban. Egészség esetén a babynek mindegy:-)
Vincus2007-05-08 18:22:22 // 36129
Sziasztok! Egy kis segítség kellene.
Ültetni szeretném az autót 1.6TS és érdekelne ki mit ajánlana, illetve kinek mi a tapasztalata ezzel. 4 cm-esre gondoltam, szóval elég lenne e a rúgó, és ha igen milyen márkát érdemes? Előre is köszi!
Balázs156SW2007-05-08 18:08:27 // 36128
Olvastam a cikket. Teljes mértékban korrekt, ilyen autóról így kell írni. Olvassa el mindenki aki teheti.
Liquid2007-05-08 18:01:45 // 36127
hehe :)))) ez jó duma :))
Zsolesz2007-05-08 17:53:38 // 36126
:)) Lehet Ronnie gépe nem is 156 hanem elkezdte faragni anno az 55-öt???
Zsolesz2007-05-08 17:41:26 // 36125
Vazze viszem a bicajt is :))
ALFI1562007-05-08 16:48:56 // 36124
Ha valakit esetleg érdekel 16"-os alufelni az 5 nagy lyukas.A vaterán hírdetnek egy garniturát gumival együtt.95000pénz.Gondoltam csak beírom hátha kell valakinek.Tolna megye.
mesa2007-05-08 12:23:29 // 36123
OFF igen, mondjuk csónakban jól lehet szopiztatni ... fiatalkorom egyik kedves élménye - igaz ott nem volt baba, csak egy monokinis hölgy :)))))
tipoatti2007-05-08 12:16:25 // 36122
OFF Simán szopiztatta... akár a tenger közepén is, egy motoros ladikban... Babszem bírta a legjobban a gyűrődést, én pl. sokkal hisztisebb voltam... :)))
mesa2007-05-08 12:14:32 // 36121
És az anyuka ? :)) Gondolom aynatejen volt még tartva
tipoatti2007-05-08 12:03:13 // 36120
Tavaly Szonja 5 hónapos volt, amikor "nyaralt" egy 4 napot Hr.-ban... simán bírta!!! :)
Sanyi2007-05-08 11:55:55 // 36119
Naggyon jóóóóóóóóóóóóóó!
Gratula hozzá!
tipoatti2007-05-08 11:55:45 // 36118
Más:
A ma megjelent "AUTÓPIAC" c. magazin "használtteszt" rovatjában a 156 szerepel! Elég korrekt a cikk. Van egy nagyon szép fotó benne egy facelift belsőről... pont olyan, mint az enyém.
Meg is őrzöm az újságot. :)
Alfacus Maniacus2007-05-08 11:51:27 // 36117
..bocs ez off, be is fejezem)
A nyerő családi programodért irígyellek.
A kőrengeteg közepén élek, hétvégek gyakran telve (lev. hallgatók ill. ügyelet), aztán ha jön a szabadság, hosszú kirándulásaink helyszínein meg szívgörcsöt kapnának az út szélén szalonnazsírt olvasztgató koros pár látványától:)).
Jó, ha kétévenként egyszer sikerül egy igazi jó szalonnasütést összehozni.
mesa2007-05-08 11:33:10 // 36116
Monnyuk abból sok minden nem látszik. :)
Nekem a külföld idén nem ideális (kicsi baba), max ha még aznap vissza is térhetünk.
Azért javasoltam, mert egyébként jó program egy szép autós kiránduláshoz.
Nekem idénre még mindig a családi szalonnázásos rapid program a nyerő :)
csocsi2007-05-08 11:24:59 // 36115
Én még nem jártam arra, de a várakat mindig szívesen megnézem :))
Alfacus Maniacus2007-05-08 11:16:26 // 36114
...megnézted Landsee-t a linkeden?
Ideális találkozóhely, személyes tapasztalatból bátorkodtam leírni az alábbiakat linkgyüjtemény helyett.
Üdv.
Liquid2007-05-08 11:16:14 // 36113
Csesznek és Sümeg is jó hely, bár nekem Sümeg jobban tetszett, igaz ott azért sztem mindig több a látogató is
csocsi2007-05-08 11:14:22 // 36112
Itt még a kaja is másként esne :)))
csocsi2007-05-08 11:13:27 // 36111
Mi is pár éve voltunk, nekem tetszett :)))
csocsi2007-05-08 11:11:58 // 36110
Akkor már nem tetszik a piros szín annyira??: ))))
csocsi2007-05-08 11:10:35 // 36109
Gratula cimbi :))))))))
mesa2007-05-08 11:05:56 // 36108
Alfacus Maniacus2007-05-08 11:02:18 // 36107
...bocs, csak várkirándulás ügyben.
Várrom/kirándulás/piknik kedvelőknek: az egykori Magyarország Szepesvár utáni második legnagyobb vára Lánzsér, pár kilométer a határtól Burgenlandban (mai neve: Landsee).
Óriási területű rom (most Ausztriában a legnagyobb), és szerencsére csak állagmegóvták (betonpanel borzadványok beépítése nélkül, nem úgy mint Visegrád, Diósgyőr stb. esetében történt), illetve a tornyokon belül kívülről láthatatlanul beszereltek csigalépcsőket, hogy legyen tetőpanoráma az egész vidékre.
A várkapu árokhídjáig lehet hajtani (156-ossal voltam ott kétszer, gond nélkül járható), ahol nagy füves parkoló van.
Ami tetszett: több nagyterületű belső udvar van és egyszercsak érkezett 3 VW mikrobusz, kiszált vagy 10 ember, kipakoltak egy x lábú asztalt, székeket, üstöt etc. és bográcsoztak az egyik várudvarban, majd pár óra mulva összepakoltak és (egy csikket sem otthagyva) elmentek. - Bár lehet, ehhez a faluban valami engedélyt kell kérni, mindenesetre Nőmmel csak néztük a hangulatos derbit és a finom illatok miatt csak nyeldekeltünk:))
mesa2007-05-08 10:34:34 // 36106
az új Mondeo rekordidő, huszonnégy hónap alatt vált valósággá az elképzelésből
(ez még az, ami most fut az úton)
Link
Karakot2007-05-08 10:27:27 // 36105
Köszönöm, bár jobb lett volna, ha nem látom azt a bizonyos főképet... :)
mesa2007-05-08 10:20:04 // 36104
Az úja autókra nem kell annyi időt szánni. talán csak a németek tartanak hosszab ciklust, mert ovább tesztelnek.
Két új modell, 1-2 év alatt:
A Clio III fejlesztése mindössze 28 hónapot vett igénybe, szemben az előző Clio-változat 49 hónapos fejlesztési idejével
Link
az új Fiat Bravo: mindössze 18 hónap telt el a modell fejlesztésének elkezdése és a piaci bevezetés dátuma között. Ez rekordidőnek számít az autóiparban
Link
Attie2007-05-08 10:07:17 // 36103
A böngésződ cache-éből olvassa ki a képet. Töröld őket és jó lesz utána :)
tazo2007-05-08 10:02:19 // 36102
biztos lehetsz benne, hiszen az aktuális modell kezdeti magas értékesítési bevételeiből fedezik az új modell fejlesztését.
Karakot2007-05-08 10:01:23 // 36101
Látom, hogy valami gonosz dolog :), de mikor rákattintok, akkor a tegnapi képet nagyítja fel. Ez meg hogy lehet? :O
Attie2007-05-08 10:00:56 // 36100
Én tovább megyek. Szerintem meg van 5 év is egy autó mire gyártás érett lesz.
Szerintem már most van jó pár rajz a 159 utódjáról.
tazo2007-05-08 09:58:23 // 36099
a látszattal ellentétben azért az új TT egy teljesen más autó, mint az elődje! a megrajzolástól kezdve a széria gyártásig sztem simán eltelt 2,5 év, de inkább 3 is. Unokatesóm benne volt a fejlesztésben ingolstadtban - ha elmondhatja, megkérdezem!
tazo2007-05-08 09:56:14 // 36098
Maradjunk a 2-3 nál és akkor mindenkinek igaza van! :) amúgy meg tényleg ez a reális: a SMART új cabriójában is benne voltunk pl és az kicsit több, mint 2 évig tartott - igaz csak a tetőszerkezet. A teljes autó fejlesztése biztosan tovább tartott. És ezek nem olyan nagy szabású fejlesztések/újítások, mint mondjuk egy új motor, vagy padlólemez készítése - igaz, az nem is csak 1 modellhez és annak sem 1 ciklusához készül általában.
Poló2007-05-08 09:47:45 // 36097
Szerintem az új TT esetében nem volt 2,5 év.
mesa2007-05-08 09:42:22 // 36096
Azért inkább 1-2 év a jellemző!!!
A Grande Puntot pölö kevesebb mint egy év alatt "csapták" össze a digók :)
De annak idején a 75-ösre sem sok időt fordítottak, hogy házon belül maradjunk
☻SKULL☻2007-05-08 09:37:05 // 36095
Üdv mindenkinek!!!
Ez így van ahogy mondod, minél távolab a város zajától. Mert ha jól emlékszem ennek az autóinkról és rólunk kell szólnia , ismerkedés stb.nem pedig a magamutogatásról
GEORGE2007-05-08 09:32:15 // 36094
Szerinted mennyivel elötte kezdik el??
Megrajzolni,
modelleket elkésziteni,
szélcsatornázni jó lesz -e
belső kialakitások,
Aztán életnagyságú model,
Majd müködőképes modell,
Aztán a sok teszt model amikkel többszáz ezer km tekernek,
A hibákat kijavitani újabb teszt szakaszok....
Ez szerintem simán van 3-4 év is!
GEORGE2007-05-08 09:29:41 // 36093
Tölem ilyent ne kérdezz, mert én nem vágom.....
Online tag
2
Vendég2
614