GTPeti2012-01-22 21:15:09 // 18654
Ezt tényleg remek. Bár én sosem szoknám meg a hálót a szemem előtt. :)
ALFI1562012-01-22 21:13:22 // 18653
Nagyon jó,hogy nem kell kapargatni.1 perc és már olvad is le a legvastagabb jég is.
Piritu - 1.000.0002012-01-22 21:11:43 // 18652
Ismerős kókuszában is van.
droberto2012-01-22 21:10:45 // 18651
Én is csak Galaxy-ban láttam ilyet!
GTPeti2012-01-22 21:10:13 // 18650
Kettőstömegű + kuplungszett mondjuk olyan 130-150 (pontos árakért goto Ofi v. Erhard) + mdíj, ami szerintem 20-30eFt. (Csak tipp.)
GTPeti2012-01-22 21:09:03 // 18649
Abszolút így van. Szerintem korrekt árakon lehet hozzá alkatrészeket kapni. Amúgy, a kisebb szervízigényű autókhoz tartozik, akárcsak egy 156, vagy Marea JTD.
GTPeti2012-01-22 21:07:45 // 18648
Igazad van Alfi, a váltóolaj is jó ötlet!
200ekm után majd érdemes a generátort átnézetni és vmikor esélyes lesz a kuplungcsere, ajánlott a kettőstömegűvel egybekötni.
200ekm után majd érdemes a generátort átnézetni és vmikor esélyes lesz a kuplungcsere, ajánlott a kettőstömegűvel egybekötni.
droberto2012-01-22 21:07:08 // 18647
Ilyenek!
Annyi, hogy facelift (2008.03.) előtt 30k-s ciklusok voltak!
Ha mindent cserélsz, akkor 150-200k-val számolhatsz. Persze, az alkatrészeken folyadékokon lehet spórolni, de nem érdemes! Én is most ilyenbe vagyok benne.
A szakszervíz hororr!!! 9K-s munkadíj!
Annyi, hogy facelift (2008.03.) előtt 30k-s ciklusok voltak!
Ha mindent cserélsz, akkor 150-200k-val számolhatsz. Persze, az alkatrészeken folyadékokon lehet spórolni, de nem érdemes! Én is most ilyenbe vagyok benne.
A szakszervíz hororr!!! 9K-s munkadíj!
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((2012-01-22 21:06:40 // 18646
természetesen mint minden újabb autónál előfordulnak gondok , de ezeket természetesen orvosolja az ember .
én úgy gondolom , hogy az alfához sem drágábbak az alkatrészek , de javítsatok ki ha nem így van .
egy kettőstömegű és kuplungcsere kompletten milyen árban van ?
én úgy gondolom , hogy az alfához sem drágábbak az alkatrészek , de javítsatok ki ha nem így van .
egy kettőstömegű és kuplungcsere kompletten milyen árban van ?
ALFI1562012-01-22 21:04:32 // 18645
Szerintem nem 100ezer után hanem akármennyivel is vesz az ember kocsit amivel kezdeni kell:Olajcsere,összes szűrő csere,vezérléscsere kompletten vízpumpástól,folyadékok cseréje,fék,hűtőközeg,szervó.Én a váltóolajat is lecserélném.
GTPeti2012-01-22 21:02:21 // 18644
A Marea hűtője a 110 lovas JTD-nél sokkal masszívabb egyébként. Na meg, duplaventillátoros is.
ALFI1562012-01-22 21:01:08 // 18643
Miért mihez lehet a fordon kívül?Szerintem semmihez.
GTPeti2012-01-22 20:58:51 // 18642
Nem tudom, hogy a 159-ben ugyanolyan gagyi fajta hűtő van-e. Mert a 156-ban elég tré, és idővel sajnos "elporlad". Na meg örök sláger a termosztát, ez 4 éves kor után szokott jönni. (Van akinél többet kibír.) No meg útfüggően a lengőkarok.
A többi típushibát pedig délelőtt már leírták a cartársak. ;)
(EGR, szívócső, tőcsavar, kormánymű, elszabadult szervoszűrő.)
A többi típushibát pedig délelőtt már leírták a cartársak. ;)
(EGR, szívócső, tőcsavar, kormánymű, elszabadult szervoszűrő.)
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((2012-01-22 20:55:01 // 18641
még egy kérdés :
100e után milyen szervízigényei vannak és mikor az autónak és kb milyen árban ?
100e után milyen szervízigényei vannak és mikor az autónak és kb milyen árban ?
GTPeti2012-01-22 20:52:28 // 18640
Múltkor volt szó róla, hogy a 8V-s JTD motorhoz vmi 40e körül van a full vezérlésszett... Oké, ehhez jön még az olaj+szűrő, az mondjuk 15eFt, a légszűrő az 4eFt és a munkadíj. A 200eFt az SZVSZ durva lehúzás.
droberto2012-01-22 20:52:16 // 18639
Tudomásom szerint 159-hez nem lehetett első szélvédő fűtést kérni, csak lapát lefagyás kiolvasztót.
ferike1592012-01-22 20:47:30 // 18638
Sziasztok!
Lehet utólagosan tempomatot szerelni 1.8 140 le benzinesbe?
Ha igen, mennyibe kerülhet?
Lehet utólagosan tempomatot szerelni 1.8 140 le benzinesbe?
Ha igen, mennyibe kerülhet?
droberto2012-01-22 20:36:47 // 18637
Milyen szélvédő fűtésed van? Törlő lapátok alatti fűtőszálas?
papajax2012-01-22 20:22:02 // 18636
Az enyémben nincs(progression),bár az enyém ilyen szempontból teljesen alap felszereltség.Azt tudom, hogy a kollégám stilojába sikerült berakni a gyári tempomatot, csak valami kábel kellett, meg a gyári kar, meg egy kis programozás, amit házilag megoldott és azóta tökéletesen működik a gyári visszajelzőkkel....
Pityukoma2012-01-22 20:18:04 // 18635
Igen jó :-) a többit majd telón megbeszéljük... :-)
Dömpi (il dottore)2012-01-22 20:13:42 // 18634
Szia! Nekem pont ilyenem van, mint amit venni akarsz: 159 1,9 Jtdm 8V, 120 LE. Az enyémben nincs B&M, és nincs tempomat sem, de van navi, tükörfűtés és első szélvédőfűtés, no és a klíma is csak manuális. Mindezek ellenére imádom!!! Szerintem egyáltalán nem lomha, legalább is az 1,6 16V-s Fiat Mareám után. Sokan azt mondák, jól jártam a 8V-vel, mert a 16V-s sokkal komplexeb, így több vele a baj is. A 8V-s nagyon stabil szerkezet.
Eddig csak 3 hónapos tapasztalatom van vele, de az összességében pozítív. Az enyém Rómából jött, nem belföldi. A km stimmel.
Amennyiben a tiédben stimmela km, akkor tudd, hogy 110e-nél elvileg kellett cserélni a generátorszíjjat, 140e körül pedig vezérléscsere következik, ami zsebbenyúlós lesz (100-200e Ft között van a szórás). Az enyémen épp a hétvégén lesz majd cserélve.
Ha megveszed, kezd olajcserével és ha belefér cseréltesd ki a vezérlést is, biztos ami biztos.
Nekem a km-állást 7500 Ft-ért olvasták ki Szolnokon a Fiat márkaszervízben, meg persze átnézték a kocsit.
Eddig csak 3 hónapos tapasztalatom van vele, de az összességében pozítív. Az enyém Rómából jött, nem belföldi. A km stimmel.
Amennyiben a tiédben stimmela km, akkor tudd, hogy 110e-nél elvileg kellett cserélni a generátorszíjjat, 140e körül pedig vezérléscsere következik, ami zsebbenyúlós lesz (100-200e Ft között van a szórás). Az enyémen épp a hétvégén lesz majd cserélve.
Ha megveszed, kezd olajcserével és ha belefér cseréltesd ki a vezérlést is, biztos ami biztos.
Nekem a km-állást 7500 Ft-ért olvasták ki Szolnokon a Fiat márkaszervízben, meg persze átnézték a kocsit.
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((2012-01-22 20:13:36 // 18633
nagyon jó :)
kedden neked megfelel ?
kedden neked megfelel ?
Piritu - 1.000.0002012-01-22 20:08:25 // 18632
Én is így vélekedtem, aztán a 147-ben volt. Azóta csak tempomatos kocsit veszek. (Jó a Spider kivétel, de már gondolkodtam a dolgon)
Piritu - 1.000.0002012-01-22 20:05:35 // 18631
Emlékeim szerint a fészliftesben alap, de rosszul emlékeztem.
A Dist felszerelésnek része.
A Dist felszerelésnek része.
Pityukoma2012-01-22 20:05:04 // 18630
Ha gondolod és nem veszed tolakodásnak én elmegyek veled a fehér útit megnézni. Talán ketten többet látunk. A héten délután dolgozok 13ó-tól. A délelőtt jó nekem akár holnap is. Külön nem megyek el, mert rontom az esélyeid az alku szempontjából, még azt hiszi hogy kapása van.
GTPeti2012-01-22 20:02:28 // 18629
A 159 egy elég robosztusan megépített autó. Én még nem mondanék le róla!
Utángyártott karosszériaelemeket viszont ne engedj feltenni!! Csakis gyári, vagy bontott.
Utángyártott karosszériaelemeket viszont ne engedj feltenni!! Csakis gyári, vagy bontott.
Dömpi (il dottore)2012-01-22 20:02:25 // 18628
nos az én 159-emben nincs, és nekem nem is hiányzik...ritkán pályázok és az M0-án is évente 2-3x járok - akkor általában céges kocsival.
Erhard 242 (Pure Energy)2012-01-22 19:57:54 // 18627
miért ha jól megcsinálják és a nyúlvány nem ment el akkor mi baja lenne?
droberto2012-01-22 19:57:18 // 18626
Akkor szerencsés volt, aki tőled vette!
Egyáltalán nem jobb, sőt. Félreértettél. Az a jó, ha te hozod be. Nyugaton nagyobb a választék, és pontosabb és hitelesebbek a kinti eladók. Még talán a kereskedők is. Kint is vannak zsiványok. Főleg a keleti országokból beszabaduló kupecek. A törökök a legrosszabbak.
A magyar használtpiacon levő 159-ek, 90%-a külföldi! Mo-on kevés 59-adtak el. Sajnos!
A KM nem kamu, de ez az átlag! A kintiekben mindenképp!
Egyáltalán nem jobb, sőt. Félreértettél. Az a jó, ha te hozod be. Nyugaton nagyobb a választék, és pontosabb és hitelesebbek a kinti eladók. Még talán a kereskedők is. Kint is vannak zsiványok. Főleg a keleti országokból beszabaduló kupecek. A törökök a legrosszabbak.
A magyar használtpiacon levő 159-ek, 90%-a külföldi! Mo-on kevés 59-adtak el. Sajnos!
A KM nem kamu, de ez az átlag! A kintiekben mindenképp!
papajax2012-01-22 19:55:44 // 18625
Nincs mindegyikben tempomat, viszont be lehet rakni a gyárit....
droberto2012-01-22 19:44:22 // 18624
A szerződésbe minél több mindent írjatok be! Így később, egy esetleges hiba esetén, egyszerűbb lesz a helyzeted! Garancia, KM-állás, és annak valódisága...stb.
Kereskedő = bizalmatlanság!
A használtkereskedő, vagy nem ismeri a tényeket, vagy ferdít, szépít, vagy ha gátlástalan fajta hazudik is!
Kereskedő = bizalmatlanság!
A használtkereskedő, vagy nem ismeri a tényeket, vagy ferdít, szépít, vagy ha gátlástalan fajta hazudik is!
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((2012-01-22 19:35:10 // 18623
háát igen , nem lesz egyszerü .
igazából a kompromiszum nem gond :)
viszont azért minden javítható csak valami nagyobb tételbe nem szeretnék az elején belefutni . gondolok itt : turbo , motor , kuplung , kettős tömegű , stb .
természetesen ne legyen nagyon sérült/javított .
persze erre senki nem tud garanciát vállalni .
igazából a kompromiszum nem gond :)
viszont azért minden javítható csak valami nagyobb tételbe nem szeretnék az elején belefutni . gondolok itt : turbo , motor , kuplung , kettős tömegű , stb .
természetesen ne legyen nagyon sérült/javított .
persze erre senki nem tud garanciát vállalni .
Kompressz úr2012-01-22 19:33:43 // 18622
Az enyémben 113 ezer volt 5 és fél év után, ma vitték el. Érdekes módon szó nélkül elhitték, ahogy elhitték eddig azt is a vevők, hogy a korábban hároméves autóimban nem volt több 55-65 ezer kilométernél (pedig a többség dízel volt).
Ex katedra kijelenteni, hogy a külföldről behozott autó jobb mint a hazai, meg azt, hogy 30-40.000 km alatti éves futásteljesítmény kamu, kicsit erős.
Azt viszont aláírom, hogy a hazai autópiac tele van ipari hulladékkal, nehéz jó autót kifogni.
Ex katedra kijelenteni, hogy a külföldről behozott autó jobb mint a hazai, meg azt, hogy 30-40.000 km alatti éves futásteljesítmény kamu, kicsit erős.
Azt viszont aláírom, hogy a hazai autópiac tele van ipari hulladékkal, nehéz jó autót kifogni.
droberto2012-01-22 19:29:49 // 18621
Nem ismerlek, de a legnehezebb a ilyenkor, hideg fejjel, racionálisan gondolkodni! A lényeg, hogy nézz meg minél többet, ne kapkodd el a vásárlást.
Előbb utóbb összejön! Ja, és biztos, hogy lesz valami kompromisszum!
Előbb utóbb összejön! Ja, és biztos, hogy lesz valami kompromisszum!
droberto2012-01-22 19:26:52 // 18620
Szerintem is megoldható, de az aftersale biztos nem lesz olyan mint a gyári!
A márkaszervizesek meg az ilyen gyári utólagos beépítésekkel leráznak. Én a B&M -re, és Nav-ra kértem ajánlatot és puhatolóztam, hogy a kábelezés ott lehet-e? A NS, és az M5 -is lerázott, hogy utólag nem beszerelhető, de azért a motyót kiajánlották. Mondanom sem kell, lefordultam a székről!
A márkaszervizesek meg az ilyen gyári utólagos beépítésekkel leráznak. Én a B&M -re, és Nav-ra kértem ajánlatot és puhatolóztam, hogy a kábelezés ott lehet-e? A NS, és az M5 -is lerázott, hogy utólag nem beszerelhető, de azért a motyót kiajánlották. Mondanom sem kell, lefordultam a székről!
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((2012-01-22 19:23:11 // 18619
köszönöm a választ .
tudom , hogy nem könnyű jó alfát venni , de csak sikerül valami jót kifognom .
tudom , hogy nem könnyű jó alfát venni , de csak sikerül valami jót kifognom .
Pityukoma2012-01-22 19:21:26 // 18618
Amikor vettem az enyémet nekem is az egyik szempont volt a tempomat. Szerintem állati jó dolog. A sógorom H Astrájába utólag lett berakva.- egy kapcsoló és egy programozás. Cca 30K volt 2009-ben. Én szereltem be DAF-ba szintén 1 kapcsoló és egy programozás. Valami márkaszervizben kéne érdeklődni szerintem az 59-be is megoldható.
droberto2012-01-22 19:19:05 // 18617
Lehet ilyen, az enyémnél is hasonló volt! Nem adták el egyből, teszt, vagy bemutató autó volt!
droberto2012-01-22 19:06:52 // 18616
Mindenkinek mások a szempontjai vásárláskor!
Nekem a legfőbb dolog a kaszni sérülésmentessége volt. Nyilván a használatból eredő karcok, egy-egy parkolási heg belefért a történetbe, mivel használt autóról beszélünk. Javított autót nem szerettem volna venni. Tapasztalataim szerint kevés az a műhely, aki kompromisszummentesen javít, fényez. Még külföldön is ritka! Találkoztam olyan nepperrel, aki csak ilyen Alfákat hoz be. Volt nála egy, az siralmas volt. A fő részei javítottak voltak. Futómű, nyúlvány, A-oszlop töve (itt a legerősebb az autó), küszöb és ennél fogva, a kinyílt légzsákok. A légzsákok cseréje, az autó nagymértékű szétszedésével jár. Ezzel még nem is lenne gond, de az összerakásnál minden össze van okádva. Mivel a kereskedő keres az autón, ezért a szaki még ha akarná, se tudja a gyári, precíz állapotot helyreállítani. Ezen okok, sorozatos hibák és zörgések forrásai!
A legfontosabb szerintem az előző tulaj használati kultúrája. A belső tér eredeti állapotának megtartása, az előírt karbantartások, valamit a szervizkönyvben nem leírt szabályok (pl.: bemelgedés, olaj, turbó) betartása. Ezért a legszerencsésebb, magánszemélytől vásárolni. Ilyenkor a gazdán keresztül az autó állapota is jobban megismerhető.
A nepperek 95%-ban visszatekerik az órát. A linkelt autó is gyanúsan tekert. Nem hiszem el, hogy öt év alatt csak 116K-t mentek vele. Ha valaki 9 milliós prémium márkát vesz, az minimum évi 30-40K-t megy vele. A kivétel elenyésző!
A km-t valószínűleg tekerték, ha a FES nem annyit mutat, mint ami az órában van. minimális eltérés megengedett!
A sok használat általában a kuplungpedálon, a szőnyegen, az ajtó behúzón, a váltógomb bőrözésén és a kormány fényességén látszik.
Láttam olyan 59-et 100k km-rrel! aminek szőnyegén bitang nagy lyuk tátongott! Biztos tűsarkúban vezették... Kac-kac
Használt autónál nem a km a lényeg szerintem. Sokkal inkább az állapot és a kötelező karbantartások betartása.
Aminek nem volt szervizkönyve, engem már nem is érdekelt. A szervizkönyv nem garancia, de okot ad a bizakodásra.
Néztem olyan 6 éves, MO-i!, 3. gazdás 156 SW-t amibe csak 110k km volt és nem volt szervizkönyve. Uraim, én meg most jöttem a 6:20-al. Ja, a FES 10K km-t mutatott! Anyádat!
Vásárlás előtt mindenképp kérj alvázszámot, és a Fiat MO-tól informáld le a kocsit, majd a kapott adatokat vesd össze a szervizkönyvvel. A pecsételt szervizek helyén is lehet informálódni.
A felszereltség egyéni dolog. Itt a szűrések viszont itt veszélyesek lehetnek, mert lehet, hogy egy apróság miatt, marad le az ember, egy egyébként kifogástalan autóról.
Motor! Én mindenképp csak a 16V-eseket nézném, a már említett tömeg/lóerő arány, és korszerűsége miatt is.
A legjobb külföldről behozni autót, mert ott nagyobb a választék, és több az esély a valódi állapot megismerésére. (Km, magánszemély...stb).
A jelenlegi kedvezőtlen árfolyam miatt, viszont az árak most magasak, ami meglátszik a hazai használtpiacon is. A jobb, 265-ös EUR-val, nyáron behozott vasak már elfogytak a piacról.
Konkrétan!
Ha nem értesz hozzá, vigyél magaddal szakembert, vagy vidd szervizbe egy általános kivizsgálásra.
Amit nézz: Diagnosztika (km, koromszűrő, olajcserék, hibakódok), futómű, fékbetét, féktárcsa, gumiabroncs, lengéscsillapító, festékréteg vastagság, akkumulátor, motor hangja, olajfolyás.
Ezek esetleges hibájával, alkuhelyzetbe kerülhetsz.
Sok szerencsét!
Nekem a legfőbb dolog a kaszni sérülésmentessége volt. Nyilván a használatból eredő karcok, egy-egy parkolási heg belefért a történetbe, mivel használt autóról beszélünk. Javított autót nem szerettem volna venni. Tapasztalataim szerint kevés az a műhely, aki kompromisszummentesen javít, fényez. Még külföldön is ritka! Találkoztam olyan nepperrel, aki csak ilyen Alfákat hoz be. Volt nála egy, az siralmas volt. A fő részei javítottak voltak. Futómű, nyúlvány, A-oszlop töve (itt a legerősebb az autó), küszöb és ennél fogva, a kinyílt légzsákok. A légzsákok cseréje, az autó nagymértékű szétszedésével jár. Ezzel még nem is lenne gond, de az összerakásnál minden össze van okádva. Mivel a kereskedő keres az autón, ezért a szaki még ha akarná, se tudja a gyári, precíz állapotot helyreállítani. Ezen okok, sorozatos hibák és zörgések forrásai!
A legfontosabb szerintem az előző tulaj használati kultúrája. A belső tér eredeti állapotának megtartása, az előírt karbantartások, valamit a szervizkönyvben nem leírt szabályok (pl.: bemelgedés, olaj, turbó) betartása. Ezért a legszerencsésebb, magánszemélytől vásárolni. Ilyenkor a gazdán keresztül az autó állapota is jobban megismerhető.
A nepperek 95%-ban visszatekerik az órát. A linkelt autó is gyanúsan tekert. Nem hiszem el, hogy öt év alatt csak 116K-t mentek vele. Ha valaki 9 milliós prémium márkát vesz, az minimum évi 30-40K-t megy vele. A kivétel elenyésző!
A km-t valószínűleg tekerték, ha a FES nem annyit mutat, mint ami az órában van. minimális eltérés megengedett!
A sok használat általában a kuplungpedálon, a szőnyegen, az ajtó behúzón, a váltógomb bőrözésén és a kormány fényességén látszik.
Láttam olyan 59-et 100k km-rrel! aminek szőnyegén bitang nagy lyuk tátongott! Biztos tűsarkúban vezették... Kac-kac
Használt autónál nem a km a lényeg szerintem. Sokkal inkább az állapot és a kötelező karbantartások betartása.
Aminek nem volt szervizkönyve, engem már nem is érdekelt. A szervizkönyv nem garancia, de okot ad a bizakodásra.
Néztem olyan 6 éves, MO-i!, 3. gazdás 156 SW-t amibe csak 110k km volt és nem volt szervizkönyve. Uraim, én meg most jöttem a 6:20-al. Ja, a FES 10K km-t mutatott! Anyádat!
Vásárlás előtt mindenképp kérj alvázszámot, és a Fiat MO-tól informáld le a kocsit, majd a kapott adatokat vesd össze a szervizkönyvvel. A pecsételt szervizek helyén is lehet informálódni.
A felszereltség egyéni dolog. Itt a szűrések viszont itt veszélyesek lehetnek, mert lehet, hogy egy apróság miatt, marad le az ember, egy egyébként kifogástalan autóról.
Motor! Én mindenképp csak a 16V-eseket nézném, a már említett tömeg/lóerő arány, és korszerűsége miatt is.
A legjobb külföldről behozni autót, mert ott nagyobb a választék, és több az esély a valódi állapot megismerésére. (Km, magánszemély...stb).
A jelenlegi kedvezőtlen árfolyam miatt, viszont az árak most magasak, ami meglátszik a hazai használtpiacon is. A jobb, 265-ös EUR-val, nyáron behozott vasak már elfogytak a piacról.
Konkrétan!
Ha nem értesz hozzá, vigyél magaddal szakembert, vagy vidd szervizbe egy általános kivizsgálásra.
Amit nézz: Diagnosztika (km, koromszűrő, olajcserék, hibakódok), futómű, fékbetét, féktárcsa, gumiabroncs, lengéscsillapító, festékréteg vastagság, akkumulátor, motor hangja, olajfolyás.
Ezek esetleges hibájával, alkuhelyzetbe kerülhetsz.
Sok szerencsét!
Piritu - 1.000.0002012-01-22 19:00:02 // 18615
...el is adta, hogy vehessen egy másikat egy magánembertől :-DD
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((2012-01-22 18:52:46 // 18614
reméljük a legjobbakat .
de ha jól emlékszem te is csepelen vetted egy kereskedésbe , nem ?
de ha jól emlékszem te is csepelen vetted egy kereskedésbe , nem ?
Piritu - 1.000.0002012-01-22 18:50:43 // 18613
Az M0 is egy jó példa arra, hogy hol célszerű a tempomat. Ráállítod és nem kell állandóan a sünöket vagy az órát lesni.
Én a GPS szerint 80-ra szoktam állítani és szép nyugodtam végiggurulni.
Én a GPS szerint 80-ra szoktam állítani és szép nyugodtam végiggurulni.
ALFI1562012-01-22 18:49:10 // 18612
Nem látok rémeket de a Fehér úti kereskedésről még jót nem hallottam.De hajrá!Mondjuk én kereskedésből ha tehetem nem vennék.
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((2012-01-22 18:24:29 // 18611
igen , egyébbként sokat járok az M0 és autópályán és nagyon kényelmes dolognak tartom .
Piritu - 1.000.0002012-01-22 18:23:41 // 18610
Nekem van, de messze vagyok Bp-től :-(
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((2012-01-22 18:20:24 // 18609
droberto2012-01-22 18:06:20 // 18608
Azt a lógást könnyen meg lehet igazítani. Kicsit rövidre hagyták a kárpitot és az, könnyen a műanyaglemez fölé tud ugrani. Ha jól látom a tartó bolha hiányzik is onnét. Egyszer nekem is kiugrott! Ettől még nem kell rémeket látni!
Piritu - 1.000.0002012-01-22 17:40:20 // 18607
Nekem ugyan olyan a sofőr ülésnél :-(
ALFI1562012-01-22 17:36:21 // 18606
Ezek a legpofátlanabb nepperek akikell eddig találkoztam.Szinte az összes kocsi órája ennyire van belőve.Nagy rakás xarokat árulnak.Kérdezz rá miért lóg a kárpit az anyósülésnél.Biztos lessz rá magyarázat.Letépte a porszívó?:)
'''''2012-01-22 17:28:33 // 18605
Remeg a lábad? :-)
Online tag
1
Vendég1
401