Fórum >> Típusok >> 159

Erhard 242 (Pure Energy)2012-01-15 20:50:03 // 18540
én már úgy használom hogy ha kevésbé esik a jobb kezem mindig a bajuszkapcsolón és én vagyok a szenzor ha meg jobban esik akkor kettőt felkapcsolok és állandóan töröl
Erhard 242 (Pure Energy)2012-01-15 20:47:25 // 18539
az a baj a komfortelektronika állandóan keresni fogja és hiába törlöd mindig bedobja hibára
GTPeti2012-01-15 20:45:41 // 18538
Esetleg betenni egy 166-féle cuccot?
Erhard 242 (Pure Energy)2012-01-15 20:45:26 // 18537
ritka szar sajnos :(((
Tibcsi1662012-01-15 20:44:00 // 18536
Megnéztem csak simán 3a lehúzod és kész. Utána a computer nem foglalkozik vele többet, ha nem kap jelet. A hibát meg törölni lehet szerintem. (én még nem próbáltam, egy próbát megér)


Egyébként nekem is elég össze vissza töröl. Nektek is ilyen?? Van hogy már alig látok utána meg egy csomót töröl, kapar szárazon, mintha bepótolná azt ami ez előbb elmaradt :) Ez elég gáz.. A 166osom tökéletesen ment, ott sosem volt hasonló. Nem is tudtam hogy van ablaktörlő annyira jól csinálta !!! Ezért én mindenképpen akartam az új gépbe is. De ez nem az igazi :(
Piritu - 1.000.0002012-01-15 20:26:12 // 18535
Egyre jobban örülök, hogy a Párducba nem lett.
Eredetileg része volt a felszereltségi csomagnak, de Giovanniék valahogy kifelejtették. :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2012-01-15 20:17:48 // 18534
akkor hibát ír ki
Tibcsi1662012-01-15 20:16:03 // 18533
Úgy tudom nem nedvességet érzékel, hanem a visszavert fény (infra ledes) erősségét méri az ablakon belülről. Persze ettől még működhet ha le tudod ragasztani :):) De sztem elég ha az érzékelőt lehúzod és kész. Valahol a tükör mögött van az érzékelő.
Bilux2012-01-15 20:02:21 // 18532
Ragazd le az érzékelőt a szélvédőn?! Ha nem lesz nedves nem záródnak az elektródák nem fog működni.
Erhard 242 (Pure Energy)2012-01-15 19:56:28 // 18531
még nem de rajta vagyok :)
Bilux2012-01-15 19:52:58 // 18530
Bilux2012-01-15 19:50:53 // 18529
Most néztem meg a johnny english újratöltvét 1 óránál jól néz ki az az 5db fekete 159-es :D
direttore2012-01-15 19:03:58 // 18528
Nem egy élmény az biztos:)))
DrB2012-01-15 18:52:13 // 18527
Neked sem jön be? :)
direttore2012-01-15 18:33:03 // 18526
Hello!

Nem tudjátok az esőérzékelős ablaktörlő, esőérzékelő részét ki lehet iktatni vhogy?
Piritu - 1.000.0002012-01-15 17:12:56 // 18525
Nem igazán tudták elmagyarázni a helyiek sem. A karácsonyi szezon jan. 8-ig tart, majd februárban indul újra minden.
Hazafelé kaptunk egy kis telet :-)
GTPeti2012-01-15 16:28:07 // 18524
Nem feltétlenül. Az autóban a biztosítékok egy esetleges rövidzár folyományaitól (extrém túláram) védenek. Ráhagyással vannak méretezve és nem "gyors" típusok.
Disti2012-01-15 16:03:18 // 18523
Az indexnél az égők mentek ki (a relé jó), amik már úton vannak, viszont az indexet védő biztosítéknak semmi baja amit nem értek, mert nem annak kellett volna előbb kioldania?
GTPeti2012-01-15 15:45:34 // 18522
Az index megjavítására koncentrálj! Ha csak a műszerfal nem működik, azzal együtt lehet élni pár hónapot!
Disti2012-01-15 15:44:03 // 18521
Hát igen, pont ez a baj, ha itt elviszem egy márkaszervízbe az .... haza viszont majd csak áprilisban megyek addig szegényemmel nem tudom mi lesz :(
GTPeti2012-01-15 15:41:51 // 18520
jav.: indexrelé
GTPeti2012-01-15 15:40:31 // 18519
A műszerfalon mit akarsz bontani?? Bízd szakértőre, csak azt lehet ilyenkor tenni!!

Az index azért nem működik, mert vszínüleg a biztosíték(ok) és izzók mellett tönkrement az indexreé is. (Utóbbit viszont te is kicserélheted.)
GTPeti2012-01-15 15:38:52 // 18518
Én egyet tudok neked mondani: A készülékből NEM 12V (értsd: 14,4 Volt) jött ki...

Lehet, hogy egy régebbi indítózáskor túl lett terhelve és zárlatos lett benne a trafó.

Az autót én nem is mutogatnám egy "mezei" autószerelőnek a környékről. Ez annyira speciális eset, hogy tényleg profit kíván.

Ha - egy csoda folytán - tényleg járóképes akkor haza tudsz vele autózni. (Ausztriában javíttatni egy csöppet költségesebb lenne - gondolom.)
Disti2012-01-15 15:35:38 // 18517
ja és úgy tűnik, hogy működik rajt minden világítás (kivéve indexek) meg minden kütyü, csak a műszerfalon nincs semmi visszajelzés (biztonsági öves és motor ellenörző led jó lehet kiégett az összes többi? Ebben az esetben műszerfalat, hogy tudom szét bontani?
Disti2012-01-15 15:31:40 // 18516
Nagy betűkkel rajt van az oldalán, hogy 12 V és nem az, hogy 12-24 V, de amúgy nem tudom...
Semmi gond nem lenne, ha nem 900 km-re lennék otthontól, de itt nem tudok kihez fordulni, már volt itt egy autószerelő nem tudott semmi okosat mondani, sőt elindítani sem tudta, utána én találtam meg, hogy kiment a gyújtás biztosítékja azért nem reagál a kulcsra, szóval no commment...
GTPeti2012-01-15 15:01:43 // 18515
Nem lehet, hogy ez a készülék 24V-os (teher)autókhoz (is) jó? Mert az egyből megmagyarázna mindent... :(
Disti2012-01-15 14:30:06 // 18514
A hotelnél ahol dolgozom, ezzel szokták a vendégek autóját is indítani, sőt már előzőleg az enyém is lett vele indítva és akkor semmi gond nem volt vele. Amúgy útjában álltam egy bazi nagy hómarónak azért volt szükség az azzonali indításra.
Az akksit azóta kicseréltem mert a régi fel lett töltve és kb. 1 hét alatt 0-ra merült.
A km óra nem tudom mér-e mert semmit nem látok a műszerfalon....
GTPeti2012-01-15 14:26:17 // 18513
Nem ártott volna előbb multiméterrel rámérni arra a készülékre. (A tied volt az első autó, amit megkínáltak ezzel a spéci cuccal??)

Az 560 Amper amúgy azt jelenti, hogy mennyi áramot képes a készülék szolgáltatni. Indításkor nem feltétlenül 560A folyik, hanem annyi, amennyit az önindító+egyebek közösen felvesznek.
Disti2012-01-15 14:19:02 // 18512
A gyorsindító elvileg 12 V volt és 560 A-el indított, ami alacsonyabb, mint az akksi 650 A-e, a Volt pedig megegyezik, szóval ezért nem értem, hogy történhetett ennyi minden...
Csabi2012-01-15 11:44:07 // 18511
Hali! Mielőtt akksit cserélsz nézd meg,hogy rendesen tölt e a generátorod(néhány fogyasztót kapcsolj rá)! Nekem is volt hasonló problémám, akksit is cseréltem de a probléma nem szűnt meg, az egyik testkábelem nem érintkezett rendesen ezmiatt a generátorom sem tudta a gyári értékeket leadni az akksira.
Erhard 242 (Pure Energy)2012-01-15 09:55:02 // 18510
lehet az abs vezérlőnek is kakukk :( nem jó móka ez amit csináltatok...
Tibcsi1662012-01-15 09:38:30 // 18509
GTPeti jól írja! Műszerfalat lehet kiszedni izzókat sorban kicserélni. És lehet fordulatszámmérő és sebességmérő csere is lesz ha jól olvasom. Vagy komplett műszerfal csere egyszerűbb. És akkor még olcsón megúsztad !! Örülhetsz hogy addig is tudsz azért menni vele :)
A km. óra azért számol ??? Mert ha az sem akkor lehet máshol is van baj.
Tibcsi1662012-01-15 09:16:23 // 18508
Hello, 70Ah
Laosz1562012-01-15 08:36:44 // 18507
Sziasztok. Valaki megmondana,h mekkora aksi kell a 159be? 1.9 Jtdm 8v
mert a mostani csak 56Ah-s es gyengenek bizonyul ha 6-7orat all kint a hidegben,nehezebben startol...
GTPeti2012-01-15 00:24:01 // 18506
Ez komoly... Adj hálát, hogy a motorvezérlőd és az immo elektronika nem égett le...

(A műszerfalelektronika azonban lehet...)

Alapszabály, hogy az autó elektronikája NEM LÁTHAT 14,4 Voltnál többet, mert onnantól szó nélkül tönkremehet... A "gyorsindító" tuti ennél többet ad ki magából. (Ezt nem teljesen értem, hogy hogy gondolta a gyártó...)
Disti2012-01-15 00:09:56 // 18505
Hello Cartársak!

Segítségetek szeretném kérni, ugyanis történt egy kisebb galiba.
Kint dolgozom Ausztriában, a nagy havazások alatt lemerült az akksim, az indítás végett gyorsíndítóval próbálkoztunk, de több kárt okozott, mint hasznot.
Kiégett az összes index lámpám, és kivágott bár biztosítékot köztük a gyújtás bíztosítékját is, no de ezek mindegyike ki lett mostanra cserélve. Az autó indul, de a baj az, hogy semmi visszajelző nem működik a műszerfalon, illetve a biztonsági övre figyelmeztető és motor ellenőrző jó, a többi abszolúte nem a fordolatszámmérő és sebességmérő sem.
Van valakinek valami ötlete mi lehet a baj?

Köszönöm előre is.
Tibcsi1662012-01-14 21:51:29 // 18504
Persze, hiszen azért tapad olyan jól, mert nagyon puha. Ha pedig nagyon puha akkor nagyon kopik.. Ez így van és logikus ;)
Tibcsi1662012-01-14 21:48:18 // 18503
Ha van hó akkor miért nem mennek sífelvonók??
Kazes☻2012-01-14 19:39:16 // 18502
Nagyon helyes! Működik a szimbiózis. Vagy nem kéne, mert kevesen vannak? :)
Piritu - 1.000.0002012-01-14 19:36:47 // 18501
Csak zárójelben, itt egy 2.000 fős településről van szó :-(
Kazes☻2012-01-14 19:33:11 // 18500
Ez Bp.-en is így történik. :)

Mármint ha van hó, és eljutnak odáig, hogy takarítanak. :)))
Piritu - 1.000.0002012-01-14 19:32:50 // 18499
Kezdek örülni, hogy fekete lett a Párduc :-DD
Piritu - 1.000.0002012-01-14 19:30:59 // 18498
A kopás ami furcsa, a Conti sokkal jobban kopik. Kíváncsi vagyok mennyit megy el majd.
A más méret meg nagyon nem érdekes. Egy minta adott méretben az érdekes. Ott hogyan működik. Láttam már olyat, hogy egy coll eltérés és teljesen más lett az eredmény.
Amúgy ma lementünk a lejtőn a szállástól (gyalog is elég, mert felettébb meredek és a helyiek is csak lánccal járnak erre), simán megvolt. Meglepett, hogy milyen jól tapadt a Conti. Tényleg jó választás volt. :-)
Piritu - 1.000.0002012-01-14 19:25:23 // 18497
Hó nélkül? :-O
Bakker, teherautóval hordják ki a városból :-)
Csosznorbert2012-01-14 16:25:24 // 18496
Az enyém 1850 volt a mérlegen.... abból 140 az utánfutó, és majdnem üres tank+ hátul benn egy keokodil emelő.
droberto2012-01-14 16:06:05 // 18495
Szerintetek létezhet rajt a SW csomagtérzárára. Tailgate Lock (50505990)? Vagy ezt már tovább nem bontható egységként kezelik? Jó lenne tudnom, mielőtt lefúrom a szegecseket.
Erhard 242 (Pure Energy)2012-01-14 14:57:36 // 18494
166-ból még mindig elfogadnék egy uccsó kiadást a 2,4-es 185 lovast a motortere ua mint az 59-nek csak úgy eu4 hogy nincs benne DPF ilyen is van egy ismerősömnek megy mint a meszes meg jól is eszik ...
Erhard 242 (Pure Energy)2012-01-14 14:54:18 // 18493
sajnos tényleg ilyen nehéz nehezebb mint egy 5-ös :(((
a már eltömődött DPF simán rátol a fogyira 1,5-2L-et tapasztalat....na meg az eu4-es baromságok is, nekem az a tapasztalat hogy a 110-120-as tempónál kezd lemenni a fogyi ...
Tibcsi1662012-01-14 14:30:57 // 18492
Hát ha tényleg 500kg-al nehezebb akkor talán megértem.
De most hogy mondtad ezt a mérleget, eszembe jutott a 166ossal voltam műszakin és ott volt mérlegen. Gyorsan megkerestem 1707kg!! Üresen!!( Nem tudom az ismerősödnek milyen gépe volt?) Akkor nem értem miért írnak a forgalmikba olyan kevés súlyt?? Igaz a 159-el még nem voltam mérlegen, de ha Te voltál és 2T akkor azt jelenti 300kg eltérés a két kocsi között. Így már talán értem miért eszik ennyivel többet. Most kíváncsi vagyok az enyém mit produkál DPF nélkül és megchipelve.
.......................2012-01-14 13:26:12 // 18491
A nagy fék és a hólánc nem jó barátok,
ti hol járkáltok ,ahova hólánc kell?
egyébként is takarítsák le az utat ,azért adózunk nem?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak