Fórum >> Típusok >> 159

'''''2011-11-30 13:25:46 // 17690
Azért az alap 1.9jtd az alap 2.4jtdm-nél kicsit gyöngébb.Húzott verdáknál meg a tuning mértékén múlik.Itt a Típusok topikban is meg lehet nézni a gyári adatokat.
Lényeg,hogy a 7mp 100-ra már bőven az elfogadható kategória,szerintem!
ALFI1562011-11-30 12:40:01 // 17689
Nem az első eset,hogy neked ez a gondod ki mit és hogyan ír.Mi vagy te valami nyelvtanár?
ALFI1562011-11-30 12:34:38 // 17688
És akkor már majdnem megy úgy mint az 1.9 m-jet 156-os.
'''''2011-11-30 12:03:01 // 17687
Haveromnak is 1.9-es van dupla kipuffal és más vezérlés programmal.Állítólag volt egy olyan gyári széria ami így jött ki.
cseko762011-11-30 11:31:11 // 17686
próbáld bontóba, igaz ennek is meg van a rizikója...
cseko762011-11-30 11:29:09 // 17685
nekem 1,9 volt és dupla kipuff :)
Disti2011-11-30 10:43:19 // 17684
A hátsó bal tolatóradarom reléje megadta magát és a szervízben kaptam egy 30 ezres ajánlatot magára a radarra, én ezt sokallom nem kicsit, de nagyon.
Tudtok nekem segíteni, hogy milyen kell hozzá? Esetleg valaki ajánlani is tud konkrétan valamit?
Köszi
'''''2011-11-30 10:40:14 // 17683
Állítólag 300 körül van.
Ruszi2011-11-30 10:28:19 // 17682
Ez még igen drága mulatság.....
'''''2011-11-30 10:24:44 // 17681
Vagy rakat be egy ilyen rendszert! :-)
www.gazdiesel.hu
Erhard 242 (Pure Energy)2011-11-30 10:09:56 // 17680
miből jönnének rá? vesz koromgátló tabit és ennyi...mérésen át fog menni egyébként kint terjed el először a DPF kiiktatása valahogy megoldják...
'''''2011-11-30 10:04:47 // 17679
Gondoltam itthon él és ide is veszi.Kint eleve olcsóbb lenne.Hatósági vizsgánál biztos vissza kéne tenni a dpf-et.De ha neki gond még tud venni 1.8 tbi-t vagy 3.2-t. :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-11-30 09:59:06 // 17678
nyugati nyállal ment az enyém 80e km-ig 100e után jöttek elő a dugulási problémák tehát semmivel sem jobb mint az itthoni
mopa2011-11-30 09:45:32 // 17677
Tőlünk nyugatabbra a gázolaj is minőségibb egy pöppett. Nem dugul annyira.Ha városban, ráadásul Budapesten is szeretnéd használni az autót, és nincs időd két heti kétszer 100 km-eket menni vele, hogy regeneráljon a dpf, akkor sajnos ez az egyetlen megoldás...És tényleg csak idő kérdése, mert a világ végére is elmennék vele ha tehetném:)
Ruszi2011-11-30 09:40:28 // 17676
Szia gondolom az enyémről irtál.Mielőtt az autómat vásároltam én is sok 159-est néztem,de rengeteg a bizonytalan eredetű(a mobile24-en miért van 150-200-e KM minden 3MFt értékű autóban)és itthon csak a fele a Km .A 2.4-es sokkal jobb mint az 1.9-es,kipróbáltam mind a kettőt szerintem ég és föld. A DPF probléma megoldható én városban használom az autómat,egyszer volt problémám vele azóta sem...
mopa2011-11-30 09:39:59 // 17675
2.4!!!! Nekem is az van egy fél éve. DPF kiiktatva, pici chiptuning. ~240L.
De még így is érzem, hogy 1800 kilónyi anyagot kell megmozdítani. Félreértés ne essék, megy, nagyon jól megy, de kell is neki a köbcenti. Én 1.9 nem javasolnám.
És ne felejtsük el, hogy a dupla kipufogó hátul mindent visz:) Egy markának sem ilyen szép a seggén a két kémény:)
Piritu - 1.000.0002011-11-30 09:38:14 // 17674
A kibelezés nem megoldás - Civilizált országban (értsd tőlünk nyugatabbra) ezért nagyon komolyan megütheted a bokád.
'''''2011-11-30 09:31:58 // 17673
Azért ha kicsit finomítva van a program,akkor a 100-ra gyorsulás 7mp alatt már nem rossz!
Grando2011-11-30 08:57:13 // 17672
Alapesetben nem tenném szóvá, de az "akarnÁk" azért kibaszottul erős volt. Jézusom! :DDD
ALFI1562011-11-30 08:40:50 // 17671
Akkor már inkább 2.4.De nem kell elhallni attól se.Egyébként meg ha inkább városba jársz felejtsd el az 59-et.qrvára nem való arra.Főlleg,hogy felhozatal nincs.Főlleg 2.4-ből.Ami jónak mondható az igencsak 3 fölött van árba.De a használtat nézve egy darab van ami magyarországi és talán meg merném venni ha nagyon 2.4-et akarnák.Ő itt is tag.
ALFI1562011-11-30 08:36:12 // 17670
Miért kellett ennyire szétszedni?
Csosznorbert2011-11-30 08:33:50 // 17669
önerőböl hozza a 220-at, egyenes terepen, igaz ahhoz már idő kell :P
cseko762011-11-30 07:40:39 // 17668
lejtőn lefele nekem is ment :)
'''''2011-11-30 07:35:08 // 17667
Inkább dpf probléma szokott lenni de most már az is megoldható simán.
Pityukoma2011-11-30 00:32:33 // 17666
Szia, nekem 1.9-es van. Ahogy a topicot olvasom úgy vettem észre hogy azok a cartársak panaszkodnak EGR/DPF/szívósor problémákra akik a 2.4-et terelgetik (javítsatok ki ha nem így van). Viszont 200ló az 200ló ez önmagáért beszél. De azért az 1.9 is jól autózható :-)))
Csosznorbert2011-11-29 21:43:55 // 17665
már volt szerencsém szétkapni. egész jól bontható a lámpa, igaz ahhoz a lökköst is le kell venni, na innen bonyolultabb picit a dolog.
Csosznorbert2011-11-29 21:40:24 // 17664
Óra szerint annyi volt és kész. Gyári gumival, tehát eltérés ott sem sok lehet. :))
Piritu - 1.000.0002011-11-29 21:16:20 // 17663
Passz, még nem szedtem szét.
sxr852011-11-29 21:14:57 // 17662
Igen, pontosan a helyén, a kengyelben meg sem moccan...a lencséhez hozzá lehet férni?
Piritu - 1.000.0002011-11-29 21:10:41 // 17661
Az izzó rendesen a helyén van? Az is mozoghat, de akár a lencse is.
Piritu - 1.000.0002011-11-29 21:09:11 // 17660
Nem tudok róla.
Laosz1562011-11-29 20:59:44 // 17659
koszi az infot,en is a 2.4 felé hajlok... rem.nem lesz rossz döntes
W.2011-11-29 19:38:54 // 17658
Bocs, nem figyeltem. Azért nézd meg mégegyszer, hátha mégsem...:)
'''''2011-11-29 19:34:39 // 17657
Ezt már párszor megtárgyaltuk itt.Szerintem 2.4,sokkal jobban megy és a fogyi különbség csak kb 1liter.Használtan már nincs jelentős különbség az áruk között.
sxr852011-11-29 19:04:34 // 17656
Igen, ezt írtam lent is, hogy megfelelően vannak rögzítve, tehát sajnos nem ilyen egyszerű a probléma.
Laosz1562011-11-29 18:40:54 // 17655
sziasztok...159 -es 1.9jtd vagy 2.4jtd,melyiket erdemesebb venni? elonyok hatranyok?
W.2011-11-29 18:24:53 // 17654
A lámpák rendesen vannak rögzítve? Nekem az egyik remegett és kiderült, hogy nincs rendesen becsavarozva.
sxr852011-11-29 18:22:46 // 17653
Sziasztok! Volna nekem egy aprócska, ám annál idegesítőbb problémám. Mindkét lámpám vetített képe remeg, néha nagyon, néha csak kicsit (talán nagyon hidegben kevésbé, de nem reguláris módon). Ezt úgy érzékelem, hogy ha belemegyek egy kátyúba vagy út egyenetlenségen hajtok át, az előttem lévő - például - autón vagy közlekedési táblán látom, hogy a kép kontúrja remeg mint a kocsonya :). Ez gondolom egy esetlegesen szemből jövő autósnak sem valami kellemes. Most már eljutott odáig a dolog, hogy van amikor álló helyzetben, csak az alapjárati minimális rezgést is látni a vetített képben (de nem feszültség ingadozás okozza az biztos). A lámpa testek megfelelően vannak rögzítve, tehát úgy gondolom a lámpa belsejében nem oké valami.

Volt-e már valakinek hasonló tapasztalata? A lámpát egyáltalán mennyire lehet szétszedni, a belső mechanikai elemekhez hozzá lehet-e férni érdemben?
'''''2011-11-29 18:06:07 // 17652
Én a kocsi compjára gondoltam,hogy tárolja-e?
ALFI1562011-11-29 10:29:24 // 17651
Óra szerint.
Piritu - 1.000.0002011-11-29 10:09:05 // 17650
Az óra 230 felett volt :-)
Piritu - 1.000.0002011-11-29 10:08:13 // 17649
Az i-Go tárolja. max/min magasság meg még egy csomó értékkel együtt. Valahol a kezdő menüből lehet elérni.
'''''2011-11-29 09:37:50 // 17648
Nekem is volt már 242.Esztergomi találkozóról hazafelé. :-) Ha tárolja azért megnézném!
Csosznorbert2011-11-29 08:13:36 // 17647
Szerintem a navi tárolja. Nekem nem kell megnézni :)) Tudom, hogy 230 volt már :))))))))
'''''2011-11-29 07:22:54 // 17646
Tárolja valahol a max sebességet?Megnézném én is az enyémben.
Piritu - 1.000.0002011-11-28 21:53:23 // 17644
...vagy táccspaddal lerajzolni! Régen volt :-)
Bilux2011-11-28 21:47:43 // 17643
Tessék elárulni! :D
Bilux2011-11-28 21:46:39 // 17642
Ja, akkor azért állvány nélkül sötétben nehéz is jó képet csinálni :)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-11-28 21:46:15 // 17641
biztos van rá előírás ...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak