Fórum >> Típusok >> 159

Csabee2012-11-12 21:04:39 // 26759
Sziasztok Cartarsak!

érdeklődöm, h nem tud -e vki közületek a 159 gyári navijához magyar nyelvű CD-t.
tetősín is érdekelne, esetleg vkinek eladó 16 -os felni téligummához.

előre is köszi
'''''2012-11-12 21:03:43 // 26758
Piritu,láttad mit hirdetnek itt az ado-veszekben?Felni.
.......................2012-11-12 09:13:32 // 26757
de ez a 2010 es Fl utáni 159 ,
lehet Fl elött nem volt benne
Shadin2012-11-12 09:04:41 // 26756
Hát ezaz. Ma reggel sem tudtam életre kelteni, de a 156-osban csak 8 fok alatt működött és ma reggel 9 fok volt. Bár erről a feltételről nem ír semmit a doksi.
Coolby2012-11-12 08:15:11 // 26755
jahhh és ez egyben egy köszönöm is akart lenni :)
Coolby2012-11-12 08:11:50 // 26754
szuperjó, hogy mennyi mindent megtudok az autómról nektek köszönhetően, és főleg úgy jó, hogy nekem nem kell szétszednem...

én mostanság csak pöcc-röff és megyek, nem volt időm még termosztátot sem cserélni, bár 10 fok felett meglepően jól működik.
Coolby2012-11-12 08:09:51 // 26753
nekem cd tár a jobboldaliban van, márha azt úgy értjük, hogy szemben állunk a csomagtartóval...
Erhard 242 (Pure Energy)2012-11-12 07:02:19 // 26752
nincs első fűthető szélvédő max fűthető lapát hogy az ne fagyjon le
droberto2012-11-11 23:11:36 // 26750
Hopp... bocs rosszat linkeltem. Most vettem észre, hogy az amit hivatkoztam az ez.
Sorry!
droberto2012-11-11 23:08:40 // 26749
Első szélvédő fűtés:
A nagy keresgélésbe feltűnt, hogy az akksi melleti biztosíték dobozba benne van a szélvédő fűtésének a biztosítéka (F20), a relé (T19) viszont hiányzik, bár a lábak benne vannak...

A szélvédőm már cserés volt, de így egy újabb rejtélyese esetet kell kinyomoznom.
droberto2012-11-11 23:03:05 // 26748
A bal oldali csomagtérkárpit megbontásakor találtam mögötte egy stekkert:

Vajon mi lehet ez?
droberto2012-11-11 23:00:08 // 26747
Ma csináltam áramot a csomagtartó stekkerébe. :)
Kicsit sokáig tartott míg rájöttem, hogy hiába van a műszerfalnál két 12V-os csatlakozós biztosíték, az nem a hátsóra vonatkozik. Tegnap véletlenül a használatit böngészve bukkantam rá, hátul az SW-s résznél, hogy ott van a biztosíték. És természetesen az volt elolvadva.

Ha már múltkor elkezdtem a stekker szétszedését, most azért befejeztem,

mert izgatott, hogy van benn izzó és mégsem világít.

Sajnos ez nem fog sosem világítani, mert csak két vezeték megy rá.

:(
Bár a csomagtér világításra rá lehetne kötni...
droberto2012-11-11 21:46:16 // 26745
Srácok, ha a PTC az alapfelszereltség része, akkor lennie kell ilyenünknek. :)
panza2012-11-11 21:32:18 // 26744
Köszike!
Ezen a nyomon már el tudok indulni, vagy esetleg bontó.
Piritu - 1.000.0002012-11-11 21:28:58 // 26743
ePER segítségével tuti meg tudják hozatni anyagszám alapján. Két ilyen izé, még gyári áron sem lehet sok. Nekem Csöri a Spiderhez gyári alátéteket is tudott hozni.
droberto2012-11-11 21:25:36 // 26742
Ezt találtam az ePer-el. Nem biztos, hogy OK, de sok mást nem találtam.
panza2012-11-11 20:46:33 // 26741
De jó ez az észrevétel!
Honnan lehetne varázsolni olyan patentokat (2 db)!
Nekem ugyanis levették, a takaró megvan, de nem tudom visszarakni a patent hiányában.
Shadin2012-11-11 20:15:37 // 26740
Én is reggelre gyúrok :-)
Csabi2012-11-11 20:10:43 // 26739
Én hasonlóképp nem tudtam, de ezeken a feltételeken kívül biztos számít a külső hőmérséklet is, vagy a belső...Mínusz fokokban is megpróbálom, ha akkor sem kapcsol be,akkor ez nem fog soha! :)
droberto2012-11-11 20:08:10 // 26738
Nálam ezt lespórolták! :)
Csabi2012-11-11 20:07:04 // 26737
A generátor-akku-önindító kapcsolatát lehet vele megszakítani, hasonló kapcsoló mint az üzemanyag-szivattyúé az ülés alatt.
Shadin2012-11-11 20:06:48 // 26736
A paraméterek megfeleltek, mégsem tudtam működésre bírni:

- the temperature of the engine coolant (about 60°C);
- the engine speed (which should be above a 700 rpm);
- the battery voltage (which should not go down below 12.2 V).

droberto2012-11-11 20:05:13 // 26735
A magas oldalfal jótékony hatása! :)
Shadin2012-11-11 19:59:11 // 26733
215/55R16 a gyári méret, de igaz, egy kicsit esetlenül néz ki. De nincs az a gödör amin ne siklanék keresztül észrevétlenül :-)
droberto2012-11-11 19:57:10 // 26732
Gyorsulni biztosan jobban gyorsul, a kisebb kerékkel! Az biztos, hogy alacsonyabb és leér mindenhol. Viszont egyébként sokkal komfortosabb az autó vele. Jobban gyorsul, kisebb a fogyasztás, nem ráz, nem üt, nem zajos, és te is nyugodtabb vagy, hogy egy kátyú nem vesz el tőled egy havi fizetést. :)
Shadin2012-11-11 19:54:51 // 26731
Angol nyel választás után van angol 2007-es. Én azt néztem, de NINCS sehol szó F74 F76 biztosítékról. Tulképp lehet, hogy tévedek és nincs PTC-m. Szét fogom bontani és megnézem ha lesz időm rá :-(




droberto2012-11-11 19:53:52 // 26730
Végül is jobb mint a Holland! :)
droberto2012-11-11 19:53:30 // 26729
Feküdj be alá és nézd meg, hogy honnan ered a holt játék! Csuklókopás, vagy a dugattyúrúd. Én az utóbbira tippelnék, és akkor légtelenítenék (már ha lehet a 159-nél).
Erhard 242 (Pure Energy)2012-11-11 19:53:13 // 26728
páran voltak a héten is volt egy valami offos szerelővel jött kereste az utólagos xenon trafóit :)
droberto2012-11-11 19:51:09 // 26727
Ha megengedsz egy észrevételt, akkor hiányzik a stekker védő burkolat az ülésed alatt:

:)
droberto2012-11-11 19:48:45 // 26726
Az első képen az milyen nyomógomb? Az ePer valami újraélesítést ír.
Csabi2012-11-11 19:45:37 // 26725
Ez még bírni fogja egy darabig :) Azt nem értem, h hol tudott ilyen mértékben beázni az enyém...
Dömpi (il dottore)2012-11-11 19:45:06 // 26724
Nekem a 215/55/16-os téli gumival lett olyan, mintha talicska kerekek lennének alattam: alacsonyabb lett a kocsi és nem is gyorsul olyan jól, mint a nyárival. Érezhetően jobban szereti a 19-es kerekeit :)
Dömpi (il dottore)2012-11-11 19:40:30 // 26723
Csak az gond, hogy kettőnkön kívül senki másnak nincs holtjáték. Sőt, a kuplung/kettőstömegű csere után néhány hétig nekem sem volt.
Piritu - 1.000.0002012-11-11 19:23:09 // 26722
a magyarnál gyakrabban előforduló nyelven keresd :-)
A szigetország nyelvén van 2007-es is.
droberto2012-11-11 19:22:35 // 26721
Húhh, ilyet még az ellenségeimnek sem kívánnék.
Az enyém még valamilyen hihetetlen oknál fogva rozsdamentes:
droberto2012-11-11 19:17:46 // 26720
A fogyasztásnál vedd figyelembe az átmérő különbségből származó sebesség mérőóra csalást.
SZVSZ, a 205/55-16 nagyon pici a 159-re, picit olyan vele mint egy Chevrolet Aveo:
droberto2012-11-11 19:12:18 // 26719
"Na megnéztem , és rosszul emlékeztem, nekem is hiányzik a középső vezeték, de amint kiderült az nem a fűtéshez kapcsolódik hanem az automata váltóhoz...." - Ez így van, legalábbis a ePer szerint:

"F72 - for robotized gearbox control unit"
"F-8 FUSE ROBOTIZED GEARBOX PUMP"


Viszont ma akárhol is néztem, de nem találtam meg az alábbi (fűtéshez szükséges) biztosítékokat:

"Next to the CBA there are two additional fuses for versions which have an additional heater (JTD only): F74 (30A) and F76 (50A)."

Kevernek itt rendesen!
droberto2012-11-11 19:11:21 // 26718
Ismerem, de itt nincs FL előtti. :)
A 2009-es a legrégebbi:
Piritu - 1.000.0002012-11-11 18:59:55 // 26717
Anno a 156-omat is F1-el vettem, aztán egy héten belül visszacseréltem a régi kerekeimre, mert olyan hangos volt. Szóval nem benned van a hiba.
Csabi2012-11-11 18:49:14 // 26716
Droberto kérésére megnéztem a halott kormányművem, a képek magukért beszélnek...

Ez bizony ZF volt, nem TRW:


A bal oldala(itt ment szét teljesen a tömítőgyűrű) :






A jobb oldal ahol, nem volt látható folyás, viszont a gumiharang tele volt szervoolajjal:

itt sokkal mélyebb volt a felületi rozsda


A szervóolaj barna lett a rozsdától:
Shadin2012-11-11 18:44:04 // 26715
Bocsesz, de nem maradt idő a kiegészítő fűtés vadászatra, majd legközelebb. Feltettem a 16"-os téli gumis alu kerekeket. Az autó átalakult lopakodó luxusautóvá. Vagy a 17"-os túl nagy, vagy a GoodYear Eagle F1 egy kalap szar. És attól most tekintsünk el, hogy szebb a nagyobb, meg úgy, de úgy tapad... Minek? Öreg vagyok én már raccsingolni, elhajókázok a 16-ossal fél literrel kevesebb nyállal és élvezem a Bose-t.

Jó éjszakát!
Liquid2012-11-11 15:01:58 // 26714
emeld is meg az árát gyorsan :))
Volt már valami értelmes érdeklődő?
Erhard 242 (Pure Energy)2012-11-11 14:31:57 // 26713
most nézem kint a németeknél egy ugyan olyan korú, felszereltségű 59 8e júró akkor nem is adom drágán ennyiért ...hm
Pityukoma2012-11-11 14:28:14 // 26712
Szerintem ez nagyon jó ár. Én 26 ezerért vettem a gyárit és fél évet vártam rá mire megérkezett. A bézs szín miatt nem volt, fekete és szürke az lett volna pár napon belül. A hátsó és a jobb első nincs rögzítve ezért el is mozdul rendszeresen.
Pár képet én is csináltam róla:
Pityukoma2012-11-11 14:20:52 // 26711
Szia, megnéztem a kuplung pedál holtjátékát. A pedál ív középső részének a felső holtponton a padlótól mért távolsága 140mm. A holt játék 2 részből tevődik össze: 4mm amíg a rudazat megmozdítja a felső munkahenger lökő rúdját, majd további 4mm amíg elkezd dolgozni a kuplung. Mivel az erőkar végén mértem a holtjátékot így az a tövében elenyésző lehet. Szerintem ez így jó ahogy van. Ha esetleg járok szalonban és találok még új 159-et, majd megnézem azt is.
[img2]
Dömpi (il dottore)2012-11-11 13:02:04 // 26710
Az én szőnyegem ilyen:
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak