David | Centocinquantanove2014-01-30 17:54:03 // 46956
Közben megtaláltam a videót, ERRŐL lenne szó...
David | Centocinquantanove2014-01-30 17:45:47 // 46955
Olyan kérdésem volna, hogy régebben láttam olyan videót, ahol egy srác azt csinálja, hogy beindítja az autót, majd kiveszi csak a kulcsot a házból, kiszáll, majd kívülről bezárja az autót, és így ott tudja hagyni a ház előtt melegedni járó motorral.
Kipróbáltam én is, de nekem nem zárja be csak a bal 1 ajtót, a hátsók és a jobb 1 nyitva marad. Van erre valami trükk, amit én még nem ismerek?
Kipróbáltam én is, de nekem nem zárja be csak a bal 1 ajtót, a hátsók és a jobb 1 nyitva marad. Van erre valami trükk, amit én még nem ismerek?
.......................2014-01-30 17:39:13 // 46954
nekem pont a 2,4 nem elég nyomatákos alul,
a mito sokkal jobban húz 1500 tól igaz csak 3000 ig
a 2,4 csak 2000 ezer felet mozdul meg,de egészen 3500 húz
a mito sokkal jobban húz 1500 tól igaz csak 3000 ig
a 2,4 csak 2000 ezer felet mozdul meg,de egészen 3500 húz
.......................2014-01-30 17:28:24 // 46953
"2000 alatt nagy üresség"
na ez fura mert a mito 1,6 jtdm ben pont 1500 nál van a legnagyobb nyomaték,
söt Winter állásban akár 1200 tól gyorsít rendesen
na ez fura mert a mito 1,6 jtdm ben pont 1500 nál van a legnagyobb nyomaték,
söt Winter állásban akár 1200 tól gyorsít rendesen
Giuntini2014-01-30 17:09:55 // 46952
Nagyon érződik, a több mint 60LE hiánya, és főleg a nyomaték alul. 2000 alatt nagy üresség. Aki hozzászokott a 2.4 motorhoz, annak ez főleg városban, de előzéseknél nagyon fura lesz. Persze a költségek alacsonyabbak lesznek.
'''''2014-01-30 15:17:39 // 46951
A 2.4-et már eladtad? Csak a kora miatt válsz meg tőle vagy voltak gondjaid vele?
David | Centocinquantanove2014-01-30 11:50:45 // 46950
Az enyém is befagy, hogyha havasan vagy esősen teszem vissza a garázsba, hiába szélvédett hely.
Az első időkben biztos ami biztos alapon behúztam mindig, mígnem az egyik reggelen kiengedtem indulás előtt, a kar szépen le is ment a helyére, de a fék még fogott mint az állat. Alig akart megindulni, azt amikor el is indult akkorát pattant, majd' besz*rtam...
Na azóta csak végszükség esetén van kézifék behúzás... :))
Az első időkben biztos ami biztos alapon behúztam mindig, mígnem az egyik reggelen kiengedtem indulás előtt, a kar szépen le is ment a helyére, de a fék még fogott mint az állat. Alig akart megindulni, azt amikor el is indult akkorát pattant, majd' besz*rtam...
Na azóta csak végszükség esetén van kézifék behúzás... :))
enká2014-01-30 11:32:52 // 46949
Mondjuk azt a 45 ezer km-t kicsit keveslem benne...
yapp, túl olcsó. majd elkérem az alvázszámát.
yapp, túl olcsó. majd elkérem az alvázszámát.
Zsolt1552014-01-30 11:31:48 // 46948
Munkával kapcsolatosan. :-))
.......................2014-01-30 11:23:37 // 46947
egy dolgot nem értek ,hogyan nézhet meg egy ALFÀS egy Toyotát?
.......................2014-01-30 11:22:53 // 46946
245/35R19 et már 50e Ft körül lehet kapni,
kis szerencsével akár 40e Ft ér is
vagy használtban is,mert az Audi A6 on ez a méret lakik
kis szerencsével akár 40e Ft ér is
vagy használtban is,mert az Audi A6 on ez a méret lakik
enká2014-01-30 11:10:02 // 46945
"Egyet nem értek,már van egy 159 ed ,akkor miért akarod lecserélni?"
szeretném a következő 3-4-5 évre megvenni az autómat. Azért a mostani már nyolcadik éves, hiába van rendben vele.
szeretném a következő 3-4-5 évre megvenni az autómat. Azért a mostani már nyolcadik éves, hiába van rendben vele.
Zsolt1552014-01-30 10:53:34 // 46944
OFF:
Volt szerencsém tavaly november-december hónapban kipróbálni egy Toyota Auris Hybridet.
Maga a villanymotor nagyon jól mozgatja az autót.
Az értékesítési vezetővel mi is beszélgettünk az akkumulátorról, hogy meddig bírja, stb. Azt mondta, hogy műszaki hiba miatt nekik még nem kellett cserélniük akkumulátort, csak baleset miatti sérülések esetén. Ezeken az új modelleken egyébként már nem kell az egészet, hanem cellánként is lehet cserélni, ha mégis elromlana. Egyébként olyan száz-kétszázezres tétel egy cella, ha fizetős kellene.
ON:
Volt szerencsém tavaly november-december hónapban kipróbálni egy Toyota Auris Hybridet.
Maga a villanymotor nagyon jól mozgatja az autót.
Az értékesítési vezetővel mi is beszélgettünk az akkumulátorról, hogy meddig bírja, stb. Azt mondta, hogy műszaki hiba miatt nekik még nem kellett cserélniük akkumulátort, csak baleset miatti sérülések esetén. Ezeken az új modelleken egyébként már nem kell az egészet, hanem cellánként is lehet cserélni, ha mégis elromlana. Egyébként olyan száz-kétszázezres tétel egy cella, ha fizetős kellene.
ON:
mzo2014-01-30 10:13:40 // 46943
Nekem is Q-tronik van és Én télen nyáron húzom a kéziféket és még sose volt vele problémám. Szerintem inkább azoknál szokott ez gondott jelenteni akik ritkán használják a kézit. Q-tronic-nál meg olvastam egy angol fórumon hogy kifejezetten ajánlják a kézi használatat valami gyenge reteszelő vagy mi miatt.
Ricsi 1472014-01-30 09:39:33 // 46942
Igen, most nekem is egy olyan eszközzel vették ki, de nem tette tönkre a csavart. Újan nem veszek semmiképp, bár a kezdő felni tolvajokat lehet elriassza, ha meglátják, hogy nem egy egyszerű csavar van a felniben... De akkor meg veszem csak a 4 sima csavart oszt jó napot!
Gegee2014-01-30 09:23:35 // 46941
Bocsánat, 156-ba szerettem volna írni az üzenetet. Elnézést!
Gegee2014-01-30 09:21:23 // 46940
Sziasztok!
156-os faceliftes alfa a következőket produkálja:
Az ablaktörlőre ráindítottam amikor le volt fagyva.
Tönkre ment benne valami.
Öt állása van a kapcsolónak.
- egyszeri kézi törlés (elindítom és egyet töröl oda- vissza)
- kikapcsolt állapot
- I. fokozat (szakaszos)
- II. fokozat (folyamatos)
- III. fokozat gyors (folyamatos)
Az a jelenség, hogy az egyszeri kézi törlésnél működik, de csak addig amíg húzom a kart. Ha elengedem megáll, akár a legfelső állásban is. ???????
A III. fokozat működik.
Az I. és II. nem.
Ablakmosásnál csak a vizet spricceli. Olyankor is kellene törölnie kettőt.
Kérdésem, hogy mi lehet a gond?
Külön biztosítéka lehet esetleg????? Giovanni gondolt rá, hogy a hülye paraszt egy mediterrán jellegű autónál elindítja az ablaktörlőt amikor le van fagyva, csak az a fokozat dögöljön meg és tudjon továbbhaladni a többi fokozat segítségével. - Remélem….
Vagy beégett (kiolvadt) a kapcsoló érintkezője.
Esetleg, ha valamelyikőtök tudna segíteni, lekötelezne!
156-os faceliftes alfa a következőket produkálja:
Az ablaktörlőre ráindítottam amikor le volt fagyva.
Tönkre ment benne valami.
Öt állása van a kapcsolónak.
- egyszeri kézi törlés (elindítom és egyet töröl oda- vissza)
- kikapcsolt állapot
- I. fokozat (szakaszos)
- II. fokozat (folyamatos)
- III. fokozat gyors (folyamatos)
Az a jelenség, hogy az egyszeri kézi törlésnél működik, de csak addig amíg húzom a kart. Ha elengedem megáll, akár a legfelső állásban is. ???????
A III. fokozat működik.
Az I. és II. nem.
Ablakmosásnál csak a vizet spricceli. Olyankor is kellene törölnie kettőt.
Kérdésem, hogy mi lehet a gond?
Külön biztosítéka lehet esetleg????? Giovanni gondolt rá, hogy a hülye paraszt egy mediterrán jellegű autónál elindítja az ablaktörlőt amikor le van fagyva, csak az a fokozat dögöljön meg és tudjon továbbhaladni a többi fokozat segítségével. - Remélem….
Vagy beégett (kiolvadt) a kapcsoló érintkezője.
Esetleg, ha valamelyikőtök tudna segíteni, lekötelezne!
vzsiros2014-01-30 09:20:16 // 46939
ha a q-tronik váltót P-ben hagyom, az mennyire fogja meg a kocsit? Kötelező mellé kéziféket húzni? Vagy csak komoly lejtőn? A 156-al sosem húztam kéziféket, csak sebességben hagytam (kivéve hegyvidék), most látom, hogy pont kézifék befagyásról beszéltek - gondoltam rákérdezek, hogy a P elég-e nekem...
Liquid2014-01-30 09:11:22 // 46938
ha elfogadsz egy tanácsot, akkor dobd ki a francba a kerékőrt.
Nekem is volt a 156-on, aztán egyszer csak nem tudtam levenni a kereket mert beragadt a csavar és elfordult rajta a kulcsa.
Elmentem a gumishoz, és egy célszerszámmal 1 mozdulattal levette, szóval nem véd az semmit.
Nekem is volt a 156-on, aztán egyszer csak nem tudtam levenni a kereket mert beragadt a csavar és elfordult rajta a kulcsa.
Elmentem a gumishoz, és egy célszerszámmal 1 mozdulattal levette, szóval nem véd az semmit.
Bilux2014-01-30 09:09:35 // 46937
Ricsi 1472014-01-30 09:04:06 // 46936
Milyen a gyári? :) ezen ilyen teknősbéka alak van :D nem tudom ez gyári lehet?!
Liquid2014-01-30 08:58:15 // 46935
gyári kerékőr van rajta?
Ricsi 1472014-01-30 08:54:43 // 46934
Megtaláltam a vonóhorog kulcsát :D viszont kellene kerékőr kulcs, azt Alfa szervizektől be tudom szerezni? Levettük a nyári gumit, hát szerintem nem olyan nehéz, bár én 100-150 kilokat szoktam emelgetni :D de délután lemérem majd!
Liquid2014-01-30 08:49:00 // 46933
Nem műxik a tolatólámpám :( Tud valaki segíteni merre keresgéljek. Nézegettem a manualt, de nem találtam meg egyértelműen melyik a biztosítéka. A táblán ránézésre mindegyik biztosíték jó, és nem akarom egyesével kivenni, megnézni őket :)
.......................2014-01-30 08:38:49 // 46932
Egyet nem értek,már van egy 159 ed ,akkor miért akarod lecserélni?
Liquid2014-01-30 08:06:58 // 46931
hááát, ha nem olyan fontos neked hogy "menjen rendesen" akkor talán nem lesz nagy trauma :)
mex862014-01-30 07:37:25 // 46930
tegnap csinältam egy fogyimérést teletankos utänaszämolóst
szämolva 8,1
bc szerint 8,0
szal nälam nincs nagy csaläs mint ahogy päran irtätok.
lehet ott az ujabb szoft van fent vagy huzott a vas azért csal.
kézifékem nekem is befagyogat, a 166näl szintén be szokott, szóval én télen hanyagolom a kéziféket. most sem tudtam volna behúzni reggel pedig akartam, hótól való tisztitásnál jól jönne, lejt a beällónk
szämolva 8,1
bc szerint 8,0
szal nälam nincs nagy csaläs mint ahogy päran irtätok.
lehet ott az ujabb szoft van fent vagy huzott a vas azért csal.
kézifékem nekem is befagyogat, a 166näl szintén be szokott, szóval én télen hanyagolom a kéziféket. most sem tudtam volna behúzni reggel pedig akartam, hótól való tisztitásnál jól jönne, lejt a beällónk
Erhard 242 (Pure Energy)2014-01-30 07:23:34 // 46929
jelen, igaz nem hosszú távon de használtam a 2.0-át, ne várd hogy majdnem úgy megy, mint a 2,4, nagyon nem úgy megy a 170 lovas, hát még a 136... 2000-2200-ig halott a szó szoros értelmében, a 4 henger meg teljesen máshogy szól, mint az 5 a nyomatékról nem is beszélve, ennek ellenére egy élhető autó főleg MO-on, a fogyasztása bő 1L-rel jobb, nézegesd azért 2010-11-ből ki lehet még fogni 2.4-et :P
Chianti2014-01-29 23:39:53 // 46928
nálam is dettó ugyanez történt...
Chianti2014-01-29 23:37:11 // 46927
hát ez nem éppen jó hír...egyszer már én is tapasztaltam amikor ősszel még csak pár fok mínusz volt éjszaka, hogy reggel amikor be akartam húzni (nálam alap, hogy ha lehet nem húzom be, inkább sebességben hagyom) nem történt semmi...kétszer háromszor meg kellett járatni, hogy rendesen fogjon...szóval gondoltam rá hogy ki kéne cseréltetni a bowdeneket még a tél előtt, de aztán nem került rá sor, mert találtunk neki 1 garázst...ami febr. 1-től megszűnik... :o(
Chianti2014-01-29 23:26:07 // 46926
Egy picit megkésve, de gratulálok a picihez és rengeteg erőt, kitartást, sok türelmet és jó egészséget kívánok nektek! Egyébként szerintem minden gyereknek nagyon nagy szüksége van apára is, és az életben talán az egyik legnagyobb kihívás, hogy ezt jól csináld! Nekünk pl. a lányom születése után volt egy babahordozó kendőnk, amiben a feleségem magára kötve hurcolta a picurt és időnként én is kipróbáltam. Rám kötözte úgy, hogy a hasamon volt a baba és elindultam vele sétálni...mondjuk a Duna partra...kb. 10 perc után már úgy aludt a kis nyuszifül, hogy még horkolt is...na meg amit soha nem lehet az ember agyából kitörölni az a babaillat...hát az valami leírhatatlanul kellemes!!!
Nem beszélve arról a hihetetlen mennyiségű tiszta szeretetről, amit ezektől az apró emberkéktől kapsz...hát ezért érdemes jó apának lenni!!! Nagyon fárasztó, de remek befektetés...ami előbb vagy utóbb, de biztosan megtérül!
Nem beszélve arról a hihetetlen mennyiségű tiszta szeretetről, amit ezektől az apró emberkéktől kapsz...hát ezért érdemes jó apának lenni!!! Nagyon fárasztó, de remek befektetés...ami előbb vagy utóbb, de biztosan megtérül!
DieselManiaco(NagyVad)2014-01-29 23:03:56 // 46925
az egész egyszerűen nem autó,csak annak látszik...
Giuntini2014-01-29 23:01:40 // 46924
Piritu - 1.000.0002014-01-29 22:58:56 // 46923
Mondjuk azt a 45 ezer km-t kicsit keveslem benne...
Piritu - 1.000.0002014-01-29 22:57:14 // 46922
Jelen!
Igaz, én a 170 lovast hajtom (124e km). A 136 lovas ennek a lebutított változata, úgyhogy szerintem simán felhúzható 170-re. Onnan meg ugye az enyém is mehetne feljebb 20-25 lóval, de nekem nincs rá szükségem.
Ha meg akarsz tudni róla bármit, javaslom a blogomat :-)
Igaz, én a 170 lovast hajtom (124e km). A 136 lovas ennek a lebutított változata, úgyhogy szerintem simán felhúzható 170-re. Onnan meg ugye az enyém is mehetne feljebb 20-25 lóval, de nekem nincs rá szükségem.
Ha meg akarsz tudni róla bármit, javaslom a blogomat :-)
enká2014-01-29 22:50:00 // 46921
yoyo, mennyire gáz egy 200 lovas 159-esből átülni egy 136 lovasba? Ezt az autót nézem éppenséggel - de persze lehetne egy másik hasonló is:
alfa159
Szeretnék erősebbet, de mivel már régóta nem gyártják a 2,4-es verziót, így ebből már annyira nincs a piacon normális vétel, hogy lassan lejjebb kell kacsingatnom, ha nem szeretném szeretett típusom elhagyni.
Annak idején oly sokan írták, hogy a nehéz önsúly miatt nagyon kell a sok ló, hogy el se tudtam képzelni, ne 200 paci legyen alattam.
Az előző 156-osom 140 ló / 1305 kg arányával elégedett voltam, viszont nem tudom milyen ez a 159-es a maga 136 ló / 1490 kg arányával. Jóval gyengébbnek tűnik, sajna. (A mostaninál 200 ló / 1630 kg az arány).
Van itt olyan kolléga, aki esetleg vezetett már tartósabban 2,4-es ill. 2,0-es 159-est és meg tudja velem (is) osztani az élményeit?
Előre is köszönöm neki a segítséget. És hátra is, persze.
alfa159
Szeretnék erősebbet, de mivel már régóta nem gyártják a 2,4-es verziót, így ebből már annyira nincs a piacon normális vétel, hogy lassan lejjebb kell kacsingatnom, ha nem szeretném szeretett típusom elhagyni.
Annak idején oly sokan írták, hogy a nehéz önsúly miatt nagyon kell a sok ló, hogy el se tudtam képzelni, ne 200 paci legyen alattam.
Az előző 156-osom 140 ló / 1305 kg arányával elégedett voltam, viszont nem tudom milyen ez a 159-es a maga 136 ló / 1490 kg arányával. Jóval gyengébbnek tűnik, sajna. (A mostaninál 200 ló / 1630 kg az arány).
Van itt olyan kolléga, aki esetleg vezetett már tartósabban 2,4-es ill. 2,0-es 159-est és meg tudja velem (is) osztani az élményeit?
Előre is köszönöm neki a segítséget. És hátra is, persze.
Liquid2014-01-29 22:37:46 // 46920
hát igen :)
Jó ez a 330-as nagy Brembo, de bizony a 17-es felni is épphogy felmegy, azonkívül csak a gyári néhány felni jó, a többi csak nyomtávszélesítővel.
Jó ez a 330-as nagy Brembo, de bizony a 17-es felni is épphogy felmegy, azonkívül csak a gyári néhány felni jó, a többi csak nyomtávszélesítővel.
Liquid2014-01-29 22:36:26 // 46919
jaaa, az más
Pityukoma2014-01-29 22:24:34 // 46918
Jól emlékszel stukker1987 Cartárs cserélte. Nem olcsó és sok a buktató benne. Viszont a fékhatás különbséget zongorázni lehet. A látványról nem is beszélve. drobertó cartárs pedig az anyagbeszerzésen van túl -ha jól tudom-
Dömpi (il dottore)2014-01-29 22:23:27 // 46917
Haddel2014-01-29 22:21:58 // 46916
Megnéztem a tiedet,tényleg nem rossz.
Dömpi (il dottore)2014-01-29 22:19:34 // 46915
Eddig én is mindig behúztam, de mióta egy mínuszos reggelen nem tudtam kiengedni, azóta sebességben hagyom és kész. Nincs kézifék.
Piritu - 1.000.0002014-01-29 22:17:08 // 46914
Én mindig használom.
Most egy kicsit befújkálta Csöri valami izével, majd a legközelebb kicseréljük.
Erről jut eszembe, valamelyik reggel amikor kint mínusz 8 fok volt a garázsba odafagyott a Párduc a járólaphoz!
Este szép csenden lefolyt róla a víz, aztán reggelre bejött a "hideg" és lőn! Ilyen még nem volt! Alig tudtam kijárni, maradt 4 gumilenyomat a pár mm-es jégben. Így kénytelen voltam megtisztítani a kapu küszöbét, hogy teljesen be tudjon zárni a kapu, és ne legyen alatta rés.
Most egy kicsit befújkálta Csöri valami izével, majd a legközelebb kicseréljük.
Erről jut eszembe, valamelyik reggel amikor kint mínusz 8 fok volt a garázsba odafagyott a Párduc a járólaphoz!
Este szép csenden lefolyt róla a víz, aztán reggelre bejött a "hideg" és lőn! Ilyen még nem volt! Alig tudtam kijárni, maradt 4 gumilenyomat a pár mm-es jégben. Így kénytelen voltam megtisztítani a kapu küszöbét, hogy teljesen be tudjon zárni a kapu, és ne legyen alatta rés.
Dömpi (il dottore)2014-01-29 22:15:49 // 46913
Nekem a kisebbik brembo nyereg van és nem néz ki rosszul.
Pityukoma2014-01-29 22:15:18 // 46912
Így van. Amikor a szivargyújtó világításában cseréltem izzót akkor láttam a másik végét.
E héten hétfőn kinn hagytam az utcán a vasat és csak késő este akartam beállni vele. Nos a kézifék nem így gondolta. Azért bekínoztam, majd alá bújtam és egy csavarhúzóval vissza peckeltem a karokat alul. Azt hiszem ideje lenne cserélnem nekem is.
E héten hétfőn kinn hagytam az utcán a vasat és csak késő este akartam beállni vele. Nos a kézifék nem így gondolta. Azért bekínoztam, majd alá bújtam és egy csavarhúzóval vissza peckeltem a karokat alul. Azt hiszem ideje lenne cserélnem nekem is.
Haddel2014-01-29 22:14:35 // 46910
Meg a kis féktárcsa is lehet hülyén nézne ki a 19-es felnikkel :D Bár olvastam itt múltkor fék update-ről ,lehet azokat nagyobbra cserélem majd.De akkor meg már a 16 -os felnik nem fognak felférni ... áá ördögi kör ez :D
Liquid2014-01-29 22:14:15 // 46909
egy szó mint 100 egy (vagy több) gyerek ad értelmet igazán az életnek
Dömpi (il dottore)2014-01-29 22:13:40 // 46908
Nem érted. Kiengedett állapotban van befagyva. Nem tudom behúzni!
Dömpi (il dottore)2014-01-29 22:12:30 // 46907
Off
Vagy mikor ajándékot veszek nekik, de mégjobb, mikor kibontja - az a csillogás a szemükben, leírhatatlan :)
...nem beszélve arról, mikor együtt játszunk egy nagyot :-)
On
Vagy mikor ajándékot veszek nekik, de mégjobb, mikor kibontja - az a csillogás a szemükben, leírhatatlan :)
...nem beszélve arról, mikor együtt játszunk egy nagyot :-)
On